Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

hihi vlinder, je man ook een zwangerschapstest gedaan! Alvast een voorzichtige proficiat meis!!

Ke, laat die menstruatie maar komen zeg :twisted: Vind het wel een beetje sneu voor je, zo lang in onzekerheid.

VLINDER, wat een goed nieuws zeg!!! en gewoon 5 dagen voor NOD :thumbup: :thumbup: gefeliciteerd meid!!!

(en ik moest wel even heel erg hard lachen hoor, dat jullie met de urine van je vriend ook nog even getest hadden hahahhahah, grapig haha)

Heske :hug: :hug: , laat die rotongi maar komen nu, dan kan je weer rustig ademhalen.

Jemig wat ellendig dat je zo lang overtijd bent en dan al die nega testen :hug: :hug: :hug:

Ben helemaal in de wolken, loop steeds naar die testen toe om te kijken of het echt wel zo is :mrgreen: . Heb mn banner weggehaald, maar durf nog geen andere te plaatsen, eerst maar eens een overduidelijke test krijgen van de week. Ben net al wel naar de stad geweest om multivitaminen voor zwangeren te halen. Loop de hele tijd rond met een glimlach op m’n gezicht. Het fijne vind ik dat we nu in ieder geval weten dat we vruchtbaar zijn ( was mijn grootste angst dat dat niet zo zou zijn :shifty: ).

Vlinder proficiat meid,…een streep is een streep.

Hahah moest ook wel ff lachen van die opmerking over je man.

Ik denk dat er maar weinig mannen die kunnen zeggen dat ze weleens een zw-test hebben gedaan :mrgreen:

Ke, jammer maar inderdaad beter ongi dan die onzekerheid.

39 is wel lang als je dat normaal niet hebt maar met alle spanningen van de zaak en natuurlijk van wel of niet zwanger kan het natuurlijk wel gebeuren.

Meiden hier gaat het verder goed.

Moet veel werken en vooral late diensten en dat hakt er behoorlijk in want ik ben al zo moe.

Nog 2 diensten en dan gaan we lekker op vakantie naar Gran Canaria

:dance:

@niek1 wrote:

Vlinder proficiat meid,…een streep is een streep.

Hahah moest ook wel ff lachen van die opmerking over je man.

Ik denk dat er maar weinig mannen die kunnen zeggen dat ze weleens een zw-test hebben gedaan :mrgreen:

:dance:

en het was ook nog zijn idee ook :mrgreen: . Maar ben blij dat hij met het idee kwam, want dan ben ik zeker dat dat streepje wel een betekenis heeft.

Fijne vakantie alvast! Heerlijk even naar de warmte!

Vlinder: Een streep is een streep hoor!

:: :: gefeliciteerd :: ::

Heske: Wat balen dat hij weer negatief was zeg! 39 dagen is een behoorlijk lange cyclus, maar misschien heeft het inderdaad wel te maken met de drukte en stress van de laatste weekjes. In ieder geval even een dikke :hug: !

Renate: Weet je al wat??? Ben niet ongeduldig hoor!!! :wink:

Niek: Mag ik mee??? :lol: Wil ook op vakantie, helemaal omdat onze huwelijksreis zo is tegengevallen!

( alhoewel je dan wel een hele grote koffer mag meenemen, ben niet een van de lichtste… :shifty: )

Sooki: Toen mijn broertje verdronk in de vijver van onze buren, heb ik ook nog een aantal keer over hem gedroomd. De laatste keer dat ik hem heb gezien in mijn droom, zat hij op mijn schommelstoel en zwaaide. Ik heb dat ook altijd gezien als afscheid.

Ben heerlijk aan het relaxen vandaag! Gisteren het huis even grondig aangepakt, en nu even bijlezen!

Als ik iemand ben vergeten… sorry…!

:-*

Jemig Lautje wat moeilijk dat jij je broertje bent verloren zeg. Hoe oud was jij toen en hoe oud was je broertje? Ik droom nu al 2 maanden elke nacht over mn vader, mn moeder en ik beginnen er nu gewoon grapjes over te maken, zo van… ik stuur em vannacht wel even langs bij jou :lol: Het lijkt wel of hij er gewoon nog bij wil zijn ofzo, ach… ben ergens ook wel dankbaar dat ik em nog eens zie zo. Misschien moet ik em maar wegsturen in mn droom, want ik realiseer mij elke keer dat hij daar telkens niet mag zijn omdat hij dood is, snap je

Vlinder: Gefeliciteerd, een streep is een streep :dance: . En je man ook getest :lol: :lol: :lol: moest er erg om lachen :lol: .

Heske: balen weer een negatieve test. Laat die ongi dan nu ook maar meteen doorzetten, weet je tenminste waar je aan toe bent :hug: .

Ik heb net ook getest, maar helaas negatief :cry: .Nog geen ongi te bekennen hier, dus moet het nog maar even afwachten.

Ben net uit bed dus ga me zo maar 's even lekker uitgebreid douchen. Jeroen is met Lienke aan het fietsen dus even het rijk alleen hier :mrgreen: .

Groetjes Renate

vlinder :: GEFELICITEERD ::

sooki toch fijn dat je vader je op komt zoeken als je niet bang bent ervoor moet je misschien eens proberen te vragen aan je vader of hij je "echt"op komt zoeken zonder dat je slaapt.

ik geloof er inderdaad ook in.

lautje wat erg dat je broertje is verdronken :hug: is het al lang geleden??

heske :hug: ik begrijp hoe je je voelt hoop dat de :twisted: snel komen dan kan je verder!!

claudie hou ons nou niet in spanning wij willen er weer 2 zwangeren bij hebben staan we op 10!!

(vlinder en jij)

o jee ik lees nu ineens dat je getest heb en nega maar dat zegt nog niets!!

jij typte je bericht dus meteen met mij. :hug:

en dan is lautje wel als eerste 10 okt mmmmm :think: dat is op een woensdag??

SPANNEND

dag dames ik kom vanavond nog even langs als manlief aan het zaalvoetballen is.

Ik was 6 toen mijn broertje overleed. Hij was 2, en is verdronken in de achtertuin van onze oude buren. Ze hadden net een nieuwe vijver aan laten leggen, en mijn broertje is tijdens het spelen in de vijver gevallen… Ze hebben hem pas na 1,5 uur gevonden, iedereen dacht dat hij gewoon naar een speeltuinje was gelopen.

Het is 18 oktober precies 17 jaar geleden dat hij in de vijver viel en op 20 oktober is hij uiteindelijk overleden. :cry:

Ik moet zeggen dat ik er nu al behoorlijk goed over kan praten. Hoewel dat pas sinds een jaar of 5 is… En een jaar geleden had ik het ook even moeilijk, toen mijn moeder een vijvertje in haar tuin liet aanleggen. :o

Het is niet te vergelijken, dat vijvertje is 20 cm diep, en nog geen vierkante meter, maar moest toch even slikken!

Renate, wat vervelend dat de test negatief was zeg! Ik ga duimen dat het gewoon te vroeg was, en je nog niet genoeg HCG hebt! :pray:

Bianca, tja woensdag is mijn dag… :shifty:

Hoop stiekem dat het raak is, want we gaan 20 oktober uit eten met mijn mama ( Doen we elk jaar op de sterfdag van mijn broertje ) en zou het helemaal geweldig vinden om haar dan het goede nieuws te vertellen!

Toch zegt mijn gevoel dat het niet raak is deze keer… :think: Kan niet uitleggen waarom eigenlijk… :roll:

x

jeetje wat een verhaal lautje dat is het ergste wat je kan over komen dat je eigen kind dood gaat pfff heb kippenvel

10 okt je ong dag volgens het internet is dan mijn innestelling als het goed is.

spannend allemaal nou ik heb geen flauw idee ik zie het wel.

had op dag 14 en 15 slijm heb geen eisprong gevoeld maar volgens de calculator moet dat dag 19 zijn geweest en hebben geklust op dag

8-13-15-17-19 zit nu op dag 21 heb dus geen idee of het goed is.

de calculator heeft het ook uitgerekend als het weer 32 dagen zou zijn en is NOD dus 18 okt.

nou meisjes ik duim voor jullie morgen weer klussen in huis en daarna weer 3 dagen werken.

Laura vreselijk. Wat een impact moet dat geweest zijn op je zo jonge leventje toen! Kan me voorstellen dat je wel even slikken moest toen je moeder een vijvertje aanlegde. Misschien voor haar ook een hele overwinning?

Bianca, spannund!

@Sooki wrote:

Laura vreselijk. Wat een impact moet dat geweest zijn op je zo jonge leventje toen! Kan me voorstellen dat je wel even slikken moest toen je moeder een vijvertje aanlegde. Misschien voor haar ook een hele overwinning?

Bianca, spannund!

Voor mijn mams was het een teken dat ze het voor het eerst helemaal verwerkt had denk ik…

Tja, ieder huisje heeft zijn kruisje toch?

Ik ga zo slapen, ben helemaal kapot! Denk dat ik ziek wordt, voel me al twee dagen niet lekker en ben bij het minste of geringste gebroken!

Even lekker een nacht doorslapen, want morgen moeten er weer centen worden verdiend!

x

Jemig Lautje, wat erg voor je zeg, om zo je broertje te verliezen! :shock: :cry:

Vreselijk! :frowning:

Kan me voorstellen dat je daar jarenlang een trauma aan overhoudt.

Heske, weer negatief joh, om gek van te worden idd! :hug: Bel je morgen nou de huisarts of wacht je liever verder af?

Renate, voor jou ook nog onduidelijkgeid… geduldig afwachten dus weer. :pray:

Vlinder: GEFELICITEEEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Wauw joh!! Echt superleuk voor jullie!! :smiley:

Ik moet ergens halverwege/eind deze week testen of ongi worden. Maar ik ben er ook behoorlijk van afgeknapt de vorige keer van dat vele te vroege testen doen (muts die ik ben:snooty: ), dus nu doe ik het echt pas op mn NOD.

Hoi Meiden,

Nog wakker hier. :wink: Ik heb avonddienst gehad en zit nog even te relaxen.

Heske… :hug: ongelofelijk rot is het! :hug:

Mocht je nu je menstruatie hebben, dan hoop ik dat het ook goed doorzet.

Een halfbakken veeg kan alleen maar weer onduidelijkheid geven, terwijl het dan toch je menstruatie moet voorstellen. :evil:

Hoe dan ook…ik vind het klte voor je! :hug:

Vlinder… een voorzichtige :: felicitatie :: van mij!! :dance: :dance:

lautje en Sooki… :hug: Niet misselijk wat jullie (hebben) moeten doorstaan/meemaken. :o :frowning:

Bianca… succes met het geklus enzo!! :wink:

Renate… ik duimerdeduimduim. :pray: :wink:

Ik heb weinig te melden, heb vnml gewerkt. :?

Mijn buik is wel huge. :o :o Echt bol gewoon!! Ik kan die buik gewoon niet meer verbergen zowat. :lol:

Gisterochtend werd ik wakker, wilde ik gaan zitten… een enorme steek in mijn onderbuik links. :think: :o Daarna geen buikpijn meer gehad ofzo.

Is dat bandenpijn?

Nou… tot later vandaag! :-

X Bren.

Brenda: gauw een keer een foto showen hier van je buik hoor, ben erg benieuwd :mrgreen: . En die steken dat kan idd bandenpijn zijn.

Nog 2 uurtjes en dan zit m’n laatste nachtdienst er weer op :dance: .

Groetjes Renate

Wheeeee, weet dat het vroeg is maar heb net een test gedaan…

Weer eens negatief natuurlijk… En ik had nog wel zo gezegd dat ik niet meer voor mijn NOD zou gaan testen! :x

Ook geen heel vaag streepje dus denk dat het weer niet raak is deze maand… :snooty:

x

Brenda ben jij niet nog net in mei uitgerekend? kom je bij de 9 maanden mama’s meeschrijven bij de mei mama’s dan :mrgreen:

Lautje, wat jammer, maar… je bent nog niet over tijd dus alles kan nog hoor!!

@Sooki wrote:

Lautje, wat jammer, maar… je bent nog niet over tijd dus alles kan nog hoor!!

Ik weet het niet… De test waarmee ik had getest kan je 5 dagen voor je NOD al gebruiken…

Baal behoorlijk van mijzelf, had gewoon mijn NOD moeten afwachten. Zal je zien dat ik gewoon netjes ongie wordt woensdag. Had me een teleurstelling gescheeld! :frowning:

x

Lautje, toch, die testen zijn niet zo betrouwbaar. Je weet niet wanneer je innestelling is geweest. Als die iets later was, dan heb je niets aan zo’n test gehad. Niet wanhopen, wie weet test je na je nod wel positief joh!!