Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

@Sooki wrote:

Lautje :shock: moet wel heel belangrijke tvavond voor em geweest zijn dan zeg… De mijne moet niet gaan klagen dat ik niet snel genoeg kom, want dan mag hij op het balkon slapen :mrgreen:

Hahaha, heb inderdaad heel erg de neiging gehad om de slaapkamer deur op slot te doen! :lol:

Denk dat het hem te veel werd, we hebben behoorlijk geklust de afgelopen 2 weken, denk dat hij gewoon geen zin had.

Maar dan moet hij dat zeggen, en niet mij met een rotgevoel laten liggen en mij maar een beetje lopen afblaffen. :naughty: Daar pas ik voor!

xxx

He gets, dat is altijd schrikken als je kind zo valt…

Misschien dat ie van schrik nu zo moe is dat ie lekker wil slapen.

Hier heb ik een peuter die 1 uurtje voldoende vindt vandaag!!aarrgghh…

Lautje, wat een rotstreek van je mannetje zeg!!! Alsof je even op commando de boel afrondt daar!!!tssss.

(wel balen dat er toch niet snel een paar zwemmers waren !!)

nou ik zou me echt rotgeschrokken zijn!

misschien een knallende koppijn en toch lichte hersenschudding?

wel apart dat ie weer op bed wil… maar goed soms hebben ze een slaapdag…

sooki: wat naar zeg dat je mannetje zo gevallen is,is vast niks ergs aan de hand hij zal de slaap wel nodig hebben.

freggel: als ik nu zwanger zou zijn is het kindje in belgie gemaakt idd op vakantie klus je meer!!

nou die van ons blijft een nederlander…hahahaha zijn in drenthe op vakantie geweest.

maar spannend hoor sooki…wat denk je zelf?

ik deed de test wel maar wist het eigenlijk al wel. gek eigenlijk. voel me helemaal niet zo zwanger… zal ookwel zo zijn omdat het de tweede is…(heb van t weekend ook rustig in de tuin gewerkt…zonder handschoenen)

de kattenbak mag manlief nu wel doen…hihi

Freggel, Heb je niet een foto van je positieve test???

Sooki, Is je mannetje ergens vanaf gevallen ofzo?

Zielig hoor.

lotte ik heb twee testen gedaan, gisteravond en vanochtend en ze zijn duidelijk hoor. de teststreep is nog rozer dan de controlestreep. ben echt wel zwanger en heb ook wel wat kwaaltjes.

moet gewoon weer ff wennen aan zwanger zijn. bovendien wist ik het eigenlijk al wel…

joepie weer 9 maanden geen :twisted: :twisted: :twisted: misschien wel langer ook!

even wat anders, ik heb de berichtmeldingen uitgezet behave die voor pb’s en toch krijg ik ze nog in me mail… enig idee?

kindje wordt wakker en wij gaan zwemmen! tot later!

ocharme danté :hug: lekker slaapkoppie :mrgreen:

wij hebben in ons pampinghuis (lees tent) weinig sx gehad hoor buren waren vrienden ook onze 2 kiddies liggen een doekje verderop te slapen nee we hadden geen behoefte :o

de andere buren (dus niet onze vrienden) die konden t niet laten en dat was goed te horen :lol:

kheb me toch last van m’n nek :frowning: fijn de hele dag achter zo’n pc

tot laters weer :-

Oh Sooki, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent joh!!! Sterre valt nu om de haverklap omdat ze leert lopen, en ik vind het elke keer weer akelig. Hij zal vast moe zijn van de schrik… al kan het natuurlijk nooit kwaad om hem wat extra in de gaten te houden. Maar niet te druk maken hoor, die kleine hummels kunnen veel hebben :hug:

Tjongejonge Lautje, die vent van jou… :wall: Zou ´m ook de kamer uitgetrapt hebben hoor! :mrgreen:

xHeske

hallo

wat spannend allemaal zeg hier op dit forum

ik volg alles met zweet op mijn voorhoofd.

wat is er veel te lezen zeg hier.

Maar ik vind vanzelf hier mijn weg.

komt goed cindy :mrgreen:

nou zo kwartaalbijeenkomst tot 17.30 :o dan borrel :dance: met hapjes :drool:

tot vanavond en anders tot morgen!

:-*

Jemig, ik heb er bijna een dagtaak aan om bij te lezen hier haha.

Freggel, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Super joh! En dat al na 1 ronde!!

Cindy, welkom! ( ze blijven komen die augustusstoppers :wink: ).

Ke, fijn dat jullie een beslissing genomen hebben!

Sookie, om nog even op je vraag terug te komen, pagina’s terug :wink: , het kwam uit beide borsten die melk. Iemand anders, weet ff niet meer wie, schreef dat het wellicht een hormonenkwestie was. Laat ik het daar dan maar op houden, heb er nu geenlast meer van.

Hoe is het met de kleine nu? Nog van slag?

bianca&? wrote:

d8 trouwens dat zondag me ei was maar kreeg gister een hele grote prop slijm!! dus heb gister maar een keer extra geklust ik weet het ook niet we doen het om de dag en dan zal het wel goed zijn.
quote]

Zo'n prop heb ik laatst ook gehad! Ik stond op, voelde wat en dacht wat is dit nou. Er gebeuren allemaal rare dingen met me nu ik van die pil af ben :shock: :shock:
Na die prop had ik opeens veel afscheiding, het leek wel gewoon water, maar draderig is het nu nog steeds niet.... Kan nou echt niet meer bedenken wanneer mijn eisprong nou zou moeten zijn ( de eerste 2 maanden voelde ik hem en kon ik het wel merken aan het draderige slijm...)

ik heb al de hele dag giga pijn in mijn onderbuik en vandaag weer een hele grote propslijm en met afvegen slijm!!

ik weet het niet meer is me eisprong nou al geweest of niet?? we wachten het maar af he.

dus als ik niet ongi wordt zal ik het nooit weten maar wel zwanger!!

en als ik wel ongi wordt kan ik in ieder geval kijken wanneer me ei nou was.

Bianca, zou best je eitje kunnen zijn hoor!!! Hup, bed in!! :mrgreen:

Heske, ik zit me al de hele middag af te vragen hoe je gesprek is gegaan dus heb even terug gelezen en zie dat je het allang al gepost had!! Wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan. Het komt zo wel steeds dichterbij hè!! Spannend joH!! :inlove:

sooki

ik heb gisteravond geklust en manlief is nu nachtvissen dus die zie ik pas morgenavond weer dus kan wel me bed in duiken maar dan doe ik het omdat ik me niet lekker voel.

ga ik nu ook even doen ben niet in me hum!!

Bianca, ga maar lekker in je bedje liggen dan, hopen dat je er een beetje van opknapt. Misschien dat een warme douche ook wat helpt of een kruikje?! :hug:

Ben gebeten op mn wang door een mug. En als je weet dat ik mega vlekken krijg van het kleinste prikje,… loop dus weer fijn voor schut morgen op mn werk :roll:

@Sooki wrote:

Heske, ik zit me al de hele middag af te vragen hoe je gesprek is gegaan dus heb even terug gelezen en zie dat je het allang al gepost had!! Wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan. Het komt zo wel steeds dichterbij hè!! Spannend joH!! :inlove:

Ik heb er dus helemaal over heen gelezen!! Heske echt super dat jullie de knoop hebben door gehakt!!