Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Leuk om te lezen, ik zal ook een poging doen:

Ik ben Patricia, (nog net) 28 jaar en ben vandaag 11 jaar samen met Jeroen. We hebben sinds 12-09-05 een mooie zoon Matthijs.

Ik werk in een winkel en wil heel graag wat anders, maar heb nog geen idee wat!!

Mijn vriend werk bij de gemeente en doet daar iets met boekhouden en nog wat van die termen.

De zwangerschap van Matthijs verliep prima. Ik had alleen last van humeurschommelingen en dat was lastig. Patries lacht, Patries huilt !!

De bevalling was op het laatst pittig omdat Matthijs erg groot was.

Ik kreeg m er niet uit en toen moesten ze me helpen met de vacuum.

Hij woog zowat 10 pond. En de arme ziel brak ook nog zijn sleutelbeen tijdens de bevalling.

Met een volgende zw. word ik beter in de gaten gehouden vanwege het zware geboortegewicht.

UHM…verder vermaak ik me meestal prima. Ik ben net verhuisd dus nog erg druk hier.

Ik heb veel vriendinnen, leuke buren, en verder een superleuk leven.

Nu is het hopen op het 2e wonder in ons leven.

x

nou ik ben freggel (27) ik gooi mijn naam niet op het net, gewoon principieel niet. ben geregistreerd partner met manllief en we zijn bijna 10 jaar samen. we hebben notabene bij elkaar in de klas gezeten…hahaha toen in de examenklas verkering gekregen en we zijn nog steeds bijelkaar.

wel heeft onze relatie aan een zijden draadje gehangen in 2000 maar dat is niet geknapt.

we besloten in okt 2005 voor een kindje te gaan en in dec was ik zwanger! daar is yeline uit gekomen. best een grote baby…9 pond maar ik had een makkelijke zwangerschap en ben 20 kilo aangekomen…maar in 6 uur was yeline eruit. hadden we thuis mogen blijven dan was ze er wel een uur eerder geweest. we hebben nog 4 dagen in het zkh gelegen, overgeplaatst naar academisch…ze konden bij haar het ene neusgatje niet open krijgen. maar na het weekend(op zat bevallen) bleek dat er toch een kinderarts was die goed kon m(pr)ikken en toen mochten we naar huis.

tijdens de zwangerschap kwamen hubbie en hubbie van patrties erachter dat ze bijna tegelijk vader werden…uitgerekend patries op 4 sept en ik op 6 sept. toen vonden de heren dat wij ook maar eens contact moesten zoeken. wilden we eerst niet, maar toch maar gedaan(je wordt toch nieuwschierig he…) en toen hebben we in juni afgesproken en het ws net of we elkaar al jaren kenden. sindsdien zien we elkaar geregeld.

hubbie werkt voor een ingeniersburo en ik bij een welbekende bank…(waar is de…?) daar werk ik op het administratief cervice centrum. ik heb eerst in de bankhal gewerkt maar dit is inmiddels de derde bank en je moet blij zijn dat je werk hebt… wil dit niet mn hele leven blijven doen en middels cursusen probeer ik wat meer draagkracht te krijgen.

yeline is een makkelijk meisje die nu echt in de nee mij fasse zit…daar wordt ik weleens stapelgek van maar goed…hahaha

nu hebben we dus besloten om voor een tweede te gaan (en nee dit hebben we niet samen gedaan met patries…al lijkt het er haast wel op…hahaha) in onze vakantie en laat die nou net in de bouwvak zijn geweest. maar stiekum deden we het al vanaf juni zonder… we hebben gezegd bevallen vanaf het moment yeline 2,5 is. maar echt beginnen in de vakantie.

en nu is het wachten op…

wel wat meer last van slijmpjes…maar zijn niet bruin…ach we zien wel. nooit geschoten is altijd mis…

Ah, leuk die voorstelstukjes!

Nou, dan ik:

Ik ben Babiche, Biebs hier, en 27 jaar. Ik heb 10 jaar een relatie met mijn vriend, waarvan we nu bijna 5 jaar van samenwonen (of was het nou 6 jaar? :think: ). En sinds een jaar hebben we een zoontje Sven!

Ik was wel in augustus toendertijd gestopt, maar door de verhuizing die erop volgde niks mee gedaan. Toen we er eenmaal in zaten, zijn we er gelijk voor gegaan en begin november bleek ik na de eerste poging zwanger!

Mijn zwangerschap was ook niet zo ‘je van het’, Ik was steeds suuupermoe, ook ontzettende humeurwisselingen en de laatste maanden kreeg ik dus last van een halve bekkeninstabiliteit. Daar heb ik voor en na de zwangerschap therapie voor gehad tot afgelopen dec.

De bevalling ging redelijk, Ben net ontsnapt aan een keizersnede. Sven had in het vruchtwater gepoept, waardoor we naar het ziekenhuis moesten. Daar bleef ik steken op 8 cm, maar na 12 uur heb ik, uiteindelijk met inwendige hulp van de verloskundige en een knip, hem er op eigen kracht eruit gekregen. Sven was 8 pond (ik moet er ook niet aan denken 10 pond!

minniemouse :shock: ).

Ik werk in de kinderopvang, maar heb Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd en wil daar uiteindelijk wel wat mee gaan doen.

Dus…

Vragen? :wink: 8)

Oja, Heske, ik weet het dus niet zeker of mn cyclus weer gewoon doorgaat als bij de pil. Vorige keer ongeveer wel. Dus als we daarvan uit gaan dan is 11 sept mn NOD ongeveer. :mrgreen:

Mooie foto’s van Sterre!! :inlove: :inlove: :inlove: Enneh… iedereen, afblijven he! Ze is Sven’s toekomstige vriendinnetje! :mrgreen: 8) :wink:

PS dat is wel heel leuk dat je gelijk een kansje kan wagen als de mirena eruit is!! :smiley:

Wauw Ke wat een mooie kijkers heeft jou dochter zeg!!!

Het spijt me, ik zou me graag willen voorstellen maar doe het niet. Ik ben doodsbang dat bekende er achter komen dat ik bezig ben. Mijn beste vriendin heeft zich aangemeld op dit forum en is al een paar maanden bezig en heeft inmiddels een miskraam achter de rug.

Vrienden en bekenden kunnen mij vooral herkennen aan mijn werk en mijn hobby. Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen.

Ik kan het wel begrijpen hoor Talulah! (hoe kom je trouwens aan die naam?)

ja dat is nogal grappig. Ik zat een aflevering van expeditie robinson te kijken en daar zat het eiland Entalula in. Ik heb er toen Talulah van gemaakt :mrgreen:

Entalula ligt bij de Filipijnen, ik heb daar verder helemaal niks mee en ik ben zo Hollands als wat :lol:

Zal ik me dan ook maar even kort voorstellen, ondanks dat ik dus geen echte augustusstopper ben.

Ik ben dus Lotte, 28 jaar en ruim 6 jaar samen met mijn vriend.

Sinds 3 jaar wonen we samen, en vanaf oktober willen we dus ook voor een kindje gaan.

Verder werk ik als verzorgende in de zorg en ga ik over 1 1/2 week aan een 1 jarige opleiding beginnen, ook voor de zorg.

Genoeg informatie? :mrgreen:

Iedereen moet gewoon vertellen waar hij of zij zich goed bij voelt.

De 1 zal gewoon meer vertellen dan de ander en dat geeft niks hoor.

Ik ben een ontzettende babbelkont, kan je wel zien aangezien ik hier nog steeds klets ondanks dat ik ziek ben en behoorlijk belabberd voel :oops: :mrgreen:

Foei, hup je bed weer in jij.

Hahaha, ik ben hier ook moeilijk weg te slaan hoor :oops: Maar komt ook doordat ik thuis achter de pc werk, dan is KOK wel erg makkelijk voorhanden :mrgreen:

En idd, iedereen vertelt lekker wat ´ie zelf wil hoor, snap het best als mensen niet hier willen vertellen wie ze zijn…

Ik moet echt zo lachen om Tjip. Een week geleden wilde hij écht nog even wachten met een tweede, nu is hij het huis al in zijn hoofd opnieuw aan het inrichten :shock: Hebben net ff besproken dat wij zelf waarschijnlijk op zolder gaan slapen, en dat onze kamer dan de nieuwe babykamer wordt. Dat we voor Sterre op zoek gaan naar een commode die je later om kan bouwen tot bureautje, dat ze één van onze kasten krijgt (Tjip en ik hebben met zijn 2en 3 grote garderobekasten én 3 ladekasten :oops: ), dat we ff afwachten of ze tegen die tijd in een groot bed kan slapen (onze toekomstige beeb mag toch de eerste maanden in de oude familiewieg :inlove: ) , enz… Gaat echt nergens over, ik ben nog niet eens zwanger. Sterker nog, mijn mirena is er nog niet eens uit :wall: Maar wel leuk hoor, dat Tjip nu al net zo mutserig bezig is als ik (ik zat gisteren alweer stiekem met mijn neus in de babykleertjes :oops: ). :inlove: :dance: :mrgreen:

Zijn jullie ook al zo erg? Of ben ik de enige muts hier? Geloof er niks van… niemand al stiekem naar babynamen aan het zoeken? Niemand al in zijn hoofd de babykamer aan het inrichten? Wel toch? :mrgreen:

xHeske

Biebs, je NOD staat in het lijstje :mrgreen:

Talulah, heb jij eigenlijk al een idee wanneer je NOD is? Of zal ik dat gewoon nog ff open laten?

Nee het spijt me ik heb geen flauw idee.

Dik 2 weken geleden is mijn staafje eruit gegaan, volgens mij heb ik vorig weekend een eisprong gehad en nu kom ik net van de wc en ik had wat bruinig slijm op mijn wc papiertje. Als ik vorige week een eisprong heb gehad kan ik dan nu al ongesteld worden?? Zit daar niet 2 weken tussen??

Normaal gesproken wel, dacht ik…

Ik laat je NOD dan gewoon nog ff open hoor, maakt niet uit natuurlijk.

Ja, hoor, ik zit ook wel eens op internet rond te neuzen naar babykamers en wandelwagens.

Leuk toch, een beetje ideeen op doen, al heb ik nog niet echt een idee wat ik wil.

Waarschijnlijk wel een kinderwagen met 4 wielen omdat die naar mijn idee stabieler zijn dan 3wielers, maar verder :think:

Maar zover is het ook nog niet.

Voorlopig nog maar lekker dromen.

:eh: kreeg geen emailtje meer dat er gepost was… ga even lezen :wink:

:mrgreen: jullie hebben je allemaal voorgesteld, hoe leuk :inlove:

Zal ik ook ffies… Mijn naam is Cathelijne, ben nu net 26 jaar en getrouwd met mn man Jannes. Hebben samen zoontje Danté die nu anderhalf is. Ik werk in de gezondheidszorg en heb het er goed naar mn zin. Ik sport graag (tennis, hardlopen, zwemmen etc etc) en mn man is nog sportiever, die is namelijk tennisleraar :mrgreen:

De zwangerschap van Danté verliep goed. In 1 keer raak en eigenlijk niet heel veel kwaaltjes, op een bloeding in de 30e week na. Maar vanaf de bevalling is alles ronduit vreselijk geweest. Gelijk na zn bevalling had ik het gevoel dat er iets niet goed zat, maar mn verloskundige zei mij letterlijk “Dat ik moest stoppen met zeuren en moest gaan genieten van mn kind.” Uiteindelijk bleek de placenta onvolledig te zijn geboren en ben ik de 1e 5 weken strontziek geweest. Borstonsteking en 2x baarmoederslijmvliesontsteking. 6 weken na de bevalling ben ik dan op maandag met spoed gecurreteerd en op zaterdag kreeg ik hierop een nabloeding die mij bijna het leven heeft gekost. De gynaecoloog stuurde mij de 1e keer dat ik me met de bloeding meldde naar huis en dat was zo ongeveer de doodsteek. Ik ben 2 x in shock geraakt en heb op de intensive care gelegen. Gezien deze toestand vind ik het doodeng om opnieuw te moeten bevallen, maar weet dat ze dit keer wel alert zullen zijn in tegenstelling tot bij Danté. Sowieso was heel 2006 op zn geboorte na een rampenjaar want in December dat jaar werd mn zoontje ernstig ziek, zo erg dat ik hem zelf op de achterbank van de auto heb moeten beademen toen hij het zelf niet meer kon. Ik denk dus liever niet meer terug aan 2006. Hoopte dat 2007 leuker zou worden, maar 2 maanden terug is mijn vader plotseling overleden. Ik kan mn lol niet op zo :cry: Ben net 26 geworden, en laat dat maar een nieuwe start zijn dan!! Ondanks mn angst voor de bevalling en de kraamtijd, kijk ik er wel heel erg naar uit om voor nr 2 te mogen gaan!!

Zal het even in een spoiler zetten, is heel verhaal zo :oops:

Jeetje Sooki wat een verhaal en een verdriet zeg.

Kan me voorstellen dat dat allemaal niet zo fijn was.

Ik heb ook een verschrikkelijke bevalling en kraamtijd gehad en tijdens mijn zwangerschap overleed mijn schoonmoeder heel plotseling aan een hersenbloeding dus kan me je verdriet wel wat voorstellen.

Maar ik weet inmiddels ook dat een mens daar alleen maar sterker van word dus jij vast ook,… :hug:

Jemig wat een erge verhalen zeg :shock: :frowning: .

Get, zo naar als jullie het hebben gehad, wens je ook niemand toe! :frowning:

Jemig Sooki!!! :hug:

Nu idd heel hard duimen en hopen dat jullie de ellende voorlopig achter de rug hebben. Op naar een betere/geweldige tijd nu!!

Talulah, logisch dat je niets verteld als je nu nog niet herkend wil worden. Zou ik dan ook niet doen hoor!!

Zo verder drukke dag hier gehad. Manlief wordt morgen 30 en heeft vandaag alvast zijn surpriseparty gehad. Hij vond het helemaal geweldig.

(was middag + BBQ, dus vandaar al zo vroeg afgelopen haha)

Meiden tot morgen!!

En KE, ik ben ook al bezig met eventueel zwanger zijn hoor!!

Ik sla namen op die ik hoor, bedenk hoe we de kamer gaan inrichten etc.

Zit zelfs al manieren te bedenken hoe we de opa’'s en oma;s het grote nieuws gaan vertellen… :oops: :oops:

(maar ik moet eerst nog eens zwanger zien te raken!!)(hopelijk gaat dat lukken…)