Ja, het is echt super moeilijk! Maar wacht dus nu echt nog een paar dagen… Moet ook zeggen dat het me meevalt, ook omdat ik gewoon eigenlijk zeker weet dat ik ongie ga worden! Het gevoel is echt precies hetzelfde als vorige maand, en toen werd ik het die middag. Dus we wachten het af!
De OB’s zitten voor het geval dat opoe wel binnen komt vallen dus mooi in mijn tas! :mrgreen:
ke ik heb vannacht nachtdienst en als ik thuis kom moet ik toch nodig plassen dus dan doe ik het dan!! is manlief toch weg want die gaat stijgeren wordt de 3e test haha!!
me broek zit wel strak moet ik zeggen en soms ongi gevoel en pijn in me onderrug maar verder niks bijzonders.
Moeilijke he, je eigen lichaam kan zulke gekke reacties geven.
Ik zeg altijd dat moeder-natuur maar een raar mens is, en hormonen rare wezentjes. Ze schoppen beiden altijd alles in de war.
Ik zou ook het liefst vandaag nog testen maar dat is echt te vroeg. Ik moet eigenlijk wachten tot maandag maar dat ga ik echt niet redden hoor. Ik ga voor zaterdag. Heeeeeeeeel misschien vrijdag maar dan moet ik werken en de kindjes naar mijn moeder brengen en ik ben bang dat als de test posi is, dat mijn moeder misschien iets ziet en dat wil ik dus niet.
We wachten af… nog 4 nachtjes slapen…
Jullie ook allemaal succes met klussen en wachten.
Bianca, ik had geen wit streepje hoor, maar een blauwe. (moet ook blauw worden bij de kruidvattest)
Mijn vriendin heeft vanmorgen de test gezien en zij zag ook een streepje, als was die maar heel vaag.
Dus eigenlijk zou ik het heel raar vinden als ik nu niet zwanger ben. Ik heb van meerdere gehoord dat ie echt niet ook maar ietsiepietsie verkleurd als niet zwanger zou zijn.
Ben benieuwd eind van de week hoeveel dames er helemaal hoteldebotel rondsurfen hier!!!11
Bianca, jij bent erg! Stiekem testen :shock: Zou ik nou nooooooit doen :liar: (is maar goed dat Tjip niet weet hoeveel testen ik er doorheen gejaagd hebt voordat ik de eerste keer zwanger was :oops: ). Mannen snappen dat toch niet, maar dat is ook niet zo gek. Het is jouw lijf, en jÃj voelt vanalles. Hij niet… Dusse… lekker laten gaan joh, die mannen, ze bedoelen het niet verkeerd
Oja, wat je broek betreft… ga er maar niet vanuit dat die door een zwangerschap al zo strak kan zitten hoor, dat duurt wel ff. Waarschijnlijk opgezette darmen. En die heb je (daar gaan we weer :roll: ) zowel bij een zwangerschap als bij een naderende ongi… zucht…
Maar iig, ik kon de vorige keer met 20 weken m´n gewone broeken nog aan, dus zo snel groeit je buik niet bij de eerste… (en hopelijk bij mij bij de 2e ook niet… vond er niet veel aan hoor, zo´n dikke buik :oops: Voelde me enorm oncharmant en het zat zo in de weg :? , maar ja, toch heeft het ook wel wat moois… bij een ander )
KE, thanks!!! :mrgreen: Volgens mij ben jij wel een vrolijke miep of niet???
Stiekem testen??!! NEVER :liar: :liar: :liar:
Ik ook hoor. Vorige week dinsdag en afgelopen zondag…
weet ie niets van!!! (denk ik)
Oja en broeken die strak zitten?? Ik merk wel ''s avonds dat mijn broekrand knelt, maar dat heb ik ook als ik ongi ben en als ik weer eens teveel heb zit (vr) eten!! :oops:
Bij Matthijs heb ik vanaf week 10 een zwangerschapsbroek gedragen…
niet omdat dat nodig was hoor hahahaha, maar gewoon omdat ik dat zo leuk vond hihihihihihi (maf wijf ben ik he??)
Ik hoop nu dat ik gewoon langer mijn eigen broeken aankan, ze zeggen dat je buik sneller groeit bij een 2e, dussssss
Ik was trouwens wel afgevallen. Niet veel hoor, maar toch…
Ik wilde ook heel graag positiekleding aan, maar die buikbanden lubberden echt om m´n buik heen, ook omdat ik toen echt nog heel slank was, vooral op m´n buik. Ik heb toen wel zo´n lage broek van Noppies gekocht, die kon ik wel redelijk snel aan. Enne… iedereen maar zeggen ´draag nou zo lang mogelijk je eigen kleding, die positiekleding ben je straks zoooooo zat!´. Ik was lekker eigenwijs en trok die broek toch snel aan, maar oh oh, wat had iedereen toch ontzettend gelijk. Ik was zooooo blij toen ik na de bevalling (zeg maar gerust een paar maanden na de bevalling :roll: ) weer in normale kleding kon. Mijn oude kleren pas ik voor een groot deel nog steeds niet helaas, hoe ik het afgelopen jaar ook mijn best heb gedaan…
tja ik weet het niet doe morgen ochtend een test om ff zekerweten nou een streepje of niet te zien en zou toch echt deze week ongi moeten worden anders!!
stiekem testen is beter dan ruzie erom!!
en als je zo’n nega test heb wordt je weer ff met je neus op de feiten gedrukt!!
Bianca: ik heb komende nacht ook nachtdienst. Ben verpleegkundige. Wat doe jij voor werk?
En stiekem morgen testen :naughty: oh oh oh . Als ie positief is wel een hele leuke verrassing voor je hubbie natuurlijk :mrgreen: .
Heske: ik had 2 weken geleden ook wat last van bloedverlies (bruinig) en nu hartstikke ongi. Misschien een reactie van je lichaam op het verwijderen van de spiraal??? Alhoewel ik natuurlijk voor je hoop dat het een innestelingsbloeding is .
Ik moest trouwens ook al snel positiekleding aan, vanaf ca 12 weken omdat ik gewoon echt niet meer in m’n eigen kleding paste. Vond het altijd erg leuk om m’n buik te showen :mrgreen: , maar was ook wel erg blij toen ik 2 maanden na de bevalling m’n eigen kleren weer aankon.