Oh Sookie, dat klinkt hoopvol voor mij!!!
Succes morgen met werken!!! Zo lastig als je zo moe bent.
Kan je het je baas niet alvast vertellen. Dan begrijpt hij/zij beter wanneer jij het even rustig aan doet.
Een collega van mij is nu zwanger van haar derde kindje. Pas een week of 8 en ligt nu al in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Zo ziek is ze ervan.
Bij de andere 2 was ze ook zo ziek.
Ik zei al, dan moet de wens wel heel groot zijn, om dit nog een keer te kunnen doorstaan.
ik heb een beetje een opgezette buik maar kan natuurlijk verbeelding zijn mijn broeken zitten strak?? :think:
als ik ongi wordt luister ik NOOIT meer naar me lichaam.
het wordt spannend voor veel dames hier!!
maar augustus is een vruchtbare maand!!
sooki ik zou het vertellen tegen je baas dan kan ie er rekening mee houden!! maar dat moet je zelf weten!!
Oh wat erg! Dat is echt mn angst hè, dat ik weken lang kotstend boven het toilet kom te hangen. Ik heb zeg maar, een braakfobietje. Ik vind het zo vreselijk en zo smerig, dat ik uren ertegen vecht en uiteindelijk uitgeput toch nog over mn nek ga. Hoop zo dat het me bespaard blijft
(al heb ik bij danté ook maar 1 keer gespuugd in het eerste trimester, maar men what a fight i’d put up.)
Ik vertel het mn baas wel als ik meer zekerheid heb, na de echo.
Bianca alles wat je omschrijft kan ook horen bij een naderende nod. Ik hoop zo voor je dat je wel zwanger bent, anders zul je je echt in de maling genomen voelen door je lichaam! :hug:
Ja dan voel ik me zeker in de maling genomen maar omdat dit de eerste ronde is weet ik niet hoe ik me voel voor een ECHTE ongi!!
sooki
hier nog 1!!
vandaag een bewoner overgegeven en ik mocht het kokhalsent opruimen.
ben paar keer weg gelopen NO WAY dat ik ga kotsen
ik hou het zo lang mogelijk op!!
NIEUWE salontafel en kast voor in de badkamer.
dam wat voelt dat lekker!!
He he druk dagje vandaag.
Wat spannend is het hier toch,… loop helemaal mee te hopen met jullie.
Begin zelf ook al rare dingen te voelen.
Mijn baarmoeder voelt echt heel gespannen en ik kan me niet herinneren wanneer ik dit nog meer heb gehad.
Als ik terug denk hebben we wel op de goede dagen geklust volgens mij.
ZOu wel heel gaaf zijn als we vrijdag met zijn viertjes trouwen ipv zijn drietjes
nou het blijft hier spannend :mrgreen:
Ik zit vandaag op dag 9, vorige keer had ik op dag 9 slijmpies dus ik denk dat deze cyclus al weer langer gaat duren.
Ik ben ongi :dance: :dance:
Mijn gevoel heeft me dus niet de steek gelaten.
Alles klopte deze cyclus, het slijm, de steken in mijn buik precies 2 weken geleden.
Hoe lang was je cyclus nu Lotte? Das wel een voordeel he dat je niet meer de pil slikt, nu kan je lichaam rustig een paar maanden op regel komen.
gr. Nienke
(hoeveel keer moet je nu nog ongi worden voordat je voor het eggie kan?)
Nou, ik denk dat mijn ongie eerder komt! Wordt gek van de krampen in mijn buik…
Elke keer als ik naar de wc ga, verwacht is de rode golf! Mijn tepels zijn ook zo ontzettend pijnlijk, het is echt niet leuk meer gewoon!
Met de pil had ik toch echt nergens last van!
x
Minnie, ik ga voor je duimen dat het niet je ongi is
Nienke, hoe gaat het met je? Ik zie dat je al weer een banner hebt, betekent dat…
Bianca, toen ik gestopt was met de pil merkte ik ook allemaal dingen aan mijn lichaam. Heel verwarrend allemaal :think: .
Lotte, wat fijn! Je leert je cyclus zo onderhand wel goed kennen. Handig!
Meiden, wat is het spannend bij jullie!!! Ik hoop zo dat jullie gewoon allemaal zwanger zijn… het is zo verrot als je erop hoopt en als dan toch die verrotte duivels komen
Hier komen de vruchtbare dagen langzaamaan in zicht. Is ook best spannend. Vriendlief heeft er geen moeite mee, die wil elke dag wel even ´het zekere voor het onzekere nemen´ Tja, mannen… :inlove:
Claudie, gefeliciteerd met je vriend! Veel plezier vandaag!
Niek, nog 1 nachtje slapen… :inlove:
Sooki, rot dat je zo moe bent. Ik had dat bij Sterre ook, zooooo moe dat ik me idd zorgen maakte hoe ik een werkdag door moest komen. Ik werkte toen wel al voor mezelf, maar op locatie, en vond het altijd zo stom overkomen als ik na een paar uurtjes naar huis ging. Maar ben ook erg misselijk geweest, en na een paar keer op en neer naar de wc rennen en spierwit terugkomen, was er altijd wel een collega die me naar huis stuurde.
Overgeven gaat bij mij aardig makkelijk. Heb een zwakke maag…dus heb er helaas vaal last van. Toen ik de pil slikte was ik standaard elke dinsdagavond ziek. Heel stom. Ik had op die dag 7 uur balletles, bereidde tussendoor de lessen voor de avond voor, en ging vaak ook nog even fitnessen. Ik verbrandde zoveel energie, en kon er gewoon niet tegenop eten, dat de pil op die dag gewoon te zwaar was voor mijn lijf… ´s Avonds in de trein op weg naar huis ging ik standaard bij Gouda over mijn nek :sick: Dat vond ik wel erg hoor, zo in de trein. Gelukkig was dat altijd laat en zat ik meestal alleen in de coupé…
Maar goed, nu geen last meer van. Al verlang ik soms stom genoeg wel terug naar dat leventje van toen. Vond het heerlijk om de hele dag te sporten. Dat mis ik echt wel.
xHeske
Minnie, om je nog even hoop te geven , bij de mei stoppers is ook iemand ongi geworden, niet zo heel erg, maar die heeft vanmorgen ook positief getest!
Ke, oh wat lijkt me dat vreselijk, in de trein!! Ik hoop dat ik niet misselijk zal worden, heb net als Sooki zo’n afkeer ervan. Toen ik in het ziekenhuis stage liep vond ik het ook zo vreselijk om die bakjes braaksel op te ruimen, ik ging er zelf bijna van over mn nek. Ik zei altijd dan maar liever poep opruimen :shifty:
Tegen braaksel van anderen kan ik ook niet hoor. Behalve van Sterre, die heeft 1 kee overgegeven tot nu toe, en dat deed me niks, behalve dan dat ik het zo ontzettend zielig voor haar vond. Ach, maar als je zelf vaak overgeeft dan went het wel. Al blijft het altijd rot natuurlijk, is nog steeds m´n hobby niet hoor, maar houd er wel rekening mee dat ik bij een volgende zwangerschap weer misselijk kan zijn.
Weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb idd vaker last van mijn bekken. Het gekke is dat het pas na de bevalling is ontstaan. Ik denk dat er bij de bevalling iets mis is gegaan. Ze hebben mijn bekkenbodemspieren toen verdoofd omdat die niet mee wilde geven (lang leve ballet…) en ik denk dat ze daardoor een flinke opdonder hebben gehad. Maar dat is mijn eigen theorie… :mrgreen:
@Ke wrote:
Sooki, rot dat je zo moe bent. Ik had dat bij Sterre ook, zooooo moe dat ik me idd zorgen maakte hoe ik een werkdag door moest komen. Ik werkte toen wel al voor mezelf, maar op locatie, en vond het altijd zo stom overkomen als ik na een paar uurtjes naar huis ging. Maar ben ook erg misselijk geweest, en na een paar keer op en neer naar de wc rennen en spierwit terugkomen, was er altijd wel een collega die me naar huis stuurde.
Overgeven gaat bij mij aardig makkelijk. Heb een zwakke maag…dus heb er helaas vaal last van. Toen ik de pil slikte was ik standaard elke dinsdagavond ziek. Heel stom. Ik had op die dag 7 uur balletles, bereidde tussendoor de lessen voor de avond voor, en ging vaak ook nog even fitnessen. Ik verbrandde zoveel energie, en kon er gewoon niet tegenop eten, dat de pil op die dag gewoon te zwaar was voor mijn lijf… ´s Avonds in de trein op weg naar huis ging ik standaard bij Gouda over mijn nek :sick: Dat vond ik wel erg hoor, zo in de trein. Gelukkig was dat altijd laat en zat ik meestal alleen in de coupé…
Maar goed, nu geen last meer van. Al verlang ik soms stom genoeg wel terug naar dat leventje van toen. Vond het heerlijk om de hele dag te sporten. Dat mis ik echt wel.
xHeske
Ik geef ook makkelijk over… :sick:
Helaas… Kan er ook niet tegen als ik iemand hoor kotsen, dan doe ik lekker gezellig mee!

Niek: Nog 1 dagje! Ik weet zeker dat je een geweldige dag tegemoet gaat! Enne, we willen wel super graag je jurk zien hoor!
Komend weekend wordt het lekker druk, mijn papa is zaterdag jarig en mijn mannetje zondag. Vanavond maar alvast een aantal boodschappen halen, het is op zaterdag altijd zo druk.

Hoop eigenlijk dat mijn ongie zich pas na het weekend laat zien, was vorige maand de eerste dag echt een wrak!

En zondag aan iedereen ons trouwboek laten zien, want hij is zo gaaf geworden!
xxx
Heb je nog leuke foto’s voor hier Lautje? Je maakt me nieuwsgierig.
http://www.mooiinbeeld.nl/laura_dennis/index.htm
Dit is de link naar de foto’s!
Het zijn er behoorlijk veel…dus kijk maar als je een keer tje tijd hebt!
In het boek zijn ze alleen nog mooier! :oops: :mrgreen:
x
Leuk hoor Lautje! Leuk dat je ook foto’s hebt van de voorbereiding, die ene is mooi waar je je - ik denk moeder- een knuffel geeft.
@Vlinder83 wrote:
Leuk hoor Lautje! Leuk dat je ook foto’s hebt van de voorbereiding, die ene is mooi waar je je - ik denk moeder- een knuffel geeft.
Mooi he… Was echt een moeder dochter moment!
Ook de foto’s op locatie zijn zo mooi geworden!
Oh, vanmiddag maar weer een spieken in het boek hoor!
x