Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Sven :inlove: :inlove: vind dat toch zo’n schatje :inlove: .

lautje: lekker relaxen dit weekend dus :dance: .

Heb Lienke net in bed gelegd en die is het er nog niet helemaal mee eens geloof ik :shifty: .

Ik heb een late dienst vandaag en ga morgen de nachtdienst in.

Ben bij vlagen soms wat misselijk en wat last van m’n borsten, maar dat kan ook op naderende ongi duiden. Kon me gisteravond even niet bedwingen :doh: en heb er een test tegenaan gegooid die natuurlijk negatief was. Eigenlijk ging ik daar ook wel van uit want het is zowiezo nog te vroeg, maar toch :doh: :oops: .

Groetjes Renate

kun je ook verliefd worden op kleine kindjes?? :inlove: :inlove:

wat een mooie kindjes hebben jullie allemaal zeg!!

ik wil ook

heb net ook de echo gezien van ellen :inlove: :inlove: gister gemaakt toen was ze 8 weken en 2 dagen je ziet al echt een kindje!!

nou ik weet niet hoe het met me ei zit had zo en ma slijm daarna niet meer en heb nu ontzettend pijn in me (.)(.) niet normaal.

ik ga zo me administratie doen en de zolder weer verder afschilderen.

renate :naughty: het is gewoon te vroeg je bent gewoon zwanger.

Ah Renate, wel balen, die negatieve test. Maar goed, gewoon te vroeg idd :mrgreen: we houden hoop!

Hier uiteraard nog steeds geen ongi :roll: Zit op dag 36 nu… :shifty: Vandaag voor ´t eerst sinds zondag weer heel even op ´t punt gestaan te testen, maar heb me in kunnen houden. Ga het écht pas zaterdag doen.

Tjip werkt trouwens zaterdag voor ´t laatst bij zijn baas. Dan 4 weken voorbereidingen en dan gaan we écht voor onszelf beginnen in de winkel. Meeeega spannend. Ik hoop natuurlijk dat ik zaterdag een positieve test heb, zodat we dubbel feest hebben dan :mrgreen: Maar goed, na al die negatieve testen durf ik nergens meer op te rekenen. Ga er stiekem vanuit dat ik weer negatief test en dus volgende week bij de ha zit. :?

xHeske

OOOOOOooo het word spannend hier… ik duim zo voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

renate ik heb vorige week ook 's maandags al getest :oops: :lol: omdat op de gebruiksaanwijzing dat je al 7 dagen na de eisprong zou kunnen testen dus ook negatief :doh: :lol: dus eigenlijk rekende ik afgelopen vrijdag ook nergens op :mrgreen: hoe naïef kun je zijn :mrgreen:

t ligt er aan hoeveel hcg je aanmaakt dus mss over een paar dagen wel positief :pray:

heske wat duurt dat al lang bij jou :o zaterdag is jullie dag meid :pray: :-*

moet weer verder :silenced:

Oh bah, het ging zo goed de afgelopen dagen, kon echt lekker mijn zinnen verzetten, maar op de één of andere manier gaat het vandaag weer helemaal mis :frowning: Wil zo graag weten waar ik aan toe ben onderhand. Ga nu echt niet testen, zo midden overdag, da´s gewoon vragen om een negatieve test en alleen nog maar meer twijfels, maar word er weer even helemaal niet goed van. Heb echt veel te doen vandaag, maar zit toch weer met m´n kop bij het wel of niet zwanger zijn. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk meer zo, was dan nog liever gewoon ongi geworden :frowning:

Sorry meiden, niet echt een gezellig berichtje, maar heb gewoon ff een dip nu…

Brenda, hoe is het met jou nu? Heb je al een afspraak bij de ha? Snap met de dag beter hoe jij in onzekerheid hebt gezeten :wink:

xHeske

Heske

:: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :**: :hug:

Als je nu geen glimlach op je gezicht krijgt, weet ik het ook niet meer! :wink:

SPECIAAL VOOR HESKE:

______ ,-~-. ..–.. .-~-.

/ .- ,´
.-. '___<br /> _______ /__________' ´ /___<br /> ________'-/___´a___a-´_

|,´().____|_____<br /> _________ ___( ._|_. )___ /______<br /> __________ __.,´_ /

.-._______,´-._______<br /> ________,´__ ,'__-´’, ._____<br /> _______/___ /...............' _______<br /> _____,´___ /..EEN DIKKE...' ___.

,´
|…KNUFFEL…|___._<br /> __|_____,´.|...VAN MIJ....|. _____|<br /> ___.,´.-. …
… .
… /.-….__,´_<br /> _________/_. ,´

__.""-.
,'
._:_,´ _____',_.-""._<br /> _/_,-._
) ('´,-.

(
(
._____,´_______._.´))

,´
___`.///_

Die is super!!!

Speciaal voor Heske! :-*

@Talulah wrote:

SPECIAAL VOOR HESKE:

______ ,-~-. ..–.. .-~-.

/ .- ,´
.-. '___<br /> _______ /__________' ´ /___<br /> ________'-/___´a___a-´_

|,´().____|_____<br /> _________ ___( ._|_. )___ /______<br /> __________ __.,´_ /

.-._______,´-._______<br /> ________,´__ ,'__-´’, ._____<br /> _______/___ /...............' _______<br /> _____,´___ /..EEN DIKKE...' ___.

,´
|…KNUFFEL…|___._<br /> __|_____,´.|...VAN MIJ....|. _____|<br /> ___.,´.-. …
… .
… /.-….__,´_<br /> _________/_. ,´

__.""-.
,'
._:_,´ _____',_.-""._<br /> _/_,-._
) ('´,-.

(
(
._____,´_______._.´))

,´
___`.///_
Wauw dat is mooi,…nou Heske dat moet je toch goed doen al die virtuele knuffels.

Van hieruit ook een arm om je schouder hoor… gewoon ff een dip moet kunnen hoor.

lieve heske

het geeft niks je mag er best mee zitten en begrijp dat je zegt liever ong dan dit doe anders morgen ochtend een test ipv zaterdag!! wanneer had je voor het laatst getest??

:hug: :hug: :hug:

tegen die knuffels van lautje kan ik niet op. :shifty:

lautje wil je me komen helpen schilderen heb geen zin meer is meer dan ik dacht. :doh:

@bianca&? wrote:

lautje wil je me komen helpen schilderen heb geen zin meer is meer dan ik dacht. :doh:

GRAAG!!! :lol:

Vind het helemaal geweldig!!!

Wordt ook zo blij als ik weer thuis kom, ben helemaal verliefd op mijn woonkamer! :inlove:

Ik hou niet van opscheppen, maar schilderen kan ik best aardig! :shifty:

x

Haaaai,

Wat een lieve, leuke kindjes hebben jullie! :inlove: :inlove:

Mogen jullie ( maar dat zijn jullie ook) supertrots op zijn! :wink:

Heske… onzekerheid is vreselijk, begrijp je ontzettend goed. :hug:

Zaterdag maar testen en ik ga heeeeeel erg duimen dat er een streep komt.

Mijn duimen zijn inmiddels al blauw, maar dat geeft niet! :wink:

Veel succes en plezier met de voorbereidingen voor je eigen winkel! :thumbup:

Renate… jammer van de negatieve test. Zegt nog niets gelukkig. :wink:

Enne… te vroeg testen deed ik ook. :doh: :o

Je wilt niet weten hoeveel testen ik al gedaan heb de afgelopen tijd. :o

Lautje… balen dat je slecht slaapt, komt vast door de drukte rondom je huisje.

Van het weekend maar lekker relaxen! :wink:

Ik heb straks avonddienst, echt geeeeeen zin. :evil:

Om half 2 kan ik de huisarts weer bellen, ik ga een afspraak maken.

Ik houd vage testen, maar ik kan niet anders dan concluderen dat mijn buik veranderd is. Hij is bol, breder, ligt hoger en ik voel een constante lichte spanning rondom mijn buik.

Als ik niet zwanger ben dan eis ik een echo, want ik moet mijn buik echt verbergen, tis enorm al. :lol: :shifty:

Ik ben hier morgen weer.

Doeidoei! :-*

X Bren.

Meiden, jullie zijn echt lief! Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, stomme emomuts die ik ben (en nee, dat hoeft niks te betekenen, want dat heb ik al sinds de vorige zwangerschap, is nooit meer overgegaan, ik jank om alles :oops: ).

Maar goed, tegen beter weten in net tóch getest, en jullie raden het al… weer negatief. Geeft me weinig hoop voor zaterdag, kan me niet voorstellen dat ´ie dan wel positief is. Ik ben gewoon niet zwanger. Misschien blijft mijn ongi wel gewoon weg doordat ik het zo mega druk heb de laatste tijd. Misselijkheid en vermoeidheid kunnen daar natuurlijk ook van komen.

Oja, Bianca, ik had zondag voor het laatst getest. Ik heb nu dus gewoon al 7 testen gedaan, waarvan er dus eentje gewoon stom was omdat het nog te vroeg was. Maar die overige 6… steeds een grotere teleurstelling :frowning: Ik snap er gewoon niets meer van…

Brenda, jij veel succes bij de ha. Kan haast niet anders dan dat je zwanger bent hoor meid, zo´n streepje zie je gewoon niet zomaar, weet ik inmiddels :wink:

xHeske

@Ke wrote:

Meiden, jullie zijn echt lief! Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, stomme emomuts die ik ben (en nee, dat hoeft niks te betekenen, want dat heb ik al sinds de vorige zwangerschap, is nooit meer overgegaan, ik jank om alles :oops: ).

Maar goed, tegen beter weten in net tóch getest, en jullie raden het al… weer negatief. Geeft me weinig hoop voor zaterdag, kan me niet voorstellen dat ´ie dan wel positief is. Ik ben gewoon niet zwanger. Misschien blijft mijn ongi wel gewoon weg doordat ik het zo mega druk heb de laatste tijd. Misselijkheid en vermoeidheid kunnen daar natuurlijk ook van komen.

Misschien komt het door de drukte, dat je bijvoorbeeld een cyclus overslaat? Toch heb ik nog steeds hoop voor je hoor, echt waar! :-*

Maar kan me ontzettend goed voorstellen dat je niet meer zit te wachten op negatieve testen! Dan liever gewoon meteen ongie, en niet die onzekerheid... :snooty:

En anders volgende week even contact met de HA?

x

brenda kan je geen foto erop zetten van je buik??

heske ik hoop dat je snel duidelijk hebt meid.

volgens de berekening moet ik morgen me ei hebben nou ben benieuwd of ik iets voel morgen.

lautje zal je me adres sturen kun je me helpen :wink: eet je mee?? :wink:

maar wat je zegt als het af is kijk je er vol trots naar!! heb ik nu al en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best goed kan schilderen alleen zijn het schrootjes das minder fijn om te doen.

ik ga maar eens eten in huis halen!!

Hahahahaha, 6 uur???

Het is dat je zo ver weg woont! :wink:

xxx

haha waar woon jij dan dat weet ik geen eens!!

dierendag!!! dat weten mijn katten dus ook haha sukkels!!

of ik!! ik had de kast open laten staan en ze hebben het bakje met snoepjes te pakken gehad helemaal leeg!! er heeft er meteen 1 overgegeven (eigen schuld)

van de financien wordt je niet vrolijk zeg pfff wat is alles duur he!!

stroom enzo 180 euro de tering!!

zorgverzekering 120 voor mij en 120 voor me vriend sjongen jongen jongen wordt tijd dat ik Kraamzorg krijg verdien ik het tenminste weer eens terug ga nooit naar de dokter ofzo.

SORRY moest ff zeuren dat lucht op!!

nou moeten jullie niet denken dat ik het slecht heb we leven heel luxe!!

Ik woon in Hoorn.

Even een vraagje meiden, heb even een twijfelmoment namelijk en het zit me toch niet lekker… :roll:

Deze cyclus hebben we op dag 7, 9, 10, 12 en 15 geklust… Nou hadden we dat ook gedaan de vorige cyclus, maar helaas kwamen natuurlijk de :evil: :evil: :evil: binnenvallen 3 weken geleden.

Had ik deze cyclus dan niet beter dag 8,11,13 en 14 kunnen klussen? Begin nu zo te twijfelen… Straks is het weer niet raak omdat ik niet op andere dagen heb geklust…

( Klink ik nog logisch, want het komt er niet echt uit zoals ik zou willen… :doh: )

x