Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Heske: JAAAAA :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD MEID!!! :-* .

Groetjes Renate

JAAAAAAAAAAA ZIE JE WEL HESKE!!!

Dat kon ook niet anders, meid ik ben echt heel erg blij voor je!!

GEFELICITEEEERD!!!

:: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ::

heske gefeliciteerd

Hoe is het mogelijk zeg!!! :shock:

Lieve Heske, gefeliciteerd met je 2 streepjes :: :dance: :: :**: :dance:

(die kleine gup in je buik, houdt de gemoederen nu al goed bezig…hahaha dat belooft wat voor later.hahahaha)

Renate, balen van jou test zeg!!! Maar je ziet het wel bij Heske, die heeft gelukkig nu alsnog een positest…

dus blijf hopen meis :hug:

Dat de meeste van jullie durven te testen zonder hubbie…als ik ooit ga testen dan moet hij er wel bij zijn…kan hij me opvangen als ik flauw val. :oops:

@Talulah wrote:

Dat de meeste van jullie durven te testen zonder hubbie…als ik ooit ga testen dan moet hij er wel bij zijn…kan hij me opvangen als ik flauw val. :oops:

Heb tot nu toe wel altijd alleen getest, maar dat mag niet meer van mijn hubbie… Hij vind het niet eerlijk omdat hij vind dat we dat samen moeten doen omdat hij net zo nieuwsgierig is als ik.

Tja, ergens wel te begrijpen, maar jeetje…

Soms heb ik gewoon oogkleppen voor, en pies ik zomaar over die test heen! :wink:

Dan sta ik er niet bij stil dat hij er niet bij is hoor! Daar is die tijdelijke verstandsverbijstering verantwoordelijk voor! :lol: :mrgreen: :lol:

x

haha talulah! Ik heb ook vaak getest zonder mn man erbij, maar typisch genoeg waren de 4 x dat ik positief testen (2 x miskraam) dat hij er wel bij was :lol:

Nou, ik geloof ook niet dat ik nog ooit ga testen als Tjip er niet is hoor :oops: Wist ook ff helemaal niet meer hoe ik het had, stond zo te shaken en te janken, Sterre snapte er natuurlijk niks van, en ik had Tjip toch eigenlijk wel even heel hard nodig.

Voordeel is dat er nu een heel speciaal cadeautje voor Tjip beneden op tafel ligt :mrgreen: Een héél klein rompertje met de tekst ´ik ben papa´s kanjer´, een shirtje met de tekst ´i am new, just born, and ready to…´nog wat, weet het niet meer precies, maar was leuk in ieder geval :wink:, en een schattig mutsje :inlove: Pfff, ik was echt even vergeten dat maatje 50/56 zó klein is :shock: Wat is Sterre dan ineens groot zeg :o

Maar goed, ik ben een heel klein beetje van de schrik bekomen, en heb een poging gedaan om een foto van de test te maken. Heb ´m erg moeten vergroten, en het contrast moeten versterken, anders zag je ´t lijntje niet. Maar dat ligt eerder aan m´n camera (overbelast, sinds Sterre er is :oops: ) dan aan de test hoor. Lijntje wordt op de test wel wat vager nu, dus ga voor de zekerheid in de loop van de week nog een keer een testje doen, maar heb er op zich wel vertrouwen in dat het goed zit, gezien mijn eindeloze kwaaltjes van de afgelopen tijd :doh:

xHeske

Potverdorie, zit ik even niet op te letten…

Heske :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid!!!

:-* Garfield

Ja, weer een kwaaltje erbij… zwangerschapsdementie :mrgreen:

Bij deze dus de foto van de test :lol:

Zeg Garfield, ga jij eerst eens even heel snel een huis kopen, daarna mag je je hier pas melden :wink: Thanx meid! :-*

Heske dat ik zo’n vaag lijntje op mn test had, was het ook amper op de foto te zien terwijl hij er toch echt zat hoor! Kom maar op met die foto’s! En die romper en dat shirtje, leuk!! :inlove:

Heb hier even lekker alles open gezet, vind die koude herfstlucht zo lekker :inlove: Deze zwangerschap is toch wel anders dan bij mn zoon hoor. Zit alleen maar aan de vette snacks en kan de douche niet uitstaan terwijl ik bij Danté het liefst 10 x per dag onder de douche zat… En bij danté at ik juist weer veel zoetigheid en fruit… :think:

Oh daar is ie al, ik zie em hoor, jij zwangere betty hahaha :lol: Wat heeft jou lichaam je zitten foppen zeg!! :hug:

Nou, ik merk dus ook nu al dat het nu anders is dan bij Sterre. Bij Sterre lustte ik écht geen koffie meer, terwijl ik dat nu wel nog graag lust. De vermoeidheid kwam bij Sterre pas véél later opzetten. Pijn aan mijn borsten heb ik toen alleen op het laatst gehad, maar heb ik nu al meteen. Is nog maar even afwachten hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen, maar het is in ieder geval anders…

xHeske

ook ik ben gestopt in augustus met de pil en nu al zwanger.

Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Sterretje proficiat dan meid!

Sterretje gefeliciteerd met je zwangerschap!

Oja, en ik voel me zo´n lompe muts dat ik het steeds vergeet… Renate, wat rot dat je weer een negatieve test had. Maar meis, ik ben het wandelende bewijs dat je je hoop niet op moet geven, ik blijf voor je duimen!!! :-*

Heske jij durft om zomaar zo’n aankondiging te doen terwijl ik er niet ben :naughty:

Maar goed dat ik zo nieuwsgierig ben dat ik nog ff kwam kijken :mrgreen:

Helemaal geweeeeeeeeeeeldig meid!!!

Ben nu echt weg :wink:

Wauw Heske, ben ik nietsvermoedend aan het lezen, zie ik in eens aan je banner dat je zwanger bent!!! :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! Joehoe :: :: :**: Dus toch he, ben heel blij voor je! Had je schoonmoeder toch gelijk, ben benieuwd naar haar reactie :mrgreen:

Sterretje ook jij gefeliciteerd!!

Renate, balen meid :hug:

Sooki, mooi je echo’s!!! :inlove: