Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

oh gut nou moet je niet gaan twijfelen door mij hoor!! Ik ben al zo’n muts…van mij dus gewoon niks aantrekken :lol: :lol:

ik zit nu even Try before you Die te kijken van BNN, Filemon Wesselink die gaat een bevalling begeleiden. Het is voor dat meisje het 3e kind en ze ligt keihard te gillen dat het zo’n pijn doet…ik word niet goed… :shifty:

hoi

nou hier geven de ovtesten weer aan dat mijn ei eraan komt.

we zijn al flink aan de klus.

en net als vorige maand heb ik een beetje een weeig gevoel in mijn buik en rug.dus voel ik wel mijn ei aankomen.

de rest ook weer succes

Ik heb die aanbieding ook gezien van de Quinny Buzz, zo gaaf is die.

Wij hebben de Mutsy, maar ik vind het een onding…(hij is wel heel mooi, maar het werkt niet voor mij)

Ik heb hier weer net zoals de vorige keer, kramperig gevoel in mijn BM.

Dus het is wederom raak en dus afwachten of het goed gaat, of ik krijg eerder ongi dan ik verwacht…

We zullen zien…

@Talulah wrote:

oh gut nou moet je niet gaan twijfelen door mij hoor!! Ik ben al zo’n muts…van mij dus gewoon niks aantrekken :lol: :lol:

ik zit nu even Try before you Die te kijken van BNN, Filemon Wesselink die gaat een bevalling begeleiden. Het is voor dat meisje het 3e kind en ze ligt keihard te gillen dat het zo’n pijn doet…ik word niet goed… :shifty:

Hahahahaha, niet naar kijken!!! :naughty:

Nee, jij maakt me niet aan het twijfelen hoor! Hubbie doet dat door die informatie met mij te delen… :shifty:

Zie je wel dat hij er ook ontzettend mee bezig is!

xxxx

Brenda ben je al bij de HA geweest??

je bent echt zwanger maar als de ha het zegt geeft het een fijner gevoel.

Minniemouse :: GEFELICITEERD met je verjaardag ::

:: 29 ::

Heske ik geloof ook in zulke dingen en denk zeker dat je zwanger bent!!

er zijn genoeg mensen die zwanger zijn ondanks nega testen het is alleen zo rot dat jij die gene moet wezen.

heb verhalen gelezen over mensen die pas na 3 maanden een positieve test hadden. dus er is hoop!!

Freggel :: gefeliciteerd :: altijd fijn om een kloppend hartje te zien!!

lautje gewoon kopen die kinderwagen!! je wordt heus wel zwanger en zo niet kun je hem altijd nog verkopen dan is ie nog als nieuw!!

talulah dat heb ik gister ook gezien en heb tegen me vriend gezegt als ik zo ga schreeuwen mag je me slaan haha nou ik d8 meteen AU maar toen het kindje er eenmaal was was ze de pijn vergeten.

en er zijn mensen die nu voor een tweede of derde gaan dus het zal wel meevallen.

snips wat rot voor je van die vrienden snap dat je dat niet eerlijk vind!!

en positieve ovulatie test :dance: flink klussen!!

gister de eerste slijmpjes gehad ik zat op toilet en zei heel hard YES haha me vriend kwam kijken en zei wat is er. oeps :silenced:

vanmorgen weer slijmpjes dus we klussen lekker door!!

nu begint het toch wel weer te kriebelen!!

maar ga me er niet mee bezig houden :hand: ik luister niet meer naar me lichaam :snooty: ik trap er niet meer in :hand: ik juich pas als ik een positieve test heb.

ga misschien vandaag weer even verder met schilderen van de zolder!!

als ik zin heb heb gister hele huis schoongemaakt dus dat hoeft vandaag niet!!

Mag ik helpen schilderen???

Vind het zo leuk!!!

Kan niet wachten tot ik de foto’s kan laten zien aan jullie!

xxx

Minniemouse gefeliciteerd met je verjaardag!!

Brenda, jij ook gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je er zelf nog niet 100% zeker over bent, maar tis toch echt een streep hoor!

Heske, wie weet gaat je schoonmoeder gewoon gelijk krijgen hoor, tis wel apart dat ze het zo aan kan voelen.

Talulah, de baby fluisteraar heb ik nu ook twee keer gezien. Ik vind het wel een leuk programma, hij weet wel veel dingen…

Freggel wat leuk dat je een echo hebt gehad, kun je de foto hier ook plaatsen? Ben erg benieuwd.

Hier alles oke, heb de hele dag door een bepaald gevoel onderin mijn buik, af en toe wat krampjes. Heb ook gevoelige borsten. Maar ga er niks van denken, had dit vorige twee cyclussen ook. Ik weet inmiddels dat je lichaam je lekker voor de gek kan houden.

Bianca, ik ga ook voor de tweede, dus die bevalling is idd te doen hoor hahaha.

(geldt natuurlijk niet voor iedereen helaas)

De meeste relaxte, rustige types schreeuwen het misschien uit bij de bevalling…

Diegene die 112 bellen bij een teen stoten zijn misschien heel rustig tijdens de bevalling haha.

Zo verschillend…

(en ik heb het best pittig gehad de laatste uurtjes, maar doe het nu zo weer hoor…ik vond het de mooiste ervaring ooit :inlove: )

lautje GRAAG. met zijn twee is altijd leuker als alleen!! moet de zolder schilderen en dat zijn balken en schrootjes en moeten eerst in de grondverf!! blehhhhh…

wat gaan de dagen van je ongi tot je ei snel zeg!!

maar die erna komen zullen wel langzaam gaan denk ik!!

Zo ben ik ook weer even voordat ik moet gaan werken.

Heb weer een late dienst en ik vind dat best wel heel vermoeiend.

Want als ik s’avonds thuis kom ben ik vaak nog zo wakker dat ik echt nit gelijk kan slapen en het dus al gauw laat word maar Luca komt natuurlijk gewoon s’morgens vroeg weer aan mijn bed staan :wink:

Kreeg trouwens net bericht dat hij morgen al naar de psz mag want de wachtlijst was sneller opgelost dan gedacht.

Zou anders nog een paar maanden geduurd hebben.

VInd het wel lekker eigenlijk want nu met nr 2 onderweg kan ik wel wat tijd voor mezelf gebruiken.

Minniemouse proficiat meid, doe jezelf maar lekker verwennen bij de kapper en het shoppen.

Freggel super meid dat alles goed gaat.

En wat word het weer spannend hier met al die eisprongen in het verschiet :dance:

Hier erg druk op het moment.

Na al die klus verhalen hier (klussen in huis bedoel ik :mrgreen: ) zijn wij ook maar weer eens begonnen.

Hubbie heeft onze slaapkamer geverfd en er moet nog 1 muurtje behangen worden en dan gaan we gelijk beneden verder.

Ook moest ik afgelopen dagen heeeel veel werken dus dat schiet niet echt op.

Gisteren hebben we het grote nieuws aan ouders, schoonvader en zus verteld …zo leuk hun reacties.

oh dat ziet er leuk uit zeg :thumbup: je brengt mij op een idee :mrgreen: ben benieuwd hoe mijn ouders reageren :eh: bij mijn zus duurde t enthousiasme even :? mijn schoonouders vinden t prachtig dat weet ik nu al aangezien wij voor t meeste nageslacht zorgen :mrgreen: broer van gert is nog vrijgezel en zijn zus heeft er 1 en vraag me af of daar nog iets bij komt? :think:

hé brenda waar ben je, ben je al bij de ha geweest??? of ben je al stiekem aan t shoppen :mrgreen: nou wij zijn helemaal niet nieuwsgierig :liar: maar we willen t alleen maar heeeeeeeeel graag weten :wink: :mrgreen:

leuk gedaan niek!!!

je vind het zeker niet erg als ik zwanger ben ik je idee pik??

wie was die gene ookal weer die dat had gedaan met een shirt met ik wordt grote zus dat vond ik ook een waanzinnig idee als je als een kleine hebt.

nou ik ga echt ff schilderen heb net gedouched maar kom in mijn pauze wel ff spieken of er al nieuws over brenda is!!

Ik heb eerst ook aan zo’m shirt zitten denken maar dat doe je dan maar 1 keer aan ofzo en dat vind ik zonde van het geld.

Hier kon Luca ook echt mee helpen en dat maakt het voor hem toch ook veel leuker zeker toen hij de cakjes mocht uitdelen.

Tis ook gewoon heel makkelijk te maken en ik denk dat ik zoiets ook ga doen na de bevalling want ik vind beschuitjes altijd zo’n zooitje.

Foto’s!!! Ze zijn een beetje donker…maar mijn woonkamer is normaal gesproken behoorlijk licht hoor!

nr. 2

nr. 3

nr. 4

En nog eentje van mijn schatjes… :inlove:

En de laatste om het af te leren!

( Mijn arrogantje… :shock: )

mooooooooi lautje :thumbup: :thumbup:

mooie poezen :inlove:

en vooral die laatst eigenwijze :inlove: