Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Renate, ik vind het zoooo spannend voor je!!! Duimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduim!!! :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

Ik schaam me diep… :oops: :wall: :oops: :snooty:

Renate, sorry… Echt ontzettend stomme actie!

Ik ga heel hard voor je duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

lautje: 't is al goed hoor :-* :mrgreen: .

Dank voor jullie geduim, helpt vast :pray: .

Groetjes Renate

Mijn duimen maken overuren door jullie :mrgreen:

Renate ik ben benieuwd morgen!!

Lautje ik lig ook zo erg te dromen, hele vreemde dingen allemaal.

Ook heb ik al vanaf woensdagmiddag onwijs krampen in mijn darmen, heel erg vervelend. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Nou heb ik toch al snel last van mijn darmen maar dit is wel heel vervelend. :evil:

Oh ja gisteren een ovulatietest gedaan en nu was de streep weer donker, gistermiddag had ik opeens ook weer wat slijm. Ik snap er inmiddels geen bal meer van :mrgreen: maar ik ga er dus vanuit dat deze cyclus langer duurt dan de vorige. :?

Heske, veel plezier vanmiddag met shoppen!!!

Renate, spannend voor jou zeg!!! Hopelijk is het raak :pray:

Hier voor de 2 dag rugpijn en ongipijn!!! Nog geen bruine troep!!

Raar lijf!!!

xx

Hai Hai,

Voor mijn avonddienst nog even een berichtje.

Heske… :hug: :hug: Houdt moed!

Veel plezier met shoppen! :wink: Laat maar even weten wat je allemaal ingeslagen hebt! :stuck_out_tongue:

Renate en Lautje… ja, ja spannende tijden voor jullie!

• Bren gaat de duimen weer draaien! :pray:

Hoe gaat het met Lotte? Lotte is toch 1 dag overtijd nu?

Talulah… jeetje, heb jij niet al een hele week ovulatiestrepen? :mrgreen:

Jij hebt het vast erg druk dan?! :mrgreen: :wink:

Ik heb een afspraak bij de HA staan voor a.s dinsdagmiddag.( kon niet eerder) Ben erg benieuwd.

Heb wat hoofdpijn nu en een enorme opgezette/opgeblazen en ook gespannen buik. :eh: :wink:

Misschien plaats ik later deze week ofzo even een foto van mijn buik.

Tot later meiden! :-*

X Bren.

Lotte, hier ook wel eens gescheurd rubber en wij hebben het niet altijd gemerkt hoor. Soms is het gaatje dat erin zit zo piepklein :eh: Wij controleerden het condoom altijd even achteraf :wink:

Heske, blauw, roze,… hoe dan ook, ze moeten nu maar gewoon positief gaan worden, vind je ook niet :hug:

heske de lucky test is met de post meegegaan vanmorgen :thumbup:

renate spannend is heb vorige wk een dag voor de nod getest :slight_smile: ook een idee :think: :mrgreen: helemaal niet nieuwsgierig :liar: nou ik draai mijn duimen blauw :pray:

lautje en daarna ben jij :dance: wie weet deze mnd een nette cyclus van 28 dagen dan :thumbup:

nou heb een rok die ik begin vorige wk heb aangehad en hij zit strak :sick: dusss vorige wk ging dat nog soepel en nou moest ik op t smalste deel net onder je ribben dicht doen :o

vandaag is schoonpapa jarig dus vanmiddag naar de jarige opa en hopen dat we mee kunnen eten vanavond :pray: 8) zou wel lekker makkelijk zijn :wink: :mrgreen:

heske lekker shoppen vanmiddag :dance: veel plezier!

nou ga weer ff verder!

:-*

@Brendaatje wrote:

Talulah… jeetje, heb jij niet al een hele week ovulatiestrepen? :mrgreen:

Jij hebt het vast erg druk dan?! :mrgreen: :wink:

HAHAHA ik snap er ook werkelijk niks meer van. Dat streepje was bij de eerste testen trouwens maar vaag hoor. Maar nu heb ik 2x een donkere gehad :shifty: :think: Het is dus niet te volgen.....tja ik ga maar door met klussen hahaha :mrgreen:

Hahahaha, Talulah, lekker klussen is niet vervelend toch? :wink:

Claudie, ik hoop dat mijn cyclus inderdaad 28 dagen is! Zou best netjes zijn, dan zou het :

cyclus 1: 27 dagen

cyclus 2: 28 dagen

cyclus 3: 28 dagen??? (dit weten we volgende week natuurlijk pas…)

Heske, veel plezier met shoppen!!! Altijd leuk :mrgreen: Enne, ga je morgen de test van Claudie doen?

Renate, vind het eigenlijk wel een heel goed idee van Claudie om snel te testen hoor… We zijn wel weer toe aan een positieve test! :pray:

Bren: Werk ze vanavond!

x

Lees wel mee maar heb nauwelijks puf om wat te schrijven…ben zooooo moe.

En dat terwijl we ook nog druk bezig zijn om onze slaapkamer op te knappen.

Zou liever in dat grote bed gaan liggen dan de muren er rond behangen
:mrgreen:

Claudie, bedankt!!

Ik ga zondagochtend testen, met ochtendurine. Als 'ie dan weer negatief is, ga ik me erbij neerleggen dat ik níet zwanger ben. Ga dan wel volgende week ff de ha bellen, voor alle zekerheid, maar daarna ga ik echt geen test meer doen, en ‘gewoon’ m’n ongi afwachten… :?

Idd Claudie, duimen dat het de luckytest is voor jou Heske!!

Spannend weekend weer!!

Heske shop ze!!

Renate, ja ik had ook zelfs 3 dagen voor mn ongi positief getest (hint hint :lol: :wink: ). Ik duim ook voor jou!!! En voor Lautje niet te vergeten!!

Talulah, haha, nou idd een druk ‘klusschema’!

Ik had t eergister ook soort van, opeens van t bekende slijm zeg maar. maar mn vruchtbare dagen waren al voorbij, dus ik stond ook raar te kijken. :think: :eh: Vaag lijf hebben we toch! (nou hoop ik niet dat ik een lange cyclus heb…)

T is lekker weer zeg!!

Ben met Sven ff langs de bieb en hertjes&geitjes geweest (vind het brood geven ook zelf zo leuk :oops: :lol: ). Hij is echt zo schattig aan het spelen vandaag! :smiley:

Nou meiden, hier nog steeds geen ongi.

Wel af en toe wat bruine prut bij het “afvegen”, dus er zal vast wel iets onderweg zijn.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik nog steeds wat pijnlijke (.)(.) heb :think:

Normaal is dat een paar dagen voor mijn ongi helemaal weg.

Renate en Heske mijn :thumbdown: :thumbup: draaien op volle toeren voor jullie. :pray:

duimen draaien voor renate en lautje!!

en heske natuurlijk.

Renate ik heb het weekend twee dag diensten dus helaas anders hadden we kunnen kletsen.

ik kan dus pas s’middags kijken of er weer een zwangere bij is!!

ik heb manlief zo ver gekregen om op de zolder te slapen!! :dance:

heb allemaal leuke ideeen!!

maar gaat pas in januari gebeuren als hij week op wintersport is dan ga ik het met twee vriendinnen in richten.

wie weet met beeb in me buik!!

ik ga f eten maken!!

Bianca: helaas samen geen nachtdienst. Moet ik me maar alleen vermaken hier :wink: .

En wat leuk, zolder verbouwen. Lekker jullie eigen plekje maken :lol: .

Biebs: ik heb woensdag al getest maar was negatief.

Heb een wat zwaar/trekkend gevoel in m’n buik, dus ben bang dat ongi eraan zit te komen :frowning: . Maar goed, we wachten nog maar even af.

Groetjes Renate

Jaaaa nou ben ik er en staat er nog niks!!

Hoe ist, hoe ist? :pray:

Ah Renate, dus je had er al een test tegenaan gegooid! Had ik ff overheen gelezen, sorry! :doh: :oops:

Hahaha Biebs, beetje ongeduldig? :mrgreen: Ik ga morgen pas testen, dus hier nog geen nieuws.

Gisteren wel lekker geshopt. We zijn uiteindelijk pas ´s avond gegaan, na het eten, en we gaan vanmiddag nog even terug de stad in, want tegen de tijd dat Sterre moe werd waren we nog lang niet klaar. Maar heb alvast weer hele mooi lingerietjes gekocht. :dance: Voel me weer helemaal vrouw nu :mrgreen: Vanmiddag dan nog op zoek naar een setje nette kleren en zwarte laarzen. En misschien nog een pak voor Tjip. Lekker hoor, weer eens voor onszelf shoppen :mrgreen:

Renate, jij ging vanmiddag testen toch? Ik duim me een ongeluk voor je, dus dat komt vast goed!

xHeske

En Renate heb je al getest?

ik heb er net weer een ovulatietest tegenaan gegooit, de laatste die ik heb want ik was toch wel nieuwsgierig of mijn ei al geweest was.

donderdag had ik dus een duidelijke paarse streep maar ik was te moe om te klussen…gisteren wel geklust…hoop dat het niet te laat was :think: … En ach anders gaan we er de volgende ronde weer tegenaan :mrgreen:

Lotte toch maar een testje proberen, weet je gelijk hoe dat is :wink:

Heske, morgen dus testen, ik duim voor je meid!

Renate, ook testen jij, hup!

Claudie, gaat goed, zonde van de rok maar die pas je over een maand of 13 vast wel weer haha.

Ik ga zometteen even de stad in, ook shoppen. Heb haast alleen maar zwart, bruin en grijs in mn kast liggen, en voel me ‘kleurrijk’ dus moet iets met kleur hebben hhahaha :wink: Heb nog zo’n giftcard van de hennes, dus hoop dat zij wat leuks in hun collectie hebben!

Maar straks eerst even een roosje brengen bij mn vaders graf. Ik droom werkelijk elke nacht over hem, en dan is hij nog in leven> maar ik weet in mn droom dat het niet klopt, dat hij dood hoort te zijn. Heel onwerkelijk. Leuk om mn vaders stem steeds te horen, maar het klopt gewoon niet, kan het niet rijmen met de werkelijkheid dus ben elke ochtend bekaf van het dromen!