Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Hier issie dan, een nieuw deeltje, met een nieuw deeltje.

Hopelijk zijn we met z´n allen héél snel zwanger!!!

Als er dingen in het lijstje niet kloppen, dan laat het maar even weten, liefst via pb, dan zie ik het zeker niet over het hoofd. Ook nieuwe NOD´s liefst even doorgeven via pb.

Ke, er staat augustus stoppers :mrgreen: 2005

Hahaha, doos dat ik ben :doh: Hield ook altijd het lijstje van de augustusstoppers 2005 bij, dus ben zo gewend om dat te typen :lol: Maar ´t is veranderd hoor! :mrgreen:

Niek, doe jij nog maar ff rustig aan hoor, moet er toch niet aan denken dat je ziek bent op je bruiloft :?

Sterre is de afgelopen dagen ook flink beroerd geweest, maar dat gaat nu weer wat beter, alleen heeft miepie me wel aangestoken. Ben niet ziek, maar wel goed verkouden. :frowning: Nou ja, beter ik dan Sterre… vind het altijd zo sneu, zo´n klein ziek hummeltje :frowning:

Heb net ff zitten rekenen, en als het goed is heb ik eind volgende week mijn eisprong. Maandag gaat mijn spiraal eruit, dus in theorie zou ik deze week toch nog kans maken :smiley: Oké, héél klein kansje wel, maar toch…spannend! :mrgreen:

xHeske

Moguh! 8)

Ik verwacht ook ergens volgende week mijn ei, dus Dennis moet eraan geloven volgende week! Heb mijn sexy lingerie al klaar liggen hihihi :lol: :wink: 8)

Ben heel benieuwd of ik dit keer mijn ei voel, heb namelijk nog nooit wat gevoeld!

xxx

Ik voel m´n ei wel altijd goed. Normaal niet fijn, maar nu wel handig! En anders gewoon goed de slijmpies in de gaten houden :mrgreen:

En flink klussen! :wink:

Zijn er trouwens meiden die nog thuis wonen hier?

Mijn schoonzusje (21) is namelijk zwanger ( al 27 weken ) en heeft daar bewust voor gekozen… Ze woont samen met haar vriend bij mijn schoonouders. Vanwege het financiele plaatje, en de eisen die ze stellen aan een woning, ziet het ernaar uit dat het nog zeker een jaar of 2 a 3 gaat duren voordat zij uit huis zullen gaan.

Vraag me af of er meer meiden zijn die bij hun ouders wonen en daar bewust voor kiezen?

( Waarschijnlijk omdat ik daar toch echt niet aan zou moeten denken! :shock: :shock: :shock: )

xxx

Oei nee, daar zou ik ook echt niet aan moeten denken hoor!!! Vooral ook omdat mijn schoonmoeder zich overal mee zou bemoeien (doet ze nu ook al namelijk…al is het verder best een aardig mens hoor… maar soms…). Maar ook bij mijn eigen ouders zou ik het niet willen hoor. Vind het toch wel belangrijk om gewoon ons eigen plekkie te hebben. Daarbij zouden mijn ouders het zéker niks vinden, en mijn schoonouders denk ik ook niet. Maar goed, ieder zijn ding :mrgreen: Moet zeggen dat wij veel mazzel hebben gehad met ons huis, maar ik zou liever genoegen nemen met een wat minder huis, dan dat ik bij mijn (schoon)ouders zou wonen met ons hummeltje…

Zal trouwens eens wat foto´s showen van mijn kleine meis… weten jullie ook over wie ik het heb :mrgreen:

Wauw die ogen knallen van het scherm af, wat een droppie :inlove:

Tja rustig aan doen gaat een beetje moeilijk aangezien Luca natuurlijk gewoon rond banjerd hier.

Gelukkig is mijn vriend thuis tot 14 uur (werkt in ploegen) maar dan moet ik het weer alleen doen vandaag en heb ik geen tijd om ziek te zijn. :roll:

Hopelijk wil Luca nog een dutje doen vanmiddag zodat ik ook weer ff mijn bedje in kan want ik heb vannacht nauwelijks geslapen van de koorts en de spierpijn die ik dan altijd heb.

Heb mezelf gewoon weer eens voorbij gelopen.

Ik werk namelijk bij 2 werkgevers (insteling voor verstandelijk gehandicapte en als thuisbgeleider bij een gezin met 2 autistische kinderen) en verder heb ik nog een webwinkeltje waarbij ik speelgoedzakken en traktatiezakjes maak (kijk maar eens onder mijn www knop).

Ik moest dus perse nog een bestelling van 50 zakjes de deur uit hebben want die vrouw stond op het punt van bevallen.

En dat terwijl ik ook nog eens 50 overuren heb gemaakt…

Gelukkis zijn de komende 2 weken tot aan mijn huwelijk een stuk rustiger en kan ik hopelijk weer wat bijtanken daarom ben ik nu ook niet zo bezig met zwanger worden, dat komt wel als de drukte wat voornij is en we lekker op vakantie gaan in Oktober :dance:

OH!!!Wat een droppie!!! :inlove: :inlove: :inlove:

( WHEEEEE, nu wil ik helemaal snel zwanger worden!!! )

nou ik ben benieuwd…dit weekend moet ik ongesteld worden…oei oei…hahahaha

patries morgen niet te veel kijken en gissen hoor!

nienke2 getsie…sterkte!

men wat gaan jullie hard…is gewoon niet bij te houden zeg!

Wat een schatje! En wat een mooie blauwe ogen zeg! Pas maar op over 15 jaar als de mannen voor de deur staan :lol:

Inderdaad Ke, wat een mooie ogen heeft je meisje.

Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad.

Behalve slijm had ik ook steekjes in mijn buik.

Het zou dus kunnen betekenen dat ik een cylus van ongeveer 28 dagen heb.

W8W8W8.

Die ogen :inlove: :inlove: (dat zul je vast vaak horen haha)

Meldt me ook even in dit deeltje. Zit op mn werk, druk druk maar moest toch even spieken (och heb pauze, dus het mag :wink: ) Straks visite’s rijden en dan de dag uitwachten :mrgreen:

:-*

AH wat is Sterre een poepie zeg!!! :inlove:

Freggel, ik zal morgen niet plagen!!! :mrgreen: Jij mij ook niet he??

Niek, wat een bult werk heb jij nog te verzetten dan !!!

Hopelijk krijg je het snel af en dan lekker rustig aan tot de grote dag???

Thuis wonen??? eh, nee bedankt hahahaha.

(moet er echt niet aan denken)

Ik heb trouwens vandaag meer slijmpjes… :oops: Zouden dat dat de beroemde EI slijmpjes zijn???

Mijn buik is ook gevoelig…

Het is de 24e, dus manlief moet nu wel werpen hoor… :mrgreen:

Hihi, stiekem wel leuk, die complimenten over Sterre d´r ogen :oops: Thanx! :-*

Spannend, al die slijmpies! Flink klussen dan maar! :mrgreen: Ik hoop steeds maar dat mijn ei nog ff niet komt… die mag nog gewoon even rustig blijven zitten tot volgende week. :angel:

Niek, als ik dat zo hoor heb je idd geen tijd om ziek te zijn :? Druk leventje joh! Nou, dan maar goed gezond eten en er het beste van hopen… :wink:

Freggel, voor jou een spannend weekend dus! We gaan duimen hoor!!!

xHeske

@Freggel wrote:

nou ik ben benieuwd…dit weekend moet ik ongesteld worden…oei oei…hahahaha

patries morgen niet te veel kijken en gissen hoor!

nienke2 getsie…sterkte!

men wat gaan jullie hard…is gewoon niet bij te houden zeg!

Ik denk dat we allemaal heel hard duimen dat de :twisted: :twisted: :twisted: bij je uitblijven komend weekend!!!

Dat zou wel heel gaaf voor je zijn hoor! :wink:

Dat word inderdaad een spannende tijd hier in dit hoekje.

Dat er maar veel geklust mag worden :wink: :inlove:

Ik weet dat sommige elkaar hier al wat kennen van andere topics maar is het leuk als we misschien ff kort vertellen wie we zijn, wat voor werk we doen, hobby’s dat soort dingen of vinden jullie dat niet nodig?

Zal ik ff beginnen:

Ik ben Veronique maar noem me hier dus Niek

Ik ben bijna 8 jaar samen met Chris en hebben bijna 3 jaar samen een prachtige zoon Luca.

Ik werd tijdens een burn-out zwanger van Luca en ook na mijn bevalling (die verschrikkelijk was) ben ik behoorlijk depressief geweest.

Zelfs zo erg dat mijn relatie met CHris vorig jaar op springen stond.

We hebben er toen heeeeel hard aangewerkt en zijn nu super gelukkig met elkaar en daarom gaan we na al die jaren dus toch nog trouwen.

Ik voel me eindelijk weer goed in mijn vel en ben daarom ook niet meer bang om terug zwanger te worden.

Ik werk 12 uur bij een instelling voor verstandelijk gehandicapte met gedragsproblemen en agressie.

En ik werk zo’n 8 uur per week bij dat gezin met 2 autistische kinderen.

Ik werk dus onregelmatigheidsdiensten en Chris werkt in ploegen dus het is nogal eens een gepuzzel om elkaar te zien, maar ja dat houdt het spannend. :wink:

Verder doe ik sinds een jaar dat webwinkeltje (zie www knop)

Dat is als hobby begonnen maar ik heb nu bijna elke maand wel een leuke bestelling van 50 zakjes of meer ( moest er laatst 100 maken voor een trouwerij :shock: )

Ik ben een ontzettende boekenwurm en lees altijd voor het slapen gaan.

OOk lees ik allerlei tijdschriften van de Beau Monde, Linda tot Ouders van NU.

Verder kook ik erg graag en probeer ik graag nieuwe recepten uit van Jamie Oliver.

Ook Chris kookt graag dus dat wisselen we goed af.

Ik probeer elke week te fitnissen maar dat schiet er nog wel eens bij in en ik doe een cursus volwassenonderwijs bloemschikken en begin binnenkort aan mijn 2de jaar.

Jeetje als ik dit zo nalees ben ik inderdaad wel een bezig bijtje, vandaar dat ik vaak zo moe ben :think: :wink: :mrgreen:

Ben benieuwd naar jullie!!!

Leuk idee Niek, ik doe ook mee! :mrgreen:

Ik ben dus Heske, 28 jaar. Tjip en ik zijn nu ruim 4 jaar samen. We hebben elkaar op vakantie in Malta leren kennen. Na de vakantie ben ik naar Tjip toegegaan, en eigenlijk niet meer terug naar huis gegaan :mrgreen: Anderhalf jaar later verkocht Tjip zijn apartement en kochten we ons huis. In mei 2005 konden we erin, augustus 2005 ging mijn mirena eruit, november 2005 testte ik positief en in augustus 2006 werd Sterre geboren. Heel snel gegaan allemaal.

Zelf kom ik uit Asten, een dorp in de buurt van Eindhoven / Helmond. Ik heb logopedie gestudereerd, niet afgemaakt, en ben toen Communicatie- en informatiewetenschappen gaan studeren, waarmee ik nu bijna klaar ben. Ik heb jarenlang als jazzballetdocente gewerkt bij 2 balletscholen, maar daar ben ik met pijn in mijn hart mee gestopt toen ik zwanger was. Dat was namelijk nog in Brabant, en met de reistijd erbij was het gewoon teveel van het goede.

Ik werk nu freelance als tekstschrijfster, en binnenkort ´beginnen´ Tjip en ik samen een supermarkt, als alles goed gaat (een bestaande supermarkt die wij over gaan nemen). Daar zijn we nu behoorlijk druk mee.

Mijn zwangerschap was niet geweldig. Ben veel misselijk en moe geweest, en veel te veel aangekomen (doordat ik van 20 uur per week dansen naar een hele week stilzitten ging), waar ik enorm mee zat / zit (Ben nu gelukkig weer bijna terug op mijn oude gewicht). En die 2 hittegolven aan het eind van de zwangerschap hielpen ook niet mee… Mijn bevalling was lichtelijk traumatisch, maar Sterre is een ontzettend makkelijk kindje, en dat maakt alles goed. Vandaar dat ik het wel aandurf om voor een tweede te gaan (nooit aan getwijfeld overigens, meteen na de bevalling zei ik dat ik bij de volgende meteen een ruggenprik zou willen, waarop de gyn steil achterover viel en zich afvroeg hoe het in godsnaam mogelijk was dat iemand na zo´n bevalling nog aan een tweede dacht :mrgreen: )

Nou, dat was het wel zo´n beetje…

Ga ff was ophangen en dan eten…

xHeske