vlinder nu een echte :: FELICITATIE :: maar wist het al wel zeker een streep is een streep maar als het mij overkomt zou ik ook twijfelen.
nou als je als je zwanger bent het echt zeker weet dan ben ik niet zwanger wat weet het echt niet!!
denk idd dat je dat pas weet als je zwanger bent geweest maar goed ik moet nog 7 dagen en mss komen er nog verschijnselen ik heb geen idee ik wacht het af!!
vlinder je zegt derde ronde zwanger waarom staan er dan 4 cyclussen op??
Bianca, ben eerder gestopt met de pil om te gaan ontpillen. Lotte, Sooki, Nienke2 en ik waren in mei al bezig in dit topic. Heb dus twee cyclussen braaf met een rubber geklust
Het is nog niet doorgezet, maar vorige maand gebeurde er hetzelfde…
Toen kreeg ik de avond ervoor een roze streep, en pas de dag daarna laat in de middag mijn ongie!
Baal gewoon, omdat ik helemaal geen ongie pijn heb!
xxx
Vlinder gefeliciteeeeerd!! leuk om die 3 testen onder elkaar te zien!!
Lautje wat balen zeg!
Vlinder!!!
:: :: GEFELICITEERD :: ::
Nou, ben benieuwd of wanneer het door gaat zetten… Zal vanmiddag wel weer zijn…
x
Jeetje Lautje, ik hoop voor je dat het niet doorzet!!
Hier nog niksnaks, maar net als gisterochtend ben ik wel gespannen aan het voelen of ik iets van ongi voel opkomen. Gelukkig moet ik werken vandaag, dus geen tijd om er lang overna te denken.
Jaaaa, Vlinder, super duidelijke streep meid!!! Gefeliciteerd!!! Wanneer ben je uitgerekend? Zal je straks ff als zwangere op het lijstje zetten, en dan zet ik meteen Sterretje erbij. Oja, en ik moet nog een nieuw deeltje openen, doe ik ook straks.
Lautje, ik duim voor je dat het niet doorzet meid. Ik heb ook wat bloedverlies gehad, maar ben toch echt zwanger nu.
Vanmorgen nog een test gedaan, en het streepje is al wat duidelijker :dance: Zal straks nog ff een foto maken, als ´ie dan nog niet vervaagd is :mrgreen:
Biebs, ik duim voor je!!! Hoop echt zo dat je ook zwanger bent, zou wel heel bijzonder zijn als we nu weer met alles helemaal gelijk lopen.
Renate, hoe is het met jou nu? Nog geen ongi??? Zou toch gezellig zijn als we met 3 (of 4, Britt misschien ook?) van de julimama´s straks juni-mama´s zijn! :dance:
Ik had trouwens bij Sterre meteen op m´n nod een dikke vette positieve test :think: Heel vreemd dus dat het nu zo lang duurde. Ik wil nog één keer testen, en als ik dan nog een duidelijkere streep heb, dan ga ik de vk of de ha bellen, en eens kijken of ik niet een eerdere echo kan krijgen om de termijn te bepalen. Zou me namelijk niets verbazen als ik toch nog wat minder ver ben :think: Geen idee of ze erin trappen, maar kan het allicht proberen, toch :mrgreen:
Minniemouse, bij jou eigenlijk ook nog geen ongi??? Meiden, het is echt mega spannend hier nu zeg! Er móeten gewoon nog wel wat zwangeren bij zitten!!!
Wisten jullie dat we al over de helft zijn trouwens, met Vlinder erbij. Al 10 van de 19 :shock:
xHeske
:: Gefeliciteerd :: vlinder
voor de andere meiden ik duim voor jullie mee
:thumbup: :inlove:
pfff ik moet nog 5 dagen wachten en ik word al zenuwachtig van jullie allemaal :mrgreen: Gelukkig heb ik een druk weekend dus ik ga niet voor mijn NOD testen (pff ik hoor het mezelf zeggen :shifty: )
lautje ik blijf duimen…
Goede morgen ladies!!!
Vandaag geen zwangerschapstesten???
Lautje houd je ons even goed op de hoogte, t zou zo balen zijn als het inderdaad door gaat zetten. :hug:
Biebs gelukkig moet je werken en heb je inderdaad veel afleiding, die kun je met deze dagen wel gebruiken.
Renate laat wat van je horen, we zijn heeeel erg nieuwsschierig.
Al 10 zwanger!!! Ik hoop dat er snel 9 volgen
Oh, zie dat ik Sterretje nog niet eens meegerekend had, dus er zijn zelfs al 11 meiden zwanger, van de 20 :shock: Hoop idd dat er nog héél snel 9 volgen!!!
Ik ga ff een nieuw deeltje aanmaken, met een mooi nieuw lijstje. :mrgreen: