Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Wauw… ik snap wel waarom je voor deze vloer hebt gekozen.

Mooi hoor
:thumbup:

Oh Lautje, wat mooi!!! :inlove: :inlove: :inlove: Mooie katten ook. Wij hebben er ook 2, een rode en een zwartewitte. Poepies, al vond ik ze leuker voordat Sterre er was :oops:

Dat shirtje met ´grote zus´ dat willen wij dus doen. Ik vind het niet zo erg als ze het maar een paar keer aanheeft (al denk ik dat dat best meevalt, vind zo´n shirt ook best leuk nadat we het nieuws bekend gemaakt hebben), is sowieso ook leuk om te bewaren. Maar goed, éérst een positieve test :roll:

Maar Niek, ik vind jouw idee ook super, echt leuk gedaan.

Ohoh, en wat die bevalling betreft… heb altijd gezegd dat ik echt niet zou gaan gillen, en geloof me dat heb ik ook níet gedaan. Maar in die 32 uur dat ik daar lag heb ik veel mensen horen gillen in de kamer ernaast :roll: Schijnt er voor veel mensen toch bij te horen :wink:

Enne… ik vond de bevalling níet meevallen, ik ben de pijn ook níet vergeten, maar ik heb het er zo weer voor over. Het is maar zo´n relatief kort moment in je leven en je krijgt er zo gigantisch veel voor terug :inlove: (al hoop ik wel dat ik de volgende keer eerder een ruggenprik krijg, als het weer zo lang duurt :roll: ). En het grote voordeel is, dat als Tjip nu zegt dat ik een watje ben, dat hij standaard van mij te horen krijgt dat hij eerst maar eens moet gaan bevallen en dat ik hem daarna wel weer spreek :lol: Werkt altijd (de arme schat, voor hem was het ook niet makkelijk, ik heb hem helemaal ondergekotst tijdens de bevalling:shock: :oops: )

Net trouwens weer fysio gehad en waarschijnlijk moet ik nog maar één keertje. Gaat echt al stukken beter met m´n bekken, dus ja, ben helemaal klaar voor een zwangerschap :mrgreen:

xHeske

lautje: wat mooi geworden zeg!!! :thumbup: Heb je echt goed gedaan :thumbup: . Vind die vloer ook erg mooi.

niek: leuk idee die cakejes. Toen ik zwanger was van Lienke hadden we voor mijn ouders en schoonouders blauwe en roze hartjes gekocht. Toen we die gaven wisten ze meteen hoe laat het was :inlove: .

Brenda: waar beeeeeeennnnnnnn je???

minniemouse: GEFELICITEERD met je verjaardag :dance: .

Heske: weer negatief :shock: , had echt positief verwacht :think: . :think: . Wat vervelend die onzekerheid :hug: .

Verder weinig nieuws hier. Vanmorgen lekker een eindje met Lienke gefietst en die ligt nu weer lekker te slapen dus heb ik even tijd voor mezelf. Tijd om te kokken dus :mrgreen: .

Groetjes Renate

Heske: ik vond de bevalling ook niet meevallen hoor, duurde bij mij ook erg lang, maar heb het er graag weer voor over (maar dan wel iets sneller als de vorige keer :wink: ).

Goed zeg, dat het een stuk beter gaat met je bekken.

Groetjes Renate

:oops: :oops: :oops:

Mooi he…

Kan ook niet wachten tot ik weer thuis ben!

Straks nog even een paar schilderijen ophangen, de nieuwe kussens neerleggen en dan is het helemaal af!

x

Haihai…

Goedenmiddag, een enigzins misselijke Bren hier!

Moet hier eigenlijk flink leren, maar heb geen zin. :roll:

Heske… :hug: maaaaaaaaar… ik heb het nog niet opgegeven voor je deze ronde. :naughty: Ben zelf ook totaal niet zweverig, maar het is een apart gegeven dat je schoonmoeder toch wat aanvoelt en het ook nooit eerder mis heeft gehad. Zet je toch aan het denken.

Je cyclus is nu toch wat korter, je hebt veel verschijnselen,

1 + 1 = 2 … het kan nog echt meid!! :pray:

Lautje… limegroen bij een donkere vloer lijkt me erg mooi! Mooi contrast. :thumbup: Kan me voorstellen dat je eerst zwanger wilt zijn voordat je een kamer inricht, heb ik ook hoor… maar ik dacht, misschien heb je al wat ideeen. :wink:

Ik heb nog compleet niet nagedacht over een kinderkamer eigenlijk, maar ik houd zelf van warme kleuren/ een warme sfeer. Al kunnen pittige/felle kleuren ook mooi zijn met de juiste meubels.

Btw… geen klachten voor je verwachtte NOD kan alsnog een goed teken zijn hoor Lautje… maar dat wist je vast wel. :wink:

• Wat een mooie vloer Lautje ( foto’s) Echt heel mooi! :thumbup: :clap:

Die katten! :smiley: heb ook 2 zwart-witte monsters. Ik plaats zo wel even de foto’s.

Minniemouse… wat heb je voor moois gekocht/gekregen? Nogmaals gefeliciteerd. :-

Bianca… succes! :wink: Dat je je eisprong ‘doorhebt’ is een fijn gegeven. Geeft meer kansen! Enne…schilder-ze!

Freggel… fijn dat alles goed gaat met het hummeltje in de buik. :thumbup:

Vlinder… bedankt! Jij succes met wachten!

Niek… jij ook succes met het geklus in huis. Kan me voorstellen dat alles vermoeider voor je wordt nu. Werk je fulltime?

Leuk trouwens om met cakejes het nieuws te brengen! :smiley:

Hier ook wat nieuws,ben vannochtend even naar de HA geweest.Ik heb mijn laatste test aan de assistentes laten zien, en zij konden mijn twijfel bij het zien van de streep wel begrijpen. Het is geen knallende streep, maar volgens hen is het wel echt een streep.

De assistentes adviseerden mij om een afspraak bij de huisarts te maken voor de verdere procedure. Met andere woorden… dat ik er vanuit moet gaan dat ik zwanger ben.

Ik heb nog gevraagd of het HCG gehalte met 5 wk. zwanger nog wat laag kan zijn, waarop zij antwoorden dat je vroeger pas weken overtijd een test deed. Nu gebeurt het allemaal erg vroeg.

Ok… ik ga ervanuit dat ik zwanger ben meiden…:inlove: maaaaaaaar, omdat ik nog licht positieve uitslagen heb, blijf ik toch nog even een slag om de arm houden. Ik ben er nog niet helemaal gerust op. ( 95 % :wink: )

Weten jullie trouwens wat die verd
    mde ingedroogde lijntjes inhouden? ( zijn ze blauw of grijs, hoe zien ze eruit?) Ik heb er het 1 en ander over gelezen, en het maakte me alleen maar onzeker. ( terwijl we hier binnen de 10 min toch echt een vaag lijntje hebben gezien.)

Heske… zet me maar bij de zwangeren op de lijst hoor!

:oops: :inlove:

kwam ff spieken maar nog geen brenda waar ben je nou??

aha daar ben je dus nou van mij :: GEFELICITEERD ::

schilderen gaat goed het is echt pokken werk maar als het af is ben ik weer blij!!

mooie vloer lautje en mooi geschilderd,ik moet manlief nog even over halen voor een gekleurde meur in huis zitten er pas sinds mei in maar wordt dat wit wel zat nu!!!

leuke katten ik ben gek op katten!!! heb er zelf vier maar die hebben jullie al eens gezien toch?

tot zo kom ik zo even kijken naar de katten van brenda

Brendaaatje vanaf deze kant de voorzichtige felicitaties!!!

Lautje je huis is echt heel erg mooi geworden!! Zeker een mooie vloer zeg!!!

Jaaaaaaaa, Brenda, mag ´t nou? Ja hè? Oké, daar komt ´ie dan…

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Zo, en dan ga ik dus nú het lijstje aanpassen!! :mrgreen:

De katten! :inlove:

De bolle is Mikey, de slanke den: Zorra. :wink:

Wat een scheetjes!!! :inlove:

Ben ook gek op mijn beestjes… Zijn die van jou ook uit een nestje?

xxx

PS:

:: :: GEFELICITEERD :: ::

@lautje84 wrote:

Wat een scheetjes!!! :inlove:

Ben ook gek op mijn beestjes… Zijn die van jou ook uit een nestje?

xxx

PS:

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Thanks! :wink:

Nee, ze komen uit aparte nesten. Ze schelen nog geen jaar.

Ze zijn dikke maatjes gelukkig! :slight_smile:

Dit bedoel ik o.a met opdringerig! :mrgreen:

Die van mij zijn twee zusjes… :inlove:

Ben helemaal gek op ze! Hoewel ze soms ook echt strontvervelend kunnen zijn… :?

x

Bedankt voor de felicitaties!!! :oops: :-*

Tis nog een bizar idee hoor. :lol: :wink: :inlove:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

nu mag t dan toch echt eindelijk:

Brenda gefeliciteerd!!

geniet ervan meid!

@lautje84 wrote:

Die van mij zijn twee zusjes… :inlove:

Ben helemaal gek op ze! Hoewel ze soms ook echt strontvervelend kunnen zijn… :?

x

Leuk! :smiley:

Ja, ik ben ook stapelgek op de poezenbeesten! Grote boeven zijn het, maar ach,oh zo lief! :inlove: :wink:

Nou, de laatste van mijn boefjes!

Leuke poezenfoto’s komen er voorbij zeg!!

Ik heb ook 2 poezen en 1 kater!

@lautje84 wrote:

Nou, de laatste van mijn boefjes!

Aaaaaah, mooie katten zeg! ( mooie foto’s ook) :inlove:

Ik ga even aan de studie. ( doe een vervolgopleiding) :wink:

Thanks meiden. :-* ( Heske ook bedankt voor het aanpassen van het lijstje :thumbup: :wink: )Tot later vanavond of morgen!