Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Oke, ik maar moeilijk doen :? ga het zo ff proberen dan, had dat hieronder niet gezien. Heb de test iets overbelicht, tis niet super duidelijk op de foto gekomen, maar goed. Tis sowieso een vaag lijntje, omdat het 5 dagen voormijn NOD is.

en foto 2

dat gele lijntje ernaast is er pas vandaag op gekomen trouwens…

Ik zie een duidelijk vaag lijntje hoor!! :clap: :dance:

Kan niet missen meid. :dance:

Sooki… best veel verschijnselen heb en had je dus.

Ik hoop dat de misselijk vanaf nu dan binnen de perken blijft.

Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wat tegen je zin in gaat eten. :wink:

Bianca… door omstandigheden hebben we niet vaak geklust.

Een enkele keer maar.

De zin is er wel, maar de tijd en mogelijkheid helaas te weinig momenteel. :wink:

X Bren.

Vlinder, ik ga je feliciteren hoor, dat is toch echt een lijntje!! :inlove:

tnx :inlove: , doet me goed dat jullie er ook wat in zien!

Men wat is het spannend zeg, hebben/hadden jullie dat ook? Kan aan de ene kant niet geloven dat het waar is en ben ook steeds zo bang dat ik alsnog ongesteld wordt deze week.

Ja hoor, ik zie ook een vaag lijntje.

Gefeliciteerd meid.

Who’s next??? :mrgreen:

jaaaaaaaaa vlinder :dance: :dance: :dance: das toch echt een lijntje!! maar kan me je voorzichtigheid wel voorstellen hoor :wink:

anderhalve week geleden stuiterde ik ook helemaal dus ik begrijp je gevoel helemaal :mrgreen:

en ook hier expres zwarte strings aan :lol: zodat ik niet meteen een rode vlek zal aantreffen :eh: :shifty:

eerst maar es de 6 wkn voorbij zijn mijn mk tussen sebastiaan en isabella in is toen ongeveer geweest :frowning:

vraagje is t stom om nu al de vk te bellen voor de echo?? vorige keer heb 2 extra echo’s gehad ivm met de mk, wat zeggen jullie met 1tje extra zou ik echt heel blij zijn gewoon een beetje meer zekerheid :?

Claudie ik zou gewoon bellen hoor! Je kunt het altijd proberen., Het geeft hoe dan ook geen garantie dat het goed zal gaan, maar je hebt wel de geruststelling. Vanaf 5 wkn 6 dgn is er inwendig een kloppend hartje te bespeuren…

Ik kom weer ff spammen :mrgreen: . Was zo gespannen net heb er maar weer een test tegenaan gegooid en het lijntje is duidelijker! En dat na die 2 liter vocht wat ik vandaag al op heb :mrgreen: .

Claudie, gewoon bellen meid! Kan me voorstellen dat je wel een echo wilt!

Hij is inderdaad iets duidelijker.

Kan niet missen meid, volgens mij ben je echt hardstikke zwanger.

Gewoon over een paar dagen nog een keer testen.

Het wordt vast steeds duidelijker.

Ja hoor, zie hij wordt al duidelijker. Moet je over 3 dagen nog es testen, dan knalt ie het schermpje uit! Jij bent echt zwanger hoor!!!

vlinder ja hoor een lijntje is een lijntje ben geen dokter maar zeg ZWANGER!!!

ik twijfel nou ineens heb dag 8-13-15-17-19 geklust gister had ik echt geen zin dus niet gedaan maar was dag 21 nu dag 22 en ineens steekjes in me buik en beetje pijn in de rug had zondag en maandag van dat slijm ben bang dat nu mss me ei is en dan niet genoeg geklust heb jezus wat ben ik een muts ben in ieder geval blij dat er weer 2 zwangere zijn en hoop binnenkort weer 2 erbij!!

claudie ik zou gewoon bellen en het uit leggen ik bedoel als het jou gerust steld maakt het niet uit toch ze krijgen er toch geld voor!!

zit nu f bij een vriendin maar kon het niet laten om te kijken en maar goed ook want heb nu met eigen ogen kunnen zien dat vlinder zwanger is nu nog even een foto van brenda dr test en dan weet ik zeker dat ik geen schoenen hoef te eten weet ik eigenlijk al na het zien van haar buik.

Vlinder, dat is een prachtig lijntje hoor!!

(ik heb die test bij de ha gehad en bij kwam er echt helemaal niets, zelfs niet nadat ik 2 uur daarvoor een posi kruidvat test had)

(DUS, je bent hartstikke zwanger hoor :mrgreen:)

Heske, wat vervelend voor jou dat het allemaal zolang duurt.

Dat van dat bruinverlies heb ik ook gehad en de nega testen en de half positesten. Misschien heb je nu hetzelfde, was/ben je wel zwanger, maar gaat het niet goed…(wat ik niet voor je hoop uiteraard :hug: )

verklaard wel waarom je zw. klachten hebt!!!

Bianca, wat goed dat je er niet meer zo mee bezig bent, wie weet heb je nu deze maand een mooie 2e streep op je test.

Brenda, mooie buik joh :dance:

Hier is het nog steeds afwachten. Zit nu op dag 12/13 na mijn eisprong…

wel rugpijn, geen buikpijn en nog geen bruine troep :pray:

Jaaaaaa Vlinder, muts, je bent KEI zwanger!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Kan echt niet missen, dat is echt een streep hoor!!!

Lotte en Snips, bedankt voor de pb´s, zal het morgen ff aanpassen, nu ff geen zin in. Bianca ook bedankt natuurlijk, maar dat had ik al aangepast. :mrgreen:

Sooki, ellendig joh, die misselijkheid. Ik herken het wel, heb er bij Sterre ook erg veel last van gehad. Vooral in het begin, moest ook regelmatig overgeven. Maar idd, ´t is voor een goed doel, dat scheelt dan een heel klein beetje hè.

Claudie, ik zou ook gewoon bellen meid. Gewoon proberen!

Nou, ik had net weer een klein beetje bruinverlies (fijn dat ik alle details met jullie deel hè? :wink: :oops: ), dus het zal allemaal wel. :?

xHeske

Minniemouse, dat is idd ook al eens door mijn kop geschoten, dat het wel iets is geweest en dat het gewoon niet helemaal goed is gegaan. Schijnt best vaak voor te komen, dus wie weet. :? Ik ga in ieder geval weer met frisse moed door naar ronde 2 nu, en probeer er maar niet teveel meer bij stil te staan. Al zou het fijn zijn als die ongi nu dus echt door zou zetten, want op deze manier blijft het zo vaag allemaal.

Maar bij jou ook spannend nu dus! Hoop dat het raak is meid, is je dubbel en dwars gegund, na die mega teleurstelling van de vorige ronde! :-*

xHeske

Bianca, snel je vriend het bed in sleuren :wink: . Twaalf uur na je eisprong ben je nog vruchtbaar.

@Ke wrote:

Minniemouse, dat is idd ook al eens door mijn kop geschoten, dat het wel iets is geweest en dat het gewoon niet helemaal goed is gegaan. Schijnt best vaak voor te komen, dus wie weet. :?

xHeske

Ik had er ook al aan gedacht heske, maar durfde het eigenlijk niet te zeggen…

Jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg!!! :shock:

We halen nog een record hoor, alweer 38 pagina´s!

Het lijstje ziet er super uit!

Vlinder, een super lijntje hoor! Hij wordt steeds donkerder, volgende week is hij net zo mooi als de teststreep. :wink:

Heske, wat vervelend dat de ongie niet gewoon goed doorzet zeg. Daar zou ik toch ook best een beetje moe van worden. :frowning:

Jeetje, verder weet ik niet meer zo goed wie wat allemaal heeft geschreven :oops: :wink: :oops:

Woensdag in ieder geval mijn NOD. We blijven duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

( Denk dat mijn ongie gaat doorzetten, de pijn in mijn rug begint namelijk al aardig op te zetten! :snooty: )

x