Augustusstoppers 2007, deel 4

Lieve Niek, als het goed is heb je nu zo ongeveer je ja-woord gegeven!! Wens jullie een lang, gelukkig en liefdevol huwelijk toe met een pracht van een ‘huwelijkskindje’ en we willen natuurlijk SNEL foto’s zien hè!!!

GEFELICITEERD!!

Niek van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Ik hoop dat jullie een onvergetelijke dag zullen hebben.

HOI,

Niek, ik ben benieuwd hoe je dag tot nu toe is verlopen???

Bianca, ik moet morgen ongi worden, maar wacht met testen tot zondag/maandag/dinsdag!!?? Ik weet het nog niet.

Ik denk namelijk dat mijn lijf me in de maling neemt.

Ik heb al vanaf woensdag ongipijn en bruine afscheiding. (niet ongi ofzo, maar wat je normaal aan wit verliest, verlies ik licht gekleurd)

Vandaag geen ongi pijn meer en minimaal bruinige vloed. MAAR meestal betekend dat bij mij dat de ongi nu of morgen doorzet…

(ik houd nog steeds hoop hoor, maar weet dat het absoluut ook niet zo hoeft te zijn)

En test geeft alleen positief bij genoeg HCG. Kan ook zijn dat je al 2 weken zwanger bent voordat de test positief is.

ZOu dus niet veeeeel te vroeg testen, helemaal aangezien je je nod naar voren hebt verplaatst.

Niek, gefeliciteerd!!! Ben héél benieuwd hoe jullie dag was! In ieder geval wel mooi weer gehad denk ik hè. Hier was het iig best lekker.

Ik ben écht erg… net gewoon alwéér geshopt… :oops: Derde keer in 3 dagen :oops: Nog een nieuwe buggy en slofsokjes gekocht voor Sterre, en een nieuw horloge voor Tjip. Hm, nu ikzelf nog :mrgreen:

En ik word niet goed van Tjip. Heb al een paar dagen last van maagzuur, dus nu is hij ervan overtuigd dat ik zwanger ben :doh: Kan dus helemaal niet, ben nog maar net van m´n ongi af, m´n eisprong is nog niet geweest, en m´n NOD is pas over ruim 3 weken :roll:

Tja Ke, mijn man heeft er tot nu toe nooit naast gezeten haha!! Maar zou idd een vroege voorspelling zijn van em! Lekker geshopt joh!!

Wij waren vanmiddag even in de stad, was onverwacht vrij vanmiddag want het was zo rustig dat ik gewoon 4 uur eerder naar huis mocht :mrgreen: Lopen we door de stad vind mn man 50 euro. Tja in een drukke winkelstraat is het moeilijk achterhalen van wie het is, dus hebben we er maar nieuwe winterkleertjes voor ons zoontje van kocht! Dat is nog eens leuk shoppen hihi :inlove:

Sooki, wat een geluk zeg!!

Ik had het ook lekker gehouden als ik het zo op straat zou vinden hoor!!!

Heb je leuke kleertjes gekocht voor je zoon??? (SHOWEN) :mrgreen:

Hahah kan even geen foto maken, maar heb een donkerbruine ribbroek voor em, zonder zakken. Een spijkerbroek gevoerd van binnen (echt nog zo’n lekker warm babybroekje, maar dan in peutermaat haha) met wel stoere zakken op zn benen en een grijze pyjama :inlove: Heb nu genoeg broeken voor de winter, moet er wel nog een pyjamatje bij maar zag verder niets leuks en moet nog wat shirtjes. Heerlijk hoor, was welkome verrassing die 50 euro. Oh, en van de week kwam een vriend van mij terug van een opleiding uit Amerika, en die had hele stoere bruine Pumatjes meegenomen :inlove:

ook ik heb vandaag geshopt voor mezelf

een horloge en mandjes voor in me salontafel (die heeft vakjes)

en kaarsen voor in huis en poperie dat ruikt zo lekker en zit er ook nog leuk uit.

hopen dat er snel een zwangere bij zit maar na het weekend hebben er een paar mensen hun NOD dus we wachten af!!

hé ladies!!

daar ben ik ook weer ff. :oops:

gister naar de ikea maar niet echt iets byzonders gekocht maar goed en wat we gekocht hadden past en moet dus terug :doh:

voor sebastiaan de opvolger van de priori gekocht de rodi dus nu lijkt hij helemaal groot :inlove:

dusss verderssss :think:

veel meiden naderende nod’s :dance: :pray:

Niek gefeliciteerd meid met je trouwdag vandaag ik wens jullie alle geluk toe en nog heel veel plezier in Parijs :-*

mieke welkom!! leuk voor een 2e :dance:

morgen ben ik er de hele dag niet we hebben dan van t werk een internationale sportdag en das echt heeeeeeel gaaaaaaaf :mrgreen: de meeste landen waar wij zitten komen dan allemaal naar NL (eindhoven) en daar is alles geregeld eten drank etc dus komt nu wel goed uit dat ik nog niet zwanger ben :silenced: 8)

ik ga nog ff verder kokken :wink:

Oh, klinkt leuk Claudie!!! Veel plezier alvast joh!

Sooki, wat een mazzel zeg, zomaar 50 euro op straat! :dance: Ook leuk geshopt dus! :thumbup:

Het is wel nationale shopweek, geloof ik hè!

Enne…wat die voorspellingen van Tjip betreft… pfff, hij moet zich eerst maar eens verdiepen in de menstruatiecyclus :roll: Bij Sterre had hij het overigens ook goed, maar toen kon je er eigenlijk moeilijk omheen, ik was al dik een week misselijk :? . Maar goed, zal nu toch echt eerst nog even moeten klussen voor ik kans maak op een zwangerschap, en als ik zoveel last van mijn bekken blijf houden dan zit dat klussen er dus ook niet in :? … nou ja, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. We hebben geen haast… (maar ondertussen… :silenced: )

xHeske

mieke welkom!

meiden jullie zijn haast neit bij te houden zeg!

ik heb dinsdag de halve hema leeggekocht, ff lekker wat dingetjes voor yeline haar verjaardag voor volgende week! toen ik de badjas uit het rek pakte zei ze meteen mooooiiii ofwel mij! hahahaha

nu lekker weekend! kan ik eindelijk mn verstand laten varen…(alsof dat door de week niet al genoeg gebeurd)…mijn hubbie heeft geen echo meer nodig zegt ie, maar ik vergeet dan ook de lulligste dingen. niet normaal moet je dit nu al hebben??? dan vind ik strax echt vanalles terug in de ijskast…

Vandaag mijn NOD !!! :pray: :pray:

Ik zit om de 5 minuten op de wc om te checken of er al iets komt.

Heb gisteren op de kalender zitten kijken en ik ben heel regelmatig ongi. Dus als er vandaag niets komt dan heb ik zeker weer hoop!!!

Spannend Minniemouse!! :pray: :smiley:

Je hebt nog niet getest?! Ik zou al minstens 3 x een test er tegen aan hebben gegooid :lol: :oops: !

Ja, heel stom, maar ik kon niet wachten. Vorige keer ook 4 dagen voor mn NOD kunnen testen, Dus toch gedaan net… :silenced: :wall:

Niks te zien in t venstertje, alleen als je je goed inbeeld lijk er een suuuupervaag iets te staan. Maar da’s denk meer omdat wij het zo graag willen. :lol: Nee, gewoon negatief dus.

Ga wel nieuwe halen voor over een paar dagen. :pray:

Biebs, ik wil heel graag testen, maar durf niet…

(en manlief vindt het onzin. Hij vindt het ook al belachelijk dat ik bij voorbaat al een test in huis heb…hij moest eens weten dat ik dinsdag al een test had gedaan :oops: )

MAAR, misschien dat je dan toch nog zwanger bent hoor…

Wanneer ga je opnieuw testen???

Ben ik ook weer, als je toch een dag niet komt valt er veel bij te lezen!

Mieke, welkom!

Biebs best spannend eigenlijk, wie weet was het toch een heel licht streepje!

Minnie, hoe is het met je mogelijke ongi?

Sooki, das nog eens lekker 50 euro vinden!

Ben benieuwd heo Niek het heeft gehad. Volgens mij kunnen we nog wel even wachten op het antwoord, ze ging morgen toch op huwelijksreis :think:

Nog geen ongi hier, maar wisselend gevoel in buik.

Ene moment voel ik ongipijn, andere moment geen last…

afwachten… :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: Ik duim met je mee

Goedemorgen allemaal.

Een heeeerlijke dag gehad gisteren met droog weer en af en toe een zonnetje.

Chris was helemaal in de 7de hemel met de trouwauto die ik geregeld had.

Was net een klein kind die stond te juichen :inlove:

Veel mensen geweest, we hebben echt genoten.

Heerlijk uitgeslapen, cadeautjes bekeken, enveloppen geteld :wink: :mrgreen:

Nou meiden ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken, even langs oma om Luca nog een dikke knuffel te geven en dan vertrekken we naar Parijs.

Ik zie jullie dinsdag weer… :-*

NIEK, heel veel plezier op je huwelijksreis!!!

ENNEH, daarna willen we foto;sssssssssssssssssss :mrgreen:

Wat leuk niek! Heel veel plezier in Parijs!!!