sterretje je bloed wordt niet geprikt om te bepalen hoe ver je bent. dat kan alleen bepaald worden middels een echo normaliter krijg je de 1e echo rond de 11 Ã 12 weken.
zelf ben ik nooit bij de ha geweest ivm zwangerschap maar meteen rechtstreeks naar de vk dus volgens mij kun je die ook gewoon rechtstreeks al bellen hoor! succes en nog gefeliciteerd :dance:
voor de andere dames hormoontjes blaas blaas
tot straks weer!
Het begint weer aardig spannend te worden hier.
Voor positieve testen voor Biebs,Lautje, Renate, Minniemouse…
Heske die kleertjes zijn echt zo ontzettend lief. ik heb vanmorgen ook nog even stiekem een schietgebedje gehouden met mn gelukspakje in mijn handen.
Sterretje bij kian was ik ook gelijk zwanger na het stoppen van de pil. Ik heb toen gezegd dat ik niets wist hoe ver ik was (ik wist het zowat op het uur af :silenced: ) volgens de normale berekening van 1e dag laatste nod was ik 12 weken en mocht daarom naar de vk, daar kreeg ik snel een termijnecho. terwijl ik 10 weken zwanger was. Normaal gesproken mag je pas bij 12 weken naar de vk.
En met bloedprikken kunnen ze wel een beetje kijken hoever je bent, hoe meer hcg hoe verder je bent, maar niet zo precies als met een echo.
Hier geen teken van een ei, gisteren begonnen met tempen.
ik heb al wel een afspraak staan bij de vk, eerst de dokter
gebeld. De assistente gaf me direct het nummer van de vk
ik hoefde ook niet eerst naar de huisarts.
Volgende week donderdag mag ik dus langskomen, ik hoop
dan ook snel op een echo. Ben zo benieuwd hoever ik ben en
wanneer ik dan dus uitgerekend ben.
Haaaai,
Goedenmiddag!
Even een kort berichtje… ik heb zo weer avonddienst.
Ik blijf vandaag voor alle dames die tegen de NOD aanzitten weer flink duimen!
Ik heb a.s vrijdagmiddag al een afspraak voor de echo. :shock:
Erg spannend, ik word al nerveus als ik eraan denk. :shock:
Moment van de waarheid! :shifty:
Fijne dag allemaal en tot later! :-*
Liefs,
Bren.
Jaaa Bren relaxed hoor, eindelijjk duidelijkheid!! Spannend, woeh!
Dames met dreigende NOD… ik duiM! :thumbup:
hey brenda
ff vraagje waarom krijg je al zo vroeg een echo ?
Ik heb idd een blaasontsteking maar de assistente van de huisarts wilde me liever nog geen kuurtje geven voor het geval ik zwanger blijk te zijn. Ze heeft het nog wel op kweek gezet. Ze adviseerde me om vrijdagmorgen weer een zwangerschapstest te doen met ochtendurine en daarna even de huisarts te bellen over hoe/wat verder. Ik moet nu in elk geval veel drinken. Bleeeh helemaal geen zin in, als ik alleen aan eten/drinken denk voel ik me al misselijk :sick: .
Groetjes Renate
Renate, ik zou het ff overleggen met je huisarts anders hoor. Of je nu zwanger bent of niet, die kuur komt er toch wel als je blaasontsteking hebt. Er is ook ab die niet schadelijk is voor het kindje en liever nu behandelen dan als het zo ongeveer in je nierbekken gekropen is
Maare misselijk is natuurlijk wel goed teken (al kan het ook van de blaasontsteking komen…)
Denk hier net, zet ff lekker de balkon deur open, die frisse herfstlucht erin, maar volgens mij heeft de buurman zn vuilnisbak op het balkon gezet ofzo :sick: :sick: :sick:
He renate, wat balen dat je nu ook nog een blaasontsteking erbij krijgt!!!
Ik duim voor je dat de test vrijdag posi is!!!
Brenda, wat spannend vrijdag!!!
HESKE :: GEFELICITEERD ::
brenda spannend vrijdag hoelaat moet je??
en voor renate dus ook spannend vrijdag!!
sterretje ook jij gefeliciteerd!!
ik zit op me werk dus hou het kort heb alles globaal gelezen maar kwam stiekem ff kijken en zag 9 zwangere en toen d8 ik eerst renate en zag daarna heske!! :dance: :dance: het is je gegunt meid!! geniet ervan!!
waar woont je moeder ga ik f bij haar op de koffie hoef ik niet nog een week te wachten.
ik heb al twee dagen last van soort krampen onder in me buik maar dat had ik vorige keer ook en laat me niet meer in de maling nemen door me lichaam :naughty:
kom vanmiddag nog ff kijken!! en f verder lezen heb geloof ik de helft gemist.
voor minniemouse en biebs is het ook spannend!!
en lautje nog geen rood gezien??
Nee, geen rood te zien!
Zelfs geen roze…
Wel ontzettend misselijk met vlagen, maar durf nergens meer op te vertrouwen!!!
xxx
lautje: hier draaien de duimen op volle toeren hoor!!!
Sooki:ik wacht nog wel even af tot vrijdag hoor. Ga wel veel vitamine c drinken (sinaasappelsap) in de hoop dat de klachten vanzelf wat minder worden. En die 2 dagen zullen het hem wel niet doen denk ik :roll: .
Groetjes Renate
renate cranberry’s schijnen ook goed te zijn (preventief)
tegen blaasontsteking. Je hebt ze volgens mij ook in pillen
bij reform / kruidenwinkeltjes.
Ja die cranberry helpt ook goed, liefst de sap op de capsules. Maar die sap vind ik ernstig goor blegh maar het helpt wel! :thumbup:
zie je nou lautje, je moet positief blijven. :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: blijven draaien hier.
Bren eindelijk vrijdag duidelijkheid!!! het werd tijd, wat zal jij ontzettend zenuwachtig zijn.
renate ik dacht dat ab geen kwaad konden, dat had ik vorige maand even opgezocht op inet, aangezien ik toen ook een blaasontsteking had en er ook een kans was dat ik zwanger zou kunnen zijn. Kun je wel zolang wachten met testen…
lelle: kan eigenlijk niet wachten met testen :oops: , maar probeer toch echt tot vrijdag te wachten omdat ik gisteren nog een negatieve test had.
Bedankt voor jullie tips trouwens :thumbup: . Helaas geen reformwinkel hier in de buurt dus die cranberry’s gaan niet lukken :? .
Groetjes Renate
Renate, elke supermarkt heeft bij de sap ook flessen Cranberrysap staan Moet je het ff vragen in je supermarkt.
sooki: thnx :-* . Zal straks maar even op zoek gaan .
Groetjes Renate
Jeetje meiden, wat is het spannend hier!!! Ik duimerdeduimerdeduim me me helemaal een ongeluk :mrgreen:
Wij hebben gisteren een poging gedaan om alles even te laten bezinken, maar da´s nog niet écht gelukt :mrgreen: Zo onwerkelijk zeg… Tjip is zo lief. Had gisteren gebak gehaald om ´t te vieren, en muesli-repen ed voor mij, ´want ik moet nu wel extra goed voor mezelf zorgen´ :inlove:
Biebs, ik zou het ook super vinden als we nu weer tegelijk zwanger zouden zijn. Kan haast niet anders eigenlijk hè
Meiden, ik maak vanavond ff een nieuw deeltje aan. Heb vanmorgen en vanmiddag gewerkt, en ga nu ff knuffelen met mijn poppetje. :inlove:
Sterretje, als je op het lijstje wil (zie eerste bladzijde), moet je me maar ff je gegevens (leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum) doorgeven, dan zet ik je erbij.
xHeske
Oja, en Renate… beterschap meis!!! :-*