En daar maakt Tjip zich nu al zorgen om… :roll: :doh: :lol:
Hahahaha, Dennis vind het nu echt geweldig!
( En ik ook hoor, wil echt nooit meer aan de pil! )
Maar als ik zwanger ben, wordt het zeker een stuk minder!
En dat is omdat meneer bang is dat de baby er een trauma aan over zal houden! :shock: :eh: Hahahahahaha
Ik kwam niet meer bij toen hij het zei!
xxx
@Ke wrote:
En daar maakt Tjip zich nu al zorgen om… :roll: :doh: :lol:
Die van mij zei: ik hoop niet dat het in 1x raak is want ik wil nog veel oefenen :lol:
Haha, dat is zo´n beetje letterlijk wat Tjip gisteren zei :doh:
Tjip was bij de vorige zwangerschap ook bang in het begin. Maar neem maar van mij aan, dat duurt niet… op een gegeven moment staat het hele zaakje op knappen en dan is die angst ineens weg :lol: Oh oh, mannen… :inlove:
Hahahaha, wat lijken ze toch allemaal op elkaar!
xxx
haha nou de mijne zegt al het kindje moet toch ook aan de vader wennen ik zeg jaja nou niet op die manier!!
het is allemaal zo raar normaal d8 ik altijd o nee he ik moet ongi worden laat het nog maar even wachten en nu kan ik niet wachten tot de NOD dag is nog twee weken wachten pfff wat een ellende!!
we hopen allebei dat het meteen raak is maar ben bang dat ik echt heel erg teleurgesteld ben maar dat zal toch wel want er niet mee bezig zijn lukt me niet.
ik kijk zo uit naar het moment dat ik het kan vertellen tegen me vrienden en ouders pfff ik zoek maar wat afleiding lekker verven enzo.
KE je heb echt zo’n leuke dochter!!
Ik zou het leuk vinden als we zwanger zijn om met zijn alleen een andere topic aan te maken en als we bevallen zijn een keer met zijn allen naar de dierentuin te gaan met ons gezin kunnen we mekaar eens echt ontmoeten wat vinden jullie ervan??
ik wil mijn banner veranderen want mijn NOD dag is 8 sept kan iemand mij helpen weet niet meer hoe ik dat deed.
Wat kan wachten dan lang duren hè Bianca… ik weet ook nu al dat ik een beetje teleurgesteld ga zijn als ik straks ongi word, terwijl ik er eigenlijk vrij zeker van ben dat het deze maand niet gaat lukken, omdat ik volgens mij afgelopen weekend mijn ei al had. Maar toch hoop ik stiekem een beetje dat m´n ei toch deze week pas komt. Dan is de kans nóg heel klein, maar ja, hoop er stiekem toch op :doh: Heb gewoon totaal geen geduld :?
Enne… voor een meeting ben ik altijd in :mrgreen: Biebs zie ik als het goed is in oktober bij de meeting van de julidreumessen, en daar heb ik nu al heel veel zin in. Eens kijken of de vonken overslaan tussen Sven en Sterre :inlove:
xHeske
Bianca, als je hier klikt kun je een nieuwe banner maken. Die moet je dan even in je profiel plakken (bij onderschrift). En de oude ff weghalen dus :mrgreen: Succes!
dank je wel!!
ja wie weet wordt het een stelletje!!
het lijkt mij in ieder geval heel leuk om als we dan bevallen zijn elkaar te ontmoeten kunnen we elkaar zien en de kinderen die er al zijn met elkaar spelen en natuurlijk de kleintjes bewonderen!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook teleurgesteld zal zijn hoor, als ik over 2 weken gewoon ongesteld word.
Ik dacht afgelopen maand al dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn (niet voorzichtig genoeg geweest) en toen ik 2 dagen te laat ineens ongi werd, had ik wel een brok in mijn keel.
Maar goed, deze maand zal er toch wel minstens 1 zwangere tussen zitten hier??? Ik gok op Freggel of Sooki!!!
Lautje, wat een kerel zeg hahahaha. Meestal zijn die mannen niet te remmen als het op vrijen aankomt, krijgen ze het op een presenteerblaadje aangereikt, vallen ze in slaap :wall: :wall: :mrgreen:
ik denk dat ik flink ziek ben als ik ongi wordt maar is in het weekend dan en moet ik werken dus heb ik afleiding.
straks avond dienst en zie ik me collega die 1 nov uitgerekend is dus er niet mee bezig zijn lukt vandaag zo ie zo niet.
nog 13 dagen pff wat duurt dat lang he!!
hoop dat er snel iemand zwanger is dan hebben we weer iets leuks!!
Ja, Freggel en Sooki gaan vast de eerstvolgenden worden!!! Ik vind het zo mega spannend allemaal hè…
Denk dat het altijd wel een tegenvaller is als je ongi wordt. Je hoopt automatisch toch een beetje dat je zwanger bent, en daarvoor in de plaats krijg je dan dat gerotzooi met bloed enzo :evil: Helemaal geen goed alternatief :evil: En dan weer afwachten tot je ongi weg is, tot je ei komt, en dan na je ei weer in spanning zitten… waarom duurt een cyclus eigenlijk zo lang? En week had ik ook best gevonden hoor
Hahha grappig om te zien hoe jullie ermee bezig zijn, zo was ik bij de 1ste ook.
Aangezien ik het te druk heb met de trouwerij maak ik me er nog helemaal niet druk over maar ik zou liegen als ik rond mijn eisprong (over een dag of 2) niet eens extra zou klussen
@Ke wrote:
waarom duurt een cyclus eigenlijk zo lang? En week had ik ook best gevonden hoor![]()
ja en dan zeker 1 in de week ongesteld bleh!!
Nee joh, gewoon meteen zwanger en dan 9 maanden lang nÃet ongesteld :mrgreen:
Niek, ik denk dat ik ook eens wat haast achter de bruiloft ga zetten, heb ik tenminste ook wat afleiding.
Had het er gisteren nog met Tjip over, dat we toch onderhand eens een datum moeten prikken. Maar we willen eerst even afwachten hoe het op zakelijk gebied gaat lopen. We willen namelijk een supermarkt overnemen. Da´s al heel lang een droom van Tjip (nou ja, eigenlijk is het zijn droom om stinkend rijk te worden :roll: , en dit si de manier waarop hij dat denkt te bereiken :mrgreen: ), en nu is het bijna zover. We hebben 2 winkels op het oog, en moeten binnen nu en 2 weken een beslissing hebben genomen. En dat nóg heb ik tijd om me met eisprongen en slijmpies bezig te houden :think: is toch niet te geloven :roll:
Wat kunnen jullie kletsen zeg.
Ik heb er bijna een dagtaak aan om alles te lezen. :mrgreen:
Ik weet niet alles meer, maar wel dat er voor een paar meiden spannende tijden aanbreken.
Mijn duimen draaien hoor.
Ook de klusdames veel succes.
Mijn vakantie is nu echt voorbij.
Vandaag moest er weer gewerkt worden, en dat viel niet mee.
Om half 7 ging het wekkertje alweer. :wall:
Maar goed, de eerste dag zit er op.
Haha ik gok op Freggel en niet op mezelf. Heb geen symptoompjes, beetje moe en beetje menstruatie gevoel but that’s it!! Was bij mn zoon wel anders…
Ke wat spannend joh! Zal wel een hoop werk worden, maar ook een uitdaging en daar hou ik wel van :inlove:
@Ke wrote:
We willen namelijk een supermarkt overnemen. Da´s al heel lang een droom van Tjip (nou ja, eigenlijk is het zijn droom om stinkend rijk te worden :roll: , en dit si de manier waarop hij dat denkt te bereiken :mrgreen: ), en nu is het bijna zover. We hebben 2 winkels op het oog, en moeten binnen nu en 2 weken een beslissing hebben genomen. En dat nóg heb ik tijd om me met eisprongen en slijmpies bezig te houden :think: is toch niet te geloven :roll:
Wow, wat een uitdaging zeg!
Zou wel heel gaaf zijn als dat van de grond zou komen hoor!
Mijn slijmpies zijn helemaal weg, dus ben bang dat mijn eisprong al is geweest… Weet niet of we nu genoeg hebben geklust, maar ja, dat is natuurlijk altijd maar afwachten!
xxx
Ik heb er bijna een dagtaak aan om alles te lezen. :mrgreen:
quote]
Nou ik ook zeg!! Haha
Wel spannend dat er nu al zoveel net de eisprong gehad hebben. Alleen duurt dat wachten tot de NOD zo lang he! Hier wordt het nu ook spannend, aan mn slijmpjes te zien nadert mijn ei, dat wordt dus flink klussen de komende dagen.
Even een vraagje, misschien weten jullie dat, tijdens mijn afgelopen ongi waren mijn borsten wat opgezet en kwam er melk uit. Heb dit nog nooit gehad en vraag me af og het te maken kon hebben met een eventuele zwangerschap ( die dus tijdens de ongi weer verloren is gegaan ).