Ik zal mijn banner zo ff aanpassen, want die 9 dagen overtijd kloppen niet helemaal. Ik ben toen uitgegaan van een cyclus van 24 dagen geloof ik, omdat ik mijn eisprong had gevoeld. Maar mijn cyclus is altijd tussen de 24 en 28 dagen, dus zal ff een nieuwe banner maken met een cyclus van 28 dagen. Dan ben ik dus wel wat minder overtijd.
Ik heb nog niet zoveel zin om naar de ha te gaan, omdat ik toch al weet dat ik dan het verhaal krijg van dat je cyclus kan veranderen na een zwangerschap en dat 33 dagen (daar zit ik nu dus op) echt niet extreem is. Alle testen zijn zo negatief als wat, dus hij zal vinden dat er nog geen reden is om een bloedtest te doen. Ik wacht nog een week af, denk ik…
xHeske
Oja Minniemouse…GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :dance: :dance: :dance:
O ja, minnimouse!!! Gefeliciteerd met je verjaardag :dance:
Heske: Ja, 33 dagen is niet extreem lang voor de HA om iets te ondernemen. Maar jeetje, voor ons wel!!!
Ik blijf duimen voor je hoor, alle kleine beetjes helpen toch?
xxx
Zeker, alle kleine beetjes helpen, je bent een schat! :-*
Dan mag jij voor mij duimen, want ik heb deze maand echt nergens last van! :shock: Vorige maand had ik een paar dagen voor mijn ei buikpijn en dat de rest van de cyclus gehad. Nu had ik ruim een week geleden een dag last van mijn buik ( ei ) maar daarna helemaal niets meer gevoeld!
Zal deze maand waarschijnlijk niets worden dus…
x
thanks meiden :mrgreen:
Mijn verjaardagskado voor mezelf is vanmiddag lekker naar de kapper en kleren kopen!!! …wat vervelend zeg :mrgreen: :mrgreen: :liar:
Heske, jemig, ik zou ook direct weer extra hoop krijgen hoor als mijn schoonoeder altijd voorspellend zou zijn.
Als ze niet beter weet dan dat jij nog een spiraal hebt, en ze komt met zo;n mededeling :shock:
Misschien toch naar de HA. Maak je het even iets ““erger”” (langer overtijd oid) misschien dat ie dan toch even een test doet.
Lautje, het kan nog steeds hoor. Bij Matthijs had ik echt nergens last van en ineens een posi test!!!
Heb je al foto;s van je nieuwe kamer???
Ja Lautje, dat zegt echt niks hoor, als je (nog) niks voelt!!! Maar ik ga gewoon alvast duimen voor je.
Haha, en de ha kan ik denk ik niet voor de gek houden, aangezien 2 dagen vóór mijn vorige menstruatie mijn spiraaltje pas verwijderd is :mrgreen: Kan ´ie natuurlijk zo nakijken. Nee meiden, ik wacht er echt nog even mee. Ik ben gelukkig een erg geduldig mens :liar:
Minniemouse, veel plezier vandaag!
Mijn schoonmama gaat vanmiddag de foto’s maken ( Heb de computer op hol laten slaan door programma van mij tellie… :oops: )
Mijn schoonmoeder mailt ze dan naar mij, zodat ik jullie het resultaat kan laten zien!
( Ben heel benieuwd hoe jullie het vinden!!! )
x
Ben benieuwd Lautje!!!
Ik ben ook benieuwd Lautje!!!
Enneh Ke, dat was ik even vergeten hahaha. Die ha weet natuurlijk wanneer jij je spiraal hebt laten verwijderen…oeps//
goedemorgen ladies,
ik zal hier af en toe nog wel eens posten, maar ik houd jullie echt niet meer bij… dussss als ik er niet ben hihihi ik lees wel zoveel mogelijk mee.
alle zwangerren van harte!
wij hebben vandaag de echo gehad en we zijn 9 weken onderweg. pcies zoals het moet. kloppend hartje gezien en een mooi kindje hihihi
helemaal blij en we hebben ook maar besloten het de wereld in te gooien aangezien je het aan mijn lijf kunt zien!
Jaaa, da´s goed nieuws Freggel!!! Oh en heerlijk dat je het nu aan iedereen kunt vertellen!! :dance:
minniemouse gefeliciteerd meid :dance: :-
heske raar dat die test niet positief is :eh: ik zou deze wk nog afwachten en dan naar de ha gaan hoor. :- en jouw schoonmoeder :shock: ik dat altijd frappant als ze zo goed kunnen voorspellen :thumbup:
en voor de rest ga ik duimen :-*
en flink klussen hè :mrgreen: :thumbup:
Oei Heske het zal mij niks verbazen als je schoonmoeder gelijk gaat krijgen hoor!! Ik geloof heel erg dat mensen dit kunnen zien of voelen.
Minniemouse gefeliciteert met je verjaardag!!! :dance:
Kijkt er iemand wel eens naar ‘Baby’s wil is wet’??
Dat komt volgens mij altijd op woensdagavond op RTL4. Een engelsman die via telepathie met probleembaby’s/kinderen communiceert.
Ik vind het zeer interessant!
Nee, nog nooit gezien…
Moet ook zeggen dat ik weinig tv kijk… :oops:
Wel films, daar ben ik gek op!!!
Hubbie belt net:
De kinderwagen die wij willen hebben ( Quinny Buzz ) is in de aanbieding…
IPV € 670,00 nu voor € 499,00 … :shock:
Dat scheelt gewoon € 171,00!!!
Maar ja, ik ben geen voorstander van dingen kopen terwijl ik nog niet zwanger ben!
Hubbie gaat hem zo halen zegt ie… :snooty:
xxx
pff dat is een flink verschil…welke winkel is dat want ik woon geloof ik bij jou in de buurt :mrgreen:
Nee ik koop niks voordat ik een paar maanden zwanger ben…ik ben dan ook weer zo’n typje die denkt dat het ongeluk brengt :doh: :oops:
@Talulah wrote:
pff dat is een flink verschil…welke winkel is dat want ik woon geloof ik bij jou in de buurt :mrgreen:
Nee ik koop niks voordat ik een paar maanden zwanger ben…ik ben dan ook weer zo’n typje die denkt dat het ongeluk brengt :doh: :oops:
Weet ik niet… Hubbie heeft het gevonden in een folder die hij weer had aangevraagd!
Ik hou er ook echt niet van, maar jeetje, wat een verschil zeg!!!
Oh, zie je wel, dan ga ik gewoon twijfelen!!!
x