Augustusstoppers 2007, deel 4

Jammer Lautje! :frowning: Hopelijk volgende ronde meer geluk… Weet je je nieuwe NOD al?

Oja, mijn buik is nu ook dikker dan toen met 17 weken, geloof ik :?

En die 40 weken moet 42 weken zijn, want Sterre kwam 15 dagen te laat…Kan alleen niet zo goed tellen dus :doh:

Lotte, je komt ons toch nog wel af en toe laten weten hoe het met je is hè? :mrgreen:

Minniemouse en Renate, ook mooie buiken zeg. Die van Renate had ik natuurlijk al ooit gezien, maar blijft leuk. Ik heb gelukkig amper striemen, alleen op m´n heupen een paar kleintjes, maar die zie je bijna niet. Dus daar ben ik wel erg blij mee.

xHeske

Hee leuk die buikenfoto’s!

Ik zal ook eens in mn foto’s duiken :mrgreen: !

Lautje, sjips jammer joh! :thumbdown:

Duimen voor de volgende ronde dus maar weer.

Ik had ook pas rond de 20 weken een beetje buik. Heb heel lang met eigen kleding en buikband en speciaal verlengstukje tussen knoopsgat (van mn mdr gehad) kunnen doen. Vond ik wel fijn!

Vandaag is mn NOD, uitgaande van een 28 dgn cyclus. Ik zie en voel weinig/niets. Beetje opgezette buik. Ik wil vanavond of morgen er een test tegenaan gooien (aangezien het zondag nog erg negatief was :oops: ).

Dit is trouwens mijn zoontje Sven!

Heb niets bijgelezen maar zijn er nog zwangeren bij gekomen?! Ben hondsberoerd, heb griep en mn gezicht doet zooo’n zeer :cry:

maaaaaar vandaag echo gehad en muppeltje is 6 weekjes jong en het hartje klopt :dance:

ga snel mn bedje in, lekker slapen dan voel ik dit tenminste niet!!

:-*

HAAAAAAAAAAAAAALLO we zijn weer thuis :dance:

We hebben echt een hele leuke tijd gehad met zijn tweetjes (miste Luca wel maar kon hem ook af en toe goed uit mijn gedachten zetten :wink: )

We hebben prachtig weer gehad met veel zon en af en toe wat bewolking maar wel altijd droog.

We zijn de zaterdag aangekomen en hebben eerst ons wat in de buurt georrienteerd en de volgende dag hebben we lekker de toerist uitgehangen en alle bekende plekjes en gebouwen bezocht…heb nu nog zere voeten :smile:

Gisteren lekker op ons gemakje gedaan en in Mont Martre rond gelopen en lekker in het zonnetje op een terrasje gezeten.

Vanmorgen rustig ontbeten en toen naar huis gereden en gelijk Luca opgehaald.

Man wat was dat kind vies en zag er helemaal moe uit.

Hij was wel heel lief geweest bij oma en met opa naar de dierentuin dus die heeft ons niet gemist.

Nog niks bijgelezen maar hopelijk wat zwangere erbij.

Hier ook de kriebels hoor.

heb 19e mijn NOD en heb al een week een gespannen bm en 2x na het vrijen een spoortje bloed gehad en dat heb ik anders nooit.

Bm voelt ook erg gevoelig tijdens het klussen,…wie weet …spannend!!!l

Sooki: beterschap :-* .

Biebs: spannend!!! Ben echt heeeeeeeel benieuwd of het bij jou al raak is. Leuke foto’s van Sven (alhoewel ik die natuurlijk allang gezien had :wink: ) vind het echt een leuk ventje :inlove: .

Groetjes Renate

Niek: welkom terug!! Mooi dat jullie zo genoten hebben. Ook bij jou spannend, wie weet heeft de huwelijksnacht wel geleidt tot het resultaat van jullie liefde :wink: .

Groetjes Renate

Nou, net getest: negatief.

Ik wacht denk nu maar gewoon mn ongi af deze week. :doh:

Of nou ja, als ik t niet laten kan misschien vrijdag testen ofzo. :stuck_out_tongue:

Ben benieuwd wanneer ik dan wel ongesteld wordt. Als het komt, dan liever snel, want dit weekend zitten we mijn vriend zijn ouders, broer/schoonzus in Zeeland. En dan heb ik dus geen zin om last van mn ongi te hebben :thumbdown: .

Niek, lekker dat jullie het zo leuk hebben gehad!! En je zoontje ook, fijn!

Sooki, beterschap he!

Leuk dat je je echo hebt gehad! Joehoeee, jullie muppeltje is alive!! :inlove:

he biebs

prachtige zoon!!

K*t is dat he een negatieve test en niet ongi.

nou ik hoop dat de mijne ook snel komt want dan kunnen we verder!!

hoop natuurlijk dat je alsnog zwanger ben!!

en NIEK GEFELICITEERD je ben nu officeel VROUW VAN

mooi dat je het naar je zin heb gehad ik verwacht natuurlijk wel mooie foto’s binnenkort van de grote dag!!

nou mensen ik ga f hangen op de bank!!

he renate heb jij ook internet op je werk??

Bianca: ja hoor wij hebben internet op ons werk. Hoezo?

Groetjes Renate

renate ik ben verzorgende IG niv 3

en zit op een afdeling pg!!

veel mensen in de zorg trouwens!!

nou dan kun je vannacht ff met me kletsen ben ik niet zo alleen!!

he ladies!!

ja minniemouse jij bent volgens mij hartstikke zwanger hoor meid een streep is een streep blijft een streep :mrgreen: :dance: maar ik wacht nog wel met feliciteren als jij dat wil :mrgreen:

sooki :dance: :dance: joepie jullie muppelke 6 wkn :dance: :inlove:

geweldig meid :-* jammer dat je zo beroerd voelt :hug: voor oma :kaars:

niek je bent weer terug parijs was dus leuk ja tis een gave stad :thumbup: hé een liefdesbaby :pray: :pray:

renate mooi meiske jullie Lienke :inlove: hier veel meisjes met mooi blauwe ogen :inlove:

en die sven wat een scheet ben jij :inlove:

dames wat hebben er een paar vroeg getest :shock:

about stiekem testen was dat :liar: ben daar heeeeeeeel errug goed in en vooral niks tegen vriendlief zeggen als die negatief is 8) we zijn echt erg :lol: bij isabella en sebastiaan heb ik op de nod getest bij isabella trouwens een dag ervoor we hadden een hockeyfeest ivm kampioenschappen maar toen kwam ik daar de vk tegen en moest naar huis om Sebastiaan eten te geven en mijn gevoel dacht claud dit is niet goed een pilsje drinken dus ik dacht ik test ff als ie positief is blijf ik thuis en mag vriendlief gaan en anders ik. en toen was ie toch positief :inlove: vond t zo’n raar voorgevoel :think: :slight_smile:

ben ik nog iemand vergeten :doh: :doh:

sorry :-

kga ff verder kokken

kheb trouwens al nw zwangerschapstesten besteld :oops: op internet veel goedkoper en niet de angst dat je bij de da ofzo een bekende tegen t lijf loopt :wink:

tot zo :-

foto’s zwanger buikie van isabella

MOOIE BUIKEN !!!

ben jalours!!

hoop ook snel een klein mensje in me te voelen!!

Mijn nieuwe NOD zal dan 10 oktober zijn.

Mijn cyclus is gelukkig wel netjes 29 dagen de afgelopen 2 keer, dus daar ben ik wel blij mee!

xxx

jammer lautje :hug: maar wel fijn dat er regelmaat in zit :thumbup:

@bianca&? wrote:

MOOIE BUIKEN !!!

ben jalours!!

hoop ook snel een klein mensje in me te voelen!!

ik hoop het ook meid :pray: :pray:

zo een aantal mooie buikies hoor!

(en ik ken lekker alle buikfoto’s van minnie…mooie landkaart overgehouden meis…maar goe dik heb t ook)

zal eens een paar van mij opzoeken.

niek welkom terug! mooi dat je genoten hebt! en wie weet een liefdesbaby!

sooki ook gefeli met je frummeltje! ik wil ook een echo…de 18e dus nog ff geduld.

dames voor de nachtdienst werkze!

fotootje van 41 weken… was de dinsdag en de zaterdag is ze geboren. 11 dagen over tijd.

minnie zou het nou weer zo zijn???

mooie buiken allemaal…

ik begin een opgeblazen gevoel te krijgen…

ik weet niet meer hoe het voelt om zwanger te zijn.

we wachten het gewoon af…