Nieuw deeltje, nieuwe kansen! Zet 'm op meiden, ik wil in dit deeltje weer véél zwangeren zien :mrgreen:
Ke, misschien ff die zin overlezen, maanden moet meiden zijn?? Bedankt voor het openen van een nieuw deeltje! :-*
En natuurlijk gefeliciteerd dat de winkel voor jullie is!!! :-*
Hahaha, ik begin elk deel met een blunder! :doh: Gaat lekker hè :lol: :lol: :lol:
Er komen volgende week veel nod’s aan zeg!! Ben benieuwd…!!
Heske, dat is gewoon jou charme dan haha
Haha, ja zo kan je het ook zeggen Ik vind mezelf gewoon een doos af en toe. Maar dan wél een doos met charmes
:mrgreen:
Het wordt idd spannend volgende week. Moeten toch zeker wel een paar zwangeren bij zitten. Pfff, ik moet nog zo lang wachten… het serieuze kluswerk moet zelfs nog beginnen… geduld, geduld… :roll:
ke gefeliciteerd met de winkel
het is inderdaad veelste gezellig en of de klachten nou echt zijn of niet ik voel ze met en zonder kok!! en ben er ook mee bezig zonder kok!!
zelfs op het werk!!
dus klets gewoon met jullie mee!!
we zien het allemaal wel en teleur gesteld tja das iedereen wel een beetje denk ik en das ook met of zonder klachten het geval!!
maandag testen en als ie nega is en vrijdag nog niet ongi ben ga ik dan weer testen.
GEDULD GEDULD GEDULD
Jeetje weer al een nieuw deeltje :shock: wat een kletstantes zijn we hier zeg :mrgreen:
Ke proficiat met jullie nieuwe winkel.
Dat word vast een drukke maar leuke tijd.
leuk weer een nieuw deel
en idd hoop ook ik volgende week veel zwangeren te zien.
ik ga stoppen en ga aan de klus
dit zijn mijn vruchtbare dagen volgens de ovutest.
BIANCA welkom terug
en idd ruzie om een hamburger,waar gaat het over.
en idd met of zonder kok ook klachten.
ik zie je morgen op het werk
Whoe alweer een nieuw deeltje, stelletje kletskoppen :mrgreen:
KE, gefeliciteerd met de winkel!!! Gaaf zeg!!!
Bianca, ik zou het ook niet volhouden hoor, 3 dagen zonder kok!!!
(hoezo verslaafd hahahaha)
Wat een mooi lijstje trouwens. Ik zie dat ik de eerstvolgende onder alle zwangeren ben…
Ik heb toch steeds meer een posi gevoel. Vanmorgen zere tepels…
Nu doe ik net mijn beha uit en weer opgezwollen borsten en gevoelige tepels…
MAAR misschien komt het door mijn aankomende ongi…
Kan me nu ineens niet meer herinneren of ik dat normaal ook altijd had?? :eh:
Ik ben vanmiddag zo dom geweest om te testen :oops: Ik dacht misschien een van die vrouwen te zijn die zomaar 4 dagen voor nod positief kan testen…
Werd wel even keihard met beide benen op de grond gezet hoor, heb er wel van geleerd…
Ik wacht nu eerst het weekend af of er iets komt, zoniet dan ga ik pas daarna testen.
Misschien heb ik wel gewoon een blaasontstelking, dat ik daarom vreemd gevoel in mijn onderbuik heb. (blaas/baarmoeder streek)
Had wel veel vlokjes in mijn urine…
hé ladies!
weer een nieuw deeltje :dance: we gaan hard :mrgreen: maar des te gezelliger :lol:
heske gefeliciteerd met de winkel, spannende tijden voor jullie zeg :dance: vergeet niet te klussen hè zo tussen de drukte door :mrgreen:
bianca ja meis geduld is een schone zaak maar ik
voor je!
(voor iedereen natuurlijk :mrgreen: )
volgende week is onze week maar di en wo avond is ie weer weg :x ik wilde t ook eens om de dag proberen en dan vanaf dag 10 ongeveer volgens mij hielp dat isabella ook :think: is was afgelopen maand gewoon een kleeeeeeeein beetje naïef maar 1x in de vruchtbare tijd dus dat kan beter :eh:
dus dan maar maandag beginnen :mrgreen: vindt ie helemaal niet erg :think: denk ik zo :inlove:
zijn die ovutesten handig in gebruik :think: heb die dingen nog nooit gebruikt maar ben bang dat ik in de stress schiet als ie dus positef en vriendlief is niet thuis :eh: of denk ik nu verkeerd :think:
btw renate nog van harte welkom
tot zoooooooooo
mooi lijstje weer heske :thumbup:
zie tot mijn verbazing dat ik de oudste ben :shock: en ik voel me nog zo jong :eh:
en de enige voor de 3e :o
mijn nod klopt idd ga ervanuit dat ie voor de 1e keer weer 28 dgn is voorheen 26/27 dgn dus we zijn denk ik afgelopen maand te laat geweest met ons lucky shot :mrgreen:
Nou mooeee, ik kan mezelf niet vinden in het lijstje :think:
Ke gefeliciteerd met de winkel!!
mijn ongi krampen zijn weg gelukkig jezus wat deed dat zeer zeg!!
nu steekjes rechts.
zelf toen ik met me ma aan de foon zat voelde ik het en ook toen ik me soaps keek dus kok heeft er niks mee te maken en ben verslaafd!!
werd net ook vet misselijk maar trok snel weer weg.
heb geen last van mijn borsten “gelukkg”
hoe is het met tammy?? voel je al iets??
nog 2 dagen spannend!!
cindy succes met klussen hoop niet dat je al te moe bent morgen op het werk anders moet ik weer zo hard werken!!
@Talulah wrote:
Nou mooeee, ik kan mezelf niet vinden in het lijstje :think:
Ke gefeliciteerd met de winkel!!
gut ik heb een bril nodig hoor :oops: of het komt omdat ik gewoon een rotdag achter de rug heb dat kan ook nog!
WHAHAHA Bianca je redt het niet langer dan een paar uur om hier afwezig te zijn :mrgreen:
Alweer een nieuw deeltje.
Morgen ga ik alles lezen.
Nu ga ik slapen, want morgen is mijn eerste schooldag, spannend!!!
Voor ik het vergeet: KE gefeliciteerd met jullie winkel
Ik zal op mijn huwelijksreis ook behoorlijk moet afkicken hoor.
Vandaag een druk dagje,…1001 kleine dingentjes die ik perse vandaag af wil hebben aangezien we dan morgen een rustig dagje hebben vooooor de grote dag natuurlijk :dance: :mrgreen:
Chris en ik lopen echt in een roes met zijn tweeen.
Lopen constant verliefd naar elkaar te kijken, knuffelen en kusjes geven :inlove: ik zou er bijna misselijk van worden, als ik het niet zo leuk zou vinden
We hebben allebei wel goed in de gaten wat het afgelopen jaar met ons gedaan heeft (flinke relatie crisis gehad door mijn depressie maar heel sterk terug uit gekomen) en wat voor stap we nu in ons leven zetten en dat voelt erg goed :inlove:
Ke, gefeliciteerd met de winkel!!!
Hier voel ik weinig! Wel hele gevoelige tepels, gewoon om gek van te worden! Maar ja, dat heb ik voor mijn NOD altijd…
Bianca&: Heb jij je banner aangepast? Eergisteren moest je nog 11 dagen voor je NOD, en nu nog maar 6… :eh:
Want dan moet je NOD datum in de lijst aan worden gepast namelijk…
x
Bedankt voor alle felicitaties! :-* Het voelt wel nog heel onwerkelijk hoor, dat de winkel nu van ons is, en dat we over 8 weken écht daar aan de slag gaan. :shifty: Super spannend, maar ooh zo leuk!!!
En meiden, ik krijg gewoon de kriebels van al die naderende NOD´s. Ben zoooo benieuwd wie van jullie er nu stiekem allemaal al zwanger zijn!!! Ik duim voor jullie allemaal!!!
xHeske