Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Brenda: wow!!! je buik :o !!. Je bent echt helemaal zwanger hoor meid :mrgreen: , kan volgens mij niet anders.

Bianca: ik heb nu net 3 nachten gehad dus hoef volgende week niet weer gelukkig. Zou wel een beetje snel zijn he? Ik moet 30 okt en 1 en 2 nov weer.

lautje: ik dacht ook dat 2 dgn voor nod testen niet uit zou maken en bij mij was het ook negatief (en ook negatief op dag 29 :frowning: ).

Heske :hug: :hug: :hug: . Hoop voor je dat die ongi nu dan ook doorzet zodat je eindelijk van die onzekerheid af bent want dat is echt helemaal niks. Dikke knuffel van mij voor jou :hug: en ook een van Lienke :hug: .

Hier nog geen ongi. Wacht nu in elk geval tot woensdag met testen als ik niet ongi ben (zeg ik nu heel dapper terwijl ik er nu wel weer een test tegenaan wil gooien). Misschien is deze keer mijn cyclus wel langer. Pfff weet het ook niet hoor. Heb wel steeds last van steken in m’n borsten en m’n onderbuik voelt steeds zo gespannen… Zolang de ongi niet komt heb ik nog goede hoop :pray: .

Groetjes Renate

De buik is enorm inderdaad. :shock: :oops:

Ben benieuwd wat de huisarts er morgen van zegt. :lol: Ik ga mijn buik even laten zien, wie weet ben ik wel verder in de zwangerschap? ( al gebruikte ik de pil) Of heb ik een ander probleem? ( PCOS, buitenbaarmoederlijk… weet ik het)

Renate… je verschijnselen zijn wel goed!! :pray:

lieve brenda jij bent zwanger zo’n buik en een test met vage streep dat kan niet anders anders eet ook ik mijn schoenen op.

kan zijn dat je al langer zwanger bent dit is je eerste kindje toch??

misschien zijn het er wel 2 kindjes :inlove:

hoeveelste ronde was dit ookal weer?? sorry ik vergeet dat weer snel.

misschien is het een idee als heske erbij zet hoeveelste ronde het is dat doen ze op andere topics ook dan hoef ik het niet elke keer te vragen!!

nou hier weer het 1 en ander opgeruimd wordt er helemaal vrolijk van!!

vrijdag een feest van me werk maar ik drink geen druppel :hand: je weet maar nooit he!!

ik ga weer f wat doen.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

blijf ik ondertussen doen is wel lastig maar ik doe het :snooty:

Is goed Bianca, als iedereen ff aan kan geven in welke ronde ze zit, dan zet ik het er in het lijstje bij.

Brenda, wat een buik al joh! Dacht eerlijk gezegd meteen hetzelfde als Bianca… misschien zijn het er wel 2 :shock: :mrgreen:

Ik snap met de minuut minder van mijn lijf. Gisteren en vanmorgenvroeg steeds beetjes bruin, en nu alweer een halve dag hélemaal niks :roll: Word er echt helemaal gek van :evil: Maar goed, ik ga ff mijn zinnen verzetten en lekker met Sterre naar het winkelcentrum. Even kijken of ik nog iets leuks voor haar kan vinden in mijn favo boetiekje, misschien ff voetjes op laten meten (in de hoop dat haar schoentjes te klein worden en ik laarsjes voor haar kan kopen :oops: ), vast even in de speelgoedwinkel neuzen voor Sinterklaascadeautjes, en gelijk maar even wat boodschappen doen. En hopelijk is Tjip daarna thuis, kan ik tegen hem lopen zeuren :wink:

xHeske

ke voor mij is het de tweede ronde maar zal ook f in een pb naar je sturen dan heb je het en hoef je niet terug te zoeken als die meiden ineens heel veel gaan kletsen.

ga jij maar f lekker weg ik moet ook f maar heb geen zin.

nou we toch bezig zijn misschien is het leuk om dan achter de zwangere de uit gerekende datum te zetten!!

Zit nog in ronde 3… :wink:

Bren: :shock: Jij bent zeker zwanger…anders vreet ik al mijn schoenen op! :mrgreen: Jeetje zeg! Pas je je broeken nog wel? :think:

x

Ik zit in ronde 2 …

Groetjes Renate

Heske, dit was weer ronde 1 na miskraam.

Brenda, ziet er goed uit! Heb je niet dat je borsten groeien en je er aders op ziet? Of misschien adertjes die op je buik beter zichtbaar zijn?! Hoe dan ook, vind je gewoon zwanger haha.

sooki wil jij je uitgerekende datum zeggen dat kunnen we dan achter de zwanger als extra zetten is wel leuk!!

zo boodschappen gedaan!!

ik :pray: dat brenda echt zwanger is anders moeten we allemaal nieuwe schoenen kopen en weet niet of onze mannen daar blij mee zijn.

Hahaha… ik hoop van harte dat het jullie geen schoenen gaat kosten! :wink: :mrgreen:

Ja, je zou zeggen… zo zwanger als wat, maar ‘ter emotionele bescherming’ houd ik nog een kleine slag om de arm.

Ik heb nu ongeveer een week niet getest,ik wacht de reactie van de huisarts af. Hopelijk krijg ik een bloedtest en/of echo. :snooty:

Ik durf nog helemaal niet te denken aan evt. een tweeling in mijn buik, haha.

Stel je voor!!! :o :inlove: :o :wink:

Sooki… ik heb niet zozeer meer zichtbare aders. Wel een verticale, zichtbare ader op het schaambeen??

Wat zijn jouw klachten/verschijnselen nu?

Heske… hoop dat je je gedachten vanmiddag een beetje hebt kunnen verzetten?! Zwaar, maar dan ook zwaar irritant hoe je lichaam kan reageren. :x

Bianca… voor mij is het ronde 1. :wink:

Het kan inderdaad geen kwaad bij een naderende NOD alvast met bv alcoholinname rekening te houden. :wink:

Lautje… ik kan bijna geen fatsoenlijke truitjes meer aan, ze kruipen omhoog. :silenced:

Wanneer is je NOD ook alweer?

X Bren.

Zo, ff spieken bij de 9 maanden mama´s, en ik weet van de meeste meiden de uitgerekende datum al. :mrgreen: Meiden, kijk ff naar het lijstje, en als jullie de missende gegevens dan even doorgeven, vul ik ´m aan!

Ben alweer terug uit het winkelcentrum. Boetiekje is blijkbaar op maandag gesloten :doh: , Sterre is bijna aan nieuwe schoenen toe, maar de schoenwinkel hier had niet veel leuks, speelgoedwinkel had ook weinig interessants, dus uiteindelijk alleen ff boodschappen gedaan.

xHeske

@Ke wrote:

Vlinder, kan ik je al als zwangere in het lijstje zetten??? :pray: :dance:

xHeske

Wacht nog maar ff :wink: Ga morgen weer testen. En als het dan nog positief is en ik eind van de week geen ongi heb, dan wil ik er wel graag op. Ben nu gewoon zo bang dat het verloren gaat :? Wil eerst nog minstens twee positieve testen zien deze week :mrgreen:

Ja snap ik wel hoor, het is nog erg pril natuurlijk, maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat meis! Maar laat maar ff weten als ik je bij de zwangeren mag zetten :mrgreen:

@bianca&? wrote:

sooki wil jij je uitgerekende datum zeggen dat kunnen we dan achter de zwanger als extra zetten is wel leuk!!

zo boodschappen gedaan!!

ben op mn trouwdag uitgerekend :inlove: 7 mei! :inlove:

Wauw Brenda, wat een buik zeg! En dat voor je 1e nog wel :shock: . Maar wel mooi hoor :clap: .

Heske, jeetje wat een onzekerheid. Weet je dat verhaal van je schoonmoeder spookt ook maar steeds in mijn hoofd. Het is toch wel heel raar hoor dat je cyclus zo lang duurt, en dan die misselijkheid.

Bianca, fijn dat je een beetje de rust hebt gevonden!

Lautje, geef de hoop nog niet op :wink: , ik ga voor je duimen :pray:

Ik ben nu bezig met ronde 3, alhoewel ronde 1 niet echt telt omdat ik met een vriendin weg was in de vruchtbare week.

@Brendaatje wrote:

Sooki… ik heb niet zozeer meer zichtbare aders. Wel een verticale, zichtbare ader op het schaambeen??

Wat zijn jouw klachten/verschijnselen nu?

X Bren.

De eerste weken had ik net zo’n opgeblazen buik als jou. Ik kon mn broeken niet meer dicht, echt belachelijk hihi. Denk dat mn borsten echt zichtbaar groter werden en met vele aders, bij 7 weken. Toen raakte ik ook ontzettend misselijk, maar dat kon ook komen door de ontsteking in mn maag. Nu heb ik continu steekjes in mn onderbuik, ik denk bandenpijn, maar wel irritant. Geen krampen enzo hoor, gewoon een soort ernstig -ikscheuruitmnbuikje- gevoel ofzo haha. Kmoet continu wat eten anders word ik spuugmisselijk. Eten gaat me wel tegenstaan nu zeg, blegh. Magoed, voor het goede doel. En natuurlijk vaker plassen.

Trouwens kan iemand mij ff pb-en hoe je een foto moet plaatsen?

Ik heb mn foto ergens in zo’n fotoalbum online gezet en via eigenschappen de link gekopieerd en dan in het bericht tussen IMG geplakt, maar het wil niet lukken. Heb de foto ook al verkleind naar 640x480. Wie kan me helpen?

he vlinder een persoonlijke vraag maar dat kan hier wel wanneer heb je geklust??

om de dag?

kan je niet helpen met de foto want ben daar niet zo’n ster in heske wel geloof ik.

en jij brenda?? ben neiuwsgierig hoe jullie zwanger zijn geworden.

Mooie lijst heske!! toppie!!

straks mss renate lautje en vlinder erbij zetten!! dan 11 zwangere poeh he!!

vlinder bij jou weet ik t wel zeker!!

Vorige cyclus om de dag, beginnend bij dag 8 t/m 21

Deze ronde hebben we de frequentie wat verhoogd naar elke dag vanaf dag 8 t/m 17. :mrgreen: Maar volgens mij moet om de dag ook genoeg zijn hoor :wink:

Vlinder het lijkt mij dat je het goed doet, maar ik gebruik nooit de link van de foto maar doet het altijd in het kadertje hieronder dus ik kan je ook niet zo goed helpen, tenzij je de foto ffies naar me doormailt, dan kan ik em er wel opzetten voor je.