Augustusstoppers 2007, deel 4

Lautje je had het deze maand toch al biet echt verwacht, kan me zo herinneren dat je weinig geklust heb rond je ei?

Ja, maar dat neemt niet weg dat ik het niet balen vind… Denk dat het voor iedereen een teleurstelling is als je het niet bent, zelfs als je het verwacht.

Wij hebben op dag 7, dag 9, dag 10 en dag 14 in de vruchtbare periode gedaan, dus er was altijd een kans…

hihi, wat zijn we toch openlijk hier :lol: Oke op dag 10 en 14 toch nog wel, dat wist ik niet. Nou hou ons op de hoogte!! Vorige berichtje was niet stom bedoeld hoor!

Minniemouse, ik kom dan toch ook echt op de 9e of 10e uit… toch wel raar dat je ongi nu niet doorzet. Wie weet meid… je klinkt zo zwanger :mrgreen:

Claudie, succes met je stoute kinders :lol: Sterre is ook zo lekker bezig vandaag :roll: Maar ja, hoort erbij hè :wink:

Oh oh, en Lautje aan de chocolade :lol:

Ik ga mijn spook maar eens in bad doen, want ze gaat vroeoeoeoeg d´r bed in vandaag… kan geen kwaad, aan haar gemopper te horen :?

xHeske

@Vlinder83 wrote:

hihi, wat zijn we toch openlijk hier :lol: Oke op dag 10 en 14 toch nog wel, dat wist ik niet. Nou hou ons op de hoogte!! Vorige berichtje was niet stom bedoeld hoor!

Nee, ik reageerde misschien ook een beetje verdedigend… :oops:

Zeker niet mijn bedoeling!

We wachten het gewoon af!

x

Geeft niet hoor :wink: we zijn allemaal heel hard aan het duimen dat er deze week weer zwangeren bij mogen komen :pray: :pray:

Inderdaad! :mrgreen:

ZOu het aan het weer liggen dat de kids vandaag zo stout zijn??

Die van mij had vandaag ook een plaatsje achter het behang verdiend :twisted: minimonster!!!

Mocht de ongi niet doorzetten vanavond of vannacht dan gooi ik er morgenochtend nog een test tegenaan…

Is die wederom negatief, dan heb ik geen keus dan ongi afwachten…

(moet ik nu natuurlijk ook, maar het voelt zo vreemd)

Meiden, veel plezier met klussen en de andere dames succes met wachten…

Dat er deze maand maar weer een hoop zwangeren bij mogen komen. :inlove:

OJA

en morgen is het forum tijdelijk onbereikbaar!!!1 :wall:

Balen voor ons verslaafden hier!!!

Oja minnie, nu je het zegt!!!

He sjips, nog geen positief nieuws!

Ik meteen hierheen gegaan om te kijken :mrgreen: .

Spannend!!!

En morgen het forum niet bereikbaar?

Jeeeemig, ik gok nl dat morgen mn NOD is. Ben van 28 dagen uitgegaan.

Nou ja, we wachten gedulllldig af :liar: :liar: :liar: :liar:

minniemouse dit berekend predictor:

Laatste menstruatie: 13 augustus 2007

Cyclusduur: 28

Meest vruchtbare dag: 26 augustus 2007

Eisprong dag: 27 augustus 2007

Innesteldag: 1 september 2007

Positieve bloedtest mogelijk 6 september 2007

Positieve thuistest mogelijk 10 september 2007

Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen

dus dat zou betekenen dat je morgen een positieve test kan hebben zolang opoe buiten de deur blijft :pray: (en dan ben ik maar even van je laatste datum uitgegaan…anders is ei 25 aug en test 8 sept)

alle nieuwelingen welkom!

meiden ik hoop dat ik de boel nog 4 a 5 weken voor me kan houden op t werk en bij fam… mn broeken gaan te strak zitten!!! heb echt de neiging om mn zwangerschapskleren tevoorschijn te halen…

maar dat moet nog maar ff een weekje wachten, tot na yeline haar verjaardag…schoonouders blijven slapen…

en men wat had ik een last van ochtendmisselijkheid zeg…en daarna vreetbuien…niet normaal!!! maar goed hoort er allemaal bij…

ik blijf voor jullie duimen!

sooki meis ik was je toestraks in de haast vergeten :doh: :doh: :doh: hoeveel kan een mens hebben denk ik af en toe wel eens een hele dikke mega :hug: :hug: :-* :-* :-* hoe is t met je oma is de toestand nog veranderd? :kaars:

cindy joepie jij ook voor een 3e :dance: ben ik niet meer de enige :mrgreen: jij hebt de smaak ook te pakken :lol: :lol:

heske zou t aan t weer liggen :think: dat hoop ik niet met de herfst in t vooruitzcht 8) isabella heeft vandaag voor de 1e keer op de trap gezeten had wel effect :thumbup: huilen dat ze deed :eh:

verders :think:

freggel fijn hoor dalijk gewoon je zwangersschapskleren aan die zitten dan zo lekker is gewoon een opluchting :wink: :wink:

bij isabella kwam ik niet sneller aan dan bij sebastiaan dus hopen dat t nu ook zo zal gaan als ik weer zwanger raak.

gisteren kregen we een compliment van een oom van vriendlief goh wat hebben jullie mooie kinderen :inlove: :inlove: maak maar een 3e :think: :think: zegt vriendlief das ook de bedoeling :eh: :mrgreen:

ff verder lezen

tot zo :-*

Claudie, hier ook een kindje op de trap gezet vandaag. En krijsen dat hij deed, maar het hielp hoor, daarna keurig zn bordje leeggegeten! (hij was het er niet mee eens dat hij uit ‘kikker’ moest eten en ik uit ‘nijntje’ :lol: )

oh sooki geweldig :lol: :lol: ik heb een rose bordje met een poes eigenlijk voor isabella en sebastiaan een groene met een aap erin. maar meestal is t andersom :eh: :eh: vandaag heeft hij popje weer in bed gelegd maw dan pakt hij een handdoek en een theedoek en er wordt een bedje gemaakt vervolgens gaat uiteraard poppemoeder isabella zich ermee bemoeien en dan is t vroeg of laat huilen :roll:

en biebs al nieuws? :pray: :pray:

ja ik heb je gespot :mrgreen:

Hey wat gaan jullie snel, bijna niet bij te houden :naughty: . Stelletje typmiepen :mrgreen: . Heb niet alles terug gelezen. Ben moe en ga zo naar bed.

Hier volop ongi. Gelukkig niet zoveel krampen meer, dus wordt alweer wat minder gelukkig. Hopelijk is het snel voorbij, des te sneller kunnen we weer aan de klus :dance: :mrgreen: .

Zal morgen weer op jullie reageren :slight_smile: .

Groetjes Renate

slaap lekker renate :zzz: :zzz:

Jaaa ik heb slijmpies, ik geloof dat ik iemand moet verleiden vanavond :lol:

Nu is mijn cyclus dus langer dan vorige keer want ik zit nu op dag 14.

Hey meiden…

ik had vanmorgen een extra lijntje op de test!!! :shock:

Vager dan vaag, moest bijna een bril opzetten, maar ik zie wat ik zie toch??? Tis meer een dun licht lijntje, een streep kan je het echt niet noemen

Zou het dan toch??? (of verbeeld ik het me BIG TIME)

Ik doe voor de zekerheid donderdag nog een test, tot die tijd juich ik heeeeeel zachtjes…

Manlief ziet het ook, maar is boos dat ik alweer een test heb gedaan!! Hij snapt al die onzin niet en vind me ongeduldig…(ja duh) Hij vindt donderdag testen ook onzin. Streep is streep zegt ie.

Dus echt een gezellige ochtend is het hier niet, ondanks dat ik dus misschien wel zwanger ben