Augustusstoppers 2007, deel 4

Oja, Lautje… :frowning: :hug: Hopelijk gewoon te vroeg getest :pray: , ik blijf voor je duimen!!!

Ik hoop het echt, maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven deze maand…

Kan er niets aan doen, maar voel gewoon dat het niet raak is…

xxx

Nou Lautje, ik geef de moed og niet op voor je hoor :stuck_out_tongue: Zolang de duivels er nog niet zijn…

Bianca, waar zit je??? Ik heb last van plaatsvervangende zenuwen!

Hoi Allemaal,

Even voorstellen… mijn naam is Brenda.Sinds kort is hier het proberen zwanger te worden begonnen…Een spannende tijd!

14 augustus ben ik gestopt met de pil, 19 augustus heb ik mijn menstruatie gekregen en nu zitten mijn vriend en ik vollop in spanning of mijn menstruatie zal uitblijven. :think: :pray:

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar ik dacht… laat ik eens wat posten. :wink:

Heb een waslijst aan verschijnselen/klachten… maargoed, het kan ook het ontpillen zijn.

:shifty:

Mijn NOD zal ergens deze week moeten zijn, maar weet niet precies hoelang mijn cyclus duurt.

Ik wens jullie meiden allemaal veel succes, dat we snel zwanger mogen worden. :dance:

Groetjes,

Brenda

Hoi Brenda, welkom hier!!! Voor jou ook een superspannende week dus!!! Wil je op het lijstje op blz 1 erbij? Dan moet je me maar ff laten weten wat je leeftijd is, en voor het hoeveelste kindje jullie gaan…

@Ke wrote:

Nou Lautje, ik geef de moed og niet op voor je hoor :stuck_out_tongue: Zolang de duivels er nog niet zijn…

Bianca, waar zit je??? Ik heb last van plaatsvervangende zenuwen!

Wat ben je toch een lieverd zeg!!! :oops:

Heb echt een K*humeur vandaag! Kan er niets aandoen, had gewoon in mijn bed moeten blijven liggen vanmorgen… :frowning:

Kan janken om niets, mijn internet doet het weer niet, Multikabel werkt weer eens niet mee, mijn hubbie’s verjaardag was een ramp en ga zo maar door… ( Ik weet het, allemaal kleine dingen, maar het zit me niet lekker vandaag! )

Ga dus heeeeeeeel vroeg slapen vanavond!

xxx

@Ke wrote:

Hoi Brenda, welkom hier!!! Voor jou ook een superspannende week dus!!! Wil je op het lijstje op blz 1 erbij? Dan moet je me maar ff laten weten wat je leeftijd is, en voor het hoeveelste kindje jullie gaan…

Hoi Ke,

Dank je!

Zet me maar op het lijstje hoor!

Ben 30 en we gaan voor het 1e kindje. :smiley:

Mijn NOD schat ik op 15 september. ( maar waarschijnlijk kan ik mezelf niet bedwingen vandaag of morgen te testen. :lol: )

Groetjes,

Bren.

MORGEN!!

Vanmorgen om 8.30 test gedaan en was negatief.

wist ik eigenlijk wel want heb rond woensdag me ei gehad ik wacht nu met testen als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik weer testen.

dus helaas geen goed nieuws voor de dames!!

lautje ik blijf voor je :pray: wanneer ga je weer testen dan??

ik heb ook het gevoel dat ik niet zwanger ben heel raar komt denk ik omdat ik geen klachten meer heb!!

BRENDA welkom ik ben ook 14 aug gestopt met de pil en 17 aug ongi geworden.

en denk 29 aug me ei gehad. dus zo ie zo te vroeg getest maar kon het niet laten.

dus ke zet mijn nod maar op 14 sept.

nog 4 dagen wachten pfff

Jammer Bianca. maar we gaan gewoon voor veel positieve testen aan het eind van de week!!!

Meiden, ik zal zo het lijstje anapassen, moet nu naar de fysio, eindelijk voor m´n bekken! Duim maar voor me dat ze goede tips en oefeningen voor me heeft! :mrgreen:

@bianca&? wrote:

lautje ik blijf voor je :pray: wanneer ga je weer testen dan??

Ik blijf nu wachten tot donderdag.... Eerder niet, want ik merk dat ik mezelf gek maak! We wachten het dus weer af!

Brenda, welkom hier!!! Het is een ontzetttend gezellig groepje, en voor je het weet ben je verslaafd! :lol:

xxx

@Ke wrote:

Jammer Bianca. maar we gaan gewoon voor veel positieve testen aan het eind van de week!!!

Meiden, ik zal zo het lijstje anapassen, moet nu naar de fysio, eindelijk voor m´n bekken! Duim maar voor me dat ze goede tips en oefeningen voor me heeft! :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

x

Brenda welkom hier!!! Voor jou ook een spannende week…

Bianca, balen van de test, maar misschien toch te vroeg…

We blijven duimen!!!

Lautje, wat kan je je dan rot voelen he, als alles maar mis gaat.

Lang leven de hormonen. (of ze nou van de ongi of van de zwangerschap komen, ze zijn irritant)

Ik word volgens mij vandaag ongesteld. Ik heb de beroemde buikpijn en ben opgezet.

Ik wacht het nog af en zie wel wat er gebeurd.

xx

Hoi!

Leuk om kennis met jullie te maken. :thumbup:

Wat een spannend gebeuren is het toch dat wachten… ondervindt het nu zelf ook. :-* Ik zal voor jullie duimen!

Laat wel weten wat de uitslag van mijn getest is. ( overweeg straks een test te halen. :lol: )

Ik probeer niet teveel te hopen, maar tja… probeer dat maar eens te laten. :pray: :wink:

Groetjes,

Bren.

Nou Minniemouse, klinkt misschien stom, maar ik hoop bijna voor je dat je nu ongi wordt, dan weet je iig waar je aan toe bent. Ellendig, die onzekerheid hè…

Lautje, bedankt voor ´t duimen :-*

Ben weer terug van de fysio dus. Heb veel tips en wat oefeningen meegekregen. Heel fijn dus, was ook een erg aardige vrouw. Hoop dat de oefeningen snel helpen, ben de pijn zo zat. :?

En verder… ben toch bang dat ik niet tot de 28e ga wachten met testen… het weekend van de 22e gaan we met mijn ouders een weekendje weg, en ik denk dat ik de ochtend van vertrek toch misschien vast een test doe. Als m´n NOD echt pas de 28e is, is dat natuurlijk véél te vroeg, maar als ik nu echt m´n ei al heb gehad, kan ik dat weekend wel al testen. Maar ja, ik zie het dan wel. Misschien word ik gewoon voor die tijd wel al ongi… moet ik me nu nog maar ff niet druk om maken :angel:

xHeske

@Ke wrote:

Ben weer terug van de fysio dus. Heb veel tips en wat oefeningen meegekregen. Heel fijn dus, was ook een erg aardige vrouw. Hoop dat de oefeningen snel helpen, ben de pijn zo zat. :?

xHeske

Ik hoop echt dat de pijn verminderd, dan wel niet helemaal weg trekt!

Zou wel geweldig zijn natuurlijk!

Nou, denk dat ik mijn opoe niet lang meer buiten kan houden hoor, mijn chocolade VREET buien beginnen alweer… :oops: Tijdens de lunch gewoon een Kit Kat opgegeten en nu alweer trek in chocolade!

x

AI, chocobuien!!! (kan je ook hebben als je zwanger bent!!, we houden de moed er in Lautje!! :pray: )

Ke, idd zou bijna hopen dat ie doorbreekt…

Misschien heb ik verkeerd berekend, weten jullie hoe dat zit.

Zat. 11-08 start bruinverlies/krampen

zo 12-08 smiddags houdt alles op

Ma 13-08 enorme vloedgolf houdt een dag of 4 in totaal aan.

Zat 25-08 ei buikpijn

zon 26-08 volgens mij mijn EI !!! (99% zeker)

Wanneer is dan mijn NOD???

Ik ben al die tijd uitgegaan van van 11-08 en dan 28 dagen (gezien de cyclussen daarvoor)

En 2 weken na ei, zou dan gisteren zijn geweest…

(worden jullie al gek van mijn gemekker hier :oops: :oops: )

@minniemouse wrote:

AI, chocobuien!!! (kan je ook hebben als je zwanger bent!!, we houden de moed er in Lautje!! :pray: )

Ke, idd zou bijna hopen dat ie doorbreekt…

Misschien heb ik verkeerd berekend, weten jullie hoe dat zit.

Zat. 11-08 start bruinverlies/krampen

zo 12-08 smiddags houdt alles op

Ma 13-08 enorme vloedgolf houdt een dag of 4 in totaal aan.

Zat 25-08 ei buikpijn

zon 26-08 volgens mij mijn EI !!! (99% zeker)

Wanneer is dan mijn NOD???

Ik ben al die tijd uitgegaan van van 11-08 en dan 28 dagen (gezien de cyclussen daarvoor)

En 2 weken na ei, zou dan gisteren zijn geweest…

(worden jullie al gek van mijn gemekker hier :oops: :oops: )

Ja, volgens mij ook 9 september dan je NOD…

He, maar zoals je zelf al zegt, geen opoe = HOOP! :mrgreen:

Ben zo blij dat ik lekker tegen jullie aan kan kletsen! Jullie zijn echt schatten gewoon!!!

xxx

thanks lautje, ik kom daar ook op uit met berekeningen.

En idd wat je zegt, wat is het heerlijk om hier lekker te kletsen, te zeuren, te klagen en alles en meer.

:-*

Welkom Brenda! Deze week ook je NOD, spannend!

Lautje je had het deze maand toch al biet echt verwacht, kan me zo herinneren dat je weinig geklust heb rond je ei?

Bianca, jammer dat ie negatief was, weer wachten dus…

Ik moet zeggen dat ik er erg veel zin in heb om te testen. Mijn plan is dit weekend, als ik me kan inhouden :slight_smile: . Heb in ieder geval nu nog geen ongi gevoel.

hey ladies

ben ik ff tussendoor!!

het is SPANNUND hier :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik duim voor jullie meiden en dat die k* :evil: maar lekker wegblijven :pray: :pray:

verder zaterdag was superleuk geweest en gister werd de peettante van vriendlief 80 dus smiddags feest en sochtends kindjes gehaald en gisteravond geklust :inlove: m’n slijmpies waren echt :shock: :shock: maar volgens mij heb ik wel vaker m’n ei rond de 12e dag gehad dus eerder dan gemiddeld dus hier wordt druk gewerkt :mrgreen:

moet echt naar de kiddies hier want ze zijn STOUT :o

de nieuwelingen hier WELKOM lekker beppen lekker stressen hoor er allemaal bij!!

tot laters :-*