Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Joehoee,

Ben ik even. :wink:

Vannochtend getest en jawel… weer een zeer vaag lijntje binnen de 10 min die daarna alleen maar duidelijker werd. ( het venster was in het begin nog behoorlijk donker)

De lijn is nu uren later meer blauw en heel smal. (vaag, maar toch goed zichtbaar)

Heb dat ding ook opengebroken. :lol: Binnenin is de smalle, blauwe lijn nog duidelijker.

Tja… en nu? Ben ik nu zwanger? Kan een heel smal lijntje ook gezien worden als positief? Het lijntje was direct na testen wat breder ( zo leek het), maar werd later smaller.

Ik vind het maar vreemd allemaal. Het 1 en ander lezend op internet schijnt het ook vals positief te kunnen zijn?

3 testen die heel licht positief geven, allen van de kruidvat. Moet er inmiddels niet meer HCG zijn?

Sjonge… het roept alleen maar meer vragen op. :wall: :shifty:

Ik neem dat kreng maandag mee naar de huisarts en laat het de assistentes wel bepalen. :doh:

Mijn vriend ziet ook echt een lijntje, maar toch kunnen we nog niet echt juichen. :silenced: ( ik juich heel stilletjes een heeeeeel klein beetje)

Hoe is het verder met jullie? :wink:

Lautje… druk bezig met je huisje,het wordt vast erg mooi.:wink: Als ik de foto’s zo zie dan gebruiken jullie mooie, frisse kleuren.

Heske… hoe staat het ervoor met de verschijnselen?

Renate… spannend! jij bent aan de beurt. :pray:

Leuk zo’n uitje met personeel.:thumbup:

Heb ook eens gepaintballed, was erg leuk. Had een giga blauwe plek op m’n been erna, wat wat minder fraai was. :x

Bianca… fijn dat je het makkelijk van je af kunt zetten en er niet zo heel erg mee bezig bent. Zou willen dat ik het kon, maakt het allemaal wat minder stressvol. :wink:

Lelle… leuk zo’n gelukspakje! Ik wil ook naar de prenatal! :inlove:

Meiden… fijn weekend, misschien ‘spreek’ ik jullie hier zo nog.

:-*

Heb zin om even mijn verschijnselen op een rij te zetten.

Misschien roept het bij jullie direct op dat het meer PMS of ontpillingsverschijnselen zijn dan dat het met zwangerschap te maken heeft.

( Ik ben bekend met alle mogelijke verschijnselen bij bovenstaande, maar soms is een andere frisse blik ook wel eens goed :wink: ) :

Verschijnselen sinds ong. 10 sept:

-Af en aan zeer gevoelige borsten. 1 x zeer veel pijn.

-Opgezette tepels, iets grotere tepelhoven.

-Witte stipjes rondom de tepelhoven.

-Opgeblazen gevoel, alsof er een ballon of watten in zit.

-Buik ziet er sinds een paar dagen anders uit. ( meer uitgezet,ronder)

-12 dagen non stop een zeurend gevoel in onderbuik, soms spierpijnachtig. Sinds een paar dagen af en toe een zeurend gevoel.

-Sinds een paar dagen soms steekjes aan de zijkant van mijn onderbuik.

-Zeer sterke reuk. ( echt opvallend)

-Vetter haar.

-12 sept.: veel slijm en lichtbruin bloedverlies bij 1 x afvegen.

-Met vlagen even misselijk.

-Sinds een week heel soms meer afscheiding. ( alsof ik ongesteld moet worden) Het is wit en reukloos.

-Op zich plas ik al regelmatig, niet overdreven vaker.

-Vaker dromen.

-Lage rugpijn

-Anders vermoeid… eigenlijk prettiger.

-Soms hoofdpijn wat dan met 1 paracetamol ineens weer plotseling verdwijnt. ( heb ik nooit)

-Voel me rustiger.

Bizar niet?

:o

Zo dames ik zit hier met een lekkere bosche bol :mrgreen:

Bren wat is dat vaag zeg… Schiet je niets mee op, al die onduidelijkheid :? . Misschien een digitale halen??? en morgenochtend testen??

Heske ik hoop echt dat :evil: ze wegblijven. Ik heb nog steeds hoop en dat moet jij ook blijven houden, zolang ze er niet zijn.

Lautje, is dat nou rotzooi?? Je bent aan de klus dan valt dit echt reueueuzeee mee. Ziet er inderdaad heel fris uit en ik denk dat het met een donkere vloer er alleen maar mooier op wordt. Ook die schilderijen van het strand passen er dan heeel goed bij. Vooral zo doorgaan.

Renate leuk dat je het naar je zin heb gehad. Zulke dingen zijn altijd leuk en gezellig.

Talulah het is en blijft voorlopig nog mooi klusweer, je dus kunt nog meer kamers gaan doen. enne van jouw verwachten we ook foto’s.

Claudia hoe was het koken en met de wijntjes?? en hoe reageerde je mannetje?

misschien dat ik iemand vergeet, sorry

bren ik zou zeggen: super zwanger!!! bloedtest eisen maandag!!! om het helemaal zeker te weten.

dikke knuf

@lelle wrote:

bren ik zou zeggen: super zwanger!!! bloedtest eisen maandag!!! om het helemaal zeker te weten.

dikke knuf

:smiley:

Ik moet het een keer echt 100% zeker weten, dus ja… maandag ga ik echt naar de huisarts.

Menstruatie komt gewoon niet en ondertussen voel ik me ( voor zover ik dat kan weten) ontiegelijk zwanger.

Ik zie nu op de test in 1 oogopslag nog steeds een smal blauw lijntje.

Kennen jullie het volgende fenomeen? :lol:

Ik heb m’n buik eens bekeken en nu zie ik aan beide zijden een soort inkeping,eeeeehm hoe leg je dat uit… met vervolgens een bol buikje.

Kennen jullie de zangeres Pink?

Wel zij heeft ook aan beide zijden een inkeping, alleen dan met een platte buik. :mrgreen:

Ik heb dit normaal dus nooit, hoe vaag. :lol:

Zie foto:

Brenda, je bent hartstikke zwanger joh!!! Oké, veel van die kwaaltjes kunnen ook door naderende ongi komen, maar lieve schat, een streep is een streep!!! Echt waar meid, ik kan er niks anders van maken. Die sterkte reuk was bij mij toen bij Sterre één van de eerste zwangerschapsevrschijnselen. Vermoeidheid was idd ook anders (en ja, dat heb ik nu ook :think: ). Tijdens mijn zwangerschap was ik écht moe, kon ineens overal slapen, terwijl ik normaal een moeilijke slaper ben. En dat dromen… ook zoiets. Dusse… gefeliciteerd meid! Ik snap je onzekerheid nog wel, maar je zult zien dat je over een paar dagen alweer een dikkere streep hebt.

Goed, en na dit optimistische bericht… heb ik toch stiekem ook een beetje hoop… misselijkheid blijft, draaierigheid blijft, vermoeidheid wordt eigenlijk erger, en nog steeds geen ongi te bekennen… heel misschien morgenochtend nog eens zo´n stomme sensitest doen… heb nu geen zin om een andere test te gaan halen, want dan moet ik een heel eind lopen en het is zo´n zeikweer… :roll:

Hey Bianca, wat super goed van je dat je wat rust gevonden hebt (nu ik nog :silenced: ). Wedden dat je nu snel zwanger bent!!! :mrgreen:

xHeske

Haha Brenda, dat zijn buikspieren, als je het mij vraagt! :lol: En ja, dat bolle buikje ertussen… zal de komende maanden wel boller worden :wink: Nee ff serieus, mijn buikje bij Sterre begon ook zo, duurde wel heel wat weken overigens, maar mijn buikspieren waren toen asociaal sterk. Maar als je zwanger bent (of als je ongi wordt… gaan we weer :roll: sorry…maar je bent echt wel zwanger hoor!) dan zijn je darmen vaak wat opgezet, dus kan best zijn dat je daarom een wat bollere buik hebt…

even van me afschrijven.

hoor ik gisteren van mijn partner dat onze vrienden weer zwanger zijn.

nu dacht ik eerst wat leuk voor ze.

maar het is dus niet gepland en ze hebben nu net een kleine van 9 maanden.Hoor ik ook verhalen dat ze het eventueel weg willen laten halen.Ik vind dit verschrikkelijk.

Er zijn zoveel stellen die kinderen willen en waarbij het niet lukt.En zij dwars door de pil heen zwanger,en dan dit overwegen.

ik heb hier zeer veel moeite mee.

ze kunnen het financieel wel aan.

misschien komt het dat ik dit verschrikkelijk vind,dat we zelf al weer in ronde 5 zitten.

Maar dat er dan zo makkelijk over gedacht wordt,vreselijk

he dit lucht wel weer even op

Claudie gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :: :: :dance: :dance:

Oei Snips, kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt…

Wij hebben ook ooit zoiets meegemaakt. De broer van Tjip, en zijn vriendin, kunnen geen kinderen krijgen, en dat het op zijn minst erg moelijk zou worden wisten ze zo rond de tijd dat ik zwanger was. Dat was al een heel moeilijke situatie. Toen hoorden we ook nog dat het schoonzusje van de zus van Tjip zwanger was en abortus liet plegen. Ik ben daar toen zo boos om geweest, het is zo oneerlijk. Zij was te dom om aan voorbehoedsmiddelen te denken, en dat ze geen verantwoordelijkheid nam voor wat ze had gedaan was zo oneerlijk. Toch denk ik achteraf dat het wel de juiste beslissing is geweest. Ze heeft al een dochtertje van 5 en heeft naar mijn idee al veel te vaak laten merken dat ze totaal ongeschikt is om een kind groot te brengen. Al had ze natuurlijk ook ervoor kunnen kiezen om het kindje af te staan…

Ik vind het overigens wel een iets ander verhaal wanneer je de pil slikt ofzo en dat tóch zwanger raakt… maar goed, ik snap je bezwaar wel, het is zo oneerlijk als je zelf zwanger wil worden en een ander dan zo gemakkelijk een zwangerschap afbreekt (al denk ik dat dat voor veel mensen niet iets is wat ze zomaar even doen… ik hoop dat die mensen er heel goed over nagedacht hebben en beseffen wat ze nou eigenlijk doen…). Pfff moeilijk hoor… maar in ieder geval een knuffel voor jou, snap dat je het er moeilijk mee hebt meid! :hug:

Brenda, mag ik je al als zwangere in het lijstje zetten, of durf je het nog niet aan? :think:

@Ke wrote:

Brenda, je bent hartstikke zwanger joh!!! Oké, veel van die kwaaltjes kunnen ook door naderende ongi komen, maar lieve schat, een streep is een streep!!! Echt waar meid, ik kan er niks anders van maken. Die sterkte reuk was bij mij toen bij Sterre één van de eerste zwangerschapsevrschijnselen. Vermoeidheid was idd ook anders (en ja, dat heb ik nu ook :think: ). Tijdens mijn zwangerschap was ik écht moe, kon ineens overal slapen, terwijl ik normaal een moeilijke slaper ben. En dat dromen… ook zoiets. Dusse… gefeliciteerd meid! Ik snap je onzekerheid nog wel, maar je zult zien dat je over een paar dagen alweer een dikkere streep hebt.

Goed, en na dit optimistische bericht… heb ik toch stiekem ook een beetje hoop… misselijkheid blijft, draaierigheid blijft, vermoeidheid wordt eigenlijk erger, en nog steeds geen ongi te bekennen… heel misschien morgenochtend nog eens zo´n stomme sensitest doen… heb nu geen zin om een andere test te gaan halen, want dan moet ik een heel eind lopen en het is zo´n zeikweer… :roll:

Hey Bianca, wat super goed van je dat je wat rust gevonden hebt (nu ik nog :silenced: ). Wedden dat je nu snel zwanger bent!!! :mrgreen:

xHeske

Thanks Heske… :smiley:

Voel me nog steeds wat onzeker wat betreft de uitslag, maar de reacties van Lelle en jou doen me wel wat meer jubelen. :wink: :mrgreen: :inlove:

Hoop echt dat je gauw een positieve test in handen hebt Heske. :pray:

Je zou toch denken dat je klachten er haast wel op moeten wijzen.

De duimen blijven hier draaien!!

:pray:

Snips… kan je gevoel voorstellen, ik zou denk ik precies hetzelfde voelen.

Een baby krijgen is niet zo vanzelfsprekend, het is een klein wondertje… zo bijzonder.

Wanneer mensen dan zo achteloos eigenlijk een zwangerschap kunnen afbreken, tja… dat is moeilijk te verteren wanneer het bij jezelf niet zo snel gaat.

In sommige gevallen is een abortus begrijpelijk, maar in sommige gevallen ook weer niet.

@Ke wrote:

Brenda, mag ik je al als zwangere in het lijstje zetten, of durf je het nog niet aan? :think:

Hmmm… :think:

Ik wacht maandag nog even af, ga dan naar de huisarts. :wink:

Dames,

Plaats even de testuitslag, heb het net ingescand.

De helderheid en contrast is wat aangepast ( ietsje sterker blauw dan in werkelijkheid) omdat het venster van de kruidvattest erg grijs was na inscannen en het lijntje daardoor niet goed zichtbaar was.

Tja, blauw lijntje is toch wel heel duidelijk, alleen smal nu. :roll:

Ja hoor Brenda, écht een streep!!! :dance: :dance: :dance: Meid, ik snap best dat je graag een dikke vette streep wil zien, maar ik heb ooit vagere lijntjes gezien en die mensen waren ook zwanger… dusse… ik weet het zeker, je bent écht écht écht zwanger!!! :dance: :dance: :dance:

Oja, en hier nog steeds geen ongi… :shifty: :pray:

Dat is eeeecht wel een blauwe streep.

Ik zou zeer verbaasd zijn als dat niet zo is maar aangezien je sensitesten nega waren ben jij misschien 1 van die personen met een laag HCG gehalte.

Maandag om een bloedtest hoor, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ga je toch al feliciteren hoor :mrgreen:

@Ke wrote:

Ja hoor Brenda, écht een streep!!! :dance: :dance: :dance: Meid, ik snap best dat je graag een dikke vette streep wil zien, maar ik heb ooit vagere lijntjes gezien en die mensen waren ook zwanger… dusse… ik weet het zeker, je bent écht écht écht zwanger!!! :dance: :dance: :dance:

:mrgreen: :oops:

Ja, je zou zeggen dat het echt zo is! :lol:

Misschien ben ik wel zo onzeker erover omdat de lijn binnen de 10 min. wel te zien was, maar nog wel erg vaag. De lijn werd na een half uur- nadat de donkere achtergrond verdwenen was- echt blauw zichtbaar.

Ik moet zeggen dat er een duidelijke tendens is. Bij iedere test wordt de lijn iets duidelijker zichtbaar. De lijn is nu overduidelijk zichtbaar,… wat dagen terug een stuk minder.

Ik word langzaam wel steeds meer overtuigd. :inlove:

Goed… ik ga maandag iig even naar de HA.

Haha, wat een onzekere doos ben ik toch wat dit betreft. :oops:

Niek… denk dat ik inderdaad weinig hcg heb. ( of ik heb verdunde urine, want ik drink ong. 3 liter per dag, ook 's avonds laat. )

Thanks voor je voorzichtige felicitatie. :stuck_out_tongue:

Fijne avond allen! :-*

Brenda, gewoon maandag ff naar de ha gaan idd. Wij kunnen het met z’n allen nog zo zeker weten, als jij twijfelt schiet je er niks mee op. Is altijd fijn om het van de ha te horen, dan weet je het echt zeker en kun je met volle teugen gaan genieten!! :dance:

Net Tjip nog ff aan de telefoon gehad (is nog aan het werken :roll: ), en hij wil dat ik morgenochtend gewoon weer een test doe… :think: Hij zei, mocht ik niet zwanger zijn, hij toch voor de volgende cyclus andere testen gaat halen, omdat hij er geen vertrouwen in heeft, en als ik wel zwanger ben dan heb ik die testen niet meer nodig en kan ik ze net zo goed nu gebruiken :? ofzo… Nou ja, ik zie het morgen wel. M’n ongi is er iig nog niet, en mijn lange-cyclus-record is dus bij deze verbroken :roll:

xHeske