nienke2 heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
en ja ik ben serieus in de race…maar nog ff geduld hebben dus…
sooki weet het niet
de rest is nog ff afwachten.
Nienke, ook namens mij heel veel sterkte toegewenst. :hug:
Freggel, laat je vanaaf nog een berichtje achter hier?
Ik zit aan de pc gekluisterd :mrgreen:
Nienke kan me voorstellen dat je inderdaad voor die optie kiest.
ik zou dat waarschijnlijk ook gedaan hebben zeker als er geen teken is dat het zelf op gang komt.
Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en dat je toch weer verder kunt en kan genieten van je volgende zwangerschap.
Freggel, ja wij hebben inderdaad een ring voor mij en een horloge voor Chris.
Hij mag op zijn werk geen ring dragen en zal dat waarschijnlijk thuis ook niet doen (is geen ring drager) dus hebben wij voor een horloge gekozen omdat wij iets wilde wat hij wel kon dragen ipv een dure ring die ongedragen in de kast ligt.
Ach wij doen alles al net ff anders dus dit ook.
Wij hebben vooral gekeken naar wat wij leuk, handig of mooi vinden ipv de gangbaren huwelijkse zaken :lol:
@Lotte wrote:
Freggel, laat je vanaaf nog een berichtje achter hier?
Ik zit aan de pc gekluisterd :mrgreen:
ik denk niet dat dat lukt…
manlief is aan de klus met de auto…kan wel 10 uur worden eer hij thuis is… dus morgenvroeg zijn jullie de eerste! (en dan is het ook bedtijd…)
@niek zo zou ik het ook doen hoor! waarom een ring als die ligt te verstoffen…? groot gelijk lekker origineel!
Nienke, heel veel sterkte meis! :hug: Hoop dat je heel snel weer zwanger bent!!! :-*
Niek, wat een super idee, een horloge ipv een ring. Ga vooral maar door met het vertellen van je trouwplannen, ik doe en hoop goede ideeën op! :thumbup: Wij hechten ook niet zo aan tradities namelijk :mrgreen:
De supermarkten zijn allebei wel redelijk groot ja, zeker geen buurtsuper. Denk toch ook wel ongeveer 50 man personeel in dienst, helemaal echt dus Ik ga waarschijnlijk de administratie doen en een stukje management (personeels- en commercieel management doen Tjip en ik samen. Financieel blijf ik vanaf, daar weet ik echt niks van :oops: )
Freggel, hoe laat ben je morgen wakker? :mrgreen: Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor Ik ga hard duimen hoor!!!
xHeske
hahaha heske… ligt aan mijn wekkertje yeline… meestal rond een uurtje of 8…dan douchen yeline aankleden en naar benee…dus rond 9 uur zijn we er weer denk ik…
ik blijf jullie nog ff in spanning houden!
ik kan wel gillen stuiter stuiter ik heb de pc thuis weer aan de praat :dance: :dance: :dance: dik applaus voor mezelf
:mrgreen:
duss ik kan weer lekker beppen en vriendlief is naar de repetitie :mrgreen:
Allereerst Nienke heel veel succes en sterkte de komende tijd, meis we denken aan je :hug: :-
ik vind t nou wel spannend worden nu de 31e in zicht komt :shifty:
en sooki en freggel
wie z’n pluutje is er nu ook al weer uit :eh: :doh: in ieder geval heel veel klusplezier maar dat geldt voor iedereen :lol:
nou moet ook nog ff bijlezen bij m’n andere forumdinnetje van isabella
tot zooooooo :-
Haha, dat was mijn pluutje :mrgreen: En uiteraard hebben we gisteren even op gepaste wijze gevierd dat 'ie eruit is :mrgreen:
Wat goed dat je pc het weer doet! Kan me voorstellen dat je daar héél blij mee bent, ik zou me geen raad weten zonder dat ding :oops: Maar ja, heb 'm voor m’n werk ook nodig natuurlijk (mooi excuus toch!)
Oh en Freggel, wat een heerlijk wekkertje heb jij! :shock: 8 uur!!! Wauwie! Bofkont!
Maarre… dan moet ik dus tot morgenmiddag wachten , want we moeten al om 7 uur de deur uit voor die afspraak met de financieel adviseur…pfff, je stelt m’n geduld wel op de proef hoor, ik ben zo zo zo zo zoooooo nieuwsgierig!
xHeske
Nog langer in spanning zitten.
Als ik morgen wakker ben ga ik meteen kijken of er al nieuws is van Freggel.
Claudie, goed zo meid.
Altijd handig dat je niet altijd afhankelijk hoeft te zijn van een man
Freggel hier wordt voor je geduimd :thumbup:
wat is t hier rustig :think: toch niet allemaal de klus :eh: :lol:
Nee hoor, ik ben er nog.
Wij mogen nog niet klussen
Hoi
Ik ben snips(cindy) en ik ben nieuw hier.
Ik ben in juni gestopt met de pil en ben nu 3 keer ongie geweest.
ik heb al een zoontje van 3,6 jaar oud.
We gaan voor een tweede.
Mijn volgende keer dat ik ongie zou moeten worden is 22 september.
Er valt hier een hoop te lezen op het forum.
Ik hoop dat ik opgenomen wordt in jullie groep.
gr cindy
Cindy welkom!!!
Leuk dat jullie voor een 2e gaan.
Zijn jullie al begonnen, of ben je nog aan het ontpillen?
Ben niet nieuwsgierig ofzo :oops:
tuurlijk cindy welkom!
zo meisjes ik ga er een eind aan breien voor vandaag ben best wel moe
tot morgen :-*
Nienke ontzettend veel sterkte…
snips welkom op het forum!
Freggel, ik duim voor je!! Ben heeeeel nieuwsgierig!!
Goedemorgen meiden,
Ik moet vandaag onverwacht werken, ben om half 7 uit mijn bed gebeld :? .
Gelukkig wist ik dat de kans er in zat, maar als de telefoon gaat is het toch wel even balen.
Ik lag nog zo lekker te
Maar voor ik wegga, wildde ik toch nog even kijken of Freggel zich misschien eerder dan verwacht gemeld zou hebben.
Helaas, ik zal dus nog even in spanning moeten zitten.
aah Lotte wat balen zeg!! :wall:
Ik heb even na zitten denken en vraag me af of ik nu een eerste cyclus heb gehad?? Dus vanaf het moment dat de implanon eruit ging tot aan de dag dat ik ‘echt’ ongesteld was? Kan ik die periode al meerekenen of niet??
Freggel kom op…laat ons niet zo lang in spanning :lol:
Goedemorgen!
Freggel laat ons niet zo lang in spanning :shifty:
Lotte werk ze meid mijn wekker ging om 06.15 en zit inmiddels op mijn werk :mrgreen:
Zo stom hè nou de nod naderd ben je gewoon bang om naar de wc te gaan :doh: gewoon bang om de :evil: te ontmoeten :mrgreen:
ben zo benieuwd naar ons lucky shot :mrgreen:
nou freggel kom op !
Goedemorgen!!!
Welkom Cindy!
FREGGEL, WEET JE AL WAT???
We zijn met z’n alle ontzettend zenuwachtig hoor! :lol:
xxx
Ik dacxht misschien is er al nieuws maar helaaaaas.
Meiden ben weg moet zo naar de kapper en dan werken tot 19 uur.
Houden jullie de nieuwe pagina’s beperkt anders moet ik zoveel bijlezen