Oh, en Niek… nog maar 2 nachtjes slapen!!! :dance:
Ik hoop ook echt dat er een hoop zwangeren zijn deze maand! En stiekem dat ik er ook bij mag horen… :oops:
Toch blijf ik redelijk nuchter, de kans is veel groter dat ik niet zwanger ben als dat ik het wel ben…
Maar zou het zo leuk vinden… Wil zo graag aan mijn vader vertellen dat hij opa gaat worden, helemaal na het hectische jaar dat hij heeft gehad…
Korte versie :
Mijn vader heeft een half jaar geleden 2 hartinfarcten gehad, is daarna 6 weken opgenomen in het OLVG voor 5 bypasses en heeft in mei weer een hartinfarct gehad… Een van de aderen die ze hebben vervangen werkt niet zo als het zou moeten en ze geven hem nog hooguit 5 jaar…
Ze kunnen hem niet normaals opereren omdat zijn lichaam daar veel te zwak voor is…
Vind het nu dat we bezig zijn voor een kleine ontzettend moeilijk dat hij ons kindje niet op zal zien groeien…
x
Lautje dat is heel erg verdrietig zeg, de wetenschap dat je vader niet oud zal worden! Heb er vertrouwen in dat hij jullie kindje geboren zal zien worden! :hug:
Een paar maanden geleden had ik het echte zwanger zijn gevoel, de test wees het ook uit en helaas kreeg ik na 6 weken een MK (voor zover je dat zo kan noemen).
We zijn nog niet lang bezig en heel erg fanatiek zijn we ook nog niet. Als het zo uitkomt, ontstaat het uit heel veel liefde.
Het zelfde gevoel ik weer terug. Gisteren misselijk, vandaag misselijk en overgeven. Wat denken jullie? De 20ste ongesteld geweest en ik heb een enorm regelmatige cyclus. Zondag kwam het er zomaar van. Had me niet mijn mijn eisprong bezig gehouden, tot gisteren waar ineens alle kriebels weer boven kwamen. Wil alleen even weten of je al in zo’n vroeg stadium misselijk kan zijn?
Bianca: geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, maar valt niet altijd mee he?
ADHDtje: geen idee of je al zo snel misselijk kan zijn :think: . Heb er tijdens m’n vorige zwangerschap bijna/geen last van gehad dus geen ervaring hiermee.
lautje: wat erg van je vader. Het zou natuurlijk wel heel mooi zijn als hij jullie zoon/dochter nog geboren ziet worden. Dan heeft hij dat in elk geval nog wel meegemaakt. (mijn vader is vorig jaar plotseling overleden, 7 weken na de geboorte van Lienke)
Had gisteren veel last van keelpijn, maar dat is nu wel wat minder gelukkig. Ben alleen nog erg moe. Heb ook steeds zo’n ongi-gevoel. En bij vlagen wat misselijk, wat steeds snel weer wegtrekt. Weet niet of het komt doordat ik wat grieperig ben of dat nu m’n normale cyclus op gang komt of dat ik stiekem toch zwanger ben … :think: . Moet toch echt nog even geduld hebben tot volgende week :shifty: .
Groetjes Renate
Groetjes Renate
ADHD-tje. Hoever zal je nu zitten in je cyclus dan? Wanneer moet je ongesteld worden? De 20ste gemenstrueerd, het is nu de 5e. Tja, het zou kunnen, maar heel waarschijnlijk is het niet dat je gelijk aan het braken slaat. Meestal komt de misselijkheid rond de 6e week omdat het hormoonpeil dan hoog genoeg is in je lichaam om er effectief misselijk van te worden. Maar iedereen is anders, ik loop bij tijd en wijle ook al te kokhalsen. De tijd zal het leren!
Heske, GEFELICITEERD met jullie winkel!!! :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lautje, wat een triest verhaal van je vader. Het lijkt me ook heel moeilijk te weten dat je vader zijn kleinkind maar kort mag zien opgroeien.
Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn, zodat hij het allemaal nog goed kan meemaken!
Meiden bedankt. Een paar maanden terug had ik ook praktisch vanaf dag 1 misselijk enz. Misschien heb ik dat van mijn moeder meegekregen. Die heeft de eerste drie maanden alleen maar de wc gezien.
In ieder geval had ik maandag mijn eisprong. Lijkt me trouwens erg toevallig allemaal, maar ja. Dat gevoel trok ineens voorbij en de vorige keer was mijn gevoel vanaf dag 1 heel sterk (klopte ook nog).
Lautje, ik hoop dat het bij jullie lukt. Ik duim in ieder geval voor jullie.
Dank jullie wel voor al die lieve berichtjes!
Het is best moeilijk om te horen dat hij nog maar zo kort heeft, helemaal omdat hij net 50 is geworden…
Mijn moeder heeft vorige jaar ook een hartinfarct gekregen, maar die is er ontzettend goed vanaf gekomen. Ze hebben bij haar een stent ingebracht en die die het super!
Ze zijn gescheiden, en willen elkaar al jaren overtreffen… Deze keer heeft mijn vader gewonnen! :roll:
Ik hoop ook dat het snel raak is, maar dat hoop ik voor iedereen!
Zelfs als mijn papa het niet zou halen, weet ik dat ons kindje een engeltje zal hebben! :**:
x
ach Lautje wat sneu zeg!! Hopelijk komt je wens uit en ben je snel zwanger!! Ik duim voor je!!
Lautje, wat erg… ik duim nog een beetje harder voor je dat je snel zwanger bent, des te langer kan je vader straks van zijn kleinkind genieten…
Ik heb m´n dag niet vandaag… Moemoemoe, pijn aan m´n bekken…blèèèèh!
Heb Sterre net in bed gelegd, en zit te denken of ik zelf ook niet even zal gaan liggen… kan wel ff een extra uurtje slaap gebruiken…maar is niet helemaal mijn ding om midden op de dag naar bed te gaan… nou ja, zie zo wel…
xHeske
Heske: wat vervelend joh dat je z’n last hebt van je bekken. Is er niks tegen te doen? Fysio of zo? Doe maar rustig aan meid :-* .
Groetjes Renate
@Ke wrote:
Lautje, wat erg… ik duim nog een beetje harder voor je dat je snel zwanger bent, des te langer kan je vader straks van zijn kleinkind genieten…
Ik heb m´n dag niet vandaag… Moemoemoe, pijn aan m´n bekken…blèèèèh!
Heb Sterre net in bed gelegd, en zit te denken of ik zelf ook niet even zal gaan liggen… kan wel ff een extra uurtje slaap gebruiken…maar is niet helemaal mijn ding om midden op de dag naar bed te gaan… nou ja, zie zo wel…
xHeske
Anders lekker met een kop thee en een reep chocolade languit op de bank! Als ik dat doe, lig ik binnen 10 minuten te

Hahahaha.
x
Hihi, ik slaap niet zo makkelijk, maar een kop thee met chocolade klinkt goed (wat is dat toch met chocolade vandaag… bij de julidreumessen ging het daar ook al over :lol: ).
Renate, ik heb een maand geleden al gebeld voor fysio, en maandag kan ik éindelijk terecht. Zit me er gewoon bijna op te verheugen, hoop gewoon zo dat de fysio iets van oefeningen ofzo weet die de pijn wat kunnen verminderen. Ben er gewoon ziek van, doet zo zeer
dadelijk al weekend morgen is vriendlief jarig dus gaan we leuke dingen doen :dance:
dus :think: ben t alweer kwijt wat ik wilde zeggen :eh:
vanavond ben ik er sowieso niet omdat ik mijn 1e keer bij de speel-o-theek als vrijwilliger zijnde
dus mss tot morgen en anders tot vrijdag!
fijne avond allemaal :-
lautje :hug: ik hoop dat t snel raak is bij jullie zodat je vader er nog z’n best van kan genieten :-
Hallo allemaal,
Lautje, sterkte met je vader.
Wat de naderende ongi’s betreft, ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben hoor.
Al een beetje spanning minder :mrgreen:
Wij zijn deze ronde heel braaf geweest, en hebben iedere keer netje rubbers gebruikt.
Ik kan het jullie sterker vertellen, ik heb vandaag een nieuwe voorraad gekocht.
Heske, gefeliciteerd met de overname!!
Lautje, ook ik ga voor je duimen :hug:
Hier alles rustig, niet meer ziekjes, maar wat duurt dat wachten tot de NOD lang…pffff 8)
Hey meiden,
Lautje, wat een verhaal van je paps zeg!!! Hopelijk kunnen jullie hem binnekort blij maken met ontzettend leuk nieuws!!!
Heske, wat vervelend dat je zo’'n last hebt van je bekken!! Heb je dat vaker dan???
Hier had ik vanmorgen weer dat vreselijk ongigevoel.
Ik wist dat ie zou komen…(te vroeg, ik moet pas zaterdag)
Ik heb vanmiddag alleen 1x wat bruinige afscheiding gehad (YAK) net zoals afgelopen vrijdag.
Verder nog weer neits…
Mijn lichaam houdt me voor de gek…Ik ga er nu maar gewoon van uit dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Ben ik het zaterdag niet, dan heb ik weer hoop.
lautje sterkte met je pa en hoop dat ie nog een tijdje van zijn kleinkind mag genieten maar het meest dat de dokters het mis hebben!!
ik weet niet wie het vroeg maar ja heb mijn banner veranderd.
had al een week last van mijn onderbuik en sinds gister ongi krampen dus als ik zwanger ben dan zou ik maandag kunnen testen dat doe ik dan ook en als die nega is wacht ik tot vr 14.
dus we zullen zien.
hoop dat we met zijn allen zwanger zijn!!
heb al een mooie baby kamer gezien!!
Minnie, ik had dit bij mn zoontje ook. 3 dagen voor mn nod plots bruinverlies. En een ongi-krampen niet te zuinig. Wist zeker dat ik mn menstruatie zou krijgen. Nou niet hoor, heb een wolk van een zoon rondlopen. Ik duim voor je joh!! :-*
Verder: Ben voornamelijk ontzettend moe en moet morgen weer werken. Zie er zo tegen op, weet niet hoe ik de dag zal moeten doorkomen. Is nergens plek of ruimte om me even terug te trekken. Constante aanlopen van patiënten, het gaat echt zwaar worden :oops: Mn baas weet het ook nog niet (als hij het niet al ziet aan mn buikje, want ik krijg werkelijk geen enkele broek meer dicht, en met maatje 34 valt zoiets natuurlijk wat snel op)