Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Heske die kleertjes, lief!

Ff een vrolijk plaatje tussendoor voor de zwangeren: :mrgreen:

Biebs :inlove:

Biebs, wat lief! :mrgreen:

Ik ga ook voor jou duimen… zie dat het voor jou ook al spannend is!

Biebs,Lautje, Renate, Minniemouse…

Komen ze:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:wink:

Btw… ik ben 28 mei uitgerekend. ( voor het lijstje)

Ik ga er maar een beetje van proberen te genieten. :wink:

De echo zal het definitief zeggen.Alls blijkt dat het mis is of er is wat anders aan de hand, dan is het zo. Het zal erg verdrietig zijn, maar voor ons dan niet geheel onverwacht.

hé brenda meis niet zo onzeker zijn :hug: probeer er van te genieten meid :-* en 28 mei is een prachtige dag is dit unieke exemplaar ook geboren :mrgreen:

heske wat snoezig :inlove:

biebs leuk hoor :inlove:

ik ben er weer van tussen zwaaizwaai

en voor de meisjes met de naderende nod :pray: :pray: blaas nu hormoontjes naar toe

tot morgen

:-*

Weer drie pagina´s sinds ik vanmidaag heb gekeken!!! :shock:

Hier nog weinig last van dingen eigenlijk… Durf ook eigenlijk nergens meer vanuit te gaan. :oops:

Ik heb met hubbie afgesproken dat ik wacht met testen tot zaterdag, als ik natuurlijk niet ongie wordt.

Heske, wat een schattige kleertjes zeg!!! :inlove: Enne, kan je schoonmoeder niet even langskomen, dan kan ik de testen in de verpakking laten namelijk! :wink: :mrgreen:

Ik blijf duimen voor de meiden die binnenkort hun NOD hebben!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ga nu mijn bedje in, anders kan ik er morgen weer eens niet uit!

xxx

Moeten we niet al een nieuw deeltje hebben? :eh:

Ja, we gaan wel hard he… :shifty:

x

@lautje84 wrote:

Heske, wat een schattige kleertjes zeg!!! :inlove: Enne, kan je schoonmoeder niet even langskomen, dan kan ik de testen in de verpakking laten namelijk! :wink: :mrgreen:

Heske kan je schoonmoeder dit ook via telefonisch contact....dat zou wel heel makkelijk zijn :mrgreen: Dus als ik mijn telefoonnummer even door kan geven :wink:

Je kleertjes klinken echt schattig zeg!!
Heb je ook foto's???

Lautje ik duim voor je hoor!!!

Ja, Talulah, dat zou wel handig zijn! :mrgreen: 8)

Ik wordt meestal di of woe ongesteld. Ik durf niet meer naar de wc…ik wil gewoon niet ongi worden! :pray: :doh:

@Biebs wrote:

Ik wordt meestal di of woe ongesteld. Ik durf niet meer naar de wc…ik wil gewoon niet ongi worden! :pray: :doh:

Hahaha, ik durf ook niet vandaag!!! :lol:

x

ik weet nog niet hoeveel weken ik zwanger ben, de verloskundige

zei door de telefoon dat ik ongeveer 5 a 6 weken ben.

Ik ben namelijk nog niet echt ongesteld geweest nadat ik gestopt ben.

26 september was de test nog negatief maar 7 oktober positief.

Ben 3 daagjes ongesteld geweest vanaf 30 augustus met minmaal

bloedverlies.

Heeft een van jullie hier ook ervaring mee ?

Krijg je dan voor je 10 weken al een echo om te bepalen hoe ver je bent.

Volgende week donderdag heb ik pas een afspraak bij de verloskundige.

@lautje84 wrote:

@Biebs wrote:

Hahaha, ik durf ook niet vandaag!!! :lol:

x

whaha mee tooo…

Er staan nog wel 3 dagen op de banner, maar die heb ik er extra aan vast geplakt, voor de zekerheid…

Ik zou het vandaag moeten worden, misschien morgen…

Meiden wat spannend weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :pray:

lautje, biebs…

voelen jullie al wel wat dan???

rug/buik/borsten???

Ik heb nog steeds rugpijn en heb ook al een beetje buikpijn…

ik heb nog helemaal geen bruinverlies gehad, dat is bij helemaal een teken dat het komt…

Nee, heb al ruim een week pijn in mijn rug en buik. Voel me vandaag niet anders dan gisteren bijvoorbeeld. :shifty:

Mijn borsten zijn zo verschikkelijk gevoelig, dat hubbie er gewoon niet aan mag zitten! Maar ja, dat had ik vorige maand ook.

Ik heb altijd voor mijn ongie pijn in mijn rug, buik en borsten. Hoeft dus helemaal niets te betekenen helaas!!! :roll:

x

spannend hoor lautje en Bieb

ik zal duimen voor jullie

@sterretje wrote:

ik weet nog niet hoeveel weken ik zwanger ben, de verloskundige

zei door de telefoon dat ik ongeveer 5 a 6 weken ben.

Ik ben namelijk nog niet echt ongesteld geweest nadat ik gestopt ben.

26 september was de test nog negatief maar 7 oktober positief.

Ben 3 daagjes ongesteld geweest vanaf 30 augustus met minmaal

bloedverlies.

Heeft een van jullie hier ook ervaring mee ?

Krijg je dan voor je 10 weken al een echo om te bepalen hoe ver je bent.

Volgende week donderdag heb ik pas een afspraak bij de verloskundige.

Ik zou je graag willen helpen, helaas ben ik nog nooit zwanger geweest…

:wink:

x

lautje, biebs, minnimouse:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Sterretje: allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: . Ik weet eigenlijk niet of je voor 10 wkn al een echo kunt krijgen. Heb je veel aan he, aan dit antwoord :shifty: .

Heske: die ieniemienie kleertjes :inlove: lief hoor :inlove: . Kan me idd niet meer voorstellen dat Lienke daarin gepast heeft :roll: .

Hier nog steeds geen ongi en zit nu op dag 32. Heb volgens mij wel een blaasontsteking dus zal straks maar even met een potje urine langs de huisarts gaan als Lienke wakker is. Daar heb ik een beetje een zeurend gevoel van in m’n onderbuik maar niks geen ongi-gevoel ( :pray: hoop zo dat dit een goed teken is :pray: ). Begin steeds meer te begrijpen hoe Brenda en Heske zich gevoeld hebben. Bah, die onzekerheid is echt waardeloos :frowning: .

Groetjes Renate

ik heb wel eens gehoord dat ze dan een inwendige echo kunnen maken.

Je leest zoveel verschillende dingen op internet.

Ik moet wel bloed laten prikken zeiden ze bij de huisarts, maar

ik zou doorverwezen worden via de verloskundige.

Kunnen ze ook aan je bloed zien hoe ver je ongeveer bent ?? :think: