Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

ja vlinder das een nog duidelijkere streep :thumbup: volgende week knalt ie er van af :dance: :pray:

voor iedereen wordt geduimd :pray:

kga weer ben moe en m’n buik zit me in de weg als ik zit :o

vlinder gefeliciteerd!!!

pfffff, na meer dan een uur lezen, ben ik nu weer helemaal bij. Wat hebben sommigen van jullie in spanning gezeten of zitten nog in spanning, even denkend aan heske. Meid ik denk dat we er helaas aan moeten geloven dat het niet zo heb mogen zijn. Maar inderdaad je moet met frisse moed weer aan de volgende ronde beginnen. Ik weet hoe moeilijk het is. Vooral als het dan zo vaag is, maar je weet bij mij duurde het ook even. En dan komt die moed vanzelf weer. Hier is de afgelopen week flink geklust, wel veel te vroeg, maar klussen kan nooit geen kwaad, en we gaan door waar me gebleven zijn, althans dat hoop ik.

Vlinder en brenda van harte gefeliciteerd!!! Echt super om tenminste een paar zwangere erbij te hebben. Bren wat een buik!!! misschien inderdaad wel een tweeling :stuck_out_tongue:

Renate ik hoop dat jij er ook snel bijgezet kan worden.

Lautje niet te vroeg testen hoor, scheelt een hoop teleurstellingen, duimen draaien voor een positieve test. :pray: :thumbup:

Ook wil ik nog even zeggen lautje je huisje ziet er super uit!!!

Hier geen huisdieren

En wat een mooie schatjes hebben jullie :inlove:

Met mijn bevalling had ik mijn beste vriendin er ook bij, (helaas is het nu geen vriendin meer), zij was ook verpleegkundige op de kraam in een ander ziekenhuis. Ik heb enorm veel aan haar gehad, ik had erge rugweeen en zij wist precies wat ze moest doen. Jammer dat de verloskunidige en de verpleegkundige dachten dat zij hun taken wel zo overnemen :x Ze waren er bijna niet voor me, maar goed, we zijn er doorheen gekomen en de volgende keer neem ik een ruggeprik :oops:

Verder was de vakantie heeeerrrrlijk. Even een week aan niets denken, geen gestress, maar heerlijk genieten, een aanrader voor iedereen, het hof van saksen, wat is dat mooi en luxe zeg, en betaalbaar, ook belangrijk!

Hes voor jou een ontzettende dikke knuf, ik denk aan je!!!

weltruste dames, ik ben blij dat ik weer thuis ben en weer kan kokken :dance:

Vlinder: :dance: :dance: gefeliciteerd hoor :dance: :dance: . Die streep is overduidelijk :dance: .

Morgen is Jeroen vrij dus ga morgenvroeg weer testen. Spannend !!!

Hoop op een positieve test :pray: .

Groetjes Renate

Ik zit nu in de 3e ronde…

Als je nou zwanger bent verandert je afscheiding dan ook…vraag ik me even af…of blijft alles hetzelfde?

Ik heb zere (.)(.) …nog een week voor ik ongesteld moet worden, al denk ik trouwens dat het nog 10 dagen duurt voor in ongi moet worden omdat mijn eisprong ook 3 dagen later was.

Renate…sssssssspannend!!! :pray:

En en en en en Renate???

Weet je al wat?

( Ben niet ongeduldig hoor!!! :wink: )

x

Jaa renate, spannend vandaag! :inlove: :pray:

Ja Renate…laat eens horen…

Oh Talulah, je vraag over afscheiding. Bij de zwangerschap van mn mannetje had ik bakken afscheiding haha, was echt overvloedig, werd er gek van, gelijk vanaf het begin al. Deze zwangerschap is het eigenlijk niet meer of anders so far. Maar het kan dus wel.

Wauw Brenda wat een buik…!

Ik ben ietsjes verder dan jij maar heb nog helemaal geen buik dus ik ga toch twijfelen als ik jouw omvang zie of jij al niet verder bent hoor.

Maar als jij niet zwanger bent eet ik ook mijn schoenenkast leeg hoor.

Vlinder dat is een streep hoor!!

GEFELICITEERD!!!

Meiden hier gaat het best goed op de misselijkheid na en dat ik mezelf echt moet dwingen om te eten.

Heb een hele dag zo’n wee-ig gevoel en eten helpt niet echt alleen fruit eet ik nu met de kilo’s tegelijk want dat vind ik echt lekker.

Bij Luca ook kiloos appels gegeten de eerste maanden om dat daarna in te ruilen voor koffiekoeken hahaha :mrgreen:

Meiden ik ga tot ziens zeggen want wij vertrekken vannacht op vakantie naar Gran Canaria.

Ik ga nog ff van de zon genieten en mijn mannen. :dance:

Niek fijne vakantie meid! :-*

Niek, kan er dus vanuit gaan dat je me vannacht op komt halen??? :lol:

Nee, ik wens je een heerlijke vakantie toe!

x

Niek, hele fijne vakantie!!!

Talulah, ik heb het verder uitgezocht op internet…

Je hebt 14 dagen na je eisprong je NOD. Het kan 1 dag eerder of later zijn.

De lengte van de cyclus wordt bepaald door de dagen VOOR de eisprong…

(in mijn geval betekend dat dus dat ik vandaag of morgen ongi moet worden :eh: …, dus mijn eisprong/cyclus is wel weer rond de 28 dagen)

Ik denk trouwens dat ik ongi ga worden hoor!! Heb heel veel afscheiding, rugpijn, vaag wat buikpijnachtig…schoonmaakwoede…zere borsten…

naja, gaan we gewoon ronde 3 weer in :?

minnie bedankt voor het uitzoeken…dan ga ik er vanuit dat ik de 16e ongi moet worden. 2 dagen later dan mijn banner nu aangeeft volgens mij. Dan zal ik een cyclus van 26 dagen hebben.

Ik heb dus ook veel afscheiding en zere borsten, maar in mijn vorige cyclus had ik geen zere borsten en die cyclus DAARvoor wel (maar toen was net die implanon eruit)

Oooh Niek wat heerlijk, fijne vakantie hoor!!

Vlinder bij deze nog voorzichtig van harte gefeliciteerd…dacht dat ik het al gedaan had maar begin nu te twijfelen :oops: :oops: :oops:

Nee nee, Minnie, daar komt niks van in. In ronde 3 is geen plaats voor jou, dus je móet gewoon zwanger zijn nu! :naughty: Geldt trouwens ook voor Renate, en ieder ander die deze week haar nod heeft :mrgreen: :wink:

Niek, fijne vakantie!!!

Nou, hier sinds gisterenmiddag geen bloed fo wat dan ook meer gezien :roll: Kunnen jullie ´t nog volgen? Ik niet namelijk :wall: Heb tot nu toe alleen een paar keer een heel klein beetje bruin verloren, dus niet echt ongi te noemen, maar ja, met al die negatieve testen zit er voor mij gewoon echt geen zwangerschap in. Wil zo graag dat ik nu gewoon ongi word, ik ben die onzekerheid en dat wachten zo ontzettend zat! :frowning:

xHeske

@lautje84 wrote:

x
Uurtje of 3… is dat goed :wink:

thanks Heske, lief van je :-*

Voor jou is het nu echt niet meer grappig!!! Zou je niet de HA even kunnen bellen hoe of wat. Dat je er vreselijk onzeker van wordt en je er gek van bent!?? Misschien kan hij/zij je vertellen of je nu hoop kan houden of dat je toch ongi wordt??

Talulah, kom je dan op een cyclus van 26 dagen?? lekker kort en voordelig!!!

Ben een beetje eigenwijs wat dat betreft… denk steeds ´ik wacht het nog wel even af´… en nu heb ik eigenlijk helemaal geen tijd om naar de ha te gaan :oops: :doh: Dus ja, ik wacht nog wel even af… :wink:

@niek1 wrote:

@lautje84 wrote:

x
Uurtje of 3… is dat goed :wink:

Geen probleem!!! Mijn koffertje staat al klaar! :mrgreen: :lol: :mrgreen:

veel plezier Niek :dance: geniet er maar lekker van met je mannen :mrgreen:

nou heb net de vk gebeld :shifty: en ik krijg een extra echo :dance: ben zo blij en opgelucht, 30 oktober intake en 06-11 echo :dance:

enenen renate :pray: ik ben zo benieuwd :mrgreen:

en voor de rest wordt geduimd :thumbup:

heske :hug: wat vervelend dat t niet doorzet en anders ff de ha bellen? :-*

ben er weer van tussen zit op mn werk :silenced: