Augustusstoppers 2007, deel 4

wie heeft wanneer zijn NOD en wanneer gaan jullie testen??

hebben er veel mensen last van kwaaltjes??

hier de hele dag niks vanavond ongi krampen en last van mijn onderrug.

ook lijkt mijn onderbuik beetje strak.

als ik ma nie ongi ben doe ik een test en als die nega is wacht ik weer tot vrijdag omdat ik niet precies weet wanneer me eisprong is geweest en niet weet hoelang me cyclus is!!

minniemouse spannend wanneer een test.

Hoi Mieke, welkom hier!!! Ik zal je zo even in het lijstje erbij zetten, als je dat goed vindt tenminste…

Niek, ook namens mij alvast héél veel plezier morgen!!! Hoop dat jullie vannacht een beetje lekker kunnen slapen en morgen elkaar uitgerust het jawoord kunnen geven!

Pfff, ik ben nog aan het werk (uhm ja, nú dus even niet…). Had de hele dag geen zin, maar heb morgen om 12 uur een deadline :roll: , dus nu toch nog maar even aan de slag. Moet zo´n saaie tekst schrijven… echt niks aan :frowning: Maar ja… wel weer extra centjes, da´s natuurlijk nooit verkeerd :wink:

Nog ff een lieve foto van mijn mupke in haar nieuwe kleertjes (nog wat aan de grote kant, maar dan kan ze er tenminste even mee vooruit), en dan ga ik maar weer verder met werken…

xHeske

Bianca, wel spannend hoor meid! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!!

Nou ja, mijn NOD is dus pas eind deze maand, dus wij moeten eerste eens flink klussen voordat bij mij de (schijn)zwangerschapskwaaltjes onvermijdelijk op komen zetten…

Oja, maar ik ging dus werken…

oh, echt geen zin :frowning: :roll:

ke wat een moppie!! leuke kleertjes!!

zal ik je helpen met werken??

ik heb last van mijn onderrug net alsof er een blauwe plek zit maar die zit er niet?? iemand enig idee wat dat is??

Geen idee wat dat kan zijn :? Wel irritant, lijkt me…

Haha, ja je mag me wel helpen hoor :wink: Mag je een héél boeiend verhaal schrijven over een tomatenteler die met een geweldig superdeluxe assimilatiescherm werkt :roll: ooooh zo boeiend! :wall: maar verdien er nette 60 euro per uur mee, dus mag niet klagen… :silenced:

Mieke, ik heb last van ernstig werkontwijkend gedrag, en heb je dus vast in het lijstje gezet. Als je dat niet wil moet je het maar zeggen, ik haal je er net zo makkelijk weer uit. Enne… mocht je dat lijstje wel gezellig vinden, dan wil ik graag je leeftijd ff weten…

xHeske

als je toch geen zin heb om te werken zet mijn NOD dan maar op 10 sept dan ga ik testen

want heb maandag al een week echte verschijnselen dus dan zal ik als ik zwanger ben maandag minimaal wel een licht streepje hebben.

iemand op mei forum had 4 dagen voor nod getest en zag lichte streep.

hoe zit het met de zwanger niet zwanger testen als je nog niet genoeg hormoon in je lichaam heb zegt ie dan NIET zwanger??

Niek, een hele fijne dag morgen.

Geniet ervan :inlove:

En wauw wat een mooie kleur jurk.

Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar de (hele) voorkant.

Niek ik wens je een hele fijne dag toe vandaag, geniet er lekker van en laat alles over je heen komen!!

Mijn zus trouwt ook vandaag, ben er zelf helemaal zenuwachtig van :oops:

Hi meiden!

Joepie, de werkweek is bijna voorbij! Helaas betekend dat wel geen KOK in het weekend… :cry: Maar als het goed is, krijgen we zondag internet! Dus allemaal heel hard duimen, het is de derde poging!!!

Niek , ik wens je echt een super mooie dag toe, maar weet zeker dat je straalt! Met zo’n jurk kan het niet anders! :inlove:

Ke, kan me helemaal voorstellen dat je met zo’n schatje van een meisje ook totaal geen zin hebt om te werken! :lol: Maar jeetje, met zo’n salaris per uur kan je een hoop leuke dingen doen zeg!!!

Ga mijn baas maar een vragen of ik ook niet zoveel per uur mag verdienen! :mrgreen:

x

goedemorgen allemaal.

Jaaaaaaa de grote dag is aangebroken

Vannacht heerlijk geslapen, eerst nog ff voorhuwelijkse sex gehad :mrgreen: :lol: :mrgreen:

En dat gespannen gevoel dat ik had lijkt heel sterk op mijn eisprong maar dat heb ik normaal rond dag 12 en nu is het al wat dagen later maar misschien krijg ik dus wel echt een liefdesbaby :wink:

Vanmorgen heerlijk samen wakker geworden, ontbeten en het huis versierd buiten met slingers en ballonen.

ZO leuk, de buurvrouwen kwamen gelijk naar buiten en een babbeltje maken.

Nou ga weer verder want ik moet nog ff stofzuige en wat dingentjes klaar zetten en dan vertrek ik naar de kapper

Oh Niek, wat leuk en spannend allemaal!!! Ik had het al gezegd geloof ik, maar dan nog maar een keer: héél veel plezier vandaag!!!

Ja Lautje, is idd een lekker salaris, maar nadeel is dat ik maar weinig uurtjes kan werken. Heb nu even een flinke opdracht, en als het goed is staat er alweer een nieuwe op me te wachten, maar het kan ook ooit weken stil zijn. Dan gaat er veel tijd zitten in het zoeken naar werk, en daar krijg ik natuurlijk niet voor betaald :wink:

Maar goed, tekst is nog steeds niet af, wel bijna, dus ik ga nog maar even aan de slag…

xHeske

Nog even flink aanpoten, en dan ben je klaar!!! :wink:

x

Niek: een hele fijne dag vandaag. Geniet ervan. En wat een prachtige jurk heb je :thumbup: .

Mieke: welkom hier :mrgreen: .

Heske: heb je je werk al af? Of zit je nu nog heel ijverig te typen om je deadline te halen? Gave kleertjes van Sterre trouwens.

Bianca: volgens mij geeft een test bij te weinig hormoon inderdaad aan “niet zwanger”. Dat hormoon wordt juist gebruikt om te constateren dat je zwanger bent.

Hier de hele week ook al van die vage klachten. Bij bepaalde etensgeuren wat misselijk en steeds moe. Ik weet niet hoe lang mijn cyclus is omdat ik nog niet ongi ben geworden nadat ik met de pil gestopt ben dus als ik maandag nog niet ongi ben ga ik dan testen. Is het negatief dan wachten we maar af tot vrijdag.

Groetjes Renate

Net even in het lijstje gekeken, maar volgende week is behoorlijk spannend hoor!!! :wink:

Wat een hoop NOD’s zijn er in de aantocht zeg!

Ben al heel hard aan het duimen dat er een hoop zwangeren zullen zijn!

:pray:

xxx

renate spannend zeg ik doe maandag ochtend ook een test omdat ik niet weet hoelang me cyclus is en als die nega is wacht ik ook tot vrijdag!!

maar heb geen klachten meer af en toe ongi krampen maar die zijn snel weer weg dus mijn gevoel dat ik zwanger ben is weg.

dus we zien het wel heb wel nog steeds last van mijn onderrug.

ach nog even geduld en er zijn ook genoeg mensen die zwanger zijn en geen klachten hebben.

Bianca: zou wel leuk zijn als we samen konden testen :mrgreen: (en wel positief natuurlijk :wink: ). We moeten nog even geduld hebben.

Groetjes Renate

ladies,

ik duim met jullie mee voor positieve uitslagen!

hier gaat het rpima, alleen wat opstartproblemen sochtends. maar gelukkig geen wc taferelen.

niek een hele fijne dag vandaag!

Zo, teksten zijn klaar en heb inmiddels ook antwoord van de opdrachtgever, niks meer aan veranderen, dus ik heb weekend!!! :dance: Was net gefrustreerd omdat ik maar geen antwoord van ze kreeg (betekent namelijk meestal dat er veel aan moet veranderen… maar gelukkig nu dus niet), dus ben weer gaan shoppen… weer een heleboel gekocht voor Sterre :oops: Maar ja, ze heeft het nodig :mrgreen:

Tjip is vanmiddag vrij, die kan elk moment thuis zijn. Gezellig! Helaas moet ´ie morgen wel de hele dag werken. Zit ik op zaterdagavond weer alleen thuis (met Sterre natuurlijk, maar die slaapt dan vanaf ´n uur of 7… als het goed is…). Vind ik nooit zo leuk, maar ja, hoort erbij… :roll:

xHeske

Wheeeee, ik wil ook shoppen!!!

Helaas echt geen tijd dit weekend, veel te druk met verjaardagen enz enz.

Wie weet volgende week!

x

Haai!

NIEK, EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!! :dance: :dance: :dance:

Heske, lekker dat het af is! En mooi geshopt! :mrgreen:

Ik kan ook niet stoppen met shoppen hoor!

Kheb net nog een leuke muts voorbij Sven’s winterjas gehaald :mrgreen: .

Ik ga ook dit weekend of uiterlijk dinsdag testen. Dan zou ik bij een normale cyclus ongesteld weer moeten worden. Maar ook ik weet dat niet zeker, dus volgende week wordt een spannende week!

Bianca, ik voel nu sinds een paar dagen ook niet meer die druk/ongipijn in mn buik. Dus t is wel vaag zo. :doh: