Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Sooki, testen voor het testen is niet nodig, want ik heb er al enige ervaring mee.

Met ovutesten dan, maar het zal wel niet zoveel verschillen van zwangerschapstesten.

Hoewel, ik heb ook weleens een zwangerschapstest gedaan :oops:

Maar dat is alweer een hele tijd geleden.

Het bruinverlies is nog steeds hetzelfde. :think:

De RD hebben zeker nog geen zin om zich te melden.

ff snel want echt lekker voel ik me niet

ik duimmetepletter voor iedereen :pray: :pray:

renate wat laat je ons lang in spanning :angel: :pray:

heske heb je mijn test al ontvangen?? :pray: :pray:

is t bij jullie ook zo’n mooi weer 8)

kom straks nog wel een keertje kijken :wink:

:-*

cathelijn lekker shoppen :dance: :dance: veel plezier en vooral voor jezelf kopen hè :wink:

en zo dromen :hug: meissie ik kan me voorstellen dat je dan toch total loss wakker wordt :-*

JAAAAAAAAA ik ben ongi :dance:

Vanmiddag vonden de :twisted: het toch tijd worden om zich te melden.

Ik ben meteen aan het rekenen gegaan.

Als ik deze cyclus zwanger zou raken dan zou ik 14 juli uitgerekend zijn.

We blijven dus nog een beetje voorzichtig met klussen.

Na mijn volgende nod ( 5 november als ik uit ga van 30 dagen) gaan we er vol tegenaan.

Mooi zo Lotte, nog heel even en dan kan het echte werk beginnen!!! :dance:

Claudie, ik heb je test ontvangen! Thanx!!! :-*

Net weer lekker de stad in geweest. Nieuwe broek, blousje, truitje en laarzen gekocht. Niks meer voor Tjip, hij had geen zin, want het was enorm druk. Komt binnenkort wel, want jaja, meneer is eigen baas nu!!! Vandaag laatste dag gehad. Ik ben helemaal in jubelstemming, maar Tjip beseft het zelf nog niet helemaal geloof ik.

Sooki, kan me voorstellen dat zulke dromen slopend zijn. Sterkte meid! :hug:

Renate…??? En??? :pray: :pray: :pray:

xHeske

Heske lekker geshopt dus!

Ik ook, heb een trui/tuniek ding gekocht en nog een shirtje. Zou nu nog een leuk zwangerschapsrokje hebben maar alles wat ik gepast heb, was 3 x te wijdt en hing op mn enkels terwijl het boven de knie bedoeld was. Op de een of andere manier passen rokken nooit zoals het moet bij mij!

Heske, wat ik me ineens afvroeg?? Had jij je eisprong gevoeld/opgemerkt???

Enneh, lekker geshopt zeg!! :thumbup: Ik durf nu niets meer te kopen, hopelijk duurt het niet belachelijk lang voordat ik zwanger ben en dan koop ik dan allemaal leuke zw. kleding…

tot die tijd houd ik me rustig…

(behalve dan die te gekke jas die ik gisteren heb gekocht hahaha)

Sooki, lastig dat je die dromen hebt. Misschien hoort dat ook nog bij het verwerkingsproces :hug:

Claudie, beterschap!!!

Lotte, mooi dat je ongi bent. Kan je goed je cyclus in de gaten houden en dan na volgende maand, hupsakee er tegen aan :mrgreen:

Hier nog steeds afwachten hoe het gaat lopen.

a.s woensdag is het 14 dagen na eisprong.

Ik werd 16 dagen na eisprong ongi, dus houdt ik nog steeds volgend weekend aan als NOD.

Heb gelukkig nog geen bruine troep, nog wel steeds last van rug en af en toe buik…

ben ik heel eventjes

fijn heske dat je de lucky test binnen hebt :dance: heel veel succes morgen :wink: :pray: :angel: :kaars:

Enenenenenenenen Renate??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ben zo benieuwd of ze getest heeft :think:

en ons zo lang in spanning houden :naughty:

heb bergen zwangerschapskleding die van mezelf en mijn zus dus :dance: tzt hoef ik niet meer zo na te denken wat ik moet aantrekken :dance: en wat ik van de week heb gekocht (normale kleding) kan ik nog een hele tijd aan :dance:

nou ben er weer van tussen

fijne avond allemaal!

:-*

hoi

sooki ik hoor wel eens meer dat mensen dromen over een overleden persoon.het kan zijn dat het nog een soort afscheid nemen is van jullie allebei.

ik weet na het overlijden van mijn opa,heb ik hem ook nog een keer gezien bij mij thuis,hij keek me aan en zwaaide.Daarna heb ik hem nooit meer gezien.Ik denk zelf dat hij afscheid is komen nemen van mij,ik heb hem namelijk dood gevonden in zijn stoel.Dit is nu bijna 5 jaar geleden.

ik wens je er sterkte mee.

Sorry dames dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden :oops: .

Was pas tegen 16.30 uur m’n bed uit en moest toen vanalles doen en heb dus nog niet getest :oops: . Nog steeds geen ongi te bekennen hier dus goede hoop. Heb nu ook wat last van mijn banden dus wie weet …

Test misschien morgenavond en anders maandagmiddag.

Heske: lekker gewinkeld, altijd goed :mrgreen: . Vind dat ook altijd erg leuk, helaas laat onze portemonnee dat niet altijd toe :? .

Succes morgen met testen :pray: .

Groetjes Renate

Snips denk dat je gelijk hebt hoor, het zal zeker nog bij het verwerken horen. Ik heb vlak na zn overlijden hem ook 1 keer gezien. Zn schouders hingen en zn hoofd liet hij ook een beetje hangen, hij zag er verdrietig uit. Zn dood kwam ook heel plotseling. Ik heb ook 2 x zn pijptabak geroken. Mn man rook het ook. Vannacht weer gedroomd. Stond ik bij mn moeder en wilde bloemetjes van tafel weggooien. Maar dat mocht niet van haar, want het stond voor haar en mn vader. Mn vader stond er ook bij, maar vraag me nu af of ik de enige was die hem zag in mn droom, of dat zij hem ook zag :eh: Nou ja, hoe dan ook, ik zie em nu nog vaker dan ik deed toen hij nog leefde :lol: :lol: :wink:

Renate wat doe je ons aan zeg, ga es testen!

Sooki, misschien komt je paps in je dromen terug, omdat hij geen afscheid kan nemen van jullie!!?? Als hij idd zo plotseling is overleden, was hij misschien nog niet klaar op aarde!! (klinkt lekker vaag, i know, maar ik geloof daar wel in!!)

Renate???en en en ???

En heske, heb je al getest???

Minniemouse, misschien heb je wel gelijk, ik geloof daar ook wel in.

Renate, Heske :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: Ik wil positieve testen zien!!! :pray: :pray: :pray:

Ik heb vanmorgen 2x een test gedaan en ik ben er 99% zeker van dat ik zwanger ben!!

Voelde me al een paar dagen anders, had een aantal zw-verschijnselen, kon me niet inhouden en heb getest. Er verscheen een heel vaag lijntje, maar goed een lijntje is een lijntje he :mrgreen: . Durf het nog niet helemaal te hopen, ga overmorgen weer testen. Zal een kijken of ik een goede foto kan maken van de test.

Oooh Vlinder, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid! Inderdaad, een lijntje is een lijntje, dus ga er maar gewoon vanuit dat je zwanger bent!!! :dance: :dance: :dance:

Hier geen goed nieuws… vanmorgen wéér een negatieve test :cry: En ik denk zelfs dat ik nu eindelijk ongi ga worden. Dacht net bij het afvegen iets rozigs te zien :cry: Weet het niet 100% zeker, maar denk het wel. En eigenlijk hoop ik nu ook dat iok idd ongi word, na al die negatieve testen wil ik gewoon duidelijkheid. Tuurlijk had ik liever een positieve test, maar beter ongi dan die onzekerheid.

En ja, ik dacht toch echt mijn ei gevoeld te hebben, ik dacht daarom zelfs dat mijn cyclus maar 24 dagen was (wat op zich voor mijn doen niets geks is). Uiteindelijk dus een cyclus van 39 dagen, als mijn ongi nu door gaat zetten. Toch wel raar hè, zo lang :shock: …

Maar goed, meiden in ieder geval bedankt voor jullie geweldige medeleven :-* En Claudie, echt super lief dat je die test opgestuurd hebt. Lijkt misschien alsof het nu voor niets was, maar toen die test negatief was, was het voor mij wel al duidelijk dat ik niet zwanger was, dus wat dat betreft heeft die test me wel van de onzekerheid verlost. Zou het daar door komen dat die ongi nu ineens op komt zetten? Kun je dat onbewust ophouden? Of door spanning? Zoiets moet het haast wel zijn. Anyway thanx! Zo als het er nu uitziet gaan we gewoon weer op naar de volgende ronde. Geen idee wat ik nu met m´n nod moet doen, zou mijn cyclus nu weer zo lang zijn? Nou ja, ik wacht eerst ff af of de ongi echt doorzet, en dan ga ik wel even een nieuwe banner maken.

xHeske

Ke :hug: . Bah wat balen zeg!! Maar goed zoals je al zegt, als je ongi dorobreekt heb je zekerheid. Misschien idd door de spanning dat je cyclus zo lang is??

Ke wat balen zeg!! Door spanning en stress kan het inderdaad zo zijn dat je ongi weg blijft. :frowning:

vlinder wat spannend zeg!! nu al een vaag lijntje en ik zie dat je nog 5 dagen moet wachten tot je ongi zou beginnen. Ik hoop het voor je hoor!!

Nou ik krijg het niet voor elkaar om hier een foto te plaatsen. Hij is ook niet zo heel duidelijk. Vind het wel een raar idee hoor, kan niet geloven dat het zo is :think: We hebben zelfs nog een test erachter aan gedaan met de urine van mijn vriend, om te kijken of er dan ook zo’n heel vaag lijntje kwam. Gelukkig kwam er daar geen lijn, dus dat geeft me wel meer hoop dat ik dat echt wel zwanger ben. Hoop dus dat ik jullie komende week een mooie duidelijke test kan laten zien!

@Talulah wrote:

vlinder wat spannend zeg!! nu al een vaag lijntje en ik zie dat je nog 5 dagen moet wachten tot je ongi zou beginnen. Ik hoop het voor je hoor!!

Misschien heb ik nu weer een korte cyclus. Denk dat ik mijn ei omstreeks dag 10/11 gehad heb. Met die testen die ik heb kun je 4 dagen voor je NOD al testen ( vandaar dat ik me niet kon inhouden :mrgreen: ).