Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Sorry Niek, zal niet meer gebeuren! :mrgreen: Wanneer ben je weer terug dan? :wink:

Meiden, bedankt voor alle felicitaties! Ben zo blij!!! :inlove:

Claudie, super dat je eerder terecht kunt voor de echo!

Heske en sterretje, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap.

Geniet ervan mieden.

Wat krijguh wu nouuuuuuuuuuuuu!!! ( Op z’n Rotturdams)

:dance: :dance: :dance: :: GEFELICITEERD HESKE!!! :: :dance: :dance: :dance:

Dus TOCH!!! Ongelofelijk! :clap: :clap: :clap:

Geniet-ze, je geduld is eindelijk beloond. :wink:

Renate… jammer van de negatieve test zeg! Maar… alles is nog mogelijk!! :pray: :wink:

Lelle… Fijn dat je vakantie zo geslaagd was! :thumbup: :smiley:

Ehmm… wie ging er nou op vakantie??? Niek toch? Niek… fijne vakantie!!! :mrgreen:

Sterretje… gefeliciteerd! :dance:

Hoop dat ik nu niemand vergeet!? :shifty:

Jullie kletsen ook zoveeeeeeeel! :wink:

Hier gaat het redelijk. Had vannochtend een toets, die ik volgens mij wel aardig gemaakt heb. :thumbup:

Buiten dat voel ik me een beetje raar… ook wat onzeker over mijn zwangerschap. :roll:

Ik heb nu een paar keer in de middag/avond zeer vage testen en een negatieve test gehad. ( in de middag) :frowning: ( testen waren na die positieve test)

Hoewel ik me op en top zwanger voel, blijft het knagen dat ik maar 1 redelijk duidelijke positieve test heb gehad.

Ik ben net terug van de huisarts. Hij heeft de test gezien, mijn buik gevoeld en een vaginaal toucher gedaan.

De test ziet hij ook als positief,en mijn buik gaf aanleiding tot vaginaal toucher ( voelen of ik niet ver in de zwangerschap ben).Hij kon niets zeggen over de baarmoeder bij het toucher. ( wel wat hoog zei hij)

Hij gaf aan dat ik in ieder geval nog niet heel ver ben, en dat mijn baarmoeder uitwendig nog niet omhoog komt.

Afijn… ik heb een verwijzing voor een inwendige echo. Morgen bel ik het ziekenhuis.

Wat moet ik hier nou mee? :frowning:

Ik houd wel rekening met een zwangerschap, maar ook nog steeds een slag om de arm.

He bah!! :doh:

X Bren.

Vakantie??? :? Ikke :think:

Bren je bent gewoon zwanger hoor. Bedoelde hij soms dat je baarmoedermond hoog lag, want dat is alleen maar goed meid! Die gaat zich een beetje verstoppen als je zwanger bent. Goed teken dus. Je baarmoeder voel je pas uitwendig aan je buik als je rond de 10-12 weken bent, dus dat is ook niet zo gek. Hopelijk mag je snel voor de echo, maar dat denk ik wel want met 6 wkn en 6 dgn is er al meer dan genoeg te zien hoor meid! :hug:

JOEPIE DE POEPIE!!! GEFELICITEERD MEID!!! Wat een super nieuws, net wanneer je het niet verwacht is hij dan toch positief!!! :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: .

Ik ben heel benieuwd hoe je hubbie heeft gereageerd.

Als alle zwangere nu even alle hormoontjes naar ons sturen, dan kunnen wij ons ook aansluiten. Er blijven er zo nog weinig over, hihi.

Niek, een heeeeele fijne vakantie, geniet ervan!!!

Renate, heske is het levende bewijs dat er nog van alles mogelijk is :pray:

clau het kan maar niet snel genoeg 6 november zijn, vind je niet.

lautje hoe voelt het nu bij jou aan?

En wat kunnen jullie kletsen zeg!!

Ik heb al kerstinkopen gedaan :oops:

@Lotte wrote:

Vakantie??? :? Ikke :think:

Sjips, haha… bedoelde Lelle. :oops:

Excuses. :wink:

@Sooki wrote:

Bren je bent gewoon zwanger hoor. Bedoelde hij soms dat je baarmoedermond hoog lag, want dat is alleen maar goed meid! Die gaat zich een beetje verstoppen als je zwanger bent. Goed teken dus. Je baarmoeder voel je pas uitwendig aan je buik als je rond de 10-12 weken bent, dus dat is ook niet zo gek. Hopelijk mag je snel voor de echo, maar dat denk ik wel want met 6 wkn en 6 dgn is er al meer dan genoeg te zien hoor meid! :hug:

Thanks voor de bemoedigende woorden! :-*

Enne… vergeet ik helemaal te melden… :oops:

Mooie buik heb je zeg, en dan die echo foto’s!! :inlove: :thumbup:

Geeft niet hoor.

Moest alleen ff denken, want voor zoevr ik weet ben ik niet op vakantie geweest. :mrgreen:

gaan er misschien nog wel andere dames op vakantie?? Ik baalde er toch wel van dat ik nog net ongesteld was in de vakantie, maarja aan de pil ga je toch ook niet. Wat doen jullie in zo’n situatie. Wij gingen ook 2x per dag zwemmen.

Ik ben ook ongi geweest toen ik in augustus op vakantie was.

Als ik de pil nog had geslikt dan had ik die 2 weken door geslikt, maar dat kon dus inderdaad niet.

Ik heb er eigenlijk weinig last van gehad.

Als ik ongi ben ga ik ook gewoon zwemmen.

Ik gebruik dan tampons.

Brenda, sluit me bij Sooki aan hoor, je bent echt wel zwanger! Wel fijn dat je een echo krijgt, dan heb je écht zekerheid!!!

Nou, Tjip is ook een flapdrol hoor. Hij had al een vermoeden, omdat ik door de telefoon had gezegd dat ik een kleinigheidje voor ´m had. Vraag me niet waarom, maar hij raadde dus meteen dat ik zwanger was. Ik, heel gemeen, keihard ontkend, dus toen hij thuiskwam en ik hem die kleertjes gaf, dacht hij dat het voor Sterre was, hij snapte er niks van. Dus ik zei dat hij eens naar de maat moest kijken. Hihi, toen viel het kwartje en werd mijn machoman ineens helemaal emo. :inlove: :inlove: :inlove:

Het besef is er nog niet echt hoor. We hebben net maar ff snel pizza gegeten, waren allebei niet echt in staat om te koken, en hebben een beetje als verdoofd op de bank zitten eten :oops: Nu is Tjip boodschappen doen, en heb ik Sterre gebadderd en in bed gelegd. Strakjes lekker met Tjip op de bank hangen en het goede nieuws langzaam tot ons door laten dringen. ´t Is zoooo onwerkelijk zeg…

Heb ff een foto gemaakt van de kleertjes die ik gekocht had. Op het shirtje staat ´i am new, just born, and ready to go´ en heel klein daaronder ´Watch out, here I come´ en op het mutsje staat ´new member´ en heel klein in een rondje ´I am new in the family, so please handle with care´. :inlove:

LIEFFFFFFFFFFF :inlove:

gefeliciteerd heske en sterretje!

sooki mooie echo’s en buikje hoor! wat is dat bij jou al goed te zien zeg!

bij mij begint het nu ook iets op te vallen en ik hoop op de beurs straks een paar leuke kleren te kunnen vinden!

eerst maar eens kijken om een broek…pfff dit zit toch niet zo lekker meer op half 7 hahahahaha

JAAAAA JOEHOEEEE!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

:: HESKE: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!::

Woehoe!!! Wat een supernieuws zeg!!!

Op jouw schoonmoeder kan je dus met een gerust hart vertrouwen!!

Wat wijs, ein-de-lijk! Wat hebben jullie er lang op moeten wachten deze uitslag zeg! Poeh! Heerlijk meid!

Lekker genieten nu en wat een onwijs lief setje!! :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance:

Heske… wat schattig!! :inlove: :inlove:

Ben blij voor jou en je gezin!! Geniet-ze. :mrgreen:

Sterretje, jij ook gefeliciteerd he!! :dance: :dance: :dance:

Renate, spannende dagen zo, de duimen blijven draaien hier!! :pray: :pray:

(ook voor mezelf :lol: :pray: )

Sooki, mooie echo en buik heb je!! :dance:

Heh zucht van blijheid wat een vrolijke avond zo! :smiley:

Brenda, nou ik kan ook niet anders geloven dat je gewoon zwanger bent joh!

Wat ik zeg, doe de digitale van clear bl**, dan zie je het gewoon staan en kan je er echt niet meer om heen! :thumbup: :wink:

Wel fijn dat je een echo mag!

Ik ga vrijdag weer testen denk ik…tot zaterdag volhouden lukt me toch niet en anders ben ik dan wel al ongesteld. :think:

Oh Heske, t zou superleuk zijn weer samen zwanger te zijn!! :mrgreen:

Heske, wat schattig zeg!!!

Freggel, zei toch al dat je buikkie zichtbaar was…mijn schoonmoeder zag het zelfs al hahahaha.

Ik begin toch wel weer zenuwachtig te worden. Ik denk dat het niet raak is deze keer en meestal is mijn gevoel juist.

Mocht ik toch niet ongi worden dan ga ik pas uiterlijk maandag/dinsdag een test doen. Dan zou ik ongeveer een week overtijd zijn.

Het gebeurd me niet nog een keer dat ik posi test en dat ik dan alsnog later ongi wordt. (vroeg ma??)

Minniemouse dat ding was niet positief als er geen innestelling was geweest dus idd een vroege ma. :cry: Hoop dat je net als ik het geluk mag ervaren dat het nu wel goed gaat mocht je zwanger zijn :hug: