Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Het is inderdaad een leuk kamertje.

Leuke kleurtjes.

Zie ik het goed, ligt er een baby in het wiegje?

Waar ik al niet op let.

Haha, ja Sterretje lag te slapen. Die sliep toen echt overal doorheen. Ik kon zelfs stofzuigen onder de wieg door, dan nog werd ze niet wakker. Gaat nu niet meer hoor, nu slaapt ze veel lichter.

Zo,… papa en Chris zijn vertrokken naar de BBQ, kan ik lekker op het gemakje hier een broodje eten (kan gelukkig weer wat slikken)en wat op de bank hangen.

Hond heb ik al snel uitgelaten dus hoef de komende uren niks meer te doen.

Oooo leuk, dat kamertje.

Zal dat van Luca ook eens laten zien maar die staan op de pc en zit nu met de laptop op schoot dus dat moet een andere keer.

Luca heeft inmiddels al 3 kamertjes gehad want wij zijn verhuisd toen Luca 8 maanden was en inmiddels heeft hij al een echte peuterkamer gekregen.

Ik wil trouwens ook weten wat het word hoor (eerst ff zorgen dat er uberhaupt iets te zien is op de echo :wink: :lol: )

Bij Luca had ik al een sterk voorgevoel en bij de echo van 20 weken bleek die ook te kloppen.

Ik vind het ook iets heel liefs hebben om al te weten tegen wie je praat anders blijft het toch zo’n HET en nu konden we al heel gericht over HEM praten en dat vond ik zelf heel bijzonder.

Merk wel dat ik door hier zo te babbelen en te fantaseren ineens ook allemaal dingen van Luca zijn zwangerschap herinner,…voor mij is het toch weer al een tijd geleden en je vergeet zoveel.

Niek, lekker uitrusten nu he?? :wink:

Hier heeft Matthijs inmiddels een peuterkamer + bed.

De babykamer meubels bewaren natuurlijk voor een volgende beeb.

Ik weet nog niet of ik wil weten wat we krijgen als ik zwanger ben.

Bij Matthijs wisten we het ook niet, maar mijn voorgevoel was zo sterk dat het geen verrassing meer was.

Even nog weer eisprong gezeur. Ik weet nu zeker dat ie vandaag is geweest. Ik heb pijn aan de linkerkant. Vorige maand was het de rechterkant.

Als ik sta heb ik moeite rechtop te staan. Dus dan is dit dus toch de eisprong. (ik al de afgelopen maanden gedacht dat mijn darmen van slag waren, dat ik daarom zo’'n pijn in mijn onderbuik had haha)

Meiden, allemaal een fijne avond gewenst.

Minniemouse, het is even lastig, maar anderzijds wel dat je weet wat het ultieme moment om te klussen is haha.

Sterre heeft een prachtig kamertje zeg! :inlove:

Niek, voel je je al wat beter??

Mn kraamtijd was idd niet leuk, maar ik ben er zeker van dat het dit keer mooier wordt :wink:

Hai!

Sooki, het wordt gewoon voor jullie dit keer een supermooie kraamtijd, dat moet gewoon!

Heske, Sterre’s kamertje vind ik ook helemaal super! Ik zou ook die kleuren hebben kunnen uitkiezen!

Minniemouse, Mathijs klimt dus zelf in en uit bed al?

Dat je trouwens zo’n pijn voelt bij je eisprong. Ook niet alles dus, maar wel heel duidelijk wanneer je mag klussen! :wink:

Ik zou het geslacht straks, mocht ik weer zwanger zijn, ook graag weer willen weten denk ik. Kan echt niet wachten hoor!

Ik heb mijn zwangerschapsdagboek ook alweer doorgelezen…zucht

Hebben jullie dat ook dat je de hele tijd zo’n soort van kriebel/ speciaal gevoel hebt. Ik wilde er bijna over gaan vertellen tegen mijn schoonouders, zo van, wij hebben ook iets leuks. Maar ze mogen er nog niks van weten, dus ik moet me gewoon inhouden. :mrgreen:

hallo ik ben terwug van weg geweest!!

sorry maar kan alles niet in 1 keer lezen is teveel 5 pagina’s

maar jullie moeten me ff helpen hoop dat er nog iemand is.

ik had vrijdag dat slijm!!

en NU steekjes links!!! denk me ei!!

maar heb gister geklust!!

dus om de dag morgen weer

maar als je je ei heb dan is ie 48 uur vruchtbaar zeg maar moet ik nou morgen nog gaan klussen?? of NU naar boven??

help a.u.b

wat ik heb onthouden…en hoop dat het goed is…

sperma kan 3 dagen leven in jou…

eitje is vruchtbaar op de dag van de sprong en de dag erna…

succes!

(nog niet ongi)

Bianca, nog het bed in gevlogen? :lol:

Freggel je maakt het spannend!!! :inlove:

Heb hier al een aantal dagen steeds een soort menstruatiekrampjes, maar moet nog niet ongesteld worden. Soms denk ik, het breekt nu door, maar niets hoor… ook spannend :mrgreen:

Goedemorgen!!!

Jeetje, had wel even nodig om bij te lezen hoor!!! :shock:

Wat een verhalen allemaal! En die bevallingen, ben ineens bang om zwanger te worden… :o

Zal eens een beetje over mijzelf vertellen, maar niet te veel, niemand weet namelijk dat we bezig zjin voor een beebje!

Ik ben Laura, 23 jaar oud en ben 29 juni 2007 getrouwd met mijn hubbie.

We kennen elkaar nu 4,5 jaar, en wonen al 4 jaar samen. Nu hebben we eindelijk een huis gekocht ( JOEPIE!!! ) heb een vaste baan en natuurlijk rammelende eierstokken! :mrgreen:

Anders zou ik hier niet rondhangen… :wink:

Denk trouwens dat ik van het weekend mijn ei heb gehad, had namelijk donderdag slijmpies en nu helemaal niets meer! :shock:

We hebben afgelopen woensdag, vrijdag en zaterdag geklust, dus hopen dat zijn athleten hard genoeg zwemmen! :lol:

xxx

Goedemorgen.

hahah Bianca ik moest wel ff lachen om je stukje,… en … nog gauw bijgeklust :wink:

Ik voel me gelukkig iets beter, ben in ieder geval echt koortsvrij.

Ook mijn amandelen zijn aanzienlijk geslonken.

Heb alleen weer wel een gebroken nacht gehad want Luca werd om 3,30 weer eens huilend wakker ( die gebroken nachten straks moet geen probleem zijn, kan me niet herinneren wanneer wij echt een maand zonder gebroken nachten hebben gehad vanaf dat Luca er is :cry: )

Ik zie trouwens dat heel veel dames echt af gaan op hun banner en die 14e dag maar daar moet je je echt niet teveel op vast pinnen hoor.

Luca is namelijk op dag 10 verwekt met een cyclus die netjes 28 dagen was.

Sinds mijn zwangerschap voel ik mijn eisprong echt heel erg goed (heeft zelfs een tijd heel veel pijn gedaan maar daar heeft een osteopaat me vanaf geholpen gelukkig) maar weet nog steeds niet of ik nu een beginnende eisprong of eindigende eisprong heb tijdens dat gevoel.

Begint bij meestal rond dag 10 a 12 dus denk een beginnende eisprong.

Niek wat fijn dat je je al wat beter voelt!!

Wat je zegt over de eisprong, dat gaat bij mij ook op. Danté is op dag 9 verwerkt, in een cyclus van 28 dagen. Als ik zou hebben geklust op de dag dat mn banner aan had gegeven, had ik nu nog geen kindje verwacht denk ik. Daarom heb ik nu ook even geen banner (plus dat ik het niet alle nieuwsgierige meelezers het gemakkelijk wil maken :lol: )

Wij klussen gewoon lekker wanneer we er zin in hebben, en zien verder wel hoe het uitpakt! :smiley:

Natuurlijk hopen we zo snel mogelijk zwanger te worden, maar ik kan nu zonder pil veel meer genieten van sex! :oops: Mijn hubbie is helemaal blij, weet niet wat hem overkomt! hihihi

Ik voel mij ei totaal niet, heb dan ook geen idee wanneer hij er zou zijn…

Heb hem ook nog nooit gevoeld volgens mij… :?

xxx

Wij klussen ook nog niet gericht hoor anders word het zo geforceerd maar dat komt natuurlijk ook omdat wij over 2 weken gaan trouwen en ik niet perse nu zwanger hoef te zijn deze maand.

Ik heb trouwens wel via het internet zwangerschapstesten besteld (kon het niet laten :wink: ).

Ik heb er nu 3 voor nog geen 9 euro dus dan kan je nog eens voor de lol testen dacht ik zo.

Als iemand het linkje wil van die site moet je maar ff een bptje sturen want dat is echt een stuk goedkoper dan in de winkel.

@niek1 wrote:

Wij klussen ook nog niet gericht hoor anders word het zo geforceerd maar dat komt natuurlijk ook omdat wij over 2 weken gaan trouwen en ik niet perse nu zwanger hoef te zijn deze maand.

Ik heb trouwens wel via het internet zwangerschapstesten besteld (kon het niet laten :wink: ).

Ik heb er nu 3 voor nog geen 9 euro dus dan kan je nog eens voor de lol testen dacht ik zo.

Als iemand het linkje wil van die site moet je maar ff een bptje sturen want dat is echt een stuk goedkoper dan in de winkel.

Ik ben 29 juni getrouwd! :inlove:

Ik haal geen testen in huis tot ik echt overtijd ben… Weet precies hoe ik ben, dan gooi ik er veel te vroeg een test tegenaan! :wink:

Hoop wel dat ik snel een positieve test heb hoor!

x

hahah dat zou ik misschien ook wel hebben ja maar als je 3 testen voor 9 euro hebt dan kan je nog eens voor de grap testen Aangezien zo’n echte test van Cleurbleu ofzo 10 euro is dus nu heb ik 3 voor de prijs van 1

Oh, ik ben ook zo hoor. Voordat ik in verwachting was van Sterre heb ik er heel wat testen tegenaan gesmeten :oops: , en dan nog van die dure digitale ook :wall: Dus hier komt voorlopig ook geen test in huis :snooty:

Lautje, niet bang worden van alle drama-verhalen. Je moet maar zo denken… ondanks die verhalen zitten we hier nu toch allemaal te hopen dat we weer zwanger mogen worden… dusse, wat je er voor terug krijgt weegt er dubbel en dwars tegenop.

Bianca, hahaha, nog een gezellige avond gehad? Voor je geruststelling… in principe is een dag voor je ei klussen mooi getimed hoor :mrgreen:

Niek, fijn dat het beter gaat! Nu niet gelijk weer druk gaan doen hè! :naughty:

Biebs, volgens mij heeft het kamertje van Sven de kleuren die wij toen ook voor een jongetje in gedachten hadden, dus denk dat we wel aardig op één lijn zitten qua smaak :mrgreen:

Sjips, Sterre ligt ineens te brullen (heel hard en zielig), dus ff kijken wat er is…

xHeske

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook af en toe best nadenkt over hoe ik de kinderkamer zou inrichten, waar de box zou komen te staan enz enz :oops: :oops:

Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft toch?

Maar gelukkig heeft mijn hubbie daar ook al last van hoor! :mrgreen:

Die heeft zelfs al een Ferrari Kinderstoel voor in de auto op het oog! :shock:

x

haha een Ferrari kinderstoel en hoe ziet dat er uit dan?? :mrgreen:

Nou ik dacht dus vrijdagavond dat ik ongesteld zou worden maar er is nog niks hoor :think: Als ik allemaal voel wat ik denk te voelen dan zou ik toch volgende week ongesteld moeten worden…of niet :mrgreen: …maar dat lijkt me heel sterk :wink:

Ik denk ook nog niet na over een babykamer, onze slaapkamer moet nog opgeknapt worden.

He meiden, wat een gzelligheid zo vroeg in de ochtend al.

En allemaal heerlijk aan het dagdromen.

Gisteren kwam ik er per toeval achter dat mijn vriend ook al een beetje met namen bezig is.

Zooooooooo lief :inlove:

En ik geloff dat ik het wat de jongensnaam betreft wel een beetje met hem eens kan zijn.

Dat is echt voor het eerst.

Ik ga vandaag genieten van mijn laatste vakantiedag.

Morgen moet er echt weer gewerkt worden.