Augustusstoppers 2007, deel 4

Hè minnie wat jammer!!! :hug:

Jammer Minnie, maar geen bloed geeft moed.

Ik hoop alleen wel voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Niek, fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad.

Veel plezier en een romantische tijd in Parijs.

haai,

nou nog even en dan hebben we twee nachten het rijk alleen. yeline gaat lekker naar opa en oma en wij vanavond uit!

minniemouse…je moet het echt een beetje los proberen te laten meis…den aan het verhaal van meissie. kan best zijn dat je nu pas dinsdag ongi wordt ofzo omdat je teveel gestressed bent.

(maar natuurlijk duim ik net zo hard mee!!! :hug: )

dusss manlief in de tuin…wanneer komt de bestrating?

iedereen fijn weekend!

minniemouse ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor ik doe maandag ook een test ik weet hoe je je voelt.

freggel het loslaten is echt moeilijk je bent er altijd wel mee bezig en als je iets voelt denk je meteen a zou het dan toch…

ik voel niks meer soms het gevoel dat me ondrbuik beetje opgezet is maar verder niks maar mijn collega is nu al 2 weken overtijd en heeft nog nooit wat van de zwangerschap gevoelt alleen dat haar buik groeit en ze het kindje voelt verder geen klachten!!

dus wie weet.

Weet je, dat is ook zo Bianca. Je kan zonder kwaaltjes hártstikke zwanger en zijn, en je kan alle kwaaltjes van de wereld hebben en dan toch ongi worden. Het verrotte is dat al die zwangerschapspijntjes zo ontzettend veel op mestruatie pijntjes lijken, en dat de menstruatiepijntjes pas echt op gaan vallen op het moment dat je zwanger wil worden. Je bent dan zo gefocussed op wat je allemaal voelt. Je kunt gewoon eigenlijk niks anders doen dan afwachten tot je NOD. Of het moet zo zijn dat je echt al kotsend boven de wc hangt ofzo… maar dat heeft (gelukkig) lang niet iedere zwangere…

Ik lustte trouwens geen koffie meer toen ik zwanger was. Heb vandaag al 3 koppen op, dus nog niks aan de hand hier :wink:

Heb wel echt duidelijk slijmpies nu en een beetje steken in m´n buik, dus m´n eisprong zit er echt aan te komen. Ondanks m´n bekkenpijn (valt gelukkig mee vandaag) vanavond toch maar ff Tjip versieren dus :inlove:

xHeske

Minniemouse, he jammer!!

We wachten gewoon verder af! :pray:

Ik had trouwens de eerst 9 weken van mijn zwangerschap ook steeds bruine afscheiding. Ben daarvoor eerder een echo gaan doen. Alles goed, dus wel vaag dat je dat in het begin zo kan hebben. Zegt dus ook niks :mrgreen: !

Heske, he dat zou mooi zijn dat je nu al je ei heb! :mrgreen:

Jaaa, we moeten wel weer samen zwanger zijn he? :smiley: Het zal me benieuwen!

Freggel, tja loslaten…je kent me he?? dat lukt hier niet.

Ik probeer echt wel aan iets anders te denken hoor, maar zo rond je NOD kan je leven met 1 test veranderen.

Dat heeft bij mij heel veel invloed op het gepieker…

Vandaag verder de hele middag buikpijn gehad. Nog steeds bruinige afscheiding. Tis niet eens echt bruin bloed ofzo, tis afscheiding met een vaag kleurtje…

Bianca, idd wat Ke al zegt, we letten nu op alles. Elke piepje/kraakje of weet ik veel wat valt op. Nu ben ik het type dat al gelijk van alles dan denkt…(i know, is niet slim)

Maar goed, ik hoop gewoon dat mijn ongi vandaag of morgen definitief doorbreekt, dan is iig mijn cyclus redelijk strak…

Nu gaan we duimen voor de eerstvolgende op het lijstje :pray: :pray:

OKE, nu niet denken dat ik gek ben ofzo hoor!!!

Ga net mijn test weggooien en ik zie dat er een controlestreep staat en een heel klein licht streepje ernaast.

Ik pak een nieuwe erbij en daar zie je helemaal niets behalve wit.

Ik heb een clearblue digitaal gebruikt. Zou die bij te weinig HCG gewoon negatief aangeven. Zou die digitale meer HCG nodig hebben als een gewone teststaaf???

Bij een gewone test is een streepje een streep, hoe vaag die ook is…

(nu kan ik hier in dit geval niet vanuit gaan, omdat ik pas keek 4 uur NA de test, dan is het niet meer geldig)

Ik weet het niet zeker hoor Minniemouse, en wil je ook niet teleurstellen, maar volgens mij geeft die digitale test ook 2 streepjes als je niet zwanger bent… je moet echt afgaan op wat er in het vakje komt te staan, dacht ik… maar weet het dus niet helemaal zeker. Meis, ik vrees dat je gewoon een paar dagen af moet wachten… bah, rot is dat :frowning: kun je onderhand nog beter gewoon ongi worden hè, dan zit je tenminste niet met die onzekerheid :?

Maar goed, de duimen blijven draaien!!! Zolang je ongi niet doorzet kan het gewoon nog alle kanten op. :pray:

Ik las laatst trouwens wel dat sommige testen (oa predictor en clearblue) idd meer hcg nodig hebben dan andere testen (oa matcare ofzoiets…). Dus wat dat betreft… zou het dan toch? :pray: Oh, ik hoop het zo voor je!!!

Ik denk dat je gelijk hebt hoor Ke, dat ik gewoon rustig moet afwachten en kijken wat er komt.

Ik heb ech zoiets van, laat die ongi maar komen dan weet ik waar ik aan toe ben.

Met Matthijs had ik op nod een heeeeeeeeeel licht streepje. Dat was toen op een kruidvattest. 2 dagen later had ik binnen 10 seconden een positest voor moeders voor moeders. (die mevrouw zei zelfs nog dat ik snel posi testte)(terwijl die kruidvat heel licht was)

WHAAAA ik houd mezelf gewoon voor de gek…

Lekkere indruk laat ik hier achter… :eh:

verder ben ik best normaal hoor :mrgreen:

Haha, moet je mij straks horen als m´n NOD eraan komt :mrgreen:

Erg is dat hoor. Zit me nu helemaal voor te nemen dat ik mijn hoofd koel ga houden straks, dat ik niet voor m´n NOD ga testen, dat ik ook mijn NOD niet naar voren gaan zetten (ookal denk ik dat mijn cyclus korter gaat worden omdat m´n ei op springen staat), dat ik niet bij elk pijntje ga denken dat ik zwanger ben…

Maar ik weet nu al dat ik straks toch weer als een kip zonder kop loop te stressen :doh: Ach ja, kan het in ieder geval proberen toch! :angel:

Ben er eventjes wat minder denk ik. Zojuist een uurtje terug afscheid genomen van oma, die een ernstige hersenbloeding heeft gehad vanochtend en nu op sterven ligt. Is niets meer aan te doen, kwestie van uren, misschien dagen.

In 2 maanden tijd, 2 sterfgevallen en een zwangerschap…

ik ben kapot.

Sooki :hug: :-*

Nienke

Sooki… :cry: Heel veel sterkte meis! :hug:

sooki heel veel sterkte!!

neem alle tijd en als je er over wil praten kan je dat altijd met ons doen!!

:hug: :hug: :hug:

miniemouse.

jij bent niet erg en laat geen verkeerde indruk achter ik heb het ook had dinsdag ongi krampen en daarna niks meer vandaag weer ongi krampen maar heel licht en heb sinds 16.00 weer een hele opgezette buik ik zelf zie het en voelt heel strak aan ook nu ik zit voel ik mijn onderbuik.

Ik weet bijna zeker dat ik het me niet verbeeld maar heb het nog nooit eerder mee gemaakt dus weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn!!

Dan denk ik bij mezelf ik voelde dinsdag iets en daarna niks nu voel ik weer iets en dat kan ik me toch niet verbeelden die strakke buik en het zou toch niet zo zijn dat mijn lichaam me in de maling neemt??

ik w8 tot maandag en als die nega is tot vrijdag.

IK WEET HOE JE JE VOELT MINIEMOUSE!!!

Sooki ik wens je heel veel sterkte toe!!

Niek gefeliciteerd, ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe!!

Mijn zus is gisteren ook getrouwd en het was een super dag!!

Vanwege flinke stress deze week loop ik al 5 dagen met hoofdpijn, ik voel me af en te misselijk en draaierig. Hoop niet dat ik een griepje krijg :sick:

Sooki: heel veel sterkte :hug: .

Hier geen onzekerheid meer want ben vandaag ongi geworden. Het begon gisteren al een klein beetje met wat bruinige afscheiding en vandaag is het :evil: . Dit is m’n eerste menstruatie na het stoppen met de pil dus ben wel blij dat m’n eigen cyclus weer zo snel op gang is (28 dagen). Dan weet ik tenminste wanneer we komende maand moeten klussen :wink: :mrgreen: . Vind het wel jammer dat ik niet zwanger ben, maar had dat eigenlijk ook niet verwacht omdat het de vorige keer ook een half jaar duurde. En ach, we hebben (nog) geen haast.

O ja, mijn volgende NOD is dan 6 oktober.

Groetjes Renate

Sooki, heel veel sterkte meis :hug: :hug:

Sooki :hug: :hug: :hug:

Bianca, thanks!!

Ik hoop voor jou maandag op een posi test!!

Lastig he zo’n lijf dat allemaal signalen afgeeft, maar dat het alsnog 2 kanten op kan gaan.

Renate, balen dat je ongi bent geworden. wel lekker dat je iig een mooie cyclus hebt van 28 dagen. Succes met de komende ronde.

Talulah, beterschap met je hoofdpijn.