Augustusstoppers 2007, deel 4

Mooie foto´s Lautje! Jullie zien er super gelukkig uit samen!!

@Ke wrote:

Mooie foto´s Lautje! Jullie zien er super gelukkig uit samen!!

:oops: :oops: :oops:

Hij is ook echt mijn maatje gewoon! Hou elke dag een beetje meer van hem! :inlove:

( Hoewel hij af en toe ook best achter het behang mag hoor!!! :lol: )

Haha, ja, welke man heeft er nou niet zijn vaste plekje achter het behang :mrgreen: Ach, daar zijn het mannen voor, toch! :stuck_out_tongue: Lastige wezens af en toe, maar wat moesten we toch zonder ze… :inlove:

@Ke wrote:

Haha, ja, welke man heeft er nou niet zijn vaste plekje achter het behang :mrgreen: Ach, daar zijn het mannen voor, toch! :stuck_out_tongue: Lastige wezens af en toe, maar wat moesten we toch zonder ze… :inlove:

Hahahaha, inderdaad! :mrgreen:

Ooo Lautje wat een mooie foto’s.

Nu ik dat zie word ik wel een beetje zenuwachtig hoor :roll: :mrgreen:

Maar het zijn leuke kriebels hoor. :inlove:

We hebben alleen een behoorlijk slaap te kort aangezien Luca weer al dagen aan het spoken is s’nachts.

Vannacht er ook weer 3x uitgeweest en we zijn allemaal behoorlijk op.

Ik ga dus denk ik vragen of hij vanavond bij opa kan slapen zodat wij morgen in ieder geval uitgeslapen zijn.

Bij andere slaapt hij wel altijd goed dus dat is voor Luca ook leuker dan dat hij loopt te hangen omdat hij moe is.

Vind het aan de ene kant wel vervelend om hem daarvoor weg te brengen maar wil morgen ook wel genieten en niet doodop aan mijn feest moeten beginnen, wat zouden jullie doen??

Luca zal zich vast wel vermaken bij opa :wink: . Kunnen jullie even uitrusten. Kan me voorstellen dat je al behoorlijk in de zenuwen zit nu. Hoe laat ga je morgen trouwen?

Ik trouw pas om 15.30 dus we kunnen s’morgens op ons gemakje naar de kapper en aankleden.

Whaaaaaa Niek het is gewoon morgen al zo ver!! Heeeel spannend! Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren! Ben je erg nerveus? Gaan jullie daarna eigenlijk nog weg, sorry kan het me even nie tmeer herinneren! Ben wel heeel nieuwsgierig naar je groenige jurk (groenig toch? of haal ik nu echt alles door elkaar!!)

hahhaha Sooki, nee je hebt gelijk meid het is een groen/goude jurk.

begin nu toch wel wat de kriebels te krijgen als ik denk dat morgen al is :slight_smile:

wij gaan zaterdag met zijn tweetjes voor 4 dagen naar Parijs… :dance:

Luca slaapt dan het weekend bij mijn ouders en maandag en dinsdag bij mijn schoonvader.

Zal het moeilijk vinden om hem zo achter te laten maar het is de eerste keer dat we langer dan een dag met zijn tweetjes weg zijn en daar hebben we ook wel heel veel zin in. :inlove:

Heerlijk toch even met z’n 2en weg! Ben erg benieuwd naar je jurk!

Nienke, hoe gaat het met je?

Deze cyclus was 28 dagen, zie onder mijn banner :wink:

Nu nog 1 keer ongi worden en dan gaan wij ook voor het eggie.

We willen alleen nog niet bewust gaan klussen.

Wat er op neer zal komen dat we geen condooms meer gebruiken, en ook niet in de vruchtbare dagen gaan klussen (behalve als we zin hebben natuurlijk)

Mocht er een slim zaadje bij zitten, dan vinden we dat natuurlijk heel fijn, maar als het niet zo is vinden we het ook niet zo erg.

De reden van dit alles is toch nog een beetje de opleiding die ik nu volg.

Het serieuze werk zal denk ik zo rond de kerst ofzo beginnen.

Lotte, is toch ook veel fijner, om niet ze gestressed bezig te zijn met op de juiste dagen klussen enzo. Laat het maar gewoon lekker komen zoals het gaat. Zul je zien dat je gelijk zwanger bent :wink:

Niek, lekker hoor, paar daagjes helemaal voor jullie 2tjes. Kan me wel voorstellen dat je het een raar idee vindt om zonder je kleine manneke weg te gaan, denk dat je hem ook best af en toe zal missen, maar het is wel héérlijk om er even helemaal voor elkaar te kunnen zijn, lijkt me. Geniet ervan meid!

Oh oh… heb net ff geshopt voor Sterre, en voor ik er erg in had stond ik met m´n neus tussen al die heeeeeele kleine babykleertjes. Zo schattig! :inlove: Sterre heeft nu maat 74 en ik koop voor de winter alvast maat 80, en dat lijkt dan ineens alweer zo groot. Nog steeds wel heel leuk hoor, maar ooooh, die ieniemini kleine kleertjes… kan niet wachten tot ik weer mag :oops:

Maar goed, wel leuk geslaagd voor Sterre, broekje, shirtje en vestje. Had ook nog een leuk blousje in de uitverkoop gezien, maar niet gekocht omdat ´ie korte mouwtjes had. Maar bedacht net dat het best kan met een shirtje met lange mouwen eronder… morgen nog maar eens kijken of ´ie er nog hangt. Was zo lief, wit met gekeurde bloemetjes en pofmouwtjes :inlove:

xHeske

Lotte, op die manier doen wij het nu ook.

Gewoon de boel de boel laten dan blijft het tenminste leuk.

Als ik over een paar maanden nog niet zwanger ben ga ik me pas druk maken :wink:

Ke. schattig he die kleine kleertjes.

Was laatst wat kleren van Luca aan het opruimen en kwam zijn eerste pakje mt 50 tegen :inlove:

Kan me niet eens meer voorstellen dat hij daar in gezeten heeft nu dat hij mt 92 heeft.

O,ja voor de nieuwsgierige onder ons en jullie al wat in de stemming te brengen zal ik de achterkant van mijn jurk laten zien.

Vriendin kijkt toe terwijl ze de rok nog wat aan het inspelden zijn.

Let niet op afdruk bh en weggemoffeld kaartje :dance: :wink:

En stiekem zien we nu de voorkant ook in de spiegel :mrgreen: . Mooi hoor!

Mooi Niek!!! :inlove:

Sterre is soms toch slimmer dan ik denk… had haar knuffel in de was gedaan. Wasmachine was klaar, en knuffel zat precies voor ´t raampje. Sterre helemaal blij, doet ze gewoon zelf de deur van de wasmachine open :shock: , terwijl ze dan dus moet duwen en trekken tegelijk, helemaal niet zo makkelijk voor een ukkie van net een jaar. Maar moest wel lachen hoor, als ze haar knuf ziet kan ze ineens veel meer :lol: :inlove:

Niek wow, mooi joh!!! :inlove: :inlove:

Sterre, knappe dame!! :inlove:

Ik heb nog niet alles gelezen sorry,

Maar meiden bedankt voor het meeduimen. Vandaag weer ongi krampen en een beetje bruinige troep.

Ik weet het niet meer, ik wacht het gewoon af…

NIEK, morgen ben ik niet op het forum (overdag) dus bij deze:

WENS IK JE EEN HELE GEWELDIGE TE GEKKE GAVE VETTE SUPER MOOIE TROUWDAG TOE!!!

Verder weet ik het even niet om te reageren, ga zo eerst eens rustig alles lezen.

doeg

hoi ik mieke en ben 19 augustus gestopt met de pil me nod is 22september en ga voor een 2de baby

groetjes mieke

hoi mieke

mijn nod is ook 22 september en ook ik ga voor een 2e.

succes.

niek

HEEL VEEL PLEZIER MORGEN GENIET ERVAN MEID!!