Oh lautje wat verschrikkelijk!! Hoe erg het ook is voor die familie, een mens gaat niet zomaar door het lint en er zijn er altijd 2 schuldig. Neemt niet weg dat hij het natuurlijk noooit had mogen doen maar ook voor jou als familie zijnde is dit veschrikkelijk. Sterkte meisje!!
Brenda, wat zou jou uitgerekende datum zijn? Meis er zijn vrouwen waarbij het hcg gewoon niet duidelijk op een test te zien is. Houdt je em lang genoeg in de urine? Vraag een echo of een bloedtest, dan heb je meer duidelijkheid, maar zolang jij spuugbakjes nodig hebt denk ik dat het wel goed zit hoor!!
Lautje, das schrikken zeg!!! :hug:
Idd wat Sooki al zegt, het heeft 2 kanten zo’'n verhaal!!
Brenda, meis je zeurt echt niet hoor. Logisch dat je onzeker bent. Het is een van de belangrijkste gebeurtenissen in je leven en jij wilt duidelijk een bevestiging hebben dat het ook zo is.
Hopelijk krijg je bij de huisarts iets meer vertrouwen in je prille zwangerschap.
(en ik heb al vaker gehoord van vrouwen die laat pas (vet) positief testen)
xx
OJA,
kreeg net een brief…
Matthijs mag 1 november beginnen op de PSZ :mrgreen: :inlove:
mijn kleine mannetje gaat naar “school” :inlove:
Jee Lautje, wat erg! :shock: Oh meis, net wat de anderen al zeggen, zo´n verhaal heeft idd altijd 2 kanten, en hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, zoiets doe je niet zomaar… en voor jullie als familie is het verschrikkelijk, zoiets wil je gewoon niet meemaken Heel veel sterkte meid!!! :hug: :hug: :hug:
Brenda, ik snap je onzekerheid ook hoor. Wat rot dat die test nu weer vager was :? Hoop dat je snel een bloedtest bij de ha krijgt, lijkt me onderhand wel fijn ja… :hug: Ondertussen gewoon ervan uitgaan dat je zwanger bent hoor, anders verschijnt er écht geen streepje. En ik heb ook meer verhalen gehoord van vrouwen die pas heel laat een dikke streep zien, dus dat kan echt. Kop op meid, het komt vast helemaal goed! :hug:
Renate, moeilijk hè, om je hoofd koel te houden als je nod eraan komt :? Ik duim voor je meid. We kunnen hier, en bij de julidreumessen wel even wat goed nieuws gebruiken :mrgreen:
Minniemouse, wat stoer, je kleine manneke naar de psz!!! Wel spannend, of niet? Sterre gaat waarschijnlijk begin november voor ´t eerst naar ´t kdv, en dat vind ik best een beetje een gek idee. Maar denk wel dat ze het heel leuk gaat vinden, ze is een gezelschapsdier en is helemaal gek van andere kinderen.
Claudie, ik hoop ook dat mijn lange wachten beloond gaat worden. Ben nu alweer bijna een week overtijd en durf nu niet meer te testen. Ga het echt pas dit weekend weer proberen, want ben die teleurstellingen van die negatieve testen echt meer dan zat. Ik heb gelukkig veel afleiding nu, mega druk met werk, studie en voorbereidingen voor de winkel, dus veel tijd om erover na te denken blijft er niet over
xHeske
We wachten af wat er allemaal gaat gebeuren!
We hadden niet zo heel veel contact met ze, maar vind het zo ontzettend naar voor mijn stiefzus en haar kleintje!
Bren: Wat balen dat er maar weer zo´n vaag streepje te zien was! Mooi een bloedtest laten doen, een duidelijke bevestiging mag nu wel eens een keer!
Heske: Kan me zo voorstellen dat je even geen negatieve testen meer wilt zien! Toch heb ik hoop voor je hoor! Helemaal na het gevoel dat je schoonmama had.
Minnimouse: Wat leuk dat Matthijs naar de psz mag!
Renate: We gaan duimen dat je NOD uitblijft en je een positieve test heb straks!
En daarna ben ik de volgende toch? Spannend!
x
Jemig Lautje, wat een verhaal! :shock: Echt heel erg zeg!!
Vreselijk voor beide partijen. :o
Heske, knap dat je het tot het weekend kan uitstellen met testen! Mara ook begrijpelijk. Wat een spanning zo he?
Voel je nog steeds dezelfde dingen?
Brenda, ik begrijp ook dat je er niet goed van wordt dat vage gedoe.
(koop die digitale anders, dan lees je het gewoon duidelijk )
Idd veel vrouwen testen pas heel laat positief, dus laat je niet uit het veld slaan! Die streep is er gewoon, dus dat betekent maar 1 ding! :thumbup:
Minniemouse, oei leuk zeg voor Matthijs!! Wel gek zal het zijn denk ik, maar waarschijnlijk komt hij vol verhalen thuis als hij helemaal gewend is.
Renate, ja afleiding zoeken is de beste remedie. Ik leef met je mee hoor!
Straks weet je gelijk met Heske de uitslag! Gewoon spannend weer!
Hier af en aan gerommel of ongigevoel. Maar ja, mn NOD duurt nog wel even :doh: .
Joehoeee,
Allen bedankt ( weer) voor de bemoedigende woorden, doet me goed! :-
Lautje… goeie genade, wat naar zeg! Moet als een slag bij donderde hemel zijn gekomen dat nieuws. Heftig zeg… veel sterkte! :hug: :hug:
Renate… wanneer ga je testen?
Heske… erg prettig zoveel afleiding voor je! Gewoon geduldig ( ahum… hoor mij nou :roll: ) afwachten dan maar.
Op zich heb ik ook genoeg afleiding, alleen schuif ik die afleiding een beetje opzij voor alles wat met testen, baby’s etc te maken heeft. :roll:
Sterkte met wachten hoor! :hug:
Minniemouse… leuk dat je mannetje naar de PSZ gaat! :mrgreen:
Een hele nieuwe stap!
Hier gaat het wel ok. Voel me echt misselijk. Soms is het even weg, maar met vlagen is het behoorlijk. :sick:
Ik probeer nu maar te accepteren dat de testen niet allemaal scherp/dikke strepen geven en wacht af.
Ondertussen houd ik nu gewoon rekening met het feit dat ik zwanger ben. :inlove:
Ik ben van plan morgen te bellen voor een afspraak met de HA… liefst nog voor deze week. Hopen dat ik een bloedtest krijg, wil echt weten of het HCG stijgt/gestegen is.
Meiden… de komende 5 dagen moet ik werken.Heb 4 avonddiensten en 1 dagdienst dus ik ben hier wat minder vaak.
Ik zal iedere dag wel eventjes hier kijken.
Alvast welterusten allemaal!
Doeg! :-
X Bren.
Goedemorgen!
Even een berichtje van een gebroken Lautje! Jeetje wat heb ik weer slecht geslapen zeg…
Het kwam niet eens door het slechte nieuws gisteren, wordt al een nacht of 4 bijna elke 2 uur wakker met dorst/om te plassen/rare dromen!
Wordt er helemaal gek van!
Verder eigenlijk weinig te melden, heb nog steeds dat drukkende gevoel in mijn linkerlies.
x
lautje wat verschrikkelijk voor biede partijen :hug: en zoals de rest al zei vaak heeft t 2 kanten sterkte.
heske hier nog steeds
brenda weet je al wanneer je naar de ha kunt??
en verders wordt er voor iedereen flink
voor de 1e keer in 4 dagen weer fatsoenlijk geslapen :dance:
@claudie wrote:
voor de 1e keer in 4 dagen weer fatsoenlijk geslapen :dance:
Heb je een advies, ik slaap ook zo ontzettend kl*te!

x
t kan erbij horen :eh:
@claudie wrote:
t kan erbij horen:eh:
Dan zou het wel heel snel zijn, moet nog 7 dagen tot aan mijn NOD!
En ik heb verder echt nergens last van, denk ook niet dat het raak is deze maand…

x
Goedemorgen, al een paar dagen goed geslapen hier want Luca slaapt sinds een paar dagen ook weer eens door s’nachts. :dance:
Voel me gelijk een stuk beter want dat slaap gebrekt hakt er elke keer weer behoorlijk in.
Hopelijk duurt het doorslapen nu eens wat langer dan een paar dagen.
Moet echt meer gaan eten heb ik gisteren wel gemerkt.
Ik heb 2 dagen buikloop gehad dit weekend en gisteren had ik zo’n verschrikkelijke honger een hele dag.
Na elke maaltijd waarbij ik normaal had gegeten kreeg ik zo’n honger gevoel waarbij je je voelt alsof je binnen 10 min echt iets moet eten anders draai je van je stokje.
Zelfs een evergreen of Liga fruitkick hielp op zo’n moment maar nauwelijks
Ben ook al 6 ons afgevallen dus moet mijn porties maar wat gaan opschroeven…
Baal nog wel van mijn neus…aangezien ik mijn neusspray niet meer kan gebruiken ruik ik niks en is hij chronisch verstopt (chronische opgezwollen neusslijmvliezen) en smaakt alles naar niks.
En je moet eens lekker zoenen met een verstopte neus :roll:
Lautje hier schrik ik wel ff van,…wat erg voor alle partijen zeg.
Sterkte voor jullie familie.
Brenda, kom op meid jij bent gewoon zwanger.
Lekker genieten van het idee dat je een frummeltje in je buik hebt…kan gewoon niet anders.
Matthijs ook naar psz… leuk… Luca is van de week ook voor het eerst geweest.
Wat worden ze toch groot he die mannen van ons. :inlove:
Brenda, heb je de ha al gebeld? Ben benieuwd wanneer je terecht kan meid, je verdient toch onderhand wel wat duidelijkheid…
Niek, wat rot joh, zo´n verstopte neus. Je hoort ook vaak dat dat bj een zwangerschap nog eens erger is ook hè, en als je er normaal al zo´n last van hebt dan zal het nu wel helemaal erg zijn…
Hoe bevalt het Luca op de psz? Stoere mannen hebben jullie hoor! :inlove:
Enne… wel goed eten hoor!
Lautje, die dromen en dat slechte slapen klinken toch wel goed hoor. Idd wel vroeg, maar je weet het nooit. En zonder verdere verschijnselen kun je nog hartstikke zwanger zijn hoor.
Renate, misschien heb je het al verteld :? , maar wanneer ga je testen?
Vind het wel lief dat jullie allemaal nog hoop hebben voor me. :-* Ik weet het zelf gewoon echt niet. De verschijnselen blijven wel. Gisteren viel de misselijkheid terug, en dacht ik weer ´zie je nou, het is echt niks´, maar vandaag is ´ie weer in alle hevigheid terug. Toch heb ik niet echt de behoefte om weer te testen nu, kost me tot nu toe geen moeite om ermee te wachten. Maar het is wel gek. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ik nu zwanger ben, aan de andere kant zou ik ook heel vreemd opkijken als ik nu ongi zou worden :?
xHeske
Heske: Ik duim me te pletter hoor!!! :-*
Ik heb toch een gevoel dat zegt dat het deze maand niet raak is, geen idee waarom eigenlijk… Gewoon een gevoel…
Heske de duimen blijven hier ook draaien!!!
Niek, wat vervelend dat je zo;n last van buikloop hebt gehad. Je kan er zo beroerd van zijn…
Enneh, mag je geen neusspray gebruiken tijdens de zw. :oops:
Hier een mannetje dat mama inmiddels gek heeft gekregen
Hij is al vanaf het weekend aan het etteren. Wordt tegen 12.00 uur snachts wakker om tot een uurtje of 2.30 uur te gaan lopen dreinen…
Overdag luistert hij ineens voor geen meter meer…
En of ik ben zwanger of ik word zwaar ongi, want ik kan er niet meer tegen. Loop bijna met mijn kop tegen de muur van ellende…
(dit herken ik van mijn eerste zw. , maar heb het ook altijd voordat ik ongi moet worden)
(ik ben zo bang dat ik mijn geduld verlies…ben soms al hardhandig door strak aan zijn arm te pakken of een oortje te knijpen…)
Ooooh minnie kinderen kunnen soms het bloed onder je nagens vandaan krijgen. Af en toe heel goed in en uitademen en tot 10 tellen, probeer je even af te sluiten. Ik werk iedere dag met kinderen en af en toe zit er wel eens eentje tussen waarvan je zijn/haar nek om zou willen draaien! :evil:
Lautje wat vervelend wat er is gebeurd zeg, sterkte voor jou en je familie!!
Heske ook ik heb nog hoop voor je, ik blijf gewoon duimen!!
Leuk dat de stoere mannetjes naar de psz gaan!!
Oh Minnie, wat klinkt dat herkenbaar :roll: Sterre kan ook enorm dreinen af en toe. Ik zet haar meestal in haar bedje als ik m’n geduld dreig te verliezen, ga zelf ff stoom afblazen en pak haar weer als ik zelf rustig ben. Maar ja, Matthijs blijft vast niet meer zo braaf in zijn bed zitten als Sterre :? Anyway, je bent niet de enige die af en toe zijn geduld dreigt te verliezen, en die hormonen (of het nou van zwangerschap of ongi is) helpen ook niet echt mee…
xHeske
lautje wat rot voor je meid heel veel sterkte de komende tijd!! :hug:
en dat dromen is wel positief geloof ik!! ik heb er een goed gevoel over!
Heske als jij niet zwanger bent dan vreet ik me schoenen op je moet wel zwanger zijn :lol:
alle kindjes gaan naar school :dance: echt leuk om te zien doe kinderen groeien moet je eens terug denken dat dat ook kleine babytjes zijn geweest.
misschien kan iedereen die al een kindje heeft een foto erop zetten van hun kindje toen ze nog baby waren en hoe ze er nu uit zien lijkt me leuk!!
brenda geniet er maar van je bent echt zwanger en als de bloedtest goed is en ik zie dat je al 6 weken ben krijg je over 3 weken al een echo!! :dance:
ellen82 is nu voor een echo ze zal me straks vertellen hoe en wat!! en de foto’s naar me sturen ben benieuwd duimen draaien op volle toeren!!
en van dat sperma dat eruit loopt vind het toch beetje raar.
ben eerst even blijven liggen maar moest toch echt plassen en liep er zo uit. :think: niet teveel bij nadenken!!
had zondag en maandag slijm nu niet meer maar nog niks gevoeld wat een eisprong kan zijn.
hoop dat ik niemand vergeten ben!!
ga zo werken dus zie jullie morgen weer!!