Lautje, toch, die testen zijn niet zo betrouwbaar. Je weet niet wanneer je innestelling is geweest. Als die iets later was, dan heb je niets aan zo’n test gehad. Niet wanhopen, wie weet test je na je nod wel positief joh!!
Ik hoop het!!! Je bent een schat, stuur je een beetje hcgtjes deze kan op???
Dan blijven we duimen toch!
( Had even een dipje… Ben nu weer vrolijk!!! :oops: )
(middag) :oops: was al vroeg wakker en heb al een hoop gedaan straks de zolder opruimen zodat ik in januari daar kan gaan slapen heb nu geen zin om te verven want heb maar 1 dag vrij dus dat doe ik wel weer in mijn vakantie.
mijn slaap kamer is heel klein en als ik op de zolder ga slapen en bevallen ben (als ik zwanger raak) dan kan er tenminste visite boven komen en kan me kleintje in een wiegje bij me slapen dat gaat nu echt niet kan geen eens bevallen in me slaapkamer je kan maar net om het bed heen lopen dus past er geen verloskundige en kraamverzorgster en vriend in haha.
lautje je hebt te vroeg getest en alles kan nog!!
renate ik heb in okt 2 nachten 17 en 18 okt jij mss ook nog??
ik wil misschien dat mijn beste vriendin bij de bevalling is heeft iemand daar ervaring mee een vriendin of moeder bij de bevalling??
ik blijf nog steeds duimen voor alle dames met een naderende NOD
hier begint het al weer te kriebelen!!
heb nog eens gekeken op internet over sperma dat er weer uit loopt dat is dus normaal de snelste zwemmers zijn dan al op de goede plek!!
Bianca, ik had mn moeder bij het opvangen van de weeën erbij, en tijdens het persen hebben we haar naar buiten gestuurd. Dat was echt een momentje voor mijn man en mij alleen ( en al het zhpersoneel eromheen dan haha.) Mn vader was toen ook aangekomen in het zh dus die hebben zichzelf zitten opvreten van spanning in de wachtkamer :lol:
Ik vond het enerzijds prettig dat ik de steun van mn moeder had, maar anderzijds weet ik niet of ik er weer voor kies dit keer. Ze overstemde de taak van mn man een beetje en toen ik na 17 uur weeën waarvan 5 uur weeënstorm een ruggeprik kreeg aangeboden, liet ze duidelijk merken dat niets te vinden. (heb em evengoed laten zetten, had zo uitgeput geraakt dat ik de persweeën nieteens normaal door zou komen waarschijnlijk.) Ben evengoed blij dat ze erbij was, maar dan liever als stille toeschouwer ofzo :oops: Dus ik zou je aanraden goede afspraken te maken en dan moet het toch helemaal goed en leuk gaan lijkt mij! :inlove:
Heb de ha niet meer gebeld, hoewel dat misschien toch een goed idee zou zijn, omdat ik nog altijd gigantisch moe en misselijk ben. Misschien eens bloed laten prikken, wie weet heb ik bloedarmoede ofzo :think: Nou ja, of gewoon stress ofzo, maar voor mijn gevoel valt dat eigenlijk wel mee.
Vlinder, kan ik je al als zwangere in het lijstje zetten??? :dance:
Renate, balen dat je een negatieve test had Misschien nog te vroeg, ik hoop het voor je!!!
Lautje, het gebeurt helemaal niet zo vaak dat mensen al een paar dagen voor hun nod positief testen hoor. In theorie kan het, maar als je nu negatief test zegt het nog helemaal niks. Gewoon na je nod nog eens testen, als je niet ongi wordt. We geven de moed niet op!!!
Weet niet zo goed wat er verder allemaal geschreven is, sorry… ben echt een beetje down door het hele gedoe, die onzekerheid put me behoorlijk uit, moet ik zeggen Maar ja, komt wel weer goed :roll:
Jeetje Heske het zit jou niet mee lieverd, heb echt met je te doen. Al die negatieve testen, kan het nu niet gewoon doorzetten. Snap best dat je hier down van wordt. Schrijf het hier lekker van je af en idd misschien toch maar even langs de huisarts, kan nooit kwaad. Kus van hier!
Lautje, het gebeurt helemaal niet zo vaak dat mensen al een paar dagen voor hun nod positief testen hoor. In theorie kan het, maar als je nu negatief test zegt het nog helemaal niks. Gewoon na je nod nog eens testen, als je niet ongi wordt. We geven de moed niet op!!!
Weet niet zo goed wat er verder allemaal geschreven is, sorry… ben echt een beetje down door het hele gedoe, die onzekerheid put me behoorlijk uit, moet ik zeggen Maar ja, komt wel weer goed :roll:
xHeske
Hi meis,
Ik heb door jullie lieve berichtjes weer moed gekregen! We wachten het gewoon af!
Geen bloed = moed toch???
Misschien toch even je HA bellen, want zo rot voelen is ook niets natuurlijk. Misschien inderdaad wel bloedarmoede, dat zou natuurlijk best kunnen!
In ieder geval een hele dikke knuffel!!! :hug: :hug: :hug:
Ik wacht het nog heel even af, eerst ff kijken wat die ongi nu gaat doen en of de klachten misschien ook vanzelf weggaan, als er een stukje spanning wegvalt. Bedankt in ieder geval dat jullie zo lief meeleven!!! :-*
Wat zal ik nu doen met mijn banner eigenlijk, en met mijn nod? Denk dat ik maar het gemiddelde pak van de kortste en de langste cyclus… dan kom ik op 31,5 dagen, dus 32 dan… en dan maar ff incalculeren dat er een week speling inzit :? :think:
Ja zou denk ik ook gemiddelde pakken al gaan ze er eigenlijk altijd van uit dat je je langste cyclus moet nemen. Maar mijn ervaring is dat hij meestal lang is en daarna weer iets korter. Vandaar dat ik gemiddelde zou nemen.
Denk dat mn zoon vandaag zn slaapdagje houdt ofzo. Hij kwam er om 9 uur uit (wat zeer uitzonderlijk is) en lag er om kwart voor 11 in en slaapt nu nog… :eh:
Zo, banner is alweer gefixed. Kan me idd ook niet voorstellen dat mijn cyclus nu altijd zo lang zal zijn, dus heb idd gewoon maar het gemiddelde gepakt, en dan zien we het wel weer.
Sterre is ook zo´n slaperd vandaag, zou ´t aan ´t weer liggen ofzo? Vanmorgen hebben we haar om 8 uur wakker moeten maken, omdat we een afspraak bij de bank hadden. Na die afspraak, rond half 12 in bed gelegd, en het is nog muisstilm dus denk dat ze nog wel even doorslaapt nu. Best lekker af en toe, kan ik even wat dingen doen die altijd blijven liggen. Heb net onze werkplek op zolder helemaal opgeruimd. Tjip zou vanmiddag nog even wat ordners en schrijfblokken halen, dan kunnen we hier alvast druk aan het werk voor de winkel :dance:
Hm, had ik nou niet moeten zetten… geloof dat miepie wakker is :think: Nou ja, wel zo gezellig eigenlijk, want heb haar vanmorgen ook al amper gezien.
Oja, Lotte, klopt het dat jouw nieuwe nod 4 november is? Heb het nu zo op het lijstje staan, maar als het niet klopt moet je ´t maar ff zeggen…
Mijn nieuwe nod heb ik nu op 7 november gezet. Zit erover te denken om een ovulatietesten in huis te halen, of te gaan temperaturen, in de hoop dat ik dan snap hoe mijn cylcus nu in elkaar zit… :think:
heske :hug: :hug: leef erg met je mee, mss inderdaad wel een goed idee naar de ha te gaan :think: mss wel bloedarmoede weet jij veel mss komt t van de spanning wat er allemaal te gebeuren staat wie weet heeft ie heel bruikbare tips voor je :-
vlinder :dance: alvast een voorzichtige gefeliciteerd zo vroeg al testen :naughty: :mrgreen:
lautje :hug: laat je niet gek maken meid (ikzelf heb 2 wkn terug ook een week voor de nod getest :wall: omdat dat idd ook op de verpakking stond :lol: ging dus ook nergens meer vanuit totdat ik een dag voor de nod testte :mrgreen: dus ik blijf voor je duimen
renate ik blijf voor je duimen meid zolang er geen :twisted: zijn :-