Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Gefeliciteerd Freggel

wat geweldig stuiter

ja sooki wij zitten gelijk spannund :wink: :mrgreen: en allebei maar 1 lucky shot geloof ik :wink: :mrgreen:

:pray: :pray: :pray:

FREGGEL GEFELICITEEEEERD!!!

Echt heel erg super zeg!!

Lautje wat leuk dat je eindelijk de foto’s te zien gaat krijgen!!

weet er al iemand antwoord op mijn vraag van 2/3 blz…terug?

talulah wat vroeg je toen :think: kzit op mijn werk nl :mrgreen:

wat fijn lautje kvind dat altijd zo leuk foto’s kijken kan dan nooit stoppen dan maar 10x achterelkaar t zelfde kijken

wie vertelde dat hele verhaal dat ze op internet had gekeken. dat je na je ei hebt gehad de baarmoeder weer sluit etc etc :eh: en dat er dan niets terugloopt :think: bij mij is niks teruggekomen nl :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

Freggel, GEFELICITEEEEERD!!!

jippie er is er 1 zwanger hoera hoera!!

echt zo leuk!!!

en cindy we nemen je op in de groep hoor!!

je ben tenslotte me lieftallige collega!!

Ik was de gene die dat had gelezen op internet en ik had dat zaterdag ook dat er niks uit liep!!

Freggel GEFELICITEERD en een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Wat ontzettend leuk voor jullie.

Sooki en Claudie veel succes met afwachten.

En inderdaad Sooki als je je eventuele zwangerschap hier nog niet wil melden, dan maar een pb-tje :wink:

Talulah, weet niet of je nu een hele cyclus hebt gehad, waarschijnlijk net niet hè… Weet ook niet precies hoe het zit met Implanon… zijn de hormonen dan gelijk je lijf uit? En gaat je natuurlijke cyclus gewoon door? Als je ongeveer weet hoe lang je cyclus normaal duurt (vanaf de eerste dag van je menstruatie tot aan de eerste dag van de volgende menstruatie) zou je wel al je NOD kunnen berekenen…

xHeske

Biebs zei:

Nou mijn ei is als het goed is voorbij. Nu maar duimen. Ik heb wel een ongi gevoel, dus da’s wel apart.

daar heb ik ook last van!!

d8 trouwens dat zondag me ei was maar kreeg gister een hele grote prop slijm!! dus heb gister maar een keer extra geklust ik weet het ook niet we doen het om de dag en dan zal het wel goed zijn.

hoeveelste ronde was dit eigenlijk van freggel??

@Ke wrote:

Talulah, weet niet of je nu een hele cyclus hebt gehad, waarschijnlijk net niet hè… Weet ook niet precies hoe het zit met Implanon… zijn de hormonen dan gelijk je lijf uit? En gaat je natuurlijke cyclus gewoon door? Als je ongeveer weet hoe lang je cyclus normaal duurt (vanaf de eerste dag van je menstruatie tot aan de eerste dag van de volgende menstruatie) zou je wel al je NOD kunnen berekenen…

xHeske

Wat is zo op internet heb gelezen word er iedere dag een hele kleine hoeveelheid afgegeven om geen eisprong te krijgen. Ik kan niks vinden op het net op de vraag of de hormonen dan meteen je lichaam uit zijn.

Ik heb geen flauw idee hoe lang mijn cyclus normaal is. Het is dik 5 jaar geleden dat ik aan de pil was en toen was ik niet echt bezig met kinderen en dat soort dingen :wink: Maar een cyclus van 19 dagen lijkt me wel wat kort. :think:

Voor Freggel was dit ronde 1!!!

Ja, ja, vruchtbare dame die Freggel!!! (maar het is je met liefde gegund liefie)

Ben benieuwd of er deze ronde nog zwangere dames bijkomen.

Sooki kan het helaas niet vertellen (PB!!! :pray: )

of schoonzus moet giecheltje kunnen houden??

Ik denk dat ik niet een hele grote kans heb aangezien we maar 1x goed geklust hebben en binnen 48 uur mijn ei had.

Naja, we zullen wel eens zien.

KE, wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen. Spannend zeg!!

Ja, het heeft een tijd geduurd, maar het schijnt dat het een schitterend boek is geworden! De fotograaf gaat zelfs een aantal foto’s in haar eigen boeken gebruiken van ons!

Gisteren weer niet geklust…

Had een oneenigheidje met mijn hubbie, die ik af en toe wel eens achter het behang zou willen plakken! :x

Denk dat mijn vruchtbare dagen bijna voorbij zijn, dus deze maand zal ik de :evil: :evil: :evil: wel weer krijgen…

x

Balen zeg, onenigheid met je mannetje is nu niet handig he!!

Hopelijk is het weer goed nu en kunnen jullie alsnog proberen voor deze maand :hug:

Iemand nog een leuk idee voor een cadeautje voor een 2jarig jongetje???

Matthijs is over 2 weken jarig en we hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.

sjucht…

tja hij heeft ook alles al he… jullie zijn net verhuisd en hij heeft net zn nieuwe kamertje…

ik heb lekker wel wat en dan doe ik er een floppie bij. ben ik klaar voor thijsemans.

voor ons was dit ronde 1 (eigenlijk ronde twee, maar toen niet zo op mn sprong gelet en dus net naast gemikt) nu echt 4 dagen achter elkaar geklust… 2 dagen voor tot een dag na… en toen heofde ik echt ff neit meer…hahaha

ke spannend hoor!

lautje heerlijk eindelijk je boek klaar!!! altijd spannend!

we blijven hier duimen voor sooki en claudi…

Hoe zit het met esther???

@minniemouse wrote:

Balen zeg, onenigheid met je mannetje is nu niet handig he!!

Hopelijk is het weer goed nu en kunnen jullie alsnog proberen voor deze maand :hug:

Hij was gewoon erg onredelijk gisteren tijdens het klussen! ( ja ja, we waren wel bezig :clap: )
Helaas kwam ik niet zo snel klaar als normaal, dus was meneer een beetje geirriteerd, want hij wilde nog tv kijken! :shock:
( Helaas waren zijn zwemmers nog in geen velden of wegen te bekennen, anders had er nog wel een kansje ingezeten... :( )

Toen heb ik hem maar het bed uitgeschopt, en gezegd dat hij ( en zijn zwemmers) dan maar lekker tv moesten gaan kijken beneden. :shifty:

Nu wacht ik dus mooi met klussen tot hij ermee komt, wil niet dat hij zich verplicht/gedwongen voelt... :naughty:

x

goed bezig lautje!!

had ik ook gedaan dan maar en ronde wachten als het zo moet!!

gelukkig is mijn mannetje er nu meer mee bezig hij vond gister zelf dat ik maar eens met de benen de lucht in moest.

haha voor mij wordt het klaarkomen om de dag steeds moeilijker maar als het bij manlief maar lukt want zonder zwemmers geen baby!!

gister dus geklust want manlief moet vanavond AJAX kijken tssss… oke is dus ook weer belangrijk nou ik heb dus vanavond een lekkere vrouwen avond lekker in bad lekker maskertje heerlijk.

Lekker romantisch zeg, om over tv kijken te hebben tijdens het klussen.

Mannen :wall:

Soms zij het inderdaad rare wezens.

freggel hoe wist je dat je ei kwam?? test gedaan of iets anders??

regelmatige cyclus??

Lautje :shock: moet wel heel belangrijke tvavond voor em geweest zijn dan zeg… De mijne moet niet gaan klagen dat ik niet snel genoeg kom, want dan mag hij op het balkon slapen :mrgreen:

Schoonzus zal haar mond niet houden, schoonzus en ik liggen elkaar niet echt… Andere schoonzus is top :inlove: Hoe dan ook, aan de pb’s dan maar, maar ik heb hoofdpijn en dat heb ik meestal een dag of wat voor ik mn menstruatie krijg…

Cadeautje voor een 2jarige… :eh: pfffff ik ben hier echt niet goed in. Heb geen idee, sorry kan je niet helpen!

Mn zoon heeft net 2 en een half uur geslapen, is nu goed en wel een uurtje wakker en zegt “bed” Hij ligt nu gewoon weer te slapen :shock: hoop wel dat ik em vanavond in bed krijg, maar vind het ook een beetje eng. Kereltje was net gevallen. Ken je dat van die home video filmpjes, waar ze zo ongeveer dubbel liggen op hun nekje. Zo lag mn ventje ook. En nu wil die slapen Brrrrr…

@bianca&? wrote:

freggel hoe wist je dat je ei kwam?? test gedaan of iets anders??

regelmatige cyclus??

ik heb op pred** mijn biologische klok uitgerekend… dussss en dan maar klussen he… ik ben altijd regelmatig ongesteld cyclus van 4 weken. dus tja dan kun je de klok er haast op gelijk zetten. en dan maar een paar dagen extra klussen hahaha bovendien is dit kindje in het pampinghuis (a la yeline) verwekt! tijdens de vakantie klus je toch meer…hahaha

sooki moest ie huilen? en niet buiten westen geweest?

dan is er niets aan de hand, kids kunnen veel hebben hoor…

(anders om de twee uur wakker maken)

yeline is eens van de commode gevallen terwijkik er bij stond! maar gelukkig niets aan de hand ook geen hersenschudding.

Freggel, ja hij heeft gehuild, was goed te troosten, at daarna een broodje, is niet duf/suf of misselijk of aan het braken, maar wil wel na 2 en een half uur slapen nog eens terug in bed. Maak em straks nog een keer wakker. Het zal wel niets zijn, misschien heeft ie gewoon vandaag veel slaapbehoefte. Zag er wel naar uit hoor, toen ie helemaal dubbel en ondersteboven op de grond lag…