Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Jaaaaa, het komt zo dichtbij nu, en ik vind het zo mega spannend!!! Niet zo gek hoor, dat jullie er overheen hebben gelezen, er wordt hier nogal wat afgekletst :smiley:

Bianca, klinkt wel als je eisprong… maar als je gisteren geklust hebt zit je op zich goed… dus maar afwachten nu hè!

xHeske

Jaaaaaaaa super zeg!!! :dance:

Wat gaaf al zo snel een baby in de aug. stoppers.

ALs dat een voorbeeld is voor de rest dan moet dat hier wel goed komen

Ke, spannend zeg die overname.

Hopelijk is snel alles rond.

Lautje wat heb jij een rare vent zeg :wink: ,…sorry dat ik het zeg.

Kan hij lekker veel klussen en van jou genieten en dan vind hij tv belangrijker.

Ik zou hem maar eens duidelijk weten waar zijn priorteiten moeten liggen als hij ook een kindje wilt.

Bianca het is wel beter hoor als jij ook klaar komt en het liefste net na de de zaadlozing van de man.

Dan maakt je baarmoeder door het orgasme een zuigende beweging en heb je meer kans op spermacelen in je baarmoeder.

KLinkt trouwens wel als een eisprong als je pijn hebt in je onderbuik en zoveel slijm, zo is het bij mij dan ook meestal.

Cadeautje :think: … voor Luca hadden we een grote tractor gekocht waarop hij zelf kon rijden en daar speelt hij nu nog heel veel mee.

Of zo’n driewieler met zo’n duwstang, inlegpuzzel, duploblokken, parkeergarage met veel auto’s als hij daarvan houdt,

knutselspulletjes zoals klei of verf…

Ik zei dat Vlinder van die hormonen, dat is wat ik op internet had gevonden.

Lijkt me ook de logische verklaring ervoor.

Cindy welkom, of had ik dat al eens gezegd.

Moet wel heel erg wennen aan wie bij wat en hoe hoort.

Ik vind dat duidelijke avatars zoals foto’s makkelijk te onthouden zijn dan bijv. alleen de namen maar dat ligt aan mij hoor.

Ik loop trouwens ongelovelijk te balen.

Vandaag voor de 2de keer bij mijn zus geweest om een proefkapsel te maken maar het is nog steeds niet naar mijn zin.

Of mijn haar is te kort, of ze doet het veel te klassiek, of ik weet niet hoe ik moet uitleggen hoe ik het dan wel wil,…moeilijk hoor :roll:

Niek, balen is dat dan, Je wilt er gewoon wel helemaal naar je zin uitzien natuurlijk! Hopelijk gaat het wel een keer lukken. Misschien voorbeeldplaatjes zoeken?

Ik vind plaatjes hier bij de nam ook wat makkelijker onthouden idd.

Heske, JAAA goed zeg!! Dus nu aftellen! Spannend allemaal!! :dance: :smiley:

Lautje, nou moe, wat kunnen kerels toch soms lekker egocentrisch zijn he? Nou ja …hoezo: soms… :stuck_out_tongue:

Kadootjes voor een 2 jarige: ik dacht ook aan een tractor of auto met karretje erachter of iets, keukentje (vond zoontje van collega van me zo leuk, samen met mamma koken), zandbak, garage en alles niek al zei.

Bianca, bij mij is mn onderbuik ook zo gevoelig. Alsof er spanning/druk op staat en er vanalles gebeurt (dat moet natuurlijk ook :pray: ).

Ben benieuwd hoe we er over een paar weken voor staan :mrgreen: !

volgens mij heb ik het helemaal mis!! d8 dus zo me ei maar heb gister slijm gehad en vandaag heel veel op internet staat ook dat dan je schaamlippen nat zijn dat klopt heb gister geklust en met de benen omhoog gelegen dus het zal wel goed komen!!

hij is nu nachtvissen dus kan niet even een klusbeurt doen al heb ik daar nu wel zin in dus ei zal wel gekomen zijn of morgen IKWEET HET NIET MEER!!

ga straks maar lekker me bedje in moet morgen weer flink aan de bak!!

Kado?? mmmm??? ik heb ook geen idee moet voor vrijdag ook nog iets kopen voor me neefje van 9 nichtje van 7 en nichtje van 6.

iets kleins want is voor de YVO kindervakantie week zeg maar die is afgelopen en mag de familie bij de hutjes kijken.

succes voor alle dames die in de klustijd zitten voor mij wordt het nu afwachten… ik HAAT wachten.

Oh Niek wat balen dat je haar nog niet gelukt is zeg!! Word je nu niet zenuwachtig want het is al over een week. :shifty: Zoek inderdaad even een voorbeeldplaatje op, misschien helpt dat je zus al een eind op weg.

bianca: rustig aan hoor!! je maakt jezelf helemaal gek.

je bent net gestopt met de pil.Je lichaam moet weer even wennen

aan een leven zonder pil.Het komt echt wel goed.

Je moet je ook wel een beetje ontspannen.

hier heb je een dikke :hug: van mij

slaap lekker.

Bianca, ik herken je verhaal wel hoor, maar ik sluit me aan bij snips aansluiten.

Laat je niet gek maken.

Goedemorgen Allemaal!

En ladies de slogan voor de komende tijd:

LAAT JE NIET GEK MAKEN!!!

ik heb makkelijk praten maar echt das de enige tip die ik kan meegeven!

anders maak je jezelf helemaal gek en dat willen we niet :mrgreen:

nou tot laters weer hier nog geen :evil: :inlove: :pray: dat t zo blijft :mrgreen:

t enige nadeel vrijdag hebben we eindelijk weer eens een feestje waar we met z’n 2en heen gaan :think: kwil vrijdag nog niet gaan testen :eh: tips?? eigenlijk wil ik wel een wijntje drinken er zijn er teveel die t in de gaten zouden hebben :oops:

nu echt tot latersssssssssssss

Nou meiden, mijn hubbie heeft het helemaal goed gemaakt!

Het is dus al wat ik een klein beetje verwachtte…hij voelde het als een verplichting… :roll:

Gisteren meteen aangegeven dat als hij geen zin heeft, er ook gewoon niets gebeurd, even goede vrienden hoor! Hij wilde mij niet teleurstellen… En hij heeft gisteren even lekker ouderwets zijn charmes in de strijd gegooid! :shock:

Wow, moet zeggen dat ik even niet wist wat me overkwam! Hihihi :oops:

En ik heb ( denk ik ) mijn eitje gevoeld gisteren… :think:

Had in de middag al een beetje zeurend gevoel in mijn buik, niet echt ongie pijn, maar een klein aanwezig pijntje…

Rond een uurtje of 9 een paar hevige steekjes, en toen was het over! :shock:

Slijmpies had ik al een paar daagjes, en gisteren wel net iets meer… Maar ja, weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, het ontpillen ook zijn bijwerkingen heeft enz enz enz

Denk dus dat het mijn eitje was, maar ik weet het niet zeker!

We zien het wel…

xxx

goeiesmorgens!!

Nou Claudie dan neem je 1 wijntje waar je verschikkelijk lang mee doet :wink:

Ik hoop dat ik gauw van mijn :evil: af ben, aankomende zaterdag een vrijgezellenfeest en bij wat we gaan doen voel ik me net even prettiger als ik het niet ben :mrgreen:

@Talulah wrote:

goeiesmorgens!!

Nou Claudie dan neem je 1 wijntje waar je verschikkelijk lang mee doet :wink:

Ik hoop dat ik gauw van mijn :evil: af ben, aankomende zaterdag een vrijgezellenfeest en bij wat we gaan doen voel ik me net even prettiger als ik het niet ben :mrgreen:

Paaldansen!!! :wink:

:lol:

Ff mopperen hoor… heb echt weer zo´n ouderwetse ´zondermirena-ongi´, heel veel vloeien en heel veel buikpijn dus :evil: Blèèèèh!

Hoop meiden die nu ongeveer hun ei hebben gehad dus… zal wel spannend worden over 2 weken.

Sooki en Claudie, hoe is het bij jullie? Nog geen duivels? :pray:

xHeske

@Talulah wrote:

Oh Niek wat balen dat je haar nog niet gelukt is zeg!! Word je nu niet zenuwachtig want het is al over een week. :shifty: Zoek inderdaad even een voorbeeldplaatje op, misschien helpt dat je zus al een eind op weg.
Dat is inderdaad wel een puntje waar ik me nu zorgen over begin te maken.

Ik wil het met losse lokken gewoon lekker vlot opgestoken hebben maar aangezien zij een kapper is kijkt zij er anders naar en heeft ze vanuit een technisch ogpunt een andere werkwijze.

Heeft ze natuurlijk deels wel gelijk in want het moet wel een hele dag goed blijven zitten.

Plaatjes heb ik al gezocht maar kan alleen niks vinden wat op mijn idee lijkt :?

Maandag gaan we het nog eens proberen maar het huilen stond me nader dan het lachen gisteren.

Kijk je kan een mooie jurk en make-up hebben maar als je haar niet naar je zin zit en je moet daar al die jaren nog naar kijken op de foto’s :wink: :cry:

Komt vast goed Niek! Maandag gewoon nog eens proberen, we geven de moed niet op! :mrgreen: Maar snap wel dat je baalt hoor, is toch een stukje van het totaalplaatje, en aan die foto´s ontkom je natuurlijk niet :?

Niek en als ze er een watergolf in doet of een carmenset dan blijft het niet zitten?

Neeeeee we gaan niet paaldansen hahaha!! We gaan wel iets doen waarvoor we ons 10x om moeten kleden. Ooooh je zal moeten paaldansen als je :twisted: bent, moet er niet aan denken hahaha

Niek, kan me voorstellen hoor dat je je druk maakt om je haar!!!

Misschien dat het je zus alsnog lukt het perfecte kapsel voor jou te maken. (en ik denk dat als je dadelijk in je jurk staat en je 2 mooise mannen ziet, dat het misschien weinig uitmaakt of je haar bijna perfect of helemaal perfect zit hoor :hug: )

Thanks voor de keukentip!! Ik denk dat mijn zoontje dat wel heel leuk vindt. Gaan we maar eens even voor kijken.

Claudi voor jou is het nu superspannend dus?? Ik zou geen wijn nemen en de test wel doen. (gewoon voor je gevoel)

Smoesje verzinnen voor als mensen vragen waarom je niet drinkt. (BOB)

Nou, wij gaan vandaag naar de julianatoren met Matthijs.

Ik zal vanavond wel foto;s laten zien van ons avontuur.

Fijne dag allemaal

kan niet bobben we gaan met de fiets zo dichtbij is t :slight_smile:

niek nog ff flink oefenen voor je kapsel :pray: komt goed, maar kan me de stress ervan wel voorstellen :mrgreen:

ik heb ook op t punt gestaan een keukentje te kopen toen sebastiaan 2 werd maar toch niet gedaan je hebt hele mooie houten en helemaal compleet met pannen etc zal es kijken of ik die site nog ergens heb :think: t was een echt pannenman maar plots is ie wild van auto’s :mrgreen:

tot laters weeeeeeeeeeer!

minniemouse veel plezier vandaag

@claudie wrote:

t was een echt pannenman

misschien is het in zijn bloed blijven zitten en word hij later kok :mrgreen:

Minniemouse veel plezier he!! ben benieuwd naar de foto’s!!

Ach ja dat haar :roll: … waar gaat het eigenlijk over… maar je wilt toch dat het leuk zit :mrgreen:

minniemouse veel plezier vandaag.

Ik heb net kleine spulletjes gezocht voor een paar giftbags voor de kleine gasten onder ons.

Ik heb namelijk 4 kinderen onder de 6 bij de trouwerij en tijdens het eten wil ik dan die zakjes geven zodat ze zich bezig kunnen houden.

Er zit een kleurboek met stiften, een verrassingsei van Dora en poppetje van Dora, autootjes, pluche beestje (houdt mijn kleine nichtje zo van :inlove: ) en voor mijn neefje van 6 een doosje lego en een 4d puzzeltje.

Chris en Luca zijn naar de kapper en mijn poetsvrouw is hard aan het werk…zo fijn die vrouw :wink: :thumbup: