Augustusstoppers 2007, deel 4

@bianca&? wrote:

renate ik ben verzorgende IG niv 3

en zit op een afdeling pg!!

veel mensen in de zorg trouwens!!

nou dan kun je vannacht ff met me kletsen ben ik niet zo alleen!!

Wat grappig Bianca, ik volg opleiding verzorgende IG niv 3.

Wat erg, ik kan het niet laten hier toch mee te kletsen :oops:

meisjes ik ga slapen tot morgen :zzz:

Heb nog geen foto’s van de fotograaf gezien maar heb er wel een paar van een vriendin gekregen dus hierbij kan ik ze ook ff bij jullie showen :dance:

mooooie jurk!!! mooie kleur ook!!

Luca is ook stoer met zijn spijkerbroekje eronder!!

Ja lief he :inlove: je kan het niet zien maar er stond op zijn rug een hele stoere print dus het is niet echt een jasje maar meer een jeans colbertje in het grijs.

Aangezien Chris ook in het grijs was vond ik dat wel leuk. ALs je aan Luca vraagt wat hij mooi vond van het trouwen zegt hij…“mijn pak ws mooi he!!” :lol:

Hij had bij de bovenste foto wel de verkeerde schoenen aan maar ja, oma wist het niet :wink:

Niek: mooie jurk zeg!! Staat je echt heel goed. Jammer dat je zo’n mooie jurk maar 1 dag draagt het? Vond ik tenminste wel. En Luca ziet er ook geweldig uit in z’n mooie pak :mrgreen: .

Bianca: hoe is het bij jullie op de afdeling? Beetje rustig of ben je erg druk? Hier valt het gelukkig wel mee met de drukte. Heb net alle administratie bijgewerkt en moet straks nog medicijnen uitzetten en steeds bellen lopen natuurlijk :? .

Groetjes Renate

he renate hier is het rustig verveel me zelfs dus ben ff bij aan het lezen!!

ik moet straks een verschoonronde doen!! en verder geen bijz dingen medicijnen uit zetten doet de dag dienst bij ons moet om 7 uur twee bewoners pillen geven en moet rond 6 uur gaan wassen want zoals altijd staan me collega’s morgen weer K*T.

net getest moest van me collega maar was natuurlijk weer negatief TE VROEG :think: waarom doe ik het dan toch?? mmm :think:

heb nu last van opgezette buik NU wacht ik ECHT tot zaterdag ochtend met cb test!!

Bianca: wel wakker blijven he :angel: . Jammer dat je weer negatief getest hebt, ach hoezo te vroeg :liar: . Je geduld wordt alleen wel erg op de proef gesteld zo.

De pillen zijn hier weer uitgezet en hoef nu tot een uur of 6 alleen maar bellen te lopen. Om 6.oo uur wat antibiotica’s geven via infuus en om 6.30 uur komt er nog een opname (bleeehhh ben dan meestal niet meer zo helder dus vergeet dan soms de helft te vertellen :doh: ). En ach dan is het al bijna weer 7.30 uur en mag ik lekker naar huis naar bed :zzz: .

Groetjes Renate

Goeiemorgen!!!

Veel getypt weer zeg! :shock:

Niek, mooie foto´s!!! :inlove: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Jaaaaa, en foto´s van mijn favo juli-manneke Sven zijn altijd goed!!! Het is zo´n lekker ventje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Biebs en Bianca, jammer dat de testen negatief waren :frowning:

Ik heb nog steeds een klein beetje bloedverlies. Gisteren echt rood, nu weer bruin. Snap er niks van, maar ga er maar vanuit dat het een reactie van mijn lijf is nu mijn spiraal eruit is ofzo. :think:

xHeske

Oh en Minniemouse, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!! :dance:

Nou meiden,

Moet mijn banner weer aanpassen…

Na het wc bezoekje met het heeeeleee lichte roze veegje, heb ik nu nergens meer last van! Wordt echt gek hier, mijn lichaam speelt gewoon een spelletje met me! :x

Heb geen buikpijn meer, helemaal niets!

( Heb verdorie zelfs een tampon in gedaan vanmorgen en er meteen weer uitgehaald om te kijken hoe of wat…en die was helemaal wit! Zelfs geen roze meer! )

Zal het dus vast vandaag of morgen worden ofzo! ( Of waarschijnlijk net nadat ik negatief test! :cry: )

x

Nou ik ben net ongesteld geworden… :?

Lautje, spannend zeg!

Niek, heel mooi zag je eruit zeg! Wauw! :smiley: :smiley: :smiley:

En Luca ook leuk sportief met dat jasje en spijkerbroekje. Wijs!

Heske, ja tzal wel een reactie dan zijn ofzo. Vaag.

Tenks voor de complimentjes! :mrgreen:

goeiemorgen dames!!

Biebs wat jammer zeg!

Lautje wat vreemd zeg, nu heb je nog geen duidelijkheid :?

Het menselijk lichaam is soms een raar iets.

Biebs, balen zeg!!! :?

Lautje maakt het spannend zie ik wel!!! :pray:

Bianca, ik zou me ook laten overhalen tot testen hoor. Je bent toch gevoelig voor dat soort probeersels van mensen.

Hopelijk dat je zaterdag dan wel posi test. (wanneer is nu precies je NOD?? vandaag??)

NIEK, wat een prachtige foto’'s zeg!!! Echt helemaal mooi die jurk!!

En wat zien jou mannetjes er allebei ook prachtig uit!!!

Nou, wij gaan vandaag eens even naar Blijdorp. we zouden eerst naar Plopsaland, maar dat is te ver weg en teveel voor Matthijs.

Freggel, tja zou het weer zo zijn als op de foto??? Nu schelen we 2weken ipv van 2 dagen… (of 2,5 week)

XXX

zo dames goedemorgen!!

lekker gebept vannacht :o :mrgreen:

Matthijs ventje en minniemouse en hubbie uiteraard ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag dat je maar veel taart en kadootjes mag krijgen :-*

Niek mooie foto’s :inlove:

biebs jammer :hug:

lautje spannund :pray:

zo ff met collega’s bij elkaar zitten moeten hier een feest regelen voor 150 man altijd leuk maar ook een hele organisatie :shifty:

tot zooo :-*

Ik kan het allemaal niet bijhouden!

Wie is nu hoever met klussen/NOD/testen/ronde?/hoeveel kindjes.

ik stel voor om een lijstje te maken. Gewoon kopieeren en plakken werkt snel. Voeg jezelf toe dan weet je zeker dat de gegevens kloppen.

Als je al een posi test hebt dan vul je uiteraard ZW en uitgerekende datum in!

Cindy, 32 jaar, ronde 1, NOD 17-09, 3e kindje

Liefs Cindy

Minnimouse, gefeliciteerd met je mannetje!!!

Niek, wat een schitterende foto’s zeg! :inlove:

Je jurk is geweldig! Echt heel erg mooi! :clap:

Ja, ik wacht het gewoon af, denk dat mijn cyclus deze maand langer is, na die negatieve test van afgelopen zondag ben ik even klaar met testen!

x

Haha Cindy, kijk eens even op de eerste bladzijde :wink:

Lautje, spannend dan toch wel joh! Hopen dat je straks alsnog positief test, je weet maar nooit!!!

Biebs, jammer… nou, gaan we allebei voor juni toch? :wink:

Minniemouse ik vergeet je helemaal te feliciteren met Matthijs!

dus bij deze

GEFELICITEERT

:mrgreen:

Hoi dames,

Goedemorgen!

Heb weer even bijgelezen. :wink:

Lautje en Bianca…het blijft spannend voor jullie lees ik! sterkte met afwachten. :pray:

:pray:

Minniemouse, Gefeliciteerd met je zoontje. :smiley:

Ik heb gisteravond negatief getest helaas, maar ik zit nu ook nog maar op een cyclus van 24 dagen. Mijn buik is flink opgezet en ik voel wat zeuren, maar er komt nog niets. ( gisteravond laat was er heeeeeeeeeeel licht wat te zien ( bruin), maar dat is gestopt. )

We wachten af… ik vind vandaag wel weer spannend. :wink:

groetjes,

Bren.