Het geeft niet als het er weer uitloopt hoor. Je wilt niet weten hoe dit kindje verwekt is :silenced: onder de douche en toen liep het er ook gelijk weer uit
dat doet me goed om te horen ik vind altijd een naar idee als het er weer uit loopt!!
minnie nee je mag geen neusspray gebruiken tijdens je zwangerschap. staat ook wel in de bijsluiter. echter in die van otrivin staat dat je em wel mag gebruiken en op de doktersite dat ie wordt afgeraden…
Een gewone zoutoplossings spray mag wel maar als er xylometazoline inzit (wat bij veel sprays voor neusverkoudheid zo is) dan word dit afgeraden in bijna alle bijsluiters.
Ik heb neusspray met xylo ook gebruikt in mn vorige zwangerschap. Het mag eigenlijk alleen niet omdat je bloeddruk er verhoogd van kan raken. Het risico hiervoor in het eerste trimester is bijzonder klein. Anders alleen gebruiken voor je gaat slapen? Dat deed ik ook, zodat ik toch de nachten door kwam.
Net op de fiets naar de supermarkt geweest, haha was een hele ‘bevalling’ zeg. Eerst kwartier moeite gedaan om mn fiets uit de schuur te rukken en daarna mn zoon die steeds krijsend op zn kont in de supermarkt ging zitten. Volgens mij heeft ie ook weer last van zn oortjes, hij’s moe en hij grijpt er steeds naar :eh: misschien straks nog maar even in bed leggen…
errug herkenbaar minniemouse ik sleur er ook regelmatig 1 de gang op :roll: ik heb dat ook kan bijna niks hebben :oops: dus wie weet minniemouse en ook loop ik achter vriendlief aan te struinen dat ie z’n spullen niet overal moet laten slingeren :o kan nog leuk worden met nog 8 maanden te gaan :eh: :lol:
bianca altijd leuk echo’s :drool: :mrgreen:
kzal es kijken of ik hier iets uit de babytijd op de pc heb staan :think: zit nl op m’n werk :silenced:
Had even flink wat bij te lezen en te kijken :inlove: . Zal zo ook eens even op zoek gaan naar wat foto’s van Lienke.
lautje: wat een naar nieuws :shock: … verhaal heeft natuurlijk zoals de anderen ook al zeggen 2 kanten maar feit blijft natuurlijk dat je zwager dit nooit had mogen doen. Sterkte hoor meis :hug: .
minniemouse: soms haalt Lienke me ook het bloed onder de nagels vandaan :evil: . Dan kan ze zo vreselijk jengelen en dan is er niks goed. Pfff erg vermoeiend, vooral als je zelf ook al even niet goed in je vel zit. Ik laat haar dan soms maar even uitrazen en meestal gaat het daarna ook wel weer. Of ik leg haar in bed als het bijna “slaaptijd” is.
Weet nog niet precies wanneer ik ga testen. Wacht in elk geval eerst af tot zaterdag of ik wel/niet ongi wordt. Dan is het de 28e dag. Zit komend weekend in de nachtdienst dus misschien ga ik zaterdagmiddag wel testen als ik uit bed gerold ben (en als ik tenminste niet ongi ben).