Ik denk dat ik nog maar even een weekje wacht, als ik vorige week mijn eisprong heb gehad (zaterdag of zondag) dan zou ik aankomend weekend ongesteld moeten worden volgens mij. Als ik dat nou niet zou worden dan ga ik testen. Maar ik kan me niet voorstellen dat het nu al in 1x gelukt is. :eh: De pijn in mijn borsten is weg, wel moet ik best vaak naar de wc om te plassen.
Talulah wat goed, kan je vanaf nu mooi beginnen, zo heb je toch meer duidelijkheid dan wanneer hij er net uit was gehaald. Hoeveel dagen na het verwijderen van dat ding ben je nu ongesteld geworden??
Laura, sjips, da’s wel balen als je een heel ander scenario in je hoofd had :? 8) :lol: .
Heske, eindelijk dat ding eruit!
En wat een vage opmerkingen van je HA, was het 's ochtends vroeg ofzo? :lol:
Die kids van ons voelen het haarfijn aan lijkt wel! :mrgreen: Geinig hoor die boeken die ze te pakken hebben!
Ik voelde gister steekjes en een drukkend gevoel, zoals een ongi.
Zo officieel vandaag mn ei krijgen. Maar goed, vanavond moet mn vriend maar vroeg thuiskomen iig :mrgreen: . Gister had ik laat een vergadering, vandaar. :silenced:
Ow Lautje, wat een gezellige vent heb jij :lol: :lol: :lol: Gaat ´ie liggen slapen terwijl er druk geklust moet worden :doh:
Jeetje meiden, ben benieuwd wie er nu als eerste zwanger is… wel al spannend bij een paar, dus er móet toch haast wel minstens 1 zwangere bijzitten!
Biebs, die vergadering was ook lekker verkeerd gepland dan :wall: En nee, de afspraak bij de ha was niet ´s morgens, maar ´s middags om 15.45 Maar de ha had vast al een lange dag achter de rug
Sterre is nu met oma, tante en neven naar een grote speeltuin hier in de buurt. Het huis is zo gek leeg nu :? Maar wel ff lekker, want ik moet werken (werk thuis…en dat schiet niet echt op de laatste tijd).