Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

ligt iedereen op bed ofzo?? :snooty:

Het geeft niet als het er weer uitloopt hoor. Je wilt niet weten hoe dit kindje verwekt is :silenced: onder de douche en toen liep het er ook gelijk weer uit

Zie idd allemaal prachtige huisdiertjes voorbij komen. Heb zelf geen kat (wel bij mn moeder, poes Zoë) maar hier hebben we hondje puma.

Goedemorgen!!!

Jeetje wat heeft iedereen een mooie huisdieren zeg!!! :inlove:

Ik heb zo geen zin om te werken, ben helemaal gebroken! Slaap al twee nachten zwaar kl*te, droom echt idiote dingen! Gisteren werd ik wakker van de dorst, en toen ik eindelijk weer een beetje in slaap begon te vallen heb ik gedroomd over een appel… :shock: :shock: :shock: Had er zoveel trek in, echt niet normaal! Ik had er ontzettend veel trek in! De gisteren dus maar meteen appels gehaald!

En afgelopen nacht weer wakker van de dorst, en gedroomd dat mijn haar uitviel… En geloof me, dat was niet prettig!!!

Wil dus lekker naar mijn bedje…Wheeeeeeeeeeeeeee…

x

Lautje. wat irri die vreemde dromen!!!

(appels :eh: )

Teddy :inlove: wauw wat een plaatje zeg!!!

Bianca, ik zou het niet weten eigenlijk. Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik van de week 1x had dat ik me afvroeg waar het bleef :oops: Ik vroeg nog aan mijn vriend of hij zeker wist dat ie…nou ja… jeweetwel :oops:

Zou dat dan goed zijn???( :dance: )

Hier vannacht WEER met Matthijs opgezeten. 2.30 uur was het eindelijk stil…

Meneer wil bij mama slapen en ja…dat kan niet want hij maakt er misbruik van…

Oh Lautje ik heb gisternacht ook zo liggen dromen. Maar het stomme was ik droomde dat ik iets aangeboden kreeg voor 1500 euro…en dus 's ochtends ga ik aan het werk kom bij een kennis en zegt dat ze iets (hetzelfde iets als waar ik over droomde maar dan in een andere uitvoering) had aangeboden gekregen voor 1500 euro en of ik daar interesse in had…Nou dat is toch vreemd :think: (dit soort dingen gebeuren mij wel vaker :oops: )

Nou Minnie ik hoop dat je vriend raak heeft geschoten dan :wink:

Talulah, wat apart he??? Moet je dan niet eerst even weer bijkomen na zoiets…ik bedoel dat je dan even moet nadenken hoe het ook alweer zat…

Lijkt me heel verwarrend…

(als je nou eens droomt over de PC loterij of die andere grote loterij… :mrgreen: das dan helemaal handig)

Wie was het ook alweer (LAUTJE???)

Heeft je vriend die quinny Buzz nog gehaald???

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: (welke kleur??) :mrgreen:

Nou minnie ik loop er wel een tijdje over na te denken, maar ik vind het nog verwarrender als me dat in het echt dan over komt. Nee over loterijen droom ik eigenlijk nooit…waarschijnlijk betekend dat dat ik voorlopig niks win hahaha :mrgreen:

Jaaa Lautje heeft je man die wagen nog gekocht??

Nou dames, ik ga sporten tot laters!

@minniemouse wrote:

Wie was het ook alweer (LAUTJE???)

Heeft je vriend die quinny Buzz nog gehaald???

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: (welke kleur??) :mrgreen:

Nee, heb gezegd dat hij nog moest wachten… :frowning: Ik heb er best moeite mee om al spullen te hebben, en ik nog niet eens zwanger ben. En bij onze beide kanten zitten er tweelingen in de familie ( Zijn moeder was een tweeling, mijn tante was een tweeling, zijn zusje en 2 van mijn zusjes ook… Helaas bij allen is het twee vruchtje gestopt met groeien :frowning: ) dus vind het toch nog te vroeg… En straks zijn ze vast weer in de aanbieding als de 2008 collectie er is, dus ik wil toch wachten… :shifty:

Hoe moeilijk ik het ook vind hoor! Als we hem hadden gehaald had het de limegroene geworden, die is zo gaaf!

En we hebben super kamertjes gezien! :shifty:

Oh…ik moet gewoon geen foldertjes meer inkijken! :hand:

Ik snap je helemaal hoor!!!

Dus er bestaat een grote kans op een tweeling bij jullie???

Ik ben zelf ook een van een tweeling, alleen is dus bij mijn moeder ook 1 vruchtje gestorven…

Het slaat meestal een generatie over, dus ik ga er vanuit dat het bij ons niet gebeurd…

(toch was het wel een vette aanbieding hoor!!) :shock:

@minniemouse wrote:

Ik snap je helemaal hoor!!!

Dus er bestaat een grote kans op een tweeling bij jullie???

Ik ben zelf ook een van een tweeling, alleen is dus bij mijn moeder ook 1 vruchtje gestorven…

Het slaat meestal een generatie over, dus ik ga er vanuit dat het bij ons niet gebeurd…

(toch was het wel een vette aanbieding hoor!!) :shock:

Om heel eerlijk te zijn, weet ik niet hoe groot de kans dan ongeveer op een tweeling is… :think:

Dacht altijd dat de kans heeeeeeeeeel klein was.

En dat het dus vast niet gebeurt bij ons!

xxx

Lautje, er komen vast wel weer nieuwe aanbiedingen hoor. De kans op een tweeling is niet zo heel groot, maar één- of tweeëiig is wel erfelijk geloof ik.

Ik zou idd ook wachten met kopen tot je zwanger bent, je hebt dan nog tijd zat om aanbiedingen af te wachten.

Wij hebben trouwens ook de Mutsy (3rider) en ik ben er eigenlijk wel erg blij mee. Hij is niet heel klein inklapbaar (maar past met gemak in de kofferbak) en ook redelijk zwaar, maar de reiswieg is lekker ruim, het is een stevig ding en heel makkelijk in te klappen. En Sterre zit er lekker in. En hij is mooi :mrgreen: . Alleen stuurt 'ie niet altijd handig, maar dat heb je volgens mij altijd met zwenkwielen. Maar Quinny vind ik ook erg mooie wagens, en die zijn wat compacter geloof ik.

Nou, weinig te melden eigenlijk. Nog steeds niet ongi… ik denk er maar niet teveel meer bij na, zie over een week wel weer. :roll:

xHeske

heske je lange wachten wordt vast en zeker beloond :pray: :pray:

lautje: ik zou ook nog niks kopen hoor als je nog niet zwanger bent. En net wat Heske zegt. Als je eenmaal zwanger bent komen er nog genoeg aanbiedingen weer. Zwangerschap duurt toch 9 maanden dus nog tijd zat :wink: .

Pffff … had me nog zo voorgenomen om niet teveel bezig te zijn met een mogelijke zwangerschap, maar nu mijn nod in de buurt komt :wall: .

Echt irritant is dat, want nu voel ik natuurlijk vanalles (of ik beeld het me gewoon in :oops: :doh: ). Ben vanmorgen hier maar druk in huis aan de slag gegaan voor de afleiding, want hoef donderdag pas weer te werken. Heb dan late dienst en ga vrijdag de nachtdienst weer in (bleh!!!).

Groetjes Renate

@Renate_Sch wrote:

lautje: ik zou ook nog niks kopen hoor als je nog niet zwanger bent. En net wat Heske zegt. Als je eenmaal zwanger bent komen er nog genoeg aanbiedingen weer. Zwangerschap duurt toch 9 maanden dus nog tijd zat :wink: .

Pffff … had me nog zo voorgenomen om niet teveel bezig te zijn met een mogelijke zwangerschap, maar nu mijn nod in de buurt komt :wall: .

Echt irritant is dat, want nu voel ik natuurlijk vanalles (of ik beeld het me gewoon in :oops: :doh: ). Ben vanmorgen hier maar druk in huis aan de slag gegaan voor de afleiding, want hoef donderdag pas weer te werken. Heb dan late dienst en ga vrijdag de nachtdienst weer in (bleh!!!).

Groetjes Renate

Ben ook blij dat ik hubbie niet heb laten gaan!

Dat zien we tegen die tijd allemaal wel! Eerst maar eens zwanger worden!

Ik moet nog 8 dagen tot mijn NOD, maar heb sinds gisteren een drukkend gevoel bij mijn linkerlies. Heel irritant!

Verder gelukkig niets!

xxx

Nou ik heb vanmiddag weer een ovulatietest gedaan en de streep was al veel donkerder. Waarschijnlijk heb ik dus inderdaad mijn eisprong vandaag…dus precies op de 10e dag!

Ha, Talulah, das even handig.

Word je dan ook 14 dagen na je ei ongi?? (hopelijk niet uiteraard)

Hai meiden,

Renate… moeilijk is het om er niet teveel mee bezig te zijn he? :wink:

Talulah… :thumbup: Dat kan niet missen dus, succes!

Heske… nog geen menstruatie dus. Is de spanning nog wel een beetje te houden?

:pray:

Lautje… er komen vast nog zat aanbiedingen, wie weet nog wel betere. :stuck_out_tongue:

Dat ik zwanger ben is hier redelijk doorgedrongen, maar er zit me toch iets niet lekker. Heb vannochtend wederom getest met een kruidvattest ( ja, weet het, ik ben onzeker :oops: ), maar deze was vager dan die van zaterdag.

M’n vriend zag vannochtend duidelijk een heel vaag lijntje, maar ik eigenlijk nauwelijks.

Nou is m’n vriend de meest nuchtere die er rondloopt, houdt niet van poespas… maar die ziet dus wel degelijk wat.

Ik ben er echt van overtuigd dat de test van zaterdag positief was, maar of het goed blijft gaan?? Kun je met 5 weken nog steeds weinig HCG hebben?

Misschien moet ik gewoon aannemen dat ik zwanger ben, en afwachten wat er verder gebeurt. Geen menstruatie is geen menstruatie en ik heb nog steeds onwijze verschijnselen. Ik ben met vlagen misselijk en was even zo misselijk dat ik zelfs een bak erbij pakte. :sick:

Sommige etenswaren kan ik ook gewoon niet meer hebben. Normaal ben ik gek van papat, maar ik moet er nu niet aan denken. :shifty:

Ik maak een afspraak bij de huisarts voor de verdere procedure en vraag dan ook een bloedtest… gewoon om te zien of het allemaal wel echt goed gaat. :wink:

Sorry voor mijn gezeik. :oops:

X Bren.

brenda en dat noemen wij geen zeiken :naughty: kan me je onzekerheid wel voorstellen je weet niet wat je moet voelen etc en idd zolang geen ongi ben jij hartstikke zwanger :thumbup:

btw over vroege eieren gesproken heb ik ook en toch gewoon een cyclus van 28 dagen :wink: :mrgreen:

Hi meiden…

Net een heel naar telefoontje gehad…

Mijn zwager is opgepakt voor doodslag…

Hij werd al twee jaar constant in elkaar geslagen door een groep jongeren en gisteren is hij door het lint gegaan…Hij heeft een van die jongens een geslagen met een ijzeren buis…De jongen die hij geslagen heeft wordt op dit moment kunstmatig in coma gehouden vanwege de druk in zijn hoofd. Ze verwachten niet dat hij het gaat overleven…

En hij en mijn stiefzus hebben een kleine van bijna 2… Die kleine groeit dus straks op zonder papa… :cry:

Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven, het dringt gewoon niet door! Wij zijn verdorie een ontzettend normaal gezin, nooit maar dan ook nooit problemen gehad! Dit gebeurt alleen op tv, niet bij mij!!! :frowning:

Laat ik voorop stellen dat ik het werkelijk afschuwelijk vind voor de familie van die jongen! Die zien hun kind niet eens meer opgroeien! :cry:

x