Augustusstoppers 2007, deel 4

AAAAAAAHHHH Het zal toch niet waar zijn?? Ik hoop het voor je en ik ga heel hard duimen!!!

Goedemorgen allemaal!

Een voorzichtige felicitatie Minniemouse? :wink:

Je weet wat ze zeggen… een heel dun lijntje is toch ook echt zwanger! :stuck_out_tongue:

Spannend voor je hoor! :pray:

Hier is nog geen menstruatie te bekennen. Ik had gister tot aan de middag een behoorlijke zeurende pijn in mijn buik ( dacht echt… daar komen ze hoor. :evil:), maar 's avonds had ik alleen nog een opgezette buik en last van misselijkheid. :sick:

Ik ga vanavond testen denk ik… maar hoop nog niet teveel.

Groetjes,

Bren.

Thanks brenda!!

Voor jou dus ook een hele spannende dag!!!

Ik heb trouwens nog steeds het ongigevoel!!! Vandaar ook mijn twijfel, snappie…

Morgen is trouwens mijn zoontje jarig!!! Wordt hij alweer TEE AAJR

(2 jaar, zoals hij het zegt haha :inlove: )

Zal ik wel even foto;s showen van ons mannetje!!

En het zou voor ons natuurlijk extra bijzonder zijn dat op zijn 2e verjaardag een minimensje groeit in mijn buik

Moguh!

Nou, hier nog niets te zien… Wel echt ongie pijntjes, dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken!

Of misschien is mijn cyclus wel gewoon langer deze maand…het kan allemaal! :wink:

xxx

minniemouse: spannend hoor!!! Maar een streepje is een streepje toch?

Brenda: voor jou ook een spannende dag. Ben erg benieuwd …

Volgens mij is er hier eentje wakker geworden, zal d’r eens even uit bed halen. Heb meteen maar even een paar foto’s van Lienke toegevoegd zodat jullie kunnen zien over wie ik het heb :inlove: .

Groetjes Renate

@minniemouse wrote:

Thanks brenda!!

Voor jou dus ook een hele spannende dag!!!

Ik heb trouwens nog steeds het ongigevoel!!! Vandaar ook mijn twijfel, snappie…

Morgen is trouwens mijn zoontje jarig!!! Wordt hij alweer TEE AAJR

(2 jaar, zoals hij het zegt haha :inlove: )

Zal ik wel even foto;s showen van ons mannetje!!

En het zou voor ons natuurlijk extra bijzonder zijn dat op zijn 2e verjaardag een minimensje groeit in mijn buik

Alvast gefeliciteerd met je zoontje! :smiley:

Ik hoop dat het donderdag helemaal zeker is dat op woensdag een minnimensje de verjaardag van je zoontje heeft mee zitten vieren. :wink:

Ik begrijp je twijfel wel… wanneer een ongigevoel optreedt dan denken wij vrouwen direct: daar komen die “duivels”! :evil:

Renate! leuke foto’s zeg! :thumbup:

Oh Minniemouse… alvast heel stiekem gefeliciteerd! :dance: Ik denk echt dat je zwanger bent hoor!

Ah, en Lienke is zo´n mooi meissie!!! :inlove:

Meiden, heb ff een vraagje… ik heb sinds gisterenavond een heel klein beetje bloedverlies… volgens mij (weet het toch wel 90% zeker eigenlijk) afgelopen weekend m´n ei gehad. Maar wat is dat bloed nou? Is toch te laat voor een ovulatiebloeding, en te vroeg voor een innesteling :think: Vind het zo gek :?

Biebs, heb je al nieuws???

xHeske

uhm…bloed of bruin???

Zou volgens mijn wel innesteling kunnen zijn!! (hopen!!)

Wat een mooie foto;s trouwens!! :inlove: Een heel mooi meisje zeg!!! :inlove:

Uhm, vanalles wat eigenlijk, roze, bruin (gisterenavond) en nu echt bloed, maar niet veel :think: Innesteling zou leuk zijn natuurlijk :mrgreen: Maar durf nog maar ff nergens op te hopen…

Misschien een klein bloedvaatje gesprongen tijdens de :: magic :: ?

Of wie weet, innesteling!!! :dance:

xxx

Ja, dat kan natuurlijk ook. Een bloedvaatje gesprongen!!!

Ik hoop voor je dat het innesteling is!!!

Dacht ik ook al aan, maar ik ben gisteren bij de fysio geweest en daarna deden mijn bekken zo´n pijn dat m´n benen niet meer uit elkaar konden :mrgreen: Gisteren niet geklust dus :mrgreen: Of het zou nog van zondag moeten zijn… kan dat?

@Ke wrote:

Dacht ik ook al aan, maar ik ben gisteren bij de fysio geweest en daarna deden mijn bekken zo´n pijn dat m´n benen niet meer uit elkaar konden :mrgreen: Gisteren niet geklust dus :mrgreen: Of het zou nog van zondag moeten zijn… kan dat?

Nee, dat kan ik me dan ook niet voorstellen… Misschien met een van je oefeningen??? Ben je heel fanatiek geweest???

xxx

Haha, nee niet echt :lol: Kan me echt amper bewegen, doet zo zeer. De fysio heeft gisteren mijn onderrug gemasseerd en daarmee de bekkengewrichten losgemaakt, ofzoiets… nou, dat heb ik wel gevoeld ja :shock: …au…

Maar goed, ik lees dus overal dat een innesteling pas vanaf een dag of 5 na de bevruchting plaatsvindt, dus dat kan nu dan eigenlijk nog niet, als dit weekend m´n ei is geweest. Misschien is het wel gewoon zomaar een bloedinkje, had mijn lijf gewoon zin om ff te pesten ofzo :think: We wachten wel af… :roll:

renate wat een mooie meid heb jij!! ben jalours!!

miniemouse ik ken je gevoel ik had dus gister ochtend ook een streepje die was wit waar de blauwe streep moet staan dat had ik bij de test van vorige week niet!!

maar ik voel me niet zwanger meer dus ik w8 rustig af!!

moet van mijn collega morgen ochtend weer testen om te kijken of ik weer vaag streepje zie nou denk dat ik het me verbeeld!!

en jij stiekem gefeliciteerd als manlief het ook ziet zal het wel!!

mijn man weet niet dat ik een test heb gedaan want dan wordt hij ook boos mannnen!!

@Ke wrote:

Haha, nee niet echt :lol: Kan me echt amper bewegen, doet zo zeer. De fysio heeft gisteren mijn onderrug gemasseerd en daarmee de bekkengewrichten losgemaakt, ofzoiets… nou, dat heb ik wel gevoeld ja :shock: …au…

Maar goed, ik lees dus overal dat een innesteling pas vanaf een dag of 5 na de bevruchting plaatsvindt, dus dat kan nu dan eigenlijk nog niet, als dit weekend m´n ei is geweest. Misschien is het wel gewoon zomaar een bloedinkje, had mijn lijf gewoon zin om ff te pesten ofzo :think: We wachten wel af… :roll:

Ja, het vrouwelijke lichaam is af en toe echt een … ! :silenced:

Heb sinds vanmorgen ook echt zo;n ongie gevoel, maar het wil nog niet doorzetten!

Laat het dan ook maar gewoon meteen komen, kunnen we door naar de volgende ronde!

xxx

Bianca, ik zou ook gewoon nog een keer testen. Niet dat dat slim is, je kan natuurlijk véél beter nog een paar dagen wachten, maar ik zou me dus niet in kunnen houden :doh:

Lautje, wanneer wilde jij weer gaan testen dan? Ongigevoel kun je ook hebben als je gewoon zwanger bent hoor. Ik was er bij Sterre echt heilig van overtuigd dat ik ongi wou worden… ha, niet dus, was hartstikke zwanger! Dusse… alles kan nog!

@Ke wrote:

Bianca, ik zou ook gewoon nog een keer testen. Niet dat dat slim is, je kan natuurlijk véél beter nog een paar dagen wachten, maar ik zou me dus niet in kunnen houden :doh:

Lautje, wanneer wilde jij weer gaan testen dan? Ongigevoel kun je ook hebben als je gewoon zwanger bent hoor. Ik was er bij Sterre echt heilig van overtuigd dat ik ongi wou worden… ha, niet dus, was hartstikke zwanger! Dusse… alles kan nog!

Ik ga pas vrijdag weer testen… Heb zondag getest en die was super nega natuurlijk…dus ben even genezen… :naughty:

( Hubbie was jarig, wilde hem een super cadeau geven… :oops: )

x

Ja, kan me wel voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt, zo´n negatieve test is nooit leuk. Eigenlijk is het gewoon écht beste om te wachten tot na je NOD, maar da´s zooo moeilijk. Ik zou het liefst nu al testen :lol: :doh: