Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

@Talulah wrote:

haha een Ferrari kinderstoel en hoe ziet dat er uit dan?? :mrgreen:

Nou ik dacht dus vrijdagavond dat ik ongesteld zou worden maar er is nog niks hoor :think: Als ik allemaal voel wat ik denk te voelen dan zou ik toch volgende week ongesteld moeten worden…of niet :mrgreen: …maar dat lijkt me heel sterk :wink:

Ik denk ook nog niet na over een babykamer, onze slaapkamer moet nog opgeknapt worden.

Hahaha, hij is rood, met een geel Ferrari logootje erop ofzo…

Daar is hij helemaal weg van!

( Zoals hij het omschreef: Schat, wanneer ben je zwanger? Ik heb namelijk wat leuks gezien…

Een Ferrari kinderstoel, dus of het nou een jongetje of een meisje zal worden, die komt er gewoon… :shock: )

x

:lol: lautje hier ook zo’n man thuis, en ook dezelfde situatie met de autostoel :lol: :lol: vind het wel schattig en ik laat hem dan ook doen. :mrgreen:

hier gaat alles ok, maar wat hebben jullie al weer getypt zeg, en voor velen hier de klusperiodes in aantocht, ik duim me rot voor jullie hoor!!!

dat hier maar snel enkele beebjes komen :lol:

Ke wat een mooie meis is sterre zeg!!! :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en ???

morgen!!

ik heb gister weer eens op internet zitten lezen toen jullie allemaal al in je bedje lagen!!

er staan wel verschillende dingen op internet maar 1 ding is zeker!!

om de dag klussen en je kan beter voor je eisprong klussen dan erna want de zaadcellen wachten op de eicel als ze die zien gaan ze hard tegen hard want ze willen allemaal winnen!! als je 10 dagen voor je eisprong klust heb je meer kans op een meisje want die zijn trage zwemmers en leven langer!! als je klust op de dag van je eisprong wordt het een jongetje want die zwemmen heel snel en leven maar 1 dag.

meer kans op een meisje dus!!

benen omhoog blijkt ECHT te werken!! en je kan aan je baarmoedermond voelen of je eisprong er is!!

dan staat deze verder open en als je eisprong is geweest zit deze POTDICHT!! bij mij het geval dus ik heb mijn eisprong gehad!!

je merkt ook als het sprema eruit loopt het nog niet de preciese tijd is maar als je eisprong nadert wordt het sperma automatisch opgezogen door je baarmoedermond!! Zaterdag heb ik geklust en idd het liep er niet uit!! gister me eisprong voelde steekjes en nu zit me baarmoedermond POTDICHT!! dus nu maar

En nu nog ff antwoord op de vraag of je voorzichtig doet in die twee weken:

ik rook wel ik stop pas als ik zwanger ben!! alcohol drinken doe ik bijna nooit en dingen eten die niet mogen eigenlijk ook niet!!

ken genoeg meiden die niet wisten dat ze zwanger waren en alles deden en het is goed gekomen!! en 1 meisje die alles deed terwijl ze zwanger was en het kindje is GEZOND!!

Hahaha, Nou Ferrari autostoel kan ook best voor een meisje :mrgreen: Tjip is gek van F1 (maar niet zo van Ferrari op zich), en op de een op andere manier heeft ´ie Sterre daarmee weten te besmetten. Die wordt helemaal wild als ze F1 op tv ziet :shock: :doh: :mrgreen:

Maarre… dat ´schat, wanneer ben je zwanger…´ :lol: :lol: :lol: Als we dat eens zouden weten :mrgreen:

Sterre heeft een rotdag vandaag. Wilde niet slapen vanmorgen, maar bleef maar jengelen. Net een eind gaan wandelen. Eerst Sterre in de wandelwagen en ik een eind duwen, maar toen begon ze te mopperen en heb ik haar een stuk zelf achter de wagen laten lopen. Stom stom stom, daarna wilde ze dus niet meer zitten, maar we waren nogal een eind van huis af, en dus veel te ver voor haar om zelf te lopen :wall: Ben met een gillend kind half zoetermeer door gelopen :roll: Maar nu slaapt ze! :dance:

Maar goed, wat ik dus eigenlijk vanmorgen al wilde typen… ik heb zo´n vermoeden dat ik gisteren of vandaag m´n ei al heb gehad. Beetje jammer wel, want vanmiddag gaat m´n spiraal er pas uit (ja, eindelijk :dance: ), dus deze ronde maken we geen kans meer. Jammerdebammer, moet ik nog meer geduld hebben :mrgreen:

xHeske

Haha Bianca, je hebt je huiswerk goed gedaan! :mrgreen:

Ik doe wel voorzichtig. Weet dat het allemaal best goed kan gaan als je rookt, drinkt etc, maar de káns dat het fout gaat is wel groter en ik wil dat risico niet nemen. Ik rook sowieso niet, drink af en toe een wijntje, maar nu ik zwanger wil worden doe ik dat alleen tijdens m´n ongi, als ik dus zeker weet dat ik niet zwanger ben :mrgreen: , en dan ook met mate. Gezond eten doe ik altijd al, foliumzuur ben ik ook weer mee begonnen. Wil geen onnodige risico´s lopen. Het heeft me de vorige keer totaal geen moeite gekost om die paar dingen te laten staan, dus snap eerlijk gezegd niet zo dat mensen toch maar blijven drinken ed. Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is om te stoppen met roken, maar ik geloof dat ik het er voor over zou hebben (maar ben eerlijk gezegd blij dat ik er nooit aan begonnen ben :mrgreen: ).

Ik vind het een eerlijk gezegd een beetje dom om pas te stoppen met roken als je al zwanger bent.

Als je zo goed onderzoek hebt gedaan :wink: zou je ook eens op de gevolgens van roken moeten kijken.

Als je rookt dan ben je namelijk minder vruchtbaar (ook als de man rookt is hij minder vruchtbaar) en is je lijf gewoon niet in een goede conditie.

Je lijf heeft een minstens 3 weken nodig om de nicotine af te voeren als je stopt en als dat dus gebeurt tijdens je zwangerschap dan kan je volgens mij je energie wel voor iets beters gebruiken,…zoals dat mooie kleine wezentje in je buik bijv.

Als je rookt dan trek je bij elke inhalatie even je aders dicht waardoor de bloedtoevoer naar het kindje even word afgesloten.

Als dat gebeurt op momenten dat er cruciale dingen worden gevormd, wat dus in de eerste weken gebeurt, dan is dat zeker niet gezond voor het kindje.

Ik was ook een roker maar ben een half jaar voordat ik zwanger raakte van Luca ermee gestopt.

Ik wilde een schoon lijf voor mijn kindje en ik vind dat elk kind daar recht op heeft.

Vrouwen slikken foliumzuur, drinken geen alcohol, eten gezond maar stoppen met roken vinden ze vaak niet nodig,…daar kan ik dus echt niet bij.

En het verhaal dat stress door het stoppen erger is dan roken vind ik echt de grooste onzin die er is.

Roken zit vooral tussen de oren en als je stoppen met roken niet over hebt voor je kindje nou dan … laat ik dat maar niet hardop zeggen :roll:

bianca dit is geen aanval op jou hoor maar als je dan toch zo je best doet om zwanger te worden waarom dan niet gelijk die sigaretten de deur uit.

Dat is toch de beste stok achter de deur of niet??

ja misschien heb je wel gelijk maar ieder zijn eigen ding toch??

ik heb al eens geprobeert om te stoppen met roken maar vind het vet moeilijk en een collega van mij rookte zelfs tijdens de zwangerschap en daar is afgelopen donderdag een kern gezonde baby uit gekomen!!

dus ik vind het al goed van mezelf dat ik stop als ik zwanger ben!!!

en niet nu al!! ieder mag zijn mening hebben en ieder heeft zo zijn eigen ideeen er over!!

en dat als je niet stopt met roken je je kind niet waard ben dat wou je zeggen toch? dat vind ik flinke onzin!!!

Bianca, ik denk niet dat het Niek d´r bedoeling is om jou persoonlijk aan te vallen en jou een kindje te misgunnen hoor. Gewoon twee tegengestelde meningen… moet kunnen. Het is je eigen beslissing. Ik zou stoppen, maar als jij dat niet doet, ook best. Niet zoveel zin om daar hier nu over te gaan kibbelen, ´t was net zo gezellig :mrgreen:

Dus… ff wat anders :stuck_out_tongue: Ik heb net gewoon ff met mijn neus in een namenboekje gezeten, en alweer de eerste lijstjes met namen gemaakt. Oh, wat leukleukleuk! Weer een heleboel meidennamen en maar 5 jongensnamen. Maar aangezien we vast geen 5-ling krijgen, komt dat vast helemaal goed :mrgreen:

Ben een beetje zenuwachtig omdat zo die spiraal eruit gaat :? En hoop stiekem toch dat ik m´n darmen heb gevoeld en dus m´n ei nog niet heb gehad… ik ben zoooooooo ongeduldig :wall:

xHeske

ik voel me ook niet aangevallen ik geef ook mijn mening oke we houden er maar over op he!!

ik ga zo lekker werken dus ga nu ff me dingetjes doen!!

heb alleen woensdag vrij arme ik!!

nou goed meiden tot morgen!!

Nee hoor zeker geen aanval naar Bianca toe maar ben een persoon die graag zijn mening ventileert en geen blad voor zijn mond neemt :wink:

Ke, spannend meid, hopelijk heb je er niet te veel last van als ze hem eruit halen.

Ja, laten we het gezellig houden, we zijn zo’n leuke groep meiden!!! :mrgreen: Vind jullie allemaal even leuk, en denk dat iedereen volwassen genoeg is om eigen keuzes te maken!

Ja, mijn hubbie is ook helemaal gek van F1, weet zeker dat onze kindje later aangestoken gaat worden! Hahahaha, er wordt geen race gemist, al moet hij ervoor zijn bed uit om 03.00 uur! :shock:

xxx

Nou, zo erg is het hier nog net niet. Hij is wel al een paar keer naar de F1 geweest, dat vindt hij echt prachtig. Zijn zwager gaat over een paar weken ofzo weer, Tjip zou misschien meegaan, maar besloot uiteindelijk dat hij liever met vrouw en kind op vakantie ging :dance: (die vakantie hebben we in juni al gehad hoor, lijkt alweer héél lang geleden :roll: )

Denk op zich niet dat ik er veel last van ga hebben als die spiraal verwijderd wordt, had ik de vorige keer ook niet. Snap ook niet zo goed waar ik zenuwachtig voor ben. Gewoon weer een beetje die ongemakkelijke houding enzo :wink: . Tja, en toch ook wel een beetje spannend dat we er daarna écht voor gaan :inlove:

xHeske

@Ke wrote:

Denk op zich niet dat ik er veel last van ga hebben als die spiraal verwijderd wordt, had ik de vorige keer ook niet. Snap ook niet zo goed waar ik zenuwachtig voor ben. Gewoon weer een beetje die ongemakkelijke houding enzo :wink: . Tja, en toch ook wel een beetje spannend dat we er daarna écht voor gaan :inlove:

xHeske

Heel spannend! Hopen dat je heel snel zwanger bent, dan wordt je kleine meid een grote zus! :mrgreen:

x

Ik hoop het ook :mrgreen: Hoop eigenlijk dat we gewoon allemaal heel snel zwanger zijn, kunnen we gewoon met het hele cluppie naar de 9 maanden mama´s. Zou gezellig zijn toch? :wink:

@Ke wrote:

Ik hoop het ook :mrgreen: Hoop eigenlijk dat we gewoon allemaal heel snel zwanger zijn, kunnen we gewoon met het hele cluppie naar de 9 maanden mama´s. Zou gezellig zijn toch? :wink:

Ja, dat zou heel gezellig zijn!!!

x

Hij is eruit! :dance: :dance: :dance: M´n spiraal dus :mrgreen:

Heb wel weer een mooi verhaal. Kom ik dus bij de huisarts, vraagt hij wat hij voor me kan doen. ´Nou, ik wil mijn spiraaltje laten verwijderen´. ´Ja juist´, zegt de ha ´uhm, daar moeten we het even over hebben, want dat is wel iets waar je goed over na moet denken´. :shock: :wall: ´ja, dat weet ik´. :doh: Vraagt ´ie wat de reden is dat ik mijn spiraaltje eruit wil laten halen ´geeft ´ie last, zit ´ie er al 5 jaar in?´ :roll: ´nee, ik wil graag weer zwanger worden´. Zijn antwoord (niet lachen!): ‘oh, ja, dat is een goede reden’.

Nou vraag ik je, waar gaat dit over!!! Moest er wel om lachen hoor, die ha is echt zo’n vage vent :doh: Maar goed, gelukkig kreeg ik toestemming en is dat ding er uit. Dusse… ben voorlopig niet hier, moet klussen :wink:

xHeske

hahaha wat een giller die vent.

Kan je wel zien dat mannen met hele andere dingen bezig zijn dan wij :lol:

Nou meid,…hop dat bed in en klussen maar

Haha, eerst ons kleine moppie straks maar d´r bedje in, anders komt er niet veel van terecht :mrgreen:

Ja, moest ook echt lachen om die vent hoor. Is een schat van een man, maar zo verstrooid en een beetje vreemd af en toe. :lol:

Hehe Ke, hoe dom die vragen van je huisarts ook zijn, hij stelt ze met een reden :wink: Wat fijn dat hij eruit is!! :dance: Aan de slag!! :inlove:

Wat een slimme vraag van die HA zeg !! whahahhaha.

Maar goed, hij is er dus uit, dus het echte werk kan beginnen in huize KE !!! :mrgreen:

Freggel, meis wat is het spannend…

Wanneer ga je testen??

En talulah, wanneer ga jij testen dan??

Hier is de pijn weer weg, dus eisprong is zaterdag/zondag geweest.

We hebben vrijdag geklust, dus er is een kleine kans.

Nu afwachten tot volgend weekend en dan eens kijken of het gelukt is.

Niek, fijn dat je je weer ietsjes beter voelt!! :thumbup: