Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

Freggel, wat ben jij vreselijk :wall: :wall:

Kan je mij niet eerst even bellen??? :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat ie raak is bij je hoor!!! echt!!! :pray: :pray:

Freggel, nog 4 minuten, dan is het negen uur, dus kom je je melden :mrgreen:

Cindy, welkom!!!

Claudie, de aanhouder wint. Wat goed dat je de pc zelf aangekregen hebt!!! Volgens mij zitten wij redelijk gelijk met ons NOD… lachen! Voel je al iets???

Het is 9.00 uur…Freggel waar ben je?? :think:

Wat zijn wij erg zeg :lol: … straks heeft die arme meid negatief getest…

Dan staat we allemaal voor haar klaar!!! :hug:

x

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

WHOEHOOEEEEEEEEEEEEE :mrgreen: :mrgreen:

sorry meiden, moest natuurlijk eerst een heel ongeduldige patries bellen… had al een sms van dr gehad…

maar ik zit niet meer in de race!

dat betekend dat de twee testen die ik gedaan heb echt positief zijn!!!

uitgerekende datum…volgens pred** is 4 mei 2008.

meiden ik zet er nog geen banner onder, dit omdat ik ook nog schrijf bij de septembermama’s van 2005 en het nog even 7 weken voor me wil houden…(proberen dan he…)

kreeg gister wel een kusje van me ventje, maar hij wil het pas echt geloven als de echo is geweest. en toen ie op bed kwam…zwangie zeggen he… mannen ik snap er werkelijk niets van… :eh:

JOEPIE!!! :dance: :thumbup: :dance:

Oh, wat gaaf zeg!!!

Geniet maar lekker van je roze wolk!!!

xxx

Jeeeeeeeeeeeeeeej Freggel wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid!!! Woei, weer eentje zwanger!! :inlove: :inlove: :inlove:

freggel gefeliciteerd :dance:

lotte ja wij zijn er voor aan het gaan.

snips jijook nog welkom trouwens!!!

sooki nu jij nog… :wink:

jaaaaa freggel gefeliciteerd!!!

liefs nathalie en wessel

Freggel, GEFELICITEEEEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :smiley:

He, wat een leuke start van de dag! :mrgreen:

Cindy welkom!

Heske, succes vandaag, ben benieuwd wat eruit komt!

Enne... voor een meeting ben ik altijd in :mrgreen: en Biebs zie ik als het goed is in oktober bij de meeting van de julidreumessen, en daar heb ik nu al heel veel zin in. Eens kijken of de vonken overslaan tussen Sven en Sterre :inlove:
Jaaa, het lijkt me ook superleuk om jullie in het echie te zien!!

Nou mijn ei is als het goed is voorbij. Nu maar duimen. Ik heb wel een ongi gevoel, dus da's wel apart.

Jaaaaaa, Freggel, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Zal zo eens snel het lijstje aanpassen :mrgreen:

Cindy, welkom hier! Wil je ook in het lijstje op de eerste blz? Je NOD staat geloof ik al in je berichtje… als je je leeftijd wil verklappen zet ik die er ook in :mrgreen:

Claudie en Sooki, jullie zijn de volgenden hè. Spannend, hoop dat jullie Freggels voorbeeld volgen :mrgreen:

Nou, net dus gesprek gehad, en we gaan voor de Plus :dance: Volgende week disndag gesprek daar, en dan gaan we kijken of we een goede deal kunnen sluiten. Half november is dan waarschijnlijk de overdracht.

En ik ben net ongi geworden. Eerder dan verwacht dus, maar da´s mooi, dan kunnen we ook eerder aan de slag :dance:

xHeske

Ik bedenk me net, ik kan het hier helemaal niet zeggen als het wel zo is, want mn schoonzus leest op dit forum mee… :cry:

Tja Sooki, dat wordt dan een boel pb´tjes sturen :wink:

Cindy, je staat al in het lijstje, ben ff zo vrij geweest :stuck_out_tongue: Alleen je leeftijd moet nog ff ingevuld worden…

Even over totaal wat anders!

Ben helemaal blij, want ik wordt net gebeld door de fotograaf van onze bruiloft om onze afspraak van 4 september definitief vast te zetten.

Ons fotoboek is eindelijk klaar en kan 4 september worden opgehaald!!! Joepie, na 2 maanden kunnen we eindelijk alle foto’s zien!!!

Kan echt niet wachten gewoon!

xxx

Oh Lautje, gaaf!!! Pfff, heb je lang op moeten wachten zeg :shock: , maar des te leuker als je ze nu eindelijk allemaal in huis hebt! :dance: