Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

ja brenda :dance: :dance: das toch overduidelijk :mrgreen: en al die symptomen meid dat kan niet meer op toeval berusten:

GEFELICITEERD MEID

gister t koken was kei gezellig alleen ja de hele avond over een wijntje gedaan :mrgreen: hoop niet dat t iemand opgevallen :think: mijn vriendinnen hebben dat zo snel in de gaten :eh: t laatste beetje heb ik zelfs laten staan :slight_smile:

vandaag gewinkeld kan nu dus niks voor mezelf kopen :doh: normale kleding kan ik nog maar kort aan hooguit 2 maanden dus vind ik zonde een shirt met lange mouwen gekocht en dies denk ook heel erg gaaf met een dikke buik :mrgreen:

voor zwarte laarzen nog niet geslaagd maar dat komt nog wel :slight_smile:

snips kan me jou reactie wel voorstellen hoor :hug:

heske hoest meid hier nog steeds: :pray:

kzal dadelijk es kijken voor wie t volgende week spannend gaat worden :dance: :pray:

klachten: mijn (.)(.) en vlagen van :sick: vanmiddag bij de bijenkorf heb ik m’n bestelling aan mijn zus dgg en ben ik een tafel gaan zoeken :wink: :mrgreen:

sorry als ik op iemand niet gereageerd heb :oops: :-*

Hey uh Claudie, ga jij eens heel snel een nieuwe banner maken!!! :naughty: :wink:

Leuke dag gehad dus! :thumbup: Ja, shoppen is nu ff niet handig natuurlijk…komt straks wel weer, kun je positiekleding inslaan :dance: Al is je keuze dan wel een stuk beperkter :?

Meiden, ik denk dat ik mijn bedje eens op ga zoeken. Tjip is pas over anderhalf uur thuis, en als mijn klachten niet van een zwangerschap komen, dan zou het wel eens kunnen helpen als ik een keer op tijd ging slapen… dusse…trusten! :-*

xHeske

Brenda, ook ik zie echt een lijntje hoor.

Maar als je er nog niet gerust op bent zou ik als ik jow was gewoon maandag nog even langs de ha gaan.

zo dan heske :lol: ik was er al mee aan t stunten net stond er 28 dagen over tijd :shock: :lol:

nu is t gelukt :inlove:

:clap: :clap: :clap: Staat je goed, die banner :mrgreen:

Brenda gefeliciteerd meis, dat is echt een streep en een streep betekend zwanger!! :dance: :inlove:

effe snel…

Brenda, volgens mij ben je ook hartstikke zwanger hoor!!! :dance: :dance:

(een iets grotere voorzichtige felicitatie hahaha :-* )

Heske, en jij ??? Heb je nog een poging gewaagd met die sensi test??

uhm, ships nu weet ik het niet meer.

Spreek jullie morgen weer…vier vandaag mijn verjaardag!! (ben morgen echt jarig) Mijn laatste normale verjaardag :mrgreen: :?

(volgend jaar wordt ik namelijk 30 :wall: :wall: helppppppp)

Heske wil jij gelijk mijn leeftijd aanpassen in het lijstje dan??? (29 dus he :wink: )

doeg

Nou ik heb net weer een ovulatietest gedaan en nog steeds het zelfde vage streepje als 2 dagen terug. Terwijl ik net wel slijmpjes afveeg… :think: Volgens dat ding moet mijn eisprong dus nog komen.

Ach het is een mooi dagje om te klussen :wink: :mrgreen:

Brenda: da’s echt wel een streep hoor :clap: .

Heske: heb je al weer getest??? (hoezo nieuwsgierig :liar: :mrgreen: ).

Talulah: succes met klussen :dance: .

Groetjes Renate

zo ben ik weer even!

net lekker gehockeyd maar verloren :thumbdown: er is maar 1 tshirt xl en dat heb ik maar meteen geconfiskeerd :mrgreen: vallen toch al zo klein nl en voor de zekerheid is dat niet verkeerd met zo’n strak rokje :oops: je ziet nl dat mijn buik doorloopt in 1 keer kweetniet of jullie dat herkennen maar dat had ik ook bij sebastiaan en isabella normaal een bubbel en nou is t weer mooi strak :think: :mrgreen:

heske heb je nog getest meid :pray:

talulah tis jouw dag vandaag :pray: :mrgreen: veel plezier :wink: :angel:

Hi meiden!!!

Bren: Vind het een hele mooie streep hoor! Je wordt volgens mij echt gewoon een juni mama! ( Of wordt je dan nog een mei mama ?)

Wij zijn eindelijk klaar met klussen! Het is super mooi geworden! Heb foto´s gemaakt met mijn telle, maar het programma doet het niet meer! :x Nu heb ik mijn schoonmama lief aangekeken, die komt morgen met haar supercamera foto´s maken, en gaat ze dan naar mij mailen. :dance:

Dan kan ik ze dus morgen avond laten zien aan jullie!

Verder heb ik eigenlijk heel weinig te melden! Ik voel deze maand echt helemaal niets! Heb wel 1 week geleden buikpijn gehad ( naderende ei ) maar voel nu helemaal niets… Het zal wel weer niets worden deze maand.

We hadden we zoveel van de vloer over dat we hebben besloten ook de toekomstige kinderkamer meteen te leggen! :dance: Het is zo´n mooie vloer, ben er helemaal verliefd op! :inlove:

Weer een project dus. Nou ja, een project voor mijn lieve (stief)papa, want die kanjer gaat hem voor ons leggen! :smiley:

Minnimouse: Afvast gefeliciteerd!!! :clap:

Heske: En, had je het verzoek van je hubbie nog opgevolgd?

Talulah: Veel plezier!!! :mrgreen:

Enne, is Renate de volgende opkomende NOD?

xxx

lautje: zat net even ons lijstje te bekijken en volgens mij ben ik idd de eerstvolgende … spannend!!!

Voel vanalles: wat last van litteken, wat trekkend gevoel onderin de buik, soms wat krampen. Klinkt positief maar probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Ehm … lukt alleen niet zo goed :oops: .

Groetjes Renate

Haaai,

Even kort, ga zo met m’n vriend gezellig naar de bioscoop.De film: knocked up! :smiley:

Voel vanalles momenteel… blijdschap, onzekerheid ( beetje nog), ongeloof ( is het echt zo?) :roll: :inlove: :think: :wink:

Bedankt voor de felicitaties! :mrgreen:

Reageer vanavond wat uitgebreider hoor.

Byebye! :-*

Bren volgens mij begin je er zelf ook steeds meer in te geloven. Houden zo!!! Ik zou zeggen vier het lekker vanavond saampjes!!!

En Heske ik vind dat jij er ook steeds meer in mag geloven. Leuk trouwens dat je man zo met je mee leeft!!!

Claudia wat heb je gekookt. En mooi dat niemand wat is opgevallen. Had je geen dorst :drool: toen je thuis kwam, 1 wijntje…

Shoppen wordt nu inderdaad moeilijker, gelukkig zijn de wijde truitjes nu helemaal in :wink:

Talulah blijven testen. Kan geen kwaad, Het is altijd fijn om te weten dat je een echte eisprong heb gehad.

Minnimouse alvast gefeliciteerd!!! :dance:

lautje je blijft aan de klus!!! Keep on going!

Renate voor jou wordt het nu spannend (en voor ons ook)

Hier vandaag alles ingepakt. MORGEN OP VAKANTIE!!! heb er super veel zin in. Dus als ik jullie niet meer zie. Bren en Heske ik hoop voor jullie meer duidelijkheid. Renate van jouw verwacht ik een positieve test als ik thuis kom. En van Lau de foto’s. En voor mijzelf een naderende eisprong, dat zou wel leuk zijn.

Hele dikke knuf van mij!!!

lelle hele fijne vakantie meid geniet ervan ik blaas wat hormoontjes jouw kant komt helemaal goed :-*

vergeet je 8) niet :wink: :mrgreen:

Brenda, jaaaa een streep!! :dance: :dance: :dance:

Ik snap dat je het iets duidelijker zo willen zien. Wat dat betreft ben ik dan voor de digitale, dan lees je het gewoon meteen! :inlove:

Dus jij gaat morgen naar de HA?

Heske, nou moe, wat is dat nou! Ga jij morgen een andere test halen nog of wacht je weer 3 dagen verder af.

Ooow, ik hoooop het zo voor jullie joh! :pray: :pray: :pray:

Minniemouse, alvast gefeliciteerd he! :dance: :dance: :smiley:

Leuke dag gehad vandaag?

Renate, oei, ook weer spannend voor jou straks!!

Lautje het ziet er mooi en fris uit! Goed bezig! :smiley:

Wij hebben vandaag de buitenkant van het huis geverfd. Kozijnen en deuren dan. Alleen boven aan de voorkant moet nog. T is wel mooi geworden!

Mijn ‘klusweek’ zit er bijna op geloof ik. Nou maar weer afwachten of het resultaat heeft! :mrgreen:

Hai meiden,

Biebs… ik ga morgen inderdaad even naar de Ha. Ik denk dat ik het resultaat van de test even onder de neus van de assistentes schuif. :smiley:

Even vragen wat zij ervan vinden. ( en evt de huisarts als deze tijd heeft.)

Ben van plan dinsdag met weer een kruidvattest of digitest te testen.

Gewoon om te kijken of de lijn feller blauw wordt of om te zien of de digi nu wel genoeg hcg traceert.

Hoe was jouw weekend? :slight_smile:

Minniemouse… van harte gefeliciteerd! :dance: Leuke dag gehad?

Heske…hoe is het ermee? wanneer ga je testen meid? :pray: :wink:

Lautje… ben benieuwd naar de foto’s! Ik wacht af…

Veel plezier met jullie nieuwe project! :wink:

Weet je al wat voor kinderkamer het wordt, qua kleur, indeling en materiaal? :wink:

Lelle… een hele fijne vakantie! geniet-ze! :smiley: Hoop dat je inderdaad gauw een eisprong zult hebben.

M’n vriend en ik zijn vanavond even langs de prenatal geweest.Even langsgegaan voordat we naar de bioscoop gingen. We hebben niets gekocht, maar gewoon even rondgekeken. :inlove:

Onze manier om het al een klein beetje te vieren. :wink:

Renate… een goed teken lijkt me, een gevoelig litteken!

Duimen… duimen… duimen! :pray: :wink:

Hier gaat het goed… :thumbup:

Ik vind het allemaal maar spannend.Hoop dat het laatste beetje onzekerheid morgen wordt weggenomen.

Tot morgen! :-*

@Brendaatje wrote:

Lautje… ben benieuwd naar de foto’s! Ik wacht af…

Veel plezier met jullie nieuwe project! :wink:

Weet je al wat voor kinderkamer het wordt, qua kleur, indeling en materiaal? :wink:

Nee, we vinden echt heel veel mooi, maar weten alleen dat de vloer dus donker zal zijn. Ik vind lime groen heel leuk, en dat lijkt me ook heel mooi met de donkere vloer.

Helaas durf ik er nog niet te veel aan te denken, aangezien we eerst maar eens zwanger moeten worden. :shifty:

Ben wel blij dat die vloer dan in elk geval al ligt!

Het is een hele grote kamer, dus er val vast wat moois van te maken!!!

Heb jij stiekem al nagedacht over een kamertje?

x

Meiden, wat hebben jullie veel getypt gisteren! :shock:

Talulah, die slijmpies komen ook vóór je eispring, dus dat klopt dan wel met de test toch? Goed klussen jij, dan hebben we hier over een week of 2 weer wat te vieren!

Brenda, succes vandaag bij de ha. Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt!!!

Nou meiden, ik snap er steeds minder van. Gisterenochtend nog een sensitest gedaan. Negatief. Tjip was er zo van overtuigd dat ´ie positief zou moeten zijn, dat we speciaal naar Scheveningen zijn gegaan om daar een Kruidvattest te halen. Die heb ik toen meteen gedaan toen we thuis kwamen, maar was natuurlijk ook negatief.

Maar nou komt het. Ik had toch verteld dat mijn schoonmoeder altijd ziet wanneer mensen zwanger zijn. Oké, dat klinkt misschien erg zweverig, maar ze heeft er gewoon nog nooit naast gezeten. Ze wist het de vorige keer bij mij al eerder dan ikzelf. Ze wist het bij een nicht van Tjip die toen net een kindje van 3 maanden had en waarvan niemand dus vermoedde dat ze alweer zwanger zou zijn, en bij mijn schoonzusje, van wie iedereen hoopte dat ze dankzij IVF zwanger zou worden, wist ze helaas iedere keer te vertellen dat de IVF-pogingen mislukt waren. Maar goed, die zelfde schoonmoeder nam me gisteren apart om te vragen of alles wel goed met me ging. Ze is er heilig van overtuigd dat ik mijn spiraaltje nog heb, omdat iedereen er vanuit gaat dat we ons eerst voor 100% op de winkel gaan richten, voordat we eens aan een brusje gaan denken. Maar ze zei dus dat ´als ze niet beter zou weten´, ze zou zweren dat ik zwanger was… ze vond dat ik er echt zwanger uit zag, en opperde zelfs dat ik misschien eens naar de ha kon gaan om te checken of ik dan niet ondanks mijn spiraal toch zwanger zou zijn :shock:

Tja, en nou ben ik echt wel nuchter genoeg om te weten dat mijn schoonmoeder geen zwangerschapstest is, maar toch hoop ik stiekem dat ze gelijk heeft… Ik ben ook nog steeds niet ongi namelijk, en de misselijkheid en vermoeidheid lijken steeds erger te worden.

Nou ja, om een lang verhaal kort te houden, ik verga hier langzaam van de onzekerheid :wall:

xHeske

Heske, kan je niet een bloedtest gaan aanvragen bij de HA? :think:

Ik zou gek worden als ik 9 dagen overtijd zou zijn!!!

x