Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Hier wat foto’s van Lienke :inlove: .

Groetjes Renate

mooi meiske :inlove: :inlove: :inlove:

claudie: ben er ook supertrots op :inlove: :inlove: (zoals elke mama op haar kids :wink: )

Nog eentje van vanmorgen (om het af te leren :mrgreen: ).

Groetjes Renate

Aaaahhhh wat leuk die kindjes… :inlove: Ik wil ook!

Lautje, heel veel sterkte! Wat een situatie zeg…pfff

Brenda, ik zou gewoon om en bloedtest vragen meid, dan ben je van je onzekerheid af!

Renate, spannend :pray:

Heske, ben nog steeds voor je aan het duimen, hoop dat je dit weekend een positieve test hebt.

Ik had vannacht een rare droom, ik beviel van een tweeling :shock: Ze vlogen er zo achter elkaar uit haha

Sooki, zat net ff bij het showforum te kijken, mooi buikje heb je al!! :mrgreen:

vlinder thx :inlove: gaat echt hard bij n tweeede! :inlove:

Oh, dan ga ik zo ook eens ff spieken!!

Super, al die foto´s van jullie kids!!! :inlove: :inlove: :inlove: Zo, en idd, wat een bos haar had Luca al! Bij Sterre begint het nu eindelijk een beetje ergens op te lijken :?

Jullie hebben Sterre natuurlijk al eens gezien, maar zal zo ook ff wat foto´s uitzoeken van toen ze er net was enzo. :inlove:

Renate, dan testen we zaterdag samen, oké? :mrgreen:

Nou, ga ff foto´s zoeken…

OOooooooh wat zie ik allemaal mooie kindertjes langs komen (bestaan er eigenlijk ook lelijke kindjes?? Als ik hier zo kijk niet :smiley: )

Sooki wat een mooi buikje! Ik heb ook even je foto bekeken!!

Oké, duurde ff… heb de afgelopen 14 maanden ruim 15000 foto+´s gemaakt, dus om dan de leukste eruit te zoeken… :oops: Maar had voor haar eerste verjaardag al een collage gemaakt, dus dat scheelt weer :wink: Nou, komen ze dan… mijn kleine pukkie van 1 dag tot nu :inlove:

Talulah dank je :inlove:

Sterre :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een ontzettend mooie kindjes allemaal zeg! :inlove: :inlove: :inlove:

x

Jaaaa, Sooki, wat een suuuuuper mooi buikje al!!! :inlove:

Lijn ziet er goed uit jouw buik :inlove:

Sterre :inlove: :inlove:

Sookie, ik wil ook zo´n mooi buikje :inlove:

Ik ook! :inlove: Hm, moet ik eerst wat kilootjes kwijt zien te raken… bij Sterre had ik wel een mooie buik, maar toen was ik nog mooi slank net als Sooki nu :mrgreen: Ach ja, doe m’n best :roll:

Sven 4 uur oud:

6 maanden:

1 jaar (jammergenoeg wazig):

Jaaaaa, Sven is zo’n poepie!!! Sorry Biebs, blijf het zeggen, maar ik vind het écht een leuk ventje :inlove: :inlove: :inlove:

2x

Wat een schatjes allemaal :inlove:

Bedankt voor het compliment van de mooie haartjes.

Ik zal morgen eens een foto zoeken van dat hij net geboren is want dan heeft hij ook al zo’n bos.

Iedereen zei dat dat wel ging uitvallen maar het is alleen maar meer geworden :mrgreen:

Hier nog geen buikje hoor, val juist af :roll:

Goedemorgen!!!

Hier weer weinig te melden eigenlijk… Heb nergens last van, ja alleen van het slechte slapen! Komend weekend dus maar lang uitslapen, hopen dat ik dan wat minder moe ben. :zzz:

Hubbie moet toch werken zaterdag en zondag heeft hij een autoshow, dus ben lekker in mijn uppie. Heerlijk films kijken, bankhangen en achter de pc zitten! :dance:

x