Niek ben heel benieuwd naar de foto’s!! Geniet van jullie reis naar Parijs!! Leuk man, de stad van de liefde :inlove:
Minniemouse, oooooooooh wat maak jij het spannend!! Ga hier heel hard voor je zitten duimen hoor meis! Ben je normaal gesproken altijd gelijk 's ochtends al ongesteld of komt het halverwege de dag es aanzetten? (ik sta er altijd mee op, vandaar mn vraag :oops: )
Mn onderbuurman (niet helemaal inorde) staat al uren zn heg te knippen, met een klein snoeischaartje :roll:
Sooki, dat weet ik dus niet…
Toen ik aan de pil was werd ik er idd smorgens mee wakker. Zodra ik opstond was het er.
Ik ben nu zo’n 4 maanden van de pil af, maar het valt me niet op dat er een tijd aan zit ofzo…
Ik heb al wel de hele dag een raar gevoel…Net alsof mijn bm op knappen staat.
Ken je dat gevoel nog als je een harde buik had??? ZO voelt het onder in mijn piep!!
Misschien houd ik de ongi wel tegen met mijn gestress…
schijnt dat dat kan he!!
nouja,
DUIMEN!!!11
Niek, héél veel plezier in Parijs!!! Geniet ervan met z´n tweetjes!!!
Minniemouse… oh spannend meid!! Ik had ook al 100 keer getest als ik jou was :oops: :mrgreen: Maar aangezien ik jou niet ben hou ik het bij duimen vandaag
Biebs… ff een maandje wachten hoor, dan maken we tenminste nog kans om weer in dezelfde maand uitegerekend te zijn :mrgreen: Nee hoor meis, super spannend, hoop dat het stiekem toch een heel licht streepje was
Ik heb slijmpjes :mrgreen: , dus m´n ei zit eraan te komen, denk ik. Beetje vroeg wel, maar zal dan wel een kortere cyclus hebben (ben nu uitgegaan van 30 dagen). Maar ik laat m´n NOD gewoon staan hoor, dan ben ik tenminste zeker niet te vroeg met testen
xHeske
by the way…rare buurman heb jij zeg!!!
Met een klein schaartje de heg knippen…tis maar waar je zin in hebt hahaha
Oeeh Minnie, dat harde buik gevoel had ik ook steeds! Nog overigens.,…!!!
Hm…inderdaad heel apart Sooki, die buurman van je :lol:
Hey Minniemouse, gooi er gewoon eens een test tegenaan joh, we zitten veel te veel in spanning zo! :mrgreen:
@Ke wrote:
Hey Minniemouse, gooi er gewoon eens een test tegenaan joh, we zitten veel te veel in spanning zo! :mrgreen:
whahaha dat wil ik wel, maar ten eerste hoef ik nu echt niet te plassen…(en ben bang dat als ik nu teveel drink dat de test zowiezo neg. is)
En ten tweede, hoe ga ik dat aan mijn nuchtere vriend uitleggen.
Hij staat nu al de hele ochtend een laag klei van 20cm uit de tuin te scheppen en ben bang dat ik nu effe niet met dit soort verhalen kan aankomen hahaha…
maar ik wil wel hoor…

@Sooki wrote:
Oeeh Minnie, dat harde buik gevoel had ik ook steeds! Nog overigens.,…!!!
Het is zo irritant!!! Ik herken het niet van mijn 1e zwangerschapsbegin!!
Ik heb trouwens tot nu toe geen bruin meer gehad. :think:
Hoef je toch niet uit te leggen. Gewoon ff wachten tot je moet plassen (idd niet teveel gaan drinken ineens, dan doet ´ie ´t niet :mrgreen: ) en lekker testen. Als het negatief is, niks zeggen en over een paar dagen nog eens testen. En als ´ie positief is… dan heeft je vriend vást geen uitleg meer nodig :mrgreen:
Dus… heb het al helemaal mooi voor je uitgedacht. Nu alleen nog ff wachten tot je moet plassen :mrgreen:
Misschien dat je dat gevoel nu gewoon beter herkent Minnie. Bij je eerste zwangerschap wist je natuurlijk nog niet hoe een harde buik voelde :think:
@Ke wrote:
Misschien dat je dat gevoel nu gewoon beter herkent Minnie. Bij je eerste zwangerschap wist je natuurlijk nog niet hoe een harde buik voelde :think:
HAHA grapjas!!! (dit bedoel ik op je eerste stukje)
Wat betreft het herkennen kan je wel eens gelijk hebben. Ik had toen natuurlijk geen idee hoe of wat.
Ik heb toen bij Matthijs op zondagmiddag getest. Precies 28 dagen na mijn laatste ongi.
aarrgghh…(hoezo jezelf opvreten)
Denk dat Heske gelijk heeft. Mn man zegt dat ik bij mn zoontje ook continu klaagde over menstruatiepijn, maar nu herken ik dit als een harde buik en heet het dus harde buik ineens :lol:
En idd, testen!! Hij heeft geen uitleg nodig als het ding positief is hoor!! En anders gewoon met paar dagen nog eens. Zeg, jou lichaam, dus testen met die geit
Ja testen! Hou ons niet langer in spanning! ( het wordt al zo spannend volgende week met al die NOD’s )
Ik ga nu plassen en dan testen…
ben net naar manlief geweest en hij moest alleen maar grijnzen…
Jullie horen het met een minuut of 10!!!
Zweet gutst onder mijn oksels vandaan, kan bijna niet typen van de spanning…
ben zo bang voor teleurstelling…
En…?
nope…
Dus nu wachten we de duivels maar af.
In de clearbleu staat dat als je toch vermoed dat je zwanger bent, dan kan je na 3 of 4 dagen nogmaals testen…
thanks voor duimen meiden. :-*
Ahh jammer!!! Maar goed wat niet is kan nog komen! Gewoon afwachten dus ( alhoewel dat heel frustrerend is ).
Ow jammer Minnie Maar we blijven duimen hoor, misschien over een paar dagen…
thanks meiden!! :-*