Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Lautje, het is en blijft een kwestie van heel veel geluk. Als je ongeveer om de dag klust dan maakt het niet veel uit hoor meid. En je cyclus kan de ene maand nét ietsjes anders zijn dan de andere maand, dus wat dat betreft heeft het niet veel zin om echt op bepaalde dagen te klussen, als je het maar vaak genoeg doet :wink: Niet teveel plannen hoor meis, dan gaat de lol er heel snel vanaf, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Meiden, ik wou het eigenlijk niet zeggen omdat ik niet als een doorgedraaide muts over wil komen, maar ik bén nu eenmaal een doorgedraaide muts, dus vooruit dan maar… ik zie op die test van vanmiddag een heel vaag schaduwachtig lijntje, maar alleen als ik ´m tegen het licht houd. Dat is voor het eerst, bij de andere testen zag ik écht echt écht niks, zelfs niet met alle verbeeldingskracht van de wereld. En hoewel de test nu natuurlijk niet meer betrouwbaar is, lijkt het lijntje wel iets donkerder geworden te zijn. Ik weet het, ik loop mezelf gigantisch gek te maken, maar zou er dan misschien toch een heel heel héél klein kansje zijn? :pray:

xHeske

@Ke wrote:

Lautje, het is en blijft een kwestie van heel veel geluk. Als je ongeveer om de dag klust dan maakt het niet veel uit hoor meid. En je cyclus kan de ene maand nét ietsjes anders zijn dan de andere maand, dus wat dat betreft heeft het niet veel zin om echt op bepaalde dagen te klussen, als je het maar vaak genoeg doet :wink: Niet teveel plannen hoor meis, dan gaat de lol er heel snel vanaf, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Meiden, ik wou het eigenlijk niet zeggen omdat ik niet als een doorgedraaide muts over wil komen, maar ik bén nu eenmaal een doorgedraaide muts, dus vooruit dan maar… ik zie op die test van vanmiddag een heel vaag schaduwachtig lijntje, maar alleen als ik ´m tegen het licht houd. Dat is voor het eerst, bij de andere testen zag ik écht echt écht niks, zelfs niet met alle verbeeldingskracht van de wereld. En hoewel de test nu natuurlijk niet meer betrouwbaar is, lijkt het lijntje wel iets donkerder geworden te zijn. Ik weet het, ik loop mezelf gigantisch gek te maken, maar zou er dan misschien toch een heel heel héél klein kansje zijn? :pray:

xHeske

Nee, we klussen echt alleen als we zin hebben, maar vroeg het me ontzettend af… Klussen op commando is niks, hoewel ik toegeef dat we in de vruchtbare periode meer klussen :oops:

We wachten het gewoon af!

Begin trouwens steeds meer last van pijn in mijn onderbuik en lies te krijgen. Merk het heel er als ik zit ( en tja, ik zit op mijn werk de hele dag :roll: ) Denk dat mijn ongie misschien wel eens eerder binnen zou kunnen vallen!

Ik blijf voor je duimen dat je volgende week een hele dikke streep ziet!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

lieve heske

is het streepje blauw??

of gewoon (wit) grijs ja wat voor kleur dan ook??

ik had het namelijk ook maar bij mij was het gewoon het vlakje dat er hoorde te staan had ik bij de andere testen ook niet.

hoop niet dat ik je hoop nu helemaal heb weg gehaald.

wat ik blijf voor je :pray: :pray:

lautje je heb goed geklust!!

ik klus om de dag soms ook als ik niet zoveel zin heb dan maak ik zin

Heske!! Kun je de streep op de foto krijgen misschien? Als hij grijzig is, is het waarschijnlijk een vaporatielijntje. Die kun je een paar uur naar de test zien, waar de eigenlijke streep had moeten zitten. Maar als ie wat blauwig is, is het het HCG wat ie getraceerd heeft. Ik zou zaterdag met ochtendurine testen, dan MOET ie gewoon positief zijn hoor!! :hug: :hug: :hug:

Meiden, ik kom weer even buurten.

Van is mijn nod.

Tot nu toe nog geen :twisted: te bekennen.

We af en toe wat ongikrampjes, dus het zal wel niet zo lang meeer duren.

Ik lees dat het hier bij een aantal meiden spannend is.

Ik ga duimen dat er wat zwangeren tussen zitten.

Liefs Lotte

Hij was rozig :wink: , maar de lijntjes van die sensitesten zijn ook rozig, niet blauw. Maar nu is het lijntje weg, of het komt doordat het nu wat donkerder is buiten :?, dat ik het gewoon niet goed meer zie. Heb de test iig maar weggegooid. Ik ga in ieder geval zaterdag weer testen, met ochtendurine en een kruidvattest of een digitale. Heb een heel klein ietsiepietsie hoop nu, al was het wel echt zo´n lijntje waarvan je niet met zekerheid kan zeggen of ´ie er nu wel echt was. Kon ´m in ieder geval niet op de foto krijgen :? Weer afwachten dus :roll:

Hahaha, Sterre staat hier naast mij naar de andere pc te kijken. Die staat op screensaver nu, en er komen allemaal foto´s van Sterre voorbij. Vindt ze ontzettend grappig, het gekke kind, ze ligt helemaal in een deuk bij elke nieuwe foto. :lol: :inlove:

Goed, ik ga haar maar eens wat yoghurt geven, dan tandjes poetsen en in bed. Ze is al lekker fris gebadderd, dus kan er zo meteen in.

xHeske

Lieve heske, hopelijk heb je zaterdag dan eindelijk die zo graag gewilde vette streep :hug: :hug: :hug:

Je geduld wordt aardig op de proef gesteld zeg!!!

Ik had vandaag behoorlijk rugpijn en vaag in mijn buik, dacht dat de ongi er aan kwam, maar das natuurlijk wel vroeg.

Het positieve is dat ik tot nu toe nog geen bruin heb gehad, en dat had ik de laatste maanden wel steeds tussendoor…

Lotte, spannend voor jou dus :pray:

hé heske als je wil ik heb nog 1 clearview test over die wil ik met alle liefde en plezier naar je opsturen :wink: :mrgreen: dus zeg t maar tis een hele duidelijke test die ook nog es heel gevoelig is :-*

verders :think:

ben weeeeeeeer alles kwijt :wall:

ik word sinds gister misselijk vanaf een uur of 3 's middags tot t eten :roll: dus ook onderweg naar huis echt vreselijk zucht maar t hoort erbij :angel: :roll:

kom zo nog ff terug

Wat spannend heske… ik had bij mijn eerst test ook maar een licht lijntje wat nauwelijks te zien was maar toen ik een paar uur later keek was hij iets duidelijker,

EN 3 dagen later helemaal een vette roze streep dus wie weet meid,…

en op zich zou het natuurlijk niet vreemd zijn als je van de stress ook wat opschuift met je ongi, tis niet niks wat jullie allemaal moeten regelen enzo.

Heske, idd jullie geduld wordt ontzettend op de proef gesteld!! :thumbdown: :hug: Ik zou er ook kriegel van worden! :? Begrijpelijk dat je ff een dip hebt nu.

T is ook allemaal zo spannend!!

Ik kom elke dag kijken voor nieuws enne, dit weekend moet het gewoon duidelijk worden potjandorie! :pray: :pray: :hug:

Lottte spannend voor jou dus ook!!

Hier draaien de duimen weer hard voor iedereen!!

Enne, tenks voor de complimentjes over Sven :inlove: !

Het is voor mij in zoverre spannend dat ik nu niet weet hoe lang deze cyclus is.

Voor zover ik weet kan ik namelijk niet zwanger zijn.

Of er moet een rubber gescheurd zijn zonder dat we het gemerkt hebben :think:

Heeft er iemand ervaring met gescheurde rubbers?

Merk je zoiets?

Maar goed dat ik geen testen in huis heb, anders had ik me misschien niet kunnen bedwingen :mrgreen:

Haha, ja hoor, ervaring mee, en ja, dat merk je :mrgreen:

Meiden, ik vind jullie stuk voor stuk schatten! Had echt een rotdag vandaag, maar jullie bemoedigende woorden doen me echt goed! :-* Ik duik zo lekker mijn nestje in, en hoop dat ik er morgen allemaal weer wat beter tegenkan. Anyway, thanx!!! :-*

Dan weet ik dus zker dat ik niet zwanger kan zijn.

We hebben namelijk niks gemerkt van gescheurde rubbers ofzo.

En we hebben ze de hele cyclus braaf gebruikt.

:wall: jeetje wat ben ik braaf zeg :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: :clap: braaf meisje! :angel:

@claudie wrote:

hé heske als je wil ik heb nog 1 clearview test over die wil ik met alle liefde en plezier naar je opsturen :wink: :mrgreen: dus zeg t maar tis een hele duidelijke test die ook nog es heel gevoelig is :-*

heske wat vind je van mijn voorstel let me know!

Je hebt pb :wink:

Goedemorgen!!!

Joepie, bijna weekend :dance: :dance: :dance:

Nog maar een dagje werken en dan heerlijk 2 daagjes relaxen. Kan me er nu al helemaal op verheugen!

De pijn in mijn buik en lies is trouwens sinds vanmorgen helemaal weg. Heb helaas wel weer zo slecht geslapen. Wordt gewoon 4 keer per nacht wakker, en slaap zo ontzettend licht… Bij elk geluidje lig ik weer wakker!

( Tja, en ik had de droger aangezet toen we naar bed gingen… :shifty: je raadt het al, die ben ik toch maar uit gaan zetten! :mrgreen: )

Heske: Volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Gewoon die test van Claudie doen!

Lotte: Wat ben jij braaf geweest deze maand zeg! :clap:

Dus voor jou ook geen klein kansje dat het raak is?

Dan ben ik de volgende dacht ik!

Spannend!

Ga proberen opoe buiten de deur te houden volgende week, maar beloof niets!

x

meiden ik blijf voor jullie duimen hoor!

enne leuke foto’s heb ik voorbij zien komen!

hier gaat alles goed, wat rariteiten op het werk waar we helemaal niets van snappen…waarom werkgevers altijd zo ontzettend moelijk moeten doen…

nouja iedereen een fijn weekend!

Hm werkgevers… praat me er niet van :evil: Ik zit weer eens met een opdrachtgever die voor de zoveelste keer te laat is met betalen :evil:

Hm, moet trouwens niet teveel afgeven op werkgevers… :think: nog een maandje en dan ben ik er zelf ook één :o :wink: Nou ja, weet in ieder geval wel hoe ik het níet moet doen :mrgreen:

Hier even een nacht goed geslapen en nu voel ik me weer een stuk beter. Claudie is zo lief om haar test nog op te sturen, dus die kan ik zondag of maandag nog doen. Als het dan weer niets is ga ik volgende week naar de ha. Ben het wel redelijk zat… :roll:

Enne… Lautje, Renate is eerst nog aan de beurt :mrgreen: Maar stiekem duim ik ook al voor jou hoor, en voor de andere meiden die volgende week nod hebben. Wordt weer een spannende week!!!

Vanmiddag gaan Tjip en ik de stad in, en ga ik eindelijk weer eens voor mezelf shoppen, en Tjip moet een nieuw pak. Heb er zin in! :dance:

xHeske

Heske: veel plezier vanmiddag in de stad. Geniet ervan meid, even wat anders aan je hoofd :hug: . En als je die test van claudie doet is het vast wel positief * duimerdeduimduimduim *.

lautje: ik ben lekker eerst :wink: :mrgreen: . Enne … niet stiekem voorkruipen he :naughty: :lol: .

Bianca: heb jij toevallig dit weekend ook weer nachtdienst??? Ik ga vanavond de nachtdienst weer in namelijk. Moet 3 nachten.

Gisteren wat ongi-gevoel gehad, maar is nu weer helemaal weg :think: . Moet komende nacht werken maar als ik morgenmiddag uit bed kom en ben dan nog niet ongi ga ik testen denk ik. Hoop zo dat het raak is :pray: . Toen ik 2 mnd geleden stopte met de pil hadden we allebei zoiets van, ach we hebben geen haast we zien wel of en wanneer het lukt, maar begin nu steeds meer kriebels te krijgen…

Groetjes Renate