Ow super Claudie, dat je een extra echo krijgt!!! :dance: :dance: :dance: Goed dat je gebeld hebt meid! :thumbup:
Vlinder GEFELICITEEEERD!!:dance: :dance: :dance:
Leuk dat je de testen met ons deelt!
Super joh! :thumbup:
Ik ben natuurlijk weer vroeger gaan testen dan mijn bedoeling was. Aangezien ik ook maar een gemiddelde NOD heb genomen. :wall: Die was vanochtend dus negatief :wall: .
Claudie, lekker joh die extra echo!! :thumbup:
Niek, Veeeel plezier!!!
Renate, ik duuuuim!!
Heske, ik had bij Sven 9 weken bruinverlies. Dus dat zegt nog niks hoor!
biebs, balen zeg!!!
Biebs wat jammer!!
Renate, hoe zit het bij jou?!!
Biebs, balen , maar je weet het hè, het zegt nog niks, je was gewoon te vroeg! :mrgreen:
Renate, hoe is het daar??? Ben je al feest aan het vieren??? Meid, haal ons eens uit de spanning!!!
Hier is dus geen bruin, rood, roze of wat voor kleur dan ook te bespeuren :roll: Wat moet ik hier nu weer mee??? Ja, ik weet het, naar de ha… :? Denk dat ik morgenochtend dan toch maar ff ga bellen, als de ongi nu echt uitblijft. Doe ik wel morgenochtend voor alle zekerheid nog 1 keer een test, gewoon om daar dan niet voor niks te staan, verwacht niet dat ´ie positief is, maar dan weet ik tenminste zeker dat ik niet voor niets bel.
xHeske
Biebs, wat balen zeg!!!
Heske, zou inderdaad even de HA bellen. Want deze onzekerheid is ook niets natuurlijk! :-*
Renate, waar ben je nou???
x
Heske raar hoor dat je lichaam nu zulke vreemde sprongen maakt. Toch niet nog een testje wagen? Weet jij veel, misschien heb je toch een veel latere innestelling ofzo?
Had nog foto’s van de echo’s beloofd en mn buik, staan bij deze link…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1975755#1975755
Ik ben kapot…net 1,5 uur gesport pffff. Denk je hier goed nieuws van Renate te vinden als je terug komt…maar nee hoor helemaal geen nieuws…zou dat goed of slecht teken zijn? :think:
Ja minnie ik heb een vrij korte cyclus volgens mij…ben ik wel blij mee :mrgreen:
@Sooki wrote:
Heske raar hoor dat je lichaam nu zulke vreemde sprongen maakt. Toch niet nog een testje wagen? Weet jij veel, misschien heb je toch een veel latere innestelling ofzo?
Had nog foto’s van de echo’s beloofd en mn buik, staan bij deze link…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1975755#1975755
:inlove: :inlove: IK WIL OOK :inlove: :inlove:
x
Hier ben ik dan hoor * zwaai zwaai*
Helaas nog geen positief nieuws . Heb vanmorgen getest (kruidvat-test) en was negatief
. Ben wel teleurgesteld
. Moet dus ook gewoon maar weer afwachten … grrrr :evil: .
Heske: morgen naar de ha hoor. Dit is geen doen meer al die dagen overtijd. Misschien kan hij er achter komen hoe het nu zit :think: .
Niek: fijne vakantie :dance: .
Ga nu even de foto’s van Sooki bekijken.
Groetjes Renate
Sooki: mooie echo zeg :inlove: en zo duidelijk :inlove: . IK WIL OOK!!!
En mooi buikje hoor :thumbup: .
Groetjes Renate
Heee Renate jij ook al negatief, wat jammer zeg!! :hug:
Renate :hug: :-* :hug:
Balen zeg! Maar misschien wel te vroeg, je weet het niet!
We blijven gewoon heel hard duimen, want je weet het he…
Geen ongie = HOOP
x :-*
Sjee wat balen Renate …inderdaad misschien te vroeg…
Sooki super foto’s hoor!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!
SORRY MEIDEN, MOET HET FF UITGILLEN…
IK BEN ZWANGER!!!
Net gewoon nog maar een test gedaan, en ik zie een streepje. Vaag nog, maar kan er niet meer omheen. Ik ga zo proberen een foto van de test te maken, lukte net niet, want ik zit echt te shaken, maar komt straks wel.
Pfff, zit gewoon hartstikke te janken hier. Tjip is niet thuis, ik had gewoon helemaal niet verwacht dat ik nog positief zou testen, weet eigenlijk ook niet waarom ik die test nou deed, maar ben zoooooo blij nu!
Nou, ff bijkomen, dan ff de stad in om een héél klein rompertje te kopen, om straks aan Tjip te geven :inlove:
xHeske
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :lol: :lol: :lol:
JOEPIE!!! ZIE JE WEL!!!
:: :: GEFELICITEERD :: ::
x
(Correctie, ik zie dus twee streeptjes, niet één :lol: :doh: )
@Ke wrote:
(Correctie, ik zie dus twee streeptjes, niet één :lol: :doh: )
Muts, stiekem testen zonder onze toestemming te vragen!!!

Ben zo ontzettend blij voor je!
Eindelijk uit die onzekerheid!
xxx
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heske :dance: :dance:
gefeliciteerd meid :-*
jij ook al lekker alleen getest :mrgreen:
maar helemaal suuuuuuuuuuuuuuuuuper!!
ik heb toen ook de eerste uren lopen shaken :lol:
renate wat jammer nog nega :hug: maar zolang de devils uitblijven heb je kans meid dat zie je wel bij heske ik duim voor je meid
biebs niet zo vroeg testen meid :naughty: we zijn ook allemaal hetzelfde lekker ongeduldig :lol: nou blijf gewoon voor je duimen hoor je was gewoon veels te vroeg
sooko ja mooi buikkie ik had m al gezien :thumbup:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HESKE WAT GOED!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meid!! Je eitje is gewoon later gekomen joh en dan is ie nu toch positief, yoehoe!! :inlove: