Heske, wat een schat heb je toch!!! :inlove:
x
Sterretje, als je op het lijstje wil (zie eerste bladzijde), moet je me maar ff je gegevens (leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum) doorgeven, dan zet ik je erbij.
xHeske
ik geef je de datum dat ik uitgerekend ben door zodra ik meer weet
eerst even het gesprek met de vk afwachten en dan hopenlijk snel een echo :)
wat je wel al kunt invullen is mijn leeftijd: 28
en het is ons eerste kindje
ik denk dat ik begin juni uitgerekend ben
heske wat heb jij een lief mannetje zeg :inlove: die wil ik ook, hihi.
en renate hoeveel liters water heb je al op.
ik ben zo stom geweest om er net een ovutest tegen aan te gooien, na een ‘zelfonderzoek’ natuurlijk zo negatief als wat, dus we wachten maar rustig af. al zou me cyclus 35 dagen zijn dan zou ik al super blij zijn.
Hier nog geen ongi te bekennen, ik voel ook niks. :think: Gister wel een aantal ongikrampjes, maar dat ging steeds weg.
Khad wel slijmpies, maar ik neem aan dat ik toch niet vruchtbaar ben op dit moment?? :doh: Vagerdevaag dus.
Mijn banner klopt niet zag ik, vandaag is dag 29. Vorige cyclus werd ik t de 29ste dag. Ben zo zenuwachtig erover aan het worden.
Net alvast de testen voor vrijdag gehaald (ja ik moet er zeker 2 in huis hebben :mrgreen: ).
Dus Renate, vrijdag gaan we samen voor de positieve test he!!
Trouwens vervelend die blaasontsteking en een AB-kuur. :?
Straks meer, mn ouders komen net binnenvallen!
Nog steeds geen :evil: :evil: :evil: te bekennen…
x
ik heb goeie hoop voor lautje!!
vind het wel spannend allemaal denk net zo spannend als jullie zelf kijk zelfs op me werk of er weer een zwangere bij is!!
biebs dus jou nod is eigenlijk ook vandaag??
vind ook echt zo leuk dat heske ook zwanger is!! wordt er helemaal happy van!! :dance:
hoort zoveel verhalen van mensen die er heel lang over doen om zwanger te worden en hier gaat het heel snel achter elkaar!!
ik heb me denk 1 dag verrekend!! de dag dat je ong wordt telt niet meer mee bij je cyclus toch?? die telt wel mee bij je volgende??
Nou meiden,
Net naar de wc geweest en een roze streep op het papiertje
Baal behoorlijk zeg…
Gadver!
x
he lautje wat rot zeg!!
:hug: :hug: maar dat had heske ook!! en kijk het resultaat!!
dus zolang nog niet helderrood is is er nog steeds hoop!!!
Ah Lautje, balen :hug: , hopen dat het niet doorzet idd!
Bianca, wat je zegt klopt, als je op dag 29 ongi wordt, heb je een cyclus van 28 dagen, omdat dag 29 dus weer dag 1 is van de volgende cyclus.
Brenda, goed dat je al zo snel terecht kan voor een echo, ga voor je duimen!
Renate, voor jou ook! Hoop dat je vrijdag een positieve test hebt!
Ik ga morgen weer testen, si dan 3 dagen na mijn vorige test, hoop dat hij dan nog duidelijker is. Tot nu toe gelukkig nog geen ongi, voel me nog steeds zwanger.
dank je vlinder daarom heb ik dus f veranderd d8 dus cyclus van 32 maar is dus 31.
dus volgende week do me NOD!!
duim voor jou dat de Streep er morgen vanaf springt zet je er dan even een foto van op??
nou ik moet dus nog een week wachten en begin nu echt wel er meer aan te denken en bij alles wat ik voel denk ik NEE dat had ik vorige maand ook en toen werd ik in de maling genomen door me eigen lichaam!!
deze week daat dus echt lang duren pffff
Lautje, sjips joh! :hug: Ik hoop dat het bij deze roze streep blijft!! :o
En owww, reken je zo je cyclus joh? :oops: :doh: Nou dan had ik eerst een cyclus van 27 dagen? En de laatste keer van 28 dagen.
Maar goed, niet te blij doen, want vroeger voor de pil was mijn cyclus ook heel wisselend en lang. Door de pil natuurlijk netjes geregeld in 27/28 dagen.
Toen ik voor Sven bezig was had ik ook rond de 28/29 of zelfs een keer 32 dacht ik. Dus nog geen peil op te trekken wat het nu zal zijn. :think:
Lautje wat jammer zeg!! Begint het bij jou altijd met eerst roze verlies of verlies je gelijk bloed? (ja sorry rare vraag misschien maar als je dit nooit hebt is er vast nog hoop :mrgreen: )
Oke, ik was weer ongeduldig, net weer een test gedaan en hij is echt duidelijk nu! :inlove: :mrgreen: :inlove: Kan er nu eindelijk in geloven!
Ik ga maar gauw eens uitrekenen hoe lang ik nu zwanger ben :mrgreen:
OOOOH VLINDER, wat een prachtig knallend streepje zeg!! Fantastisch, dikke proficiat hoor meid! :inlove:
Dank je voor de felicitatie, de anderen ook voor de felicitaties van van de week! Durfde er eerst toch niet helemaal in te geloven, maar nu helemaal :mrgreen:
Vlinder: GEFELICITEEEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Heeel duidelijk!!
Superleuk voor je!!
@bianca&? wrote:
nou ik moet dus nog een week wachten en begin nu echt wel er meer aan te denken en bij alles wat ik voel denk ik NEE dat had ik vorige maand ook en toen werd ik in de maling genomen door me eigen lichaam!!
deze week daat dus echt lang duren pffff
Bianca ik weet nog wel dat wij de eerste ronde van alles voelden… :?
Nou ik “wist” dit keer gewoon dat ik zwanger was, denk dat je als vrouw intuitief wel aanvoelt ofzo. En de krampjes die ik deze ronde heb, zijn overduidelijk anders die die in de 1e en 2e ronde, het voelde gelijk anders.
Denk dat je wel gelijk hebt hoor Vlinder. Ik wist dit keer ook dat het zo was, daarom dat ik 's avonds uit mn werk gelijk naar het toilet ben gesprint. Maar als je niet zwanger bent, denk je ook van alles te voelen. Eigenlijk weet je het verschil pas als je het eens bent geweest hihi.
Nou ik vind het nog wel lastig hoor!
De cyclus hiervoor voelde ik echt vanalles, zoals bianca, maar volgens mij was dat meer ‘ont-hormonen/pillen’ ofzo. Nou voel ik dus eigenlijk bijna niksnaks.
Gister even een krampje zoals een ongi maar dat was het.
Soms wat opgeblazen buik gevoel, maar ook niet noemenswaardig.
Bij Sven voelde het alsof er iets zat, wat dus ook zo was.
Toen testte ik voor mn NOD al vet positief.
Kan dat ook per zwangerschap verschillen? Dat je nu opeens helemaal niet zo snel Hcg hormoon aanmaakt?:think:
Heske had jij bij Sterre ook zo laat pas positief getest eigenlijk?
lautje hoe staat het er nu mee???
Vlinder het is overduidelijk!!! zo zwanger als wat!!!
Biebs en renate we blijven gewoon duimen voor die positive test :thumbup: :thumbup: